IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Tänks yrittäjä kun jaksat valaa toivoa, itse ihan kirveen kaivoon heittämässä.
Esikoinen syntyi ihan luomusti, miltei heti vieläpä. Mulla esikoisen syntymä (tai siinä yhteydessä ollut paha infektio) teki kaiken tuhon, että ei meinaa kakkosta kuulua.

No joo..äh.. itse näiden kymmenien siirtojen jäljeen olen todennut että nämä kuviot vaan pahenee kerta kerralta. Ekassa siirrossa hyvä jos muistin edes testata, oloja en osannut katsoa ollenkaa. Esikoisesta ei ollu mitään paitsi plussapäivänä tissit oli järkyttävät ja paleli niin ettei mikään auttanut. Sen jäleen ei oo tissioireita ollu alkuun juuri missään raskaudessa. Huono olo on ollu nykyisin aina, jopa aamuyöllä rankkana, negoissakin ja näissä kahdessa vikassa oli mahakipuilua ja paineen tunnetta ja turvotusta ja Kuvotusta muuta mitä yleensä plussissa ja silti puhdas nega.
Että äh.. itse en enää usko enkä toivo minkään oireen suhteen kunnes tikussa on kaks viivaa. Ja kuitenkin aina ollu ihan samat lääkkeet. Jostain syystä kroppa on kummallinen.
Mutta se on mulla ollu aina ja ikuisesti että hikoilua ei oo plussatessa olllu missään vaiheessa eikä mihinkään kellonaikaan.

Voi kollektiivinen hikoilu sentään, toivotaan ettei tarkoita huonoa!!!
Mulla ei ole koskaan missään kierroissa tullut huomioitua hikoilua, tai sitten sitä ei vaan ole ollut.

Testillähän se selviäisi missä mennään, ymmärrän toki jos ei huvita testailla.

Tsemppiä <3

• Tykkää
Reactions: Lottainen
Hahhaa.. Musta tuntuu että oon keinulaudan keskellä, tällä hetkellä toisessa päässä pomppii yrittäjä ja toisessa tammis :ROFLMAO:

muoks. ja tämä siis ei pahalla kumpaakaan kohtaan, koska omat mielipiteet ja tunteet ja ajattelu hyppii ihan itekseenkin molempien ääripäiden puoleen..

• Tykkää
Reactions: Yrittäjä J
Okei, voi kurjuus. Mullakin on luomulapset, "nuorena" saadut. Endo puolestaan on vienyt mun toivon luomuraskauteen.

Mä olen huomannut että iän myötä joka kierto on vähän erilainen, kroppa vaan muuttuu ja reagoi muutoksiin eri tavalla.

Muoks. Juu testillä selviäisi... :)

Lottainen, mulla on ollut hikoilua kaikissa kierroissa testipäivää lähestyen, erityisesti öisin. Edelleenkään nämä mun vakuuttelut ei ole vielä kovin vakuuttavia, kun en ole nähnyt onko tuolla mun yksiössä ketään. Mut oikeesti, mulla on menny usko kaikkiin oireisiin. Aivan samat, tuli plussa tai miinus...

Kirves pois kaivosta ja testiä kehiin :geek:

Olis kivaa jaksaa olla jotenkin positiivinen, mutta Tammiksessa tunnistan tuttua pessimisti ei pety -asennetta. Että mäkeen menee kuitenkin, oli niin tai näin. Hetkittäin jaksaa toivoa ja uskoa kuten Yrittäjä ja sit taas tulee kuuma hyökyaalto ja toivo menee mukana.. Ohhoh tätä taas. Täällä nyt sit varmaan notkun teidän riesananne jahkailemassa vuotoon/testiin asti. Onnea vaan, taitaakin olla kyseessä teidän piinaviikko.:LOL:

Lottainen onko sulla ovistestejä himassa? sellasella voisit aloittaa. Mutta kyllä mun mielestä ainakin viimeistään huomenna voisit r-testin uittaa jos mieli tekee.

Kyllähän piinaviikot on piinaviikkoja muillekin kuin itse piinailijoille. Itse ainakin tulee jännättyä niin maan perhanasti muiden piinailuja!

Mulla on jotain liuskatestejä mihin en ikinä osannut tulkita mitään oviksia..niitä on kyllä iso nippu. Mut mites niitä tulkitaan? On mulla kasa myös one step -liuskoja, siis r-testejä. Mut jotenkin tuntuu et voiko niihin luottaa.. testipäivälle mulla on sit apteekin- ja digitesti..

Muistatko miten sulla ovistestit käyttäyty ennen pitkin kiertoa? että tuleeko sulla helposti haamua niihin esim loppukierrossa (jos olet edes ikinä lopussa testannut)?
Ainakin esim PCO naisilla usein tulee selvää viivaa pitkin kiertoa. Kuitenkin useilla naisilla niihin ei tule loppukierrossa juuri mitään, tai jos tulee niin jotain toooooodella hailua toista viivaa, sellasta just ja just nähtävää. Joten mä tulkitsisin hyväksi sen, jos niihin tulee edes 'jotain' silmin nähtävää. Niihin kuitenkin itse saanut ihan silmin nähtävän selvän haalean haamun silloin kun r-testi ollut vielä roskishaamujen esiäiti.

Niin ja kyllä one stepit mun mielestä on ihan luotettavia, ne vaan käyttäytyy eri tavalla kuin muut testit. Kyllähän niistä on lukenut, että viivanpaikkoja antaa tosi paljon, mutta mulla ei kyllä negakierroissa koskaan tullut yhtään mitään.

Muoks. Yrittäjä samalla tavalla se ovistestikin tummenee raskauden alkaessa kuin r-testit. Mutta itse huomannut että ovistesteissä on aikasemmin ja tummempana näkyvissä toista viivaa kuin useissakaan r-testeissä. Samoin niihin saanut tasavahvat nopeammin kuin r-testiin.

Mä en oo testaillut kuin oviksen aikoihin. Alkukierto oli aina hailuraa, sit oviksen tienoolla n.4 päivän ajan suht samanvahvuinen viiva.. Ei oo siis paljoa apuja.:D Ehkä mä jätän ne rauhaan ja katon uskallanko one steppejä aukoa aamulla.

Mulle niiden ovistestien kanssa sohiminen sopi jotenkin luonteeseen kun pelotti perkeleesti testaaminen, mutta se olikin vaan sellasta 'leikkitestaamista', vaikee selittää :D Mutta esim saatoin unenpöpperössä mennä vessaan ovistestin kanssa ja puolinukuksissa ootella sen tulosta vaikka hoidon lopuksi testasin. Mutta auta armias kun r-testi kyseessä niin sydän pamppailee, kädet hikoo jne. Esim digillä testatessa nyt viimeksi niin joka kerta sain sykkeet ihan maksimiin (aktiivisuusranneke ei edes näyttänyt niin suuria lukuja :coffee: ). Joten hyvinkin sellanen henkimaailman juttu mulle selvästi :D

Mä tässä yllätyin, kun ei ole tullut mitään oireita pregnylistä :confused:
Aattelin, että on sen verran vahva lääke, että varmasti jotain ilmenee... päinvastoin olo on parempi kun tossa aikasemmin viikolla. Munasarjat nyt on tietty turvoksissa, mutta ei nekään hirveän kipeät ole. Huomenna aamusta on jo punktio onneksi, niin loppuu ainakin panikointi sen suhteen ja pääsee panikoimaan taas uutta vaihetta :ROFLMAO:

• Tykkää
Reactions: JONPA77
Mulla tätä hikoilua on ollu enemmän ja vähemmän kortisonin alotuksesta alkaen, nyt siis paru yötä taas enemmän..mulla ei toimi noi ovistestit tässä kohtaa kun pari kertaa loppukierrosta mitä kokeillu niin näyttäny plussaa/lähes plussaa vaikken siis raskaana ole ollutkaan.. Huomenna 10pvää pregnylistä niin ajattelinn testata näkyykö vielä..ongelma vaan on se että mulla on kaks pc-testiä ja sit tilasin viime vkolla ebaysta jotai halpisliuskoja ,varmaa tulee pian eli vertailupohja menee kyllä sitte kun testi vaihtuu o_O mä en oo lyhyen kaavan hoidoissa päässy ikinä testipäivään asti ilman vuotoa..

Juuu en mä tarkoittanut olla pessimisti kenenkään muun tilannetta kohtaan :) anteeksi <3 toivottavasti ei tullu sitä fiilistä..ainoastaan pessimisti vain siihen et itse petyin oireisiin jne

Mulla ovistikku pysyi vitivalkoisena näissä hoidoissa kun testin tyyliin pp5 alkaen. Vasta ihan loppupäässä pp9 tjsp tuli ovistikkuun silmin erottuva hento viiva. Siitä tiesin ettei r testi näytä mitään ja et nekin kuivuttua tulleet viivat oli negaa.
Plussissa ovistikku on ollu mulla siis jo lähes plus kun r.testissä vasta roskishaamua vastaava viiva. Ovistestiviiva siis vähintään tai yli puolet kontrollista.

Muoks ja siis tumma ovistikku ei tietenkään oo tae plussasta mut tyystin blankko tai lähes blankko toimi kyllä silleen itsellä vertailuna etten edes elättänyt toiveita et ne r.tikun roskisviivat olisi olleet plussanalkuja ;)

• Tykkää
Reactions: Lottainen
Voi kun pääsiskin piinailemaan oireita -tsemiä teille!!

Mä oon niin varma että tää homma menee aivan puihin. Mulla piti olla nollaultra huomenna, Synarelaa mennyt 12pvää eikä menkkoja kuulu ei näy. R-testi nega, oli ihan pakko tehdä sekin. KP28 menossa, kierto yleensä 23-25 päivää... Ultra siirrettiin perjantaille ja hoitajakin tuskaili joulutauon painavan päälle pahasti. "Juttelen lääkärin kanssa että keskeytetäänkö jos ei niitä tällä viikolla tule" -no vittu ei keskeytetä!! Mä oon sanonut niille syyskuussa, että tää aikataulu kusee, mutta kun ei voi kuunnella potilasta ei sitten edes sen vertaa, että laskisi kalenterin uudestaan. Tää on ihan tasan viimeinen julkisen puolen hoitoyritys.

Oon niin rikki. En saa nukuttua, välillä on sairaan kuuma. Vihaan tätä kroppaa!!! Anteeksi vuodatus, mä en vaan kohta enää jaksa.

Yhteistyössä