Hyvä
Pirtsi! Niin ne asiat järjestyy, joskus tosin vaikeamman kautta.
Oon aiemminkin ajatellut, että pitäisikö listata ne vastoinkäymiset eri vaiheissa, joille voi jo nyt naureskella. Vai onko liian raakaa huumoria? No, mulla on ainakin käynyt nämä:
- siirtoon menossa ajattelin ottaa lennosta taksin ja hieman alkoi satamaan, mietin, ettei se kunnolla ala, kunnes.... Juoksin bussipysäkille, mutta eihän ne siihen pysähdy joten juoksin lätäköissä taksitolpalle, jolloin olin täysin märkä, pikkuhousuja myöten. Onneksi oli lämmin ilma, mutta taksissa meinasin jäätyä. Perille pääsin.
- punktioon mennessä tulliasema oli täynnä ihmisiä, jonot ei liikkunu. Etsivät jotain tyyppiä. Ei tietoa, milloin avaavat portit, siinä sitä hermoiltiin. Ajoissa silti perillä.
- punktioon mennessä oli paikallista valuuttaa vain kolikoita, ajattelin vaihtaa rahaa tullin jälkeen, muttei paikat olleet auki kerran olin hyvin aikaisin aamulla liikenteessä. Otin silti taksin ja sanoin, että siihen asti kuin näillä pääsee ja kävelen loput. Pääsin perille, mutta jäin velkaa 10 senttiä kuskille.
Näistä voi miettiä, että yrittääkö jokin sanoa, että turhaan yrität. Viime siirrossa ei vastoinkäymisiä, ehkä vähän hermoilua, riittääkö valuutta taas taksiin tullessa, otin riskin. Riittihän se ja jäikin vielä vitonen. Otan tämän hyvänä enteenä
Darni, mulla oli edellisessä tuoresiirrossa nopea kolmepäiväinen tyyppi. Oli alkanut jo muuttua blasokystiksi toisten ollessa normi 8 soluisia. Se sit siirrettiin, mutta oli kemiallinen. En tiedä oliko vika kasvuvauhdissa vai kromosomeissa.
Voi
Hipsu, kyllä on ärsyttäviä nuo odottelut. Toivottavasti kroppa on suosiollinen ja toimii normaalin aikataulun mukaisesti.
Lia, mulla siirrettiin nyt PASissa kaksi. Se paremman näköinen menetti kaksi solua (8-->6) sulatuksessa, joten lääkäri ehdotti toisen sulattamista. Kysyin, josko on paremmat mahdollisuudet ja hän sanoi kyllä. Siinä pari sekunttia miettiessä, päätin, että siirretään molemmat. Hurjaa, mutta jos niitä tulisi kaksinkappalein, niin kaksinkertainen onni, vai mitä?
Oon pahoillaan
Toivo negasta. Varmasti hyvä päätös siirtyä yksityiselle.
Tänä aamuna oli taas lumimaisemat mielessä, kun katsoin testiä. Piinailu jatkuu. Testaan iltapäivällä uudestaan. T. himotestaaja