IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Hyvä hyvä Darni että olette saaneet saalista (y)
Ja Nempulalle tsemppiä. Jospa ne oireet hävis sen takia, että pikkuinen teki sopivan pesän itselleen ja asettui sinne lepäämään. You never know.
Niin ja Domi voihan se olla, että ollaan samassa hoitopaikassa? Mulla tuo ovis on taas yleensä ollut nopea, plussasta n.12h:n päästä munasolu on jo irronnut. En tiedä onko se hyvä vai huono tätä ajatellen.
Mietin myös, jos se plussa tulee tänään niin en ole asiasta tietävinään ja menen silti maanantaina jollakin keinolla pas:siin. Jos ne tähdet suostus olemaan oikeassa asennossa kerrankin.

Ja ymmärrän kyllä, että tämä onnistuminen ensimmäisestä tai toisestakaan passista on heikohkoa, mutta saisin edes yrittää. Parempi kai sekin on, kun odotella taas tulevia menkkoja tietäen, ettei ole pienintäkään mahdollisuutta raskauteen.

Valtava ero on kyllä näissä pas:seissa ja toimintatavoissa ylipäätään. Erikoista. Mä en tainnu tänne laittaa vielä sitä dextran infoa blastokystiviljelystä? Se herätti mulla monta kysymystä, katsokoon ketä kiinnostaa:

http://www.dextralapsettomuusklinikka.fi/blogi/2015/05/08/parempia-alkioita-enemmän-raskauksia-blastokystiviljelyn-ja-vitrifikaation-avulla-parempiin/

Miten muuten teillä muilla passiin menijöillä ja luonnolliseen kiertoon, laitetaanko se irroituspiikki pregnyl ovulaatioplussasta huolimatta? Siis laitetaanko se aina ennen passiin menoa?

Oliko se pregnyl se lasipullo, jonka kanssa moni on sählännyt? Mun pitäs se vissiin huomenna sitten töissä saada sählättyä aamupäivällä. Tarkkaa kellonaikaa ei ole, onko teillä ollut tarkkaa kellon kanssa?
Ja vatsamakkaraanhan se pistetään?

Tein ovistestin aamupissasta vaikka ei saisi. Viiva siellä on, mutta ei plussa. Teen illalla uuden varmistukseksi.

Kiitos teille tsempeistä ja rauhoitteluista. Kai tämä jotenkin järjestyy vaikka ei tämä helppoa tule olemaan mitenkään päin. :unsure:
 
Viimeksi muokattu:
Mulle tehtiin pas nyt luonnolliseen kiertoon eikä mitään lääkkeitä tarvittu paitsi luget. Ennen tuoresiirtoa tuon pregnylin laitoin ja kyllä mulla oli tarkka kellonaika milloin se oli laitettava. Muistaakseni 12h ennen punktioo.

Eilen sain jo hepulin hyvin haalean ruskean vuodon ja voimakkaiden menkkatuntemusten takia. Mutta tänään tuntemukset on rauhoittunu eikä värillistä vuotoakaan ole ollut. Voiko tuo siis olla kiinnittymisvuotoa vai mitä? Kaksi alkiota siirrettiin ja mikäli vain toinen tulee pois niin voiko sekin aiheuttaa tuollaista vuodon tynkää? o_O
 
Pitkää pinnaa piinailijoille! Mamidolle vahvaa plussaa <3

Darni onpa kiva että noin moni solu on hedelmöittynyt :) Meillä taisi olla kanssa viisi solua, josta neljästä tuli siirtokelpoisia. Mä sain sillä asettimella pimmapalleron ihan sinne perälle saakka, mistä se ei lähtenyt valumaan.

Pirtsi
, hyvät suunnitelmat! Testaa mielummin iltapäivällä, tai ainakin lisäksi. " Ovulaatiotesti kannattaa tehdä aina samaan aikaan päivästä, mielellään klo 12-15 välillä, koska lutenisoivaa hormonia erittyy enimmäkseen unen aikana, jolloin se ei vielä ole havaittavissa aamuvirtsasta." (y)

 
Mun pitää kotona katsoa paperista minkä kokoisia palleroita siellä näkyi. Sen muistan että monia erikokoisia.

Mies ilmoitti eilen ettei aio jäädä kotiin mun kanssa perjantaina punktion jälkeen, jos hänen näytteistään ei löydy siittiöitä. (sellaistiakin näytteitä hän on antanut) Ei kuulemma pysty olla kotona, on niin romuna. Eivät naikkarilla pysty kuulemma tekemään kivesbiopsiaa, mikä oli aiemmin suunnitelma jos muniksia tulee enemmän kuin siittiöitä. Heillä ei ole osaavaa lääkäriä loppuviikosta.

Tuli tosi paska fiilis, kun ollaan näin pitkälle päästy ja ylijääneet munikset voitaisiin pakastaa ja yrittää hedelmöittää myöhemmin. Toinen ilmoittaa vaan heittävänsä hanskat tiskiin ja nostavansa kytkintä. En tiedä tuleeko hän edes takaisin koskaan, ei pysty käsittelemään tätä kipeätä asiaa ollenkaan... :(
 
Minustakin miehen käytös kuulostaa melko brutaalilta :oops:. Jokainen tietysti käsittelee vaikeat asiat tavallaan, mutta toivon että löydätte yhteisen, molemmille sopivan, tavan käydä asia läpi. Näissä tilanteissa kumppania tarvitaan enemmän kuin koskaan.
Lämmin halaus ja tsemppiä pipalle!
 
  • Tykkää
Reactions: Yrittäjä J
Voi hurja millainen tilanne teillä, Pipa! Ihan kuin nämä hoidot ei jo muutenkin olisi tarpeeksi rankkoja. En minäkään ymmärrä miehesi käytöstä, mutta jospa tuo olisi vaan tilapäinen epätoivon puuska hänellä ja mieli vielä muuttuisi? Ja toivotaan tosiaan, että simppoja löytyisi näytteestä. Lämmin halaus sinne!

Darnille onnea hyvästä saaliista! Täällä on sormet ja varpaat pystyssä, että kaikki alkiot jatkaisi jakautumista.
 
Hah! Ovulaatiotesti nega. Pirtsi vs. Kohtalo 1-500 :p

Eli. Minä huomenna keskiviikkona sählään jotenkin vatsamakkaraan tuon irroituspiikin ja siirto on maanantaina 18.4.
Kuulostaa tosi pitkältä ajalta, 5 päivää oviksesta?! Alkiot ovat pakastettu 3 päivän ikäisenä (?).
Ma oli sillon punktio ja muistaakseni torstaina meni pakkaseen.

Nyt pitää vaan se kyyti saada jotenkin keploteltua. Joku, joka suostuu ajamaan 600km päivässä kaksi nukkuvaa ihmistä kyydissään ja joku, joka ei huutelisi tuosta reissusta kenellekkään.
Peace on cake
 
  • Tykkää
Reactions: Bridge
Oikeassa munasarjassa oli eilen
1kpl 14-15mm (?)
4kpl 12-13mm
2kpl 10-11mm

Vasemmassa
1kpl 16mm
2kpl 14-15mm
1kpl 12mm
5kpl <10mm

Mulla siis tänään kp 10 ja Gonan-F on mennyt 150iu 8pvän ajan ja Cetrotide 3pvän ajan. Tänään pistän vielä noi em ja huomenna klo 21 Ovitrellen, joka jo odottaa jääkaapissa. Pe punktioon.

Mies on nyt ollut "normaali", mutta katsotaan miten tässä käy. Hänen edellinen liittonsa kariutui lapsettomuuskriisiin ja pelkään hänen toimivan tällä kertaa samalla tavalla; lähtevän karkuun oman rajallisuutensa kohdatessaan. Yritän tukea ja löytää oikeita sanoja, mutta vaikeaa on kun toinen ei päästä lähelle ja asia on ns. tabu... :(
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)

Ankkalinna # 9/12 #2. # vähän pco:ta/ kohtutulehdus/ ikä # 1.IVF/1PAS
Adelmiina_ #2012 #1. # vähän endoa/tuhoutunut johdin # 2. IVF 5.PAS

Bridge # 5/15 #1. #matala AMH+ikä # 3. IVF/1PAS
Darni73 # 9/12 #1. yht # simpat # 3.icsi
Domi # 4/12 #1. # selittämätön # 2.IVF/ICSI, 2.PAS
Ellemiinu # 2013 #1. # pco epäily+endo #1.IVF
Emmiina85 #2006 #1. #pco+mahd.vikaa johtimessa #1.IVF
epätoivoista yritystä #10/07 #1. # selittämätön/autoimmuunisairaudet/ikä # 3.icsi 5.pas (7.siirto)
haavetta pienestä
#4/14 #1. # selittämätön (kilpparin vajaatoiminta) # 1.IVF
Hipsunpöpsy
#11/11 #2.# helpompi kertoa mitä ei ole vikana # 1.IVF
icsi mamako
: #2015 # 1.# siittiöt # 2.ICSI
ilo2010
#2012 #2. # pco/selittämätön # 2.IVF
Jenifer
#1/15 #1. # selittämätön/tuuba # 1.IVF
Juru27 #2013 # 1. # siittiöt # 2.ICSI
Kielon-kukka # 2013 #1.yht # endo,pco # 4.IVF/ICSI (tulossa 3/4-16)

Kerttu80 #11/2014# 2. # selit.#1.IVF
Lia_#2012#2.(1 enkelivauva)#2.ICSI/1.PAS
Nappeus #2014 # ? #PCO/siittiöiden vaihteleva määrä # 1.IVF
Nempula
#11/15 #1. # steri # 1.IVF/2.PAS
Nennalii
#2012 #1. #selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu # 1.ICSI/4.PAS (ei tuoresiirtoa)
pipa84 #04/16 #1.yht #azoospermia #1.ICSI
Pirunpelto # 1/13 #1. # ikä + simpat # 1.ICSI
Plussamamma # 2014 #1.#selittämätön #1.IVF

Pupuska81 # 3/13 #1. # pco+heikot siittiöt # 1.ICSI/2.PAS
Pussipiru # 2012 #1.# azoospermia+endo # 2.ICSI
Päivän paisteessa # 7/12 # 1. # huonot siittiöt, alhainen amh, heikkolaatuiset munasolut # 4.ICSI/1.PAS

Reuna # 2013 # 1. # pco,ovuloimattomuus ja simpat # 1.IVF
ronja81
# 2007 #2.# selittämätön # 3.IVF/3 PAS
Roxanne # 12/14 # 1. # ikä/siittiöt # 2.IVF/ICSI

Saaga76
# 7/12 # 1. # toinen johdin tukossa, selittämätön # 1.IVF/3.PAS
Sphinx
# 06/13 # 1. yht # selittämätön+endo # 2.IVF
Timjami77 # 7/13 # oma 2. miehen 3. # selittämätön/ikä/simpat # 5.ICSI/3.PAS
Toive* # 7/13 # 1. # johtimet tukossa # 1.IVF/1PAS
toive-94 # 2014 # 1. # lapsena saidastettu syöpä/alhainen AMH

Toiveikas81 # 2014 # 1. #endo,siittiöt # 1.ICSI/1.PAS
Toivo2016 #3/13 #1. #pco #2.IVF/1.PAS
vipe1986 # 2013 #1. yht. # siittiöt # 1.IVF
virvatulia # ? # 2. # siittiöt,pco # 1.ICSI/4.PAS
Wawwi # 5/15 # 1. # alhainen Amh,korkea Fsh # 1.IVF
Xesca # 2014 # 1. #selittämätön/hormonitasapaino # 1.ICSI

Yrittäjä J # 1/13 # 1. yht. # endo/selittämätön # 1.IVF/ICSI/1.PAS


Piinailijat::whistle:

(testipäivä)
Toivo2016 13.4.(3pv/30.3.)
Toive* 15.4 (2x2pv/1.4)

Nempula 19.4. (3pv/5.4.)
Bridge 21.4 (2x3pv/7.4)
Roxanne 22.4.(2pv/8.4.)

Plussat 2016: :love:
Tammi:
Salama T 2.IVF (kkm)
Misericordia 2.IVF/1.PAS
Helmi:
JONPA77 1.IVF
Orapihlaja 1.IVF
Maalis:
Jasmina20 1.ICSI/1.PAS (3pv)
Kiia-s 1.IVF/1.PAS (3pv)
Rizu 1.IVF/3.PAS (3pv)
Madga78 1.IVF
Elika 2.ICSI/IVF (3pv)
RooRoo1 1.IVF (3pv)
Yrittäjä J 1.IVF/ICSI (kem)
Mari32 5. ICSI/1.PAS (3pv)
Nenna81 2.IVF/3.PAS (3pv)
Tupsuli 4.IVF (2pv)
Domi 2.IVF/ICSI 2.PAS (kem)
Huhti:
SalamaT 2.IVF/1.PAS (2pv)
mar80 1.IVF/ICSI 1.PAS (5pv)
Kiela 1.ICSI/6PAS (4pv)
Emmiina85 1.IVF (kem)
mamido 1.IVF/1.PAS (6pv)

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos (y)
 
Lisäsin nyt itseni listoille, kun suunnitelmat ovat selvät - seuraavaan kiertoon lääkkeellinen PAS. Mietin pitkään, miten ilmaisen lapsimääräni. Toista me nyt yritetään, vaikka ensimmäistä ei koskaan elävänä tavattu. Enkelivauva tulee kuitenkin aina olemaan meidän esikoinen.

Seuraavat kuukautiset alkavat varmaan n. kahden viikon kuluttua, silloin aloitan estrogeenilaastareiden käytön. Onko herkkäihoisilla kokemusta niistä, tuleeko helposti ärsytystä tai ihottumaa?

pipa84 - Ikävältä kuulostaa tuo miehesi käytös. Toisaalta ymmärtää, että hän panikoi ja ottaa hoidot raskaasti, mutta sinäkään et pysty häntä tukemaan jos hän "pakenee". Puhumattakaan siitä, että sinä tarvitset myös tukea.. Toivotaan nyt parasta, että punktiopäivänä menisi kaikki hyvin ja siittiöitä löytyisi.

Pirunpelto - Ääk, teillä on pitkä matka klinikalle. Toivottavasti kulkemiset järjestyy!
 
  • Tykkää
Reactions: Darni73 ja Mandala
Pirtsi! Aina passissa ei irroteta pregnylillä. Toimintatavat on aikalailla lääkari/tapauskohtaisia. Pregnyliä määrätään kyllä usein irrotukseen, niin mullekkin edellisessä siirrossa määrättiin. Nyt lääkäri sanoi, että kun omassa oviksessa ei oo mitään häikkää, niin paljon parempi odottaa oma ovisplussa. Käytin pregnyliä tälläkin kertaa siirtopäivänä pienen annoksen, sekä sen jälkeen joka toinen päivä pistin sitä pientä annosta. 4piikkiä määrättiin, mutta ku minäkin onnistuin sen kans sähläämään, niin yks annos meni roskiin ja sen viimeisen jätin muuten vaan pistämättä. Mulle on myös 3päiväisiä siirretty ja se siirtooäivä on joka kerta ollu 5pvää oviksesta. Olin pitkään sitä mieltä, että se ajoitus on väärä ku aina oli negaa tai kemiallista, mutta nyt kuitenkin myös tällä samalla reseptillä myös onnistuttu. No, tästä tämän kertaisesta onnistumisesta ei voi muuta tietää, kun että raskaus alkoi, mutta any way, ajoitus on kai kuitenkin koko ajan ollu oikein ja se ongelma ollut mitä ilmeisimmin alkiossa.

Onnea siirtoon! Hurjan pitkä matka teillä!

Onnea ja voimia teille kaikille! Kovat tsempit piinailijoille!
 
Hyvä Pirtsi että ovis ei vielä tullut..
Joo ei oo aina pregnyliä, mulla aijemmat pas:sit tehty niin että odotettu omaa ovista, nyt kahteen viimeiseen olen laittanut pregnylin, viimeksi oli lupa laittaa vaikka olisi plussa, koska ite tahoin kun eka kerta tuli edes kemiallinen, kuten sit myös toisella kertaa (ei tullut omaa + vielä).. sit siirron jälkeen mulla ei oo ollut pregnyliä vaan goapeptyl kun alkio on 6pv+luget tietty. Ovishan ei tapahdu heti kun pistät sen pregnylin (tai kun testi on +) vaan oliko noin 36h (24-48h) siitä..
Nyt sit tuleekin vähän muutakin.. pistin tänään menopurin ja huomenna kans.. sit to pregnyl.. su aloitan luget ja ma siirto, viimeksi mullakin oli ke pregnyl ku ma siirto ja kysyikin siitä mut jotain se mumis et joo no nää nyt on tälläsii (tosin nyt sano et aamulla, kun aijemmin ei oo ollut väliä).. ilmeisesti ku oli nyt sen verta pieni folli (15mm), kiertopäivä jo 17 ja tuli toi menopur ja ei kai pas:sissa niin just kun punktiossa. Olisin saanut nyt jatkoviljelyn jota ei kai ennen ole tuolla ollut, mutta kun kuulin että nyt olisi ja kyselin niin ois ollut muuten, mut sen lisäks et tällä viikolla poli kiinni to-pe, ens to ei oo lääkäriä paikalla, niin ei voi siirtää ja kun ei voi kuulemma olla varma onko blasvo 5. vai 6. päivä niin ei voi ottaa riskiä :( en taijuu et eikö ne vois niissä koulutuksissaan käydä sit kesällä kun jokatapauksessa poli kiinni??
Lia:lle tervetuloa takaisin tositoimiin. Mulla ei oo mitään kokemusta laastareista, tai kortisonista muutenkaan..
Darnille onnittelut hedelmöittymisistä, nyt peukut pystyssä että jatkavat terhakkaasti jakautumista..
Nempula eihän nyt vielä voi mitään tietää!!! Eikun vaan pitkää pinnaa nyt loppu piinailuun..
Bridgelle hirmusesti plussa-tuulta, ihanalla asenteella olet, toivottavasti se plussa sieltä vielä löytyy!
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)

Ankkalinna # 9/12 #2. # vähän pco:ta/ kohtutulehdus/ ikä # 1.IVF/1PAS
Adelmiina_ #2012 #1. # vähän endoa/tuhoutunut johdin # 2. IVF 5.PAS

Bridge # 5/15 #1. #matala AMH+ikä # 3. IVF/1PAS
Darni73 # 9/12 #1. yht # simpat # 3.icsi
Domi # 4/12 #1. # selittämätön # 2.IVF/ICSI, 3.PAS
Ellemiinu # 2013 #1. # pco epäily+endo #1.IVF
Emmiina85 #2006 #1. #pco+mahd.vikaa johtimessa #1.IVF
epätoivoista yritystä #10/07 #1. # selittämätön/autoimmuunisairaudet/ikä # 3.icsi 5.pas (7.siirto)
haavetta pienestä
#4/14 #1. # selittämätön (kilpparin vajaatoiminta) # 1.IVF
Hipsunpöpsy
#11/11 #2.# helpompi kertoa mitä ei ole vikana # 1.IVF
icsi mamako
: #2015 # 1.# siittiöt # 2.ICSI
ilo2010
#2012 #2. # pco/selittämätön # 2.IVF
Jenifer
#1/15 #1. # selittämätön/tuuba # 1.IVF
Juru27 #2013 # 1. # siittiöt # 2.ICSI
Kielon-kukka # 2013 #1.yht # endo,pco # 4.IVF/ICSI (tulossa 3/4-16)

Kerttu80 #11/2014# 2. # selit.#1.IVF
Lia_#2012#2.(1 enkelivauva)#2.ICSI/1.PAS
Nappeus #2014 # ? #PCO/siittiöiden vaihteleva määrä # 1.IVF
Nempula
#11/15 #1. # steri # 1.IVF/2.PAS
Nennalii
#2012 #1. #selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu # 1.ICSI/4.PAS (ei tuoresiirtoa)
pipa84 #04/16 #1.yht #azoospermia #1.ICSI
Pirunpelto # 1/13 #1. # ikä + simpat # 1.ICSI
Plussamamma # 2014 #1.#selittämätön #1.IVF

Pupuska81 # 3/13 #1. # pco+heikot siittiöt # 1.ICSI/2.PAS
Pussipiru # 2012 #1.# azoospermia+endo # 2.ICSI
Päivän paisteessa # 7/12 # 1. # huonot siittiöt, alhainen amh, heikkolaatuiset munasolut # 4.ICSI/1.PAS

Reuna # 2013 # 1. # pco,ovuloimattomuus ja simpat # 1.IVF
ronja81
# 2007 #2.# selittämätön # 3.IVF/3 PAS
Roxanne # 12/14 # 1. # ikä/siittiöt # 2.IVF/ICSI

Saaga76
# 7/12 # 1. # toinen johdin tukossa, selittämätön # 1.IVF/3.PAS
Sphinx
# 06/13 # 1. yht # selittämätön+endo # 2.IVF
Timjami77 # 7/13 # oma 2. miehen 3. # selittämätön/ikä/simpat # 5.ICSI/3.PAS
Toive* # 7/13 # 1. # johtimet tukossa # 1.IVF/1PAS
toive-94 # 2014 # 1. # lapsena saidastettu syöpä/alhainen AMH

Toiveikas81 # 2014 # 1. #endo,siittiöt # 1.ICSI/1.PAS
Toivo2016 #3/13 #1. #pco #2.IVF/1.PAS
vipe1986 # 2013 #1. yht. # siittiöt # 1.IVF
virvatulia # ? # 2. # siittiöt,pco # 1.ICSI/4.PAS
Wawwi # 5/15 # 1. # alhainen Amh,korkea Fsh # 1.IVF
Xesca # 2014 # 1. #selittämätön/hormonitasapaino # 1.ICSI

Yrittäjä J # 1/13 # 1. yht. # endo/selittämätön # 1.IVF/ICSI/1.PAS


Piinailijat::whistle:

(testipäivä)
Toivo2016 13.4.(3pv/30.3.)
Toive* 15.4 (2x2pv/1.4)

Nempula 19.4. (3pv/5.4.)
Bridge 21.4 (2x3pv/7.4)
Roxanne 22.4.(2pv/8.4.)

Plussat 2016: :love:
Tammi:
Salama T 2.IVF (kkm)
Misericordia 2.IVF/1.PAS
Helmi:
JONPA77 1.IVF
Orapihlaja 1.IVF
Maalis:
Jasmina20 1.ICSI/1.PAS (3pv)
Kiia-s 1.IVF/1.PAS (3pv)
Rizu 1.IVF/3.PAS (3pv)
Madga78 1.IVF
Elika 2.ICSI/IVF (3pv)
RooRoo1 1.IVF (3pv)
Yrittäjä J 1.IVF/ICSI (kem)
Mari32 5. ICSI/1.PAS (3pv)
Nenna81 2.IVF/3.PAS (3pv)
Tupsuli 4.IVF (2pv)
Domi 2.IVF/ICSI 2.PAS (kem)
Huhti:
SalamaT 2.IVF/1.PAS (2pv)
mar80 1.IVF/ICSI 1.PAS (5pv)
Kiela 1.ICSI/6PAS (4pv)
Emmiina85 1.IVF (kem)
mamido 1.IVF/1.PAS (6pv)

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos (y)
 
Domi mä kans ihmettelen, miks ne ei mene kesällä niihin helkkarin koulutuksiin..!! Muutenkin odottavan aika on pitkä enkä haluais yhtään kiertoa hukata näiden -joo-ehkä-ei kiertojen kanssa puljaillessa. Prkl.
Mulla ei ole ollut lugeistakaan mitään mainintaa. Aloitetaanko ne sitten sen siirron jälkeen vasta?
Ja Pipalle isot lämpöiset halaukset täältä! Otin pääni pois perseestä ja huomasin viestisi noiden omieni välissä :oops:.
Puhuminen varmaan aika hankalaa jos asia on tabu. Vaikka lienee itsestään selvää, että apua tartteisitte tilanteeseen, joku parisuhde terapeutti tms. Se on miehelle niiiin kova paikka jos vika on heissä. Ja kun ne ei puhu! Kun ne tajuais, että asiat eivåt ratkea pakenemalla, vaan sen kumppanin kanssa tulevaisuutta rakennetaan! Jos se juoksee taas karkuun tätä asiaa, se on kohta seuraavan kanssa edessä taas ja kierto on loputon.
En tiedä voisitko jotenkin rohkaista asiassa ja selittää hänelle koko kuviota. Tämähän on teidän yhteinen projekti ja maailman isoin sellainen vieläpä. Voimia sinulle täältä luurin takaa!
 
Pirtsi kannattaa ehdottomasti tarkistaa milloin aloitat ne luget kun oon täällä lukenu että joillain jääny pas tekemättä kun ei oo aloittanut lugeja koska ei ole erikseen käsketty.
Kun eikös ne aina oviksen jälkeen aloiteta ja tuoresiirrossa ainakin aloitetaan punktioon jälkeisenä päivänä, on siirto sitten 2 päivänen tai blastokysti.
 
Pirtsi mulla on siis aina ennen aloitettu vasta PAS:si päivän iltana luget, nyt itse kysyin olisiko tolkkua aloittaa jo ennen kun kuitenki aina tuhruttaa ennen testipäivää läpi.. niin nyt sitten aloitan päivää ennen. Mutta soita ihmeessä ja varmista.
Mulla kanss unohtui pipalle mainita erikois tsempit miehen kestämiseen/asian käsittelemiseen.. Voin vain kuvitella että olisi meilläkin varmaan hänelle "liikaa" jos syy olisi hänessä.. varmasti vaikea löytää oikea tapa kannustaa ja tukea, eikä varmasti jaksasi tämän kaiken keskellä olla se vahvempi ja tsemppaaja!!! voimia teille..
 
Testi uitettu taas ja edelleen näyttää negaa :unsure:
Voihan tässä taas ihmettä odotella, mutta mä nyt varaudun jo siihen, että tämä oli tässä. Kyllähän sen nyt jo pitäisi edes haamua antaa, jos olisi kiinnittynyt. pp8 siis jo menossa.

Ihan niinkun ei olisi muutenkin raskasta, näin unta jossa mies ihan tohkeissaan selosti jollekkin ihan tuntemattomalle kaupantädille, kuinka me saadaan lapsi ja siitä tulee tyttö tai poika ja ja ja.... sitten pärähti herätyskello :p

Eilen nähtiin raskaana olevaa kaveria, eikä tuntunut onneksi yhtään pahalta, vähän haikealta vaan. Olen niin onnellinen siitä, että edes heille suodaan lapsia.

Mutta, nyt työntekoon ja palailen viimestään virallisena testipäivänä asiaan. Nyt tuuppaan koko piinapäiväilyt johonkin taka-alalle ja mietin jotain ihan muuta. :unsure:
 
Pirtsi, mulla aloitettiin oviksesta progesteronit PASissa. Ja Pregnyl oli irroitukseen, jotta paremmin ovisaika selville.
Voi harmi Pipa tuota tilannetta. Jospa niitä siippoja löytyisi tähän, niin pääsisitte eteenpäin. Tuhlausta se on, jos ei hedelmöitetä. Voihan ne toisaalta pakastaa sun muniksetkin, mutta oon kuullut, ettei ne selviä niin hyvin sulatuksesta kuin alkiot. Hyvä saalis tulossa.
Nempula, sama valkoista valkoisempi myös täällä, ei auttanut kääntelyt tai vääntelyt. Tuo tais olla enneuni! Varmasti nyt onnistuu.
Mites Mamidon veritesti? Vai menikö mulla ohi se.
Entäs Toivo? Miten kävi?
Ja Toive, oletko testannut? Jos et, niin kylläpä on pitkät hermot.
Jatkan täällä testausta. Ostin eilen 15 kpl (oho!) testejä, kun netistä tilatut ei oo tullut.
 
  • Tykkää
Reactions: Darni73
Kiitos kaikille tuestanne! Mies on hieman tokeentunut maanantaisesta. Päätin ottaa sen linjan, että olen järkähtämättä hänen tukenaan tässä YHTEISESSÄ asiassa enkä jätä häntä asian kanssa yksin vaikka hän yrittää sulkea mua ulkopuolelle.

Osaatteko muuten kukaan sanoa milloin luteliaalituki aloitetaan punktion/tuoresiiron yhteydessä? Perjantaina mulla siis punktio ja jos saadaan siirrettävää se ilmeisesti siirrettäis ma tai ti.
Soittavatkohan ne naikkarilta viikonloppuna hedelmöittymisestä vai vasta maanantaina...?
Onko muuten ne kuuluisien pimppipalleroiden toimitusongelmat väistyneet vai pitääköhän varautua metsästämään? :D
 
  • Tykkää
Reactions: Darni73
Bridge, en oo testannut. Testi kyllä polttelee tuolla kaapissa :p haluan saada varman tuloksen, en niitä haamuja.. ne mut vasta hulluksi tekis :D

Pipa, noista palloreista sanottiin pari viikkoa sitten, että ei oo vieläkään saatu eikä tietoa milloin saadaan. Sanottiiny myös että 100mg olis vähissä. Mua kehoitettiin sillon hankkimaan ne ajoissa, jotta "ei oo" tilanteessa lääkäri ehtii kirjoittaa reseprin toiseen vastaavaan. Tuoreinta tietoa ei siis ole kun löysin sillon 200mg lugeja yhdestä apteekista 2 pakettia :).

Tuorein tieto kiinnostais minuakin.
 
  • Tykkää
Reactions: Darni73
Täällä ainakin oli taas lugeja, siis 100 ainakin, uskoisin et se toimitusongelma on nyt ohi.Eilen siis ostin..
Minusta mulla on tuoresiirrossakin luget alkanut vasta siirtopäivän iltana.. mut kertovat varmaan punktiossa sit jos tarvii jo aloittaa ennen..
 
Unista puheen ollen, itse näin unta että siskoni soitti että heille tulee 3. lapsi.. (tää on itseasiassa jo toinen kerta) ja hajosin sit ihan täytin.. vaikka en kyllä oikeasti silloin kun toisesta kertoi 2,5 vuotta sitten edes hajonnut vain päinvastoin olin onnellenen, vaikka muut uutiset toki sillonkin jo aina kirpasi.. muutenkin oli kyllä levottomia unia..
 

Yhteistyössä