IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

JONPA77, mä pistän 5000 vaan. Kiva kun joku menee samalla aikataululla (y) Vielä pari tuntia pitäis odotella, että pääsee pistämään.
Huomenna pakko tehä viikkosiivous ja tehdä muutaman päivän ruuat valmiiksi, niin pääsee ottamaan vähän iisimmin sitten punktion jälkeen. Vaikka eipä tuo mieskään ihan kädetön ole, jos jotain pitää tehdä ;)

Onnea punktiohin tytöt :)

Jasmina: mielestöni niin että yks vrk pregnylin jälkeen sen puolittuu noin vuorokaudessa, tosin on hyvin yksilöllistä! eli teoriassa sull vois näkyä vielä se (ja laskuissa pitäs huomioida myös punktiota ennen otettu pregnyl) Mutta nyt voihans tuo olla siis ihan itseäänkin, mutta joka tapauksessa sulla on nyt hyvä vertailu kohta katsoa lähteekö se siitä vahvistumaan nyt seuraavina päivinä :) sillee mäkin aina teen että testaan jo kun pregnyl saattaa vielä näkyä, sama se sitten voi vertailla /odottaa että vahvistuu eikä himmenekkään pois!

Ihan totta mari :) harmi kun tuo oli ainut testi kotona niin ei voi aamulla testata tai on mulla clearblue mut sitä en "haaskaa" näin äkkiä :ROFLMAO: niin ja tuo 1500iu oli ainut annos mitä olen saanut pregnyliä maanantaina :) voi piina sentään!

Jasmina, yleensä 2-3 pv ennen punktiota pitää kotona pistää se irroituspiikki joka saattaa näkyä vielä tuoresiirron alussa testissä. Se maanantaina annettu pikkuannos samaa tavaraa palvelee alkion kiinnittymistä.

Mut näen toisen viivan, nyt vaan uusia testejä kehiin ja toivotaan vahvistuvaa sarjaa!:):)

Grey! Juuri itseasiassa yritin googlailla milloin blasto vois näkyä. Mulla on tänään ollut iltaa kohden voimistuvaa kuvotusta aikalailla ja sehän herättää toiveita ja saa miettimään testausta vaikka aamulla vielä mietin et ootan perjantaille..
Mulla muuten siirrettiin viime kemiallisessa blasto luokkaa 3dc ja nyt sitten 3cc. Olisipa tuo yksi kirjain se ratkaiseva tekijä. Vaikka olisin mielelläni toki nähnyt kirjaimia a tai b. Mut ei voi mitään!

Mulla molemmat blastot, 5 ja 6 päiväset alkanu tummua pp5 PC ovisliuskoissa. 6 päiväsessäkin vielä pp4 ihan normihimmee negaviiva. PC r-testi näyttäny pp5 ja 6 "roskishaamua" ja pp7 hailua haamua testiajalla ja pp8 jo selkee viiva.

Jasmina, muistatko millä sulla ne munasolut sitten irroitettiin? Mun käsityksen mukaan se kuuluu osaksi kaikkia hoitoja, melkolailla tuntien tarkkuudella, ennen keräyspäivää?

Edit: tarkastin, sekä pitkään että lyhyeen stimulaatioon kuuluu hcg irroituspiikki n.36h ennen punktiota/keräystä

Lottainen. Ei ne luokat juur mitään takaa. Mulla oli nää kaikki kolme AB luokkaa tai sulatettu BA mutta mitään ei tarttunu matkaan. Huonommillakin olen tullu taas raskaaks. Biologi ei olisi edes halunnut mulle noita luokkia kertoa kun sanoi että se merkkaa loppujen lopuksi vain sen mitä kannattaa esim alkaa pakastaa. Kaikki muu on vain analysoijan silmässä ja noi rajat in hyvin häilyviä, mikä on A tai B tai C..ja sellanen täydelline 5AA alkio voi olla yhtä kaikki trisominen tai muuten elinkelvoton.

Hyvälle kuulostaa, anna mennä vaan :) ei se testaaminen oo keltään pois :D!

Huomenia!

Ai niin jasmina, sullahan oli gonpeptyl irrotukseen, aina parempi;)(y)
Ja mä kyllä niin komppaan tossa että ne noi luokitukset ei oikeesti kerro mitään lopputuloksesta!

Tsemppiä testailuihin!!
Toivottavasti Domi saa oviksen bongattua ja virvatulia hoidon alkuun! :) jotai muutakin piti vielä kommentoida..

Mulla oli taas kans toi isompi annos pregnyliä, en oikeen tiedä miksi..ja itekkin aiemmin jo monesti todennut että joka ikinen kerta oon siis pelännyt sitä että ne follit sieltä karkaa..itseasiassa mainitsin tästä hoitajalle kun makoilin siin odottamassa lääkäriä punktioon että luulis että tähän ns tottuu, ettei enää olis paniikissa tässä kohtaa siitä samasta asiasta että onko siellä enää mitään- mutta hän totes hyvin että tää on niin valtavan iso asia ettei mikää ihme että aina se pelottaa, ei siinä paljon "järki" auta :LOL:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Nempula
Mulla alkoi muuten aamuyöstä ihmeelliset hikipuuskat ja aloin heti muistella, että Tammiksellahan ne oli varma merkki negasta ja nyt pelkään että peli on menetetty.:confused:
Lisäks on kyllä heti aamusta kuvotusta mutta niin on menkkajomotteluakin.

Onkos Marilla jotain tuntemuksia?

Ja Suvipilvillä on huomenna the testipäivä, ootkos jo testaillut??

Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)

Lottainen#9/2011#toinen#toinen putki tukossa/Munasolut ei toimi?# 3.IVF(vain 2.ja 3. punktioon asti)
Sphinx#06/2013 #ensimmäinen yhteinen #selittämätön+endo #1.IVF 12/2015
Pupuska81
#2013 #ensimmäinen lapsi #pco+heikot siittiöt #1.ICSI
Saaga76
# 7/2012 # ensimmäinen # toinen johdin tukossa, selittämätön #1.IVF/3.PAS
Domi
# 2012 # ensimmäinen # selittämätön #2.IVF/ICSI, 1. PAS
Hipsunpöpsy# 11/11 # toinen # helpompi kertoa mitä ei ole vikana#1.IVF
Mamido
# n 1,5v # toinen # siittiöt #1.ICSI
virvatulia
# ? # toinen # siittiöt + pco #1.ICSI / 3.PAS
Suvipilvi
# 10/2012 # ensimmäinen # selittämätön #1. IVF
SalamaT
#5/2014#eka yhteinen#endo/ikä#2.IVF
Mari32#ensimmäinen#siittiöt &endo#5.ICSI
Nenna81
#3/2013#tuhoutuneet johtimet#3.(1.yhteinen)#2.IVF 1.PAS
Vilijonkka_ #ensimmäinen# siittiöt ja pco-tyyppiset munasarjat#1. IVF:n 4. PAS
Wawwi
#05/2015#ensimmäinen#alhainen Amh,korkea Fsh#1.IVF
Reuna
#2013#ensimmäinen#pco,ovuloimattomuus ja simpat?#1.IVF
kiia-s #11/2011#ensimmäinen#pcos#1.IVF
Jasmina20
#12/2013#ensimmäinen#siittiöt#1.ICSI 1.PAS
Hilippa #?#?#?#2.ICSI 1.PAS
epätoivoista yritystä#10/07#ensimmäinen#selittämätön/autoimmuunisairaudet/ikä#3.icsi 5.pas (7.siirto)
Nempula
#11/2015#ensimmäinen#steri#1.IVF
Tiituli #2014#ensimmäinen#selittämättömiä/ikä#2.IVF
ilo2010 # 2012 # 2 # pco,ei muuta löytynyttä vikaa kummasakaan # 2.IVF
Pussipiru
#2012#ensimmäinen #azoospermia + endo#2.ICSI
Dimou 7/14#ensimmäinen#ovuloimattomuus/munatorvi tukossa?#1.IVF
Yrittäjä J #01/2013 #ensimmäinen yhteinen #endo ja selittämätön #1.IVF/ICSI 01/2016
JONPA77
#2004#ensimmäinen (2 sijaislasta on)#selittämätön#1.IVF

"eläköityneet"::unsure:
Tammityttö# kolmas # soluissa vikaa #hoitojakso: yht.14v jonka aikana 2 hoidoilla saatua

Piinailijat::whistle:

Suvipilvi - testipäivä 1.12.
Lottainen - testipv 6.12. (5pv alkio 25.11.)
Jasmina20 - testipäivä 7.12 - alkio 3pv siirrossa
Mari32 - testipv 9.12. (2pv alkio 25.11.)

Plussanneet 2015::love:

Tammikuu 2015
Deja1.IVF 2.PAS (kkm rv15)
Helmikuu 2015
EukkoI1.ICSI 1.PAS (ei tuoresiirtoa, 2 alkion PAS)
Hedelmiina1.IVF
RiiMini5.ICSI (kemiallinen)
Hertta20151.ÍVF 1.PAS
Tuutunen802.IVF
Maaliskuu 2015
Zoona2.IVF
Viiva842.IVF
Fibbis3.IVF 1.PAS (kemiallinen raskaus)
Henrietta2.ICSI (km/kkm?)
Havina2.ICSI
Läiti1.IVF 3.PAS km
Huhtikuu 2015
Saga761.IVF 2.PAS (km)
Riimini5.ICSI/1.PAS
Toukokuu 2015
-es-1.ICSI
Kesäkuu 2015
Sofi123.ICSI
Bonniemoi
Lauriska

Heinäkuu 2015
Läiti -luomu
Elokuu 2015
Mandala2.IVF (kem)
Viljonkka_1.IVF 2. PAS (km)
Syyskuu 2015
iinukka_2.IVF
kop kop1.IVF/ICSI /2.PAS
Kesäheinä-78(kem)
Mandala2.IVF / 1.PAS (yht 7 PAS)
Aanis1.IVF
Lokakuu 2015
Henrietta2.ICSI / 2. PAS
nans1.IVF
Lia 2.ICSI
hannuliini keskeytynyt 1.IVF
bridge 2.IVF (tm)
Hipsunpöpsy 1.IVF (kkm)
Marraskuu 2015
flow 2.IVF
kiisuli80 1.IVF
Kettu81 2.IVF ? PAS
grey83 1.ICSI 3 PAS
epplu 1.IVF 2.PAS
Toiveikas81 1.ICSI

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos(y)

Lottainen: mä oon pari yötä heräilly taas keskellä yötä aivan hiestä märkänä myös :( eihän toi nyt välttis mikää negamerkki ole, voi johtua lääkkeistäkin..ja aina mulla toi kortisoni on vaikuttanut tähän heräilyyn, tosin en muista että näin paljon tota hikoilua ois ennen ollut..muuten on ihan samat perusoireet kun aina ennenkin, ja vieläkin maha aika turpeena muutenkin.

Höpsis!! Eihän se hikoilu ny automaatti ole negamerkki :)!!! Monella se kuuluu nimenomaan raskauteen. Mutta..Mulla se sitä kylläkin on ihan Sata varmana. Etenkin kun samalla katosi se suurin pysyvä ja laskematon mahaturvotus (pieni jatkui kyllä on/off menkkoihin) ja alapään turvotus ja se sellainen "kipeä, kuumeinen olo" ilman että on kipeä. Nämä oli ihan takuuvarma negajuttu. Kuvotus ja pahaolo ja kaikki jatkui niin kauan ku hormonit jatkui. Pahin tuli aina aamupv ja illalla lugen jälkeen 2-4h päästä tai aamuyöllä. Plussissa se sellanen huimaus ja palelu ja kehno kipeä olo oli plussan aikaan ihan ajasta riippumatta.
Mä olin oikeasti tietyllä tavalla yllättynyt että tämä Pas ei tuonu plussaa. Olot oli tosi vahvat kunnes se hikoilu alkoi, ja senkin jälkeen pieni toivo eli kun esim kaupassa meinas aina okse lentää ja maha oli niin turpea että ei meinannu mennä housut jalkaan.
Mulla itseasiassa on edelleen jatkuvasti paha olo ja esim aamulla ei pysty syödä enää mitään. Sen verran meni sekaisin koko kroppa noista aineista.
Tsemppiä testiin!

Mä oon jotenkin nyt ihan varma että noi kuumat aallot on huono merkki. Mulla viimeks ollut vain clomikierroissa tällaisia. Kun oli viime kierrossa kemiallinen, oli hurja iltapalelu. Nyt päinvastoin, aamuhikoilu. Ja kun fiksukkaasti googlailin, niin löysin että ehkä vain 1/10 on saanut kuumat aallot plussassa, muuten ollut vahva negan merkki.:( Ehkä tää kuvotus on vaan noista lutinuksista.

Lottainen en oo testannut sillä oon niin varma negasta. Viime viikolla nukuin vielä huonosti ja öisin oli repäisykipuja sun muuta, mut nyt viimeset kaks yötä ainoa oire on ollu kauhea hiki aamulla. Myös rintojen ja mahan turvotus väheni viikonloppuna dramaattisesti. Ikävä kyllä, myös mä pidän yöhikoilua varmana negan merkkinä sillä mulla se on aina luomukierroissaki tarkottanu menkkoja edeltävää lämpöjen laskua.

Mut mikäänhän ei oo varmaa ennen ku testi sen varmistaa... Kovasti tsemppiä kaikille!

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä