IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Eipä multakaan D-vitamiiniarvoja oo katottu.
Nyt on siirretty 5 soluinen ja 3 päivänen alkio.
Hidas ja huonohko oli lääkärin vastaus kun kysyin laadusta. No se oli lääkärin mielipide meille alkio on kuitenkin täydellinen loisto yksilö :)
Testi päivä on ma 25.1
Nyt ei kyl oireista voi lukee mitään kun heti keräyksen jälkeen nippailuja ja vihlomista kohdun seudulla ja tissit älyttömän arat, lugesteronilla (300mgx2) tod.näk osuutta oireisiin.
 
  • Tykkää
Reactions: flow^ ja Mandala
Ei mullakaan ole ikinä otettu D-vitamiiniarvoja, ei yksityisellä eikä kunnallisella.
Täällä on myöskin alakuloisuutta ilmassa, en tiedä johtuuko lääkkeistä vai jostain muusta.
Tänään illalla kolmas pistopäivä, eikä vielä ainakaan ole mitään tuntemuksia. Onko muilla tullu Gonalista oireita? Ehkä aamupäivällä yökötti vähän, mutta sekin voi olla mielikuvituksen tuotosta
 
Mulle ei Gonalista tullut mitään oireita/tuntemuksia. Eikä orgalutranistakaan mutta luget onkin sitten eri asia mun kohdalla ainakin.
Mut toi alakuloisuus kuulostaa tutulta, en kyllä liittänyt sitä gonaliin mutta joka päivä ajatuksissa et miks mä pistelen ku ei kuitenkaan tuota raskautta eikä tästä kuitenkaan mitään tuu (n)
 
Mullekkaan ei ole koskaan d-vitamiineistä mitään puhuttu eikä edes mitään hormoneja ole mitattu. Olen itseksini ihmetelly tuota, mutten ole koskaan kuitenkaan kyselly..
Gonal f ei ole mulle mitään oireita koskaan aiheuttanu.
Letrozolejen ja progynovan aikaan saan parista päivästä viikkoon kärsiä kauheasta päänsärystä ja keltarauhasvalmisteista saan jäätäviä finnejä :mad: Muuten ei oo muistaakseni mitään mistään tullu..
Tää yks taukokierto saa kyllä mun puolesta olla riittävästi, tavallista enenmmän on kaikki vauvauutiset ärsyttäny, yleensä osaan ottaa uutiset positiivisesti mutta nyt kaikki ärsyttää. pitäs vielä miehen kans jutella haluaako se jatkaa taukoa.. Ovista ei tässä kierrossa kuulunu ja sen takia saan kärsiä tiputtelusta ja katsotaan kuinka pitkäksi kierto venyy...Tosin taijan ottaa terolutin käyttöön ens viikolla kunhan käyn ensin pienen lomareissun etelä suomessa :)
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)

Brindge # 5/2015 # ensimmäinen # matala AMH # 3. IVF
Darni # 9/12 # eka yhteinen # simpat # 1.icsi
Domi # 4/ 2012 # ensimmäinen # selittämätön # 2.IVF/ICSI, 1. PAS
epätoivoista yritystä # 10/07 # ensimmäinen # selittämätön/autoimmuunisairaudet/ikä # 3.icsi 5.pas (7.siirto)
Hilippa
# 2.ICSI 1.PAS
Hipsunpöpsy
# 11/11 # toinen # helpompi kertoa mitä ei ole vikana # 1.IVF
ilo2010
# 2012 # 2. # pco,ei muuta löytynyttä vikaa kummasakaan # 2.IVF
Jasmina20
# 12/2013 # ensimmäinen # siittiöt # 1.ICSI 1.PAS
JONPA77
# 2004 # ensimmäinen (2 sijaislasta on) # selittämätön # 1.IVF
Kielon-kukka # 2013 # ensimmäinen yhteinen (7-v aijemmasta suhteesta) # endo,pco # 4.IVF/ICSI (tulossa 3/4-16)

kiia-s # 11/2011 # ensimmäinen # pcos # 1.IVF
Mamido # n 1,5v # toinen # siittiöt # 1.ICSI
Mar80 # 2012 # ensimmäinen # selittämätön # 1.IVF/ICSI

Mari32 # ensimmäinen # siittiöt &endo # 5.ICSI
Nappeus
# 2014# ? # PCO/siittiöiden vaihteleva määrä # 1.IVF
Nempula
# 11/2015 # ensimmäinen # steri # 1.IVF
Nennalii
# 2012 # ensimmäinen #selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu # 1.ICSI/1.PAS (ei tuore siirtoa)
Nenna81 # 3/2013 # tuhoutuneet johtimet # 3.(1.yhteinen) # 2.IVF 1.PAS
Pupuska81 #3/ 2013 # ensimmäinen lapsi # pco+heikot siittiöt # 1.ICSI/2.PAS
Pussipiru # 2012 # ensimmäinen # azoospermia + endo # 2.ICSI
Reuna # 2013 # ensimmäinen # pco,ovuloimattomuus ja simpat?# 1.IVF
ronja81
# 2007 # toinen # selittämätön # 3.IVF 3 PAS
Saaga76
# 7/2012 # ensimmäinen # toinen johdin tukossa, selittämätön #1.IVF/3.PAS
Sphinx
# 06/2013 # ensimmäinen yhteinen # selittämätön+endo # 1.IVF 12/2015
Tiituli
# 2014 # ensimmäinen # selittämättömiä/ikä # 2.IVF
Timjami77 # 7/2013 # oma 2. miehen 3. # selittämätön/ikä/simpat # 5.ICSI73.PAS

virvatulia # ? # toinen # siittiöt + pco # 1.ICSI / 3.PAS
Wawwi # 05/2015 # ensimmäinen # alhainen Amh,korkea Fsh # 1.IVF
Yrittäjä J # 01/2013 # ensimmäinen yhteinen # endo ja selittämätön # 1.IVF/ICSI 01/2016


"eläköityneet"::unsure:
Tammityttö# kolmas # soluissa vikaa #hoitojakso: yht.14v jonka aikana 2 hoidoilla saatua

Piinailijat::whistle:
Darni73
: testipv 25.1 (3 pv siirretty 11.1)


Plussanneet 2015::love:

Tammikuu 2015
Deja1.IVF 2.PAS (kkm rv15)
Helmikuu 2015
EukkoI1.ICSI 1.PAS (ei tuoresiirtoa, 2 alkion PAS)
Hedelmiina1.IVF
RiiMini5.ICSI (kemiallinen)
Hertta20151.ÍVF 1.PAS
Tuutunen802.IVF
Maaliskuu 2015
Zoona2.IVF
Viiva842.IVF
Fibbis3.IVF 1.PAS (kemiallinen raskaus)
Henrietta2.ICSI (km/kkm?)
Havina2.ICSI
Läiti1.IVF 3.PAS km
Huhtikuu 2015
Saga761.IVF 2.PAS (km)
Riimini5.ICSI/1.PAS
Toukokuu 2015
-es-1.ICSI
Kesäkuu 2015
Sofi123.ICSI
Bonniemoi
Lauriska

Heinäkuu 2015
Läiti -luomu
Elokuu 2015
Mandala2.IVF (kem)
Viljonkka_1.IVF 2. PAS (km)
Syyskuu 2015
iinukka_2.IVF
kop kop1.IVF/ICSI /2.PAS
Kesäheinä-78(kem)
Mandala2.IVF / 1.PAS (yht 7 PAS)
Aanis1.IVF
Lokakuu 2015
Henrietta2.ICSI / 2. PAS
nans1.IVF
Lia 2.ICSI
hannuliini keskeytynyt 1.IVF
bridge 2.IVF (tm)
Hipsunpöpsy 1.IVF (kkm)
Marraskuu 2015
flow 2.IVF
kiisuli80 1.IVF
Kettu81 2.IVF ? PAS
grey83 1.ICSI 3 PAS
epplu 1.IVF 2.PAS
Toiveikas81 1.ICSI
Joulukuu 2015
Suvipilvi 1.IVF
Lottainen 2.IVF
Mari32 5.ICSI (km)
Vilijonkka_ 1.IVF 4.PAS(tm)
frankie 1.IVF
Domi 2. IVF/ICSI 1. PAS (kem)
dimou 1.IVF

Plussat 2016: :love:
Tammikuu:
Salama T 2.IVF


Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos (y)
 
Noniin Darni nyt ei muuta kun hyviä piinailuja! (y)
En minäkään D-vitamiin arvoista mitään tiedä, mutta kuten mainitsin en kyllä tiiä mitä sillon aluksi otettiin, mutta syön kyllä D:tä purkista (kuten kaikenlaista muutakin) vaan eihän tuo ole auttanut vauvaa saamaan! Alakulosta puheen ollen, ahdistaaa!!! Plaah, tässä näyttää siltä et lähetään kaheksi viikoksi etelän lämpöön helmikuun alkupuolella!!! Jep, jokainen olisi ilon innoissaan, vaan en minä! Se typerä ovis ei ole yhäkään tullut (tänään kyllä ennen näkemättömät limat :oops: sorry), kivistää ja vihloo kyllä vaikka kuin! Joten en siis kerkeisi ennen lähtöä uuteen siirtoon, vaan tulisi TOINEN typerä välikeirto!!! Aaarg.. en tietenkään tänään päässyt polille läpi kun kerkesin vasta just ennen puhelinajan päättymistä soittamaan.. oli kaikki linjat varattu jne. Ihan vaan olisin halunnut varuilta kysyy oisko mahista viellä tähän kiertoo kun ei sitä ovista ole vielä ollut, ei ne kyllä 99,9% varmuudella siirrä sen kemiallisen jälkeen.. jos lähettäs viikkoa myöhemmin mikä periaatteessa olisi ollut mahdollista mutta mies nyt näin päätti/otti lomansa (sekin tietysyi ärsyttää ettei ajatellut tota) oisin varmaan kerinnyt ottaa salamatkustajan mukaan.. toki kun ajattelen järjellä niin olisiko ollut kiva koko loma tunkea helteessä niitä pimppapalleroita ja valuu niitä uimaaltaaseen, no ei! Mutta kun jostain olen nyt saanut päähäni että kemiallisen jälkeen olisi parempi mahis raskautua "uudestaa", niin en millään tahtos just sitä ens kiertoa missata!!! Olen niin päättänyt ettei elämä saa vaan tämän ympärillä pyöriä ja pitää myös nauttia jne. mut ei just nyt!!!! Ärsyttää kun ahistaa ja ahistaa kun ärsyttää jajaja!!!! Anteeksi purkaus.. on tää perseestä!:(
 
  • Tykkää
Reactions: JONPA77 ja Darni73
Ihan silleen ajatustasolla, vois olla ihan ok jos polin 3 viikon (vai oliko pitempään) tauon jälkeen olis vaikka vähän pidennetty tuo puhelin aika, ettei menis seuraavat kolme viikkoa läpi päästä.. aika monesti tunnin aikana soitin, mutta en päässyt edes jonutukseen asti.. Sinälläänhän mulla ei oo mikään ihan pakottava tarve sinne läpi päästä, mutta kylläpä kiristäs vielä enemmän jos olisi.. taitaa kyllä olla taas tällänen eniten v'tuttaa kaikki viikko menellään.. :)
 
Tervetuloa "uusille"! Olkoon visiittinne lyhyt(y)

Mie en voi ymmärtää miten Pirunpellolla voi olla noin huono tuuri! Sabotoiko se lääkäri teitä tahallaan:mad:

Mulla oli tänään kp 11 ultra seuraavaa (jo neljättä..) Passia ajatellen ja sieltä löytyi 21 mm oleva folli joten ovis tulee varmaan pian:) Siirto luultavasti tulis perjantaille jos ovis plussan saan huomenna. Tai sitten maanantaina jos ovis vielä viipyy. Limiskin oli oikein kelpo 9mm.
Iiks! Nyt on aika odottavat tunnelmat. Jospa nyt..
 
  • Tykkää
Reactions: Darni73 ja JONPA77
virvatulia kuulostaa hyvältä (y) ja tosiaan tervetuloa kaikille uusille :)

Nyt on kyllä ennätyskipeät ja runsaat menkat. Mistä hemmetistä sitä verta riittää, kun on vuotanut jo kaksi viikkoa? Äsken tuli kiire vessaan, kun tuntui että kohta holahtaa siteen läpi. Housut alas ja pöntölle istumaan. No en ehtinyt istahtaa, kun kuului pläts ja kämmenen kokoinen veriklöntti läsähti lattialle. Kädet, housut, sukat pönttö kaikki veressä, huoh. Olokin alkaa alla aika hutera...
 
Ohhoh, kylläpä yrittäjän vuoto kuulostaa hurjalta! Onko sulla kipuja kun on noin hurjat menkat? Mulla on aika pienet menkat nykyisin, mutta teinivuosina vuodin kuin teuraalla ja olo oli sen mukainen.. Toivotaan että nämä jäävät viimeisiksi menkoiksi piiiitkäään aikaan

Mikä ultra sulla Mamido on tulossa? Vai katsotaanko sulla tilanne jo kp 5?

Mulla tänä aamuna ovistesti hymyili ja siirto tehdään perjantaina. Nyt jännittää. Tämän jälkeen kaikki pakkasukot on käytetty. Eli mulle voi päivittää 1.icsi 4.pas...
 
  • Tykkää
Reactions: Darni73
Virvatulia: joo eka folli ultra jo kun eivät uskalla näin ekassa icsi:ssä jättää maanantaille kun ei yhtää tiedä miten kroppa reagoi lääkkeisiin. Pelkään vähä et paras puktiokin osuus sit seuraavalle viikonlopulle.. katotaan mitä lääkäri on siitä mieltä. Tosin mun puregon-annos on kai aika maltillinen? 133 kun yleensä munikset reagoineet ainakin letrotoihin hyvin.
Hienoa, hymynaama!!!! Peukut pystyssä siirtoon <3
Yrittäjä: hb on varmaan hyvä idis!
 
  • Tykkää
Reactions: flow^
Kielon-Kukka
Hei vaan täältäkin. Jäin viimeksi niihin puheisiin kun kyselin onko muilta otettu amh ja hcg testejä ja plaa plaa... no minä otin puhelua lääkärille ja kyselin näistä. Noh.. ensimmäinen vastaus mikä tuli ja ei ollut yllätys että "me kun ollaan kustannus tehokkaita..". Sitten se kertoi näistä amh ja hcg vaikutuksista hoidoissa (selitti niin että suurin osa meni ohi ja nämä termit sun muut ei kerro mulle mitään) menin jo ihan sekasin siinä :confused: ja ei usko että minulla niissä mitään ongelmaa on mutta sanoi että testit kyllä voidaan tehdä ihan minun mielen rauhani vuoksi.
Näyttipä testit sitten mitä tahansa niin minun kohdallani hoitoja ei kuitenkaan kuulemma muutettaisi. En sitten siinä vaatinut niitä ja lähtään siihen neljänteen hoitoon toiveikkaana.
Sen verran vain muutosts tulee kun mun pco(sitä kautta hyperi) on myös aika voimakkaana aiheuttajana tässä, niin kun pistelyt alotetaan, lähtään pienillä annoksilla mutta pistely päiviä venytetään vaan niin pitkälle kun mahdollista jotta soluja kerkeäisi kypsyä.
Ihan järkeen käypää. Saatiin lupa tämä yksi kierto kokeilla luomuna (muuten koitetaan pitää endo kurissa) ja ovista bongailin tuossa kp11 alkaen ja PAM sieltä tuli kirkuvat viivat kp 20! Kuulunko näihin myöhäsen ovulointeihin? Mikä kp sen määrittää? Eli ei ihme että aikasemmat hoidot on menty perse eellä puuhun ja aina saatu vain epäkypsiä munia ku eihän ne ole kerennyt kypsyä kun on hätiköity punktion kans!
Koin sellaisen AHAA!!:eek: elämyksen kun olen askeleen lähempänä ymmärtää tätä mun hormooni toimintaa!
No nyt käytetään tämä yks kierto tässä hyväksi. Ompahan jotain taas hetken mitä jännittää :D vaikka en paljoa odota. Kun onhan tämä seuraavan hoito ajan odottaminen jo niin tylsää :ROFLMAO::rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Darni73
Ultrasta tultu ja taas vaan 4 follia :( Gonal tiputetaan 100 yksikköön (350) ja rinnalle otetaan menopur 300 ja orgalutran. Tiistaina punktio. Limakalvo oli kuulemma hyvä ja kolmikerroksinen ja follit n 15mm, kuulemma hyviä, viides löytyi myös mutta se oli kuulemma pieni ja tuskin kasvaa tarpeeksi punktioon. Mieli on maassa, taas mennään samalla kaavalla kun ekalla kerralla ja kai noi neljä taas on ilman solua ja tää kaikki on turhaa :cry:
 
Meillä on tänään ultra, katsotaan mikä on tilanne follien suhteen. Nyt kp9 ja hymynaama pärähti ruutuun jo tänään? Outoa. Edellisessä kierrossa ovis oli vasta kp16. Oisko sitten luget sekoittaneet kiertoa, edellisestä siirrosta kun ei toivottua tulosta saatu. Jospa tästä kuitenkin päästäisi siirtoon asti, eikä menis viikonlopulle. Voisko se olla mahdollista, että siis osuis sinne? Meillä on pakkasessa vielä 11 toppia, kahden ikäisiä. 2 päiväisiä ja 5 päiväisiä. Eikös juuri noiden "iän" takia oo vähän pelivaraa siirtopäivien suhteen? Kamalasti kyselen, oon niin pihalla toivottavasti joku jaksaa vastailla ☺
 
JONPA77, toivotaan että niistä neljästä löytyisi se yksi joka toisi teille ihania uutisia ☺ mulla taas folleja kehittyi ihan liikaa, 55 kpl jossa 37:ssä oli solu sisällä. Siinä oli hurjan tukala olo ja olin kyllä hurjan kipeä. Maltillisesti parempi, IMO :)
 
  • Tykkää
Reactions: JONPA77
Jonpa77 sama tulos oli mulla kp7 ultrassa mutta mulla limakalvo ei ollut hyvä. Punktio oli sitten kp11 ja kuitenkin 6 saatiin kerättyä vaikkakin yksi ainoastaan hedelmöittyi ja nyt toivotaan että tämä yksi jaksaisi kiinnittyä.
Onnee tiistaille
Tsemppii kaikille tulevaan(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Juru27 ja JONPA77
Kiitos naiset, mulla on kans tänään kp 7 ja punktio on kp 12, toivotaan että se yksi kasvaisi vielä tiistaihin mennessä..muuta en toivo kun sieltä löytyisi edes yksi solu..kätilö sanoi ettei tähän keinot lopu mutta mennään tämä hoito nyt ensin loppuun
 
  • Tykkää
Reactions: Darni73
Kuumeisesti olen odottanut kysiltä postia ja nyt oli uusi hoitosuunnitelma tullut postissa. Punktio vko 8!! pitkän hoidon mukaan mennään..edellinen mentiin lyhyen kaavan mukaan. Ja uutena mulle tulee synarela nenäsumute. Onko tän käyttäjiltä millasia kokemuksia?
 
  • Tykkää
Reactions: Darni73
Juru27, mulla oli synarelat käytössä ensimmäisessä IVF marraskuussa. Mulla ei tullu mitään oireita, pari hikipuuskaa ja se oli siinä. Hyvin mielin lähdet vaan sumutteleen, eikä kannata kauheesti lueskella netistä oireista..minä luin ja siellä oli vaikka mitä oireita ihmisillä! Minäkin jännitin niitä ja odottelin että koska ne iskee mutta ei iskenyt (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Juru27

Yhteistyössä