IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Kyllä mäkin näen Bridgen testissä jotain viivan häivähdystä, vaikka yleensä oon tosi huono huomaamaan mitään. Tosi aikaisin kyllä näkyy jo, joten ei se muuta voi tarkoittaa kuin kaksosia! ;)

Onnittelut Darni, hyvä määrähän tuo 13:kin on, ihan varmasti siellä on joukossa monta hyvää solua. Pidän kovasti peukkuja (y)

Pipalla kanssa hyvä saalis tulossa, onnea tulevaan punktioon!
 
Nyt kaikki gurut kuulolle, voiko ovulaatiota myöhästyttää jotenkin?
Siis "luonnon keinoin"? Ibuprofeenia, stressiä, mitä vaan? Anteeksi omanapaisuus mutta kävi TAAS niin paska tuuri, että ne ei tee polilla mitään to eikä pe vaan ovat koulutuksessa! Oli se pas tarkoitus olla siis pe. Ovulaatiota pitäisi saada pitkitettyä ainakin keskiviikkoon jolloin siirto olisi maanantaina.
Tämä tarkoittaa myös sitä, että pitkän välimatkan ja työtilanteen takia mun pitäis valvoa 2vrk melkein putkeen!
Saatana! Miten tämä voi olla mahdollista? Minkä helvetin takia tämä tehdään meille niin vaikeaksi? Me ei ikinä onnistuta. Ikinä!
Mitä mä teen? Miksi näin käy kerta toisensa jälkeen? Miksi?
 
No voi :poop:, Pirtsi! Miten teille voi taas osua noin huono tuuri, en voi ymmärtää. :( Ibuprofeeni kai ainakin voi myöhäistää ovulaatiota, joten sinuna varmaan kokeilisin sitä. Ootko jo ovistestejä uittanut, onko niissä näkynyt mitään? Eihän keskiviikkoon toisaalta ole enää kovin pitkä aika...
 
  • Tykkää
Reactions: Pirunpelto
Olen uitellut, one stepit antaa haaleeta ja rfsu ei mitään. Olot alkaa olla että kehittyy, tänään ultrassa 6mm limis ja 16mm johtofolli. Menee tiukille ja ahdistaa taas niin kovin.
Mitenköhän tuota ibuprofeenia naukkailis, 400mg/vrk että toimis vai..?
 
Pirtsi, eikö ne follit kasva sen 2 mm per päivä, joten ei tule ennen keskiviikkoa sulle ovista. Stressaaminen auttaa kuukautisiin, mutten tiedä ovulaatioon. Uskon, että sulla varmasti osuu just maanantaille.
Onnea Pipalle kasvatukseen, hyvä saalis tulossa. Oliko minkä kokoisia?
Darnilla hyvä saalis! Onnea hedelmöitykseen. Monen päivän alkio siirretään?
ON: olikohan tuo viivanpaikka/haamu pregnylistä? Toissa la pistin 5000 unittia.
 
  • Tykkää
Reactions: Darni73
Hieno saalis Darni! :)

Mä kans luulen Pirtsi ettei sulla oli kiirettä oviksen kanssa, jos oli noin pieni folli.

Bridge se voi olla siinä ja siinä. Joku sanoi että viikon verran näkyis 5000 ja joku taas 10 päivää. Pidetään peukut pystyssä että viivat vahvistuu :)

Itsellä kp 2, viimeinkin alkoi kunnon menkat. Pari viikkoa ehti tiputella. Ensi viikolla on ultra ja siitä sitten seuraavalla viikolla passiin.
 
  • Tykkää
Reactions: Darni73
Jos saadaan siirrettävää niin lauantaina siirretään eli viiden päivän viljely. Tää pitkä viljely oli meidän toive kun aikasemmin saatu hitaita heikkoja alkioita siirtoon ja nyt toivotaan josko sais hyvän alkion tai sit on tietty suuri mahdollisuus ettei siirrettävää tule. Mutta jos huonosti käy niin pettymys tulee pari viikkoa aikasemmin eikä vasta testipäivän negasta.
 
  • Tykkää
Reactions: Pirunpelto
Bridge, mä testasin eilen huvikseni Pregnylin näkymistä ja himmeän haamun sain. Mutta mullahan pistos oli 10 000 yksikköä ja se oli vasta maanantai-iltana, joten sulla toki vähemmän sitä veressä enää. Toivotaan viivalle vahvistumista! :)
 
Viimeksi muokattu:
Pirtsi, eikö ne follit kasva sen 2 mm per päivä, joten ei tule ennen keskiviikkoa sulle ovista. Stressaaminen auttaa kuukautisiin, mutten tiedä ovulaatioon. Uskon, että sulla varmasti osuu just maanantaille.
Onnea Pipalle kasvatukseen, hyvä saalis tulossa. Oliko minkä kokoisia?
Darnilla hyvä saalis! Onnea hedelmöitykseen. Monen päivän alkio siirretään?
ON: olikohan tuo viivanpaikka/haamu pregnylistä? Toissa la pistin 5000 unittia.
Mä laskin joskus, että 10.päivä Pregnyl 5000 iu pistoksesta sitä pitäs olla häviävän pieni määrä, eli sulla on tänään 9. päivä, joten epätodennäköistä on, että testi reagois pelkkiin Pregnylin jämiin. Kyllä siellä varmasti on jo pienen istukan tuottamaa hormonia mukana. Tsemppiä ja onnea ja viivan vahvistumista!!!
 
Pirsti en minäkään usko että sulla vielä huomenna ovis + on ton kokoisella follilla. Mulla ei ainakaan olisi, itseasiassa oli just viimeksi ennen PAS:sia ma 16mm ja sit oli ohjeistus jos ei tuu ke niin sit pregnyl ja niinhän siinä kävi.. mulla toki aina "hidas" ovis..Ja jos ei viivakaan vielä paljon ole tummunut. Ottaa nyt ihan rauhallisesti ;) Toki inhottava tilanne joka tapauksessa valvonnan kanssa.. Liekkö me samalla polilla vai onkohan jotku isommatkin koulutuspäivät, kun täällä kans poli kiinni to-pe.
Darnille onnittelut kivasta saaliista, toivotaan että myös hedelmöittyvät hyvin..
Tsemppiä piinailijoille ja "hautojille"..
 
  • Tykkää
Reactions: Darni73
Tänään pp7 ja mä olen taas täysin vakuuttunut, että ei tärpännyt tälläkään kertaa. Kohdun pingotus on hävinnyt, samoin menkkaoireet. Lutinuksen asettimeen jäi hieman verta :unsure:

Huomenna testaan nyt kuitenkin, kun on noita testejä tuolla kaapissa jäljellä ja sitten lähden pariksi päiväksi reissuun ja unohdan koko projektin. Viikon päästä on sitten se virallinen testipäivä, mutta eipä se nega sieltä yllärinä tule...
 
Puhelu tuli kolmestatoista solusta oli 9 kypsää joista 5 hedelmöittynyt normaalisti, huomenna soittavat tilanne tietoa jakautumisesta.
Bridge ja nempula ei luovuta vaan jatkaa testailua, jännäilen mukana(y)
Mulla on nyt noi lutinukset ekaa kertaa ja koen asettimen turhaksi, onko jokin syy miksi ei vois laittaa samoin ku luget ihan sormin vaan? Ootteko kaikki aina käyttänyt asetinta?
 
Lugethan on alunperin tarkoitettu suun kautta otettavaksi, ennen kuin jossain vaiheessa huomattu, että sivuvaikutukset on pienemmät ja teho ilmeisesti suurempaa ala kautta laitettuna. Sen takia niihin ei kai sitä asetinta ole, toisin kuin Lutinukseen. Jos lutinus tuntuu helpommalta laittaa ilman asetinta niin go for it!
 
  • Tykkää
Reactions: Darni73

Yhteistyössä