IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Dimou, minulle myös sanottu että buranaa tai muita tulehduskipulääkkeitä ei saisi käyttää hoitojen alussaakaan, sillä voi olla negatiivinen vaikutus kohdun limakalvoon :) panadol, panacod on turvallisia :)
Yöllä bongasin pientä menkkamaista nippailua alavatsalla, vatsa myös edelleen turvonnut ilmapallo! Olisi tarkoitus illalla lähteä ystävien kanssa katsomaan standuppia ja minä olen paikalla legginssit jalassa kun farkut ei mene kiinni :ROFLMAO:

Mulla oli järkyttävä flunssa ja yskä joka kesti kaksi kuukautta. Pelkäsin punktiossa että alkaa yskittää. Lääkäri sanoi että flunssa ei vaikuta ainut Mikä voi vaikuttaa niin jos on vaikka influenssa ja tosi korkea kuume.. Ja hyvin meni hoito vaikka olinkin kipeä(y) tsemppiä sulle dimou!!!!!

Ibuprofeeni voi vaikuttaa ovulaatioon jarruttavasti. Eräällekin tässä hoitoketjussa oli määrätty stimulaatioon virallisen jarrulääkkeen lisäksi Buranaa ettei varmasti irtoa munikset ennen punktiota.
Mutta ei sitä kärsiä kannata vaan panadolia naamaan vaan!

Täällä myös menkkajomotuksia aallottain, nyt ollut hetken aikaa jo kovemmin. Heti pelkää että supisteleeko kohtu liikaa ja työntää alkiota pois.
Ja alakulo ja itkuherkkyys vaivaa vahvasti. Pläääh.:(
Olis kiva jaksaa toivoa, mut nyt enemmänkin vaivaa epätoivo.

Dimou, panadolia vaan reippaasti nassuun ja koita olla murehtimatta, toiv olo paranee :)

Tervetuloa uusille ja "palaaville" mukaan!

Jonpa, mä kuulisin mielellään joskus lisää tosta sijaisvanhemmuudeesta jos jaksaisit vaikka yksärillä vastailla?:)

Lottainen, sana meininki täällä! Kaurapussi masulla..

• Tykkää
Reactions: JONPA77 ja ronja81
Lottainen, mulla meni 3.PAS juuri kuin samanlaiset 3 negakiertoa ennen: menkkakipuja n. 3 pvä siirron jälkeen, sitten melko oireetonta aikaa ja pari päivää ennen testiä todella selkeitä menkkakipuja, että olin varma kuukautisten alkavan Lugejen läpi. Olin varma että mitään ei tule. Absoluuttisen varma. Pp9 haamujen haamu ja nyt CB raskaana 3+. Ultra vasta 1 viikon päästä, joten vielä ei voi taputella, mut olin aina varma että plussakierron jotenkin "tietäisi", että se raskaus ois joku erilainen olo tai tietoisuus. Bullshiiiit :cool:

Tsemppiä piinailuun kaikille!!!

Joo mä tiiän, kiitos.:) Mä en oo vaan saanut viime aikoina nukuttua (mikä voi kuulemma johtua kortisonista..?)
niin tosi helposti vetää fiilikset maihin ja ollut tosi itkuherkkäkin, pistän sen piikkiin.
Positiivista on, että nyt alkoi metsäretkellä tosi kova tylppä kipu toisessa laidassa alavatsaa, ja ihan samalla tavalla oon kirjannut viime kemiallisen kierron kolmantena päivänä. Toivon että tää on nyt viimeistään merkkejä kiinnittymisestä vaikka ei sitä kuulemma tunnekaan. Mut mä aion luottaa nyt siihen et tää on hyvä merkki. Niih.(y):p

:) Lottainen oli heti pakko kommentoida, että mulla silloin plussakierrossa ainut poikkeava oire oli juuri tylppä kipu toisella puolella vatsaa! Tosin toinen oli elohiiri silmässä, mutta se tais olla sattumaa.. Ei kauhean yleinen raskausoire taida olla.
Tervetuloa taas uusille joukkoon liittyville tai palaaville!
Salamako se oli joka kaipaili menkkoja? Täällä on sama vika, terolut kuurin söin että menkat alkais ajallaan, mutta viimeisen Teron otin jo viime sunnuntaina ja ei näy menkkoja! Onko tämä nyt normaalia? Mulle sanottiin että 2-5 päivän päästä tulee menkat mutta ei ole alkanut. Sen kerran kun niitä kaipaa niin ne loistavat poissaolollaan..

Viimeksi muokattu:
Tsemppiä piinaileville!
Itse uskon että pääsääntöisesti kunnon kivut on yleensä hyvä merkki, kohtu reagoi jotenkin "johonkin ylimääräiseen ". Mulla aikaisemmin kaikki negasiirrot on olleet täysin oireettomia tai lähes oireettomia mahan suhteen (lääkkeet tekee muut olot) ja kaikin puolin kivuttomasti menneitä. Nyt jostain syystä (ihan samat lääkkeet ja systeemit) nää molemmat negakierrot oli alkuun täynnä menkkakipua, paineen tunnetta ja kaikkea "positiivista " mahaoirettta, pissatusta ja vihlontaa, mutta negaa tuli. Eli niinhän ne voi merkitä mitä tahansa.
Tsemppiä.
etkös sä Lottainen voi pikkuhiljaa testata :)? Kyllähän se blastosta alkaa pian näkyy, ainakin mitä itse olen lukenut :). Mulla oli pp5 ja 6 negaa ja tiesin kyllä ettei se muutu kun ovistikkukin oli vitivalkoinen

Mulla on nyt PP4, viimeksi alkoi jo se pieni tiputteluvuoto PP5 joten vähän niin kuin odottelen nyt sitä. Ajattelin, että jos ke-aamuna ei oo alkanut niin testaan, silloin siis PP7/dpo12 jolloin viimeksi oli selvä peli vuodon ja kipujen kanssa. (Muoks. viimeksi vuoto alkoikin pp6.. Saatan odottaa testin perjantaille kun dpo14)
Tänä aamuna herätty kyrsä otsassa jostain syystä ja samoin pientä kuvotusta olevinaan. Kuvotus voi johtua kyllä ihan vaan univelkamääristä, kuten toi kyrsäkin.:cautious:
Jasminalla tosiaan hyvältä vaikuttaa, mikäs fiilis tänään?

Menkkakipuja yöllä ja nyt aamulla, niin ja lugeista tissit kipeät. :) + hartiat/niska aivan jumissa mut se nyt ei varmasti tähän liity :ROFLMAO: mulla nyt pp6, koska saa alottaa testaamisen? Pregnyl laitettiin maanantaina mutta sain sitä vain "lasten annoksen" eli en kokonaan. o_O

Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)

Lottainen#9/2011#toinen#toinen putki tukossa/Munasolut ei toimi?# 3.IVF(vain 2.ja 3. punktioon asti)
Sphinx#06/2013 #ensimmäinen yhteinen #selittämätön+endo #1.IVF 12/2015
Pupuska81
#2013 #ensimmäinen lapsi #pco+heikot siittiöt #1.ICSI
Saaga76
# 7/2012 # ensimmäinen # toinen johdin tukossa, selittämätön #1.IVF/3.PAS
Domi
# 2012 # ensimmäinen # selittämätön #2.IVF/ICSI, 1. PAS
Hipsunpöpsy# 11/11 # toinen # helpompi kertoa mitä ei ole vikana#1.IVF
Mamido
# n 1,5v # toinen # siittiöt #1.ICSI
virvatulia
# ? # toinen # siittiöt + pco #1.ICSI / 3.PAS
Suvipilvi
# 10/2012 # ensimmäinen # selittämätön #1. IVF
SalamaT
#5/2014#eka yhteinen#endo/ikä#2.IVF
Mari32#ensimmäinen#siittiöt &endo#5.ICSI
Nenna81
#3/2013#tuhoutuneet johtimet#3.(1.yhteinen)#2.IVF 1.PAS
Vilijonkka_ #ensimmäinen# siittiöt ja pco-tyyppiset munasarjat#1. IVF:n 4. PAS
Wawwi
#05/2015#ensimmäinen#alhainen Amh,korkea Fsh#1.IVF
Reuna
#2013#ensimmäinen#pco,ovuloimattomuus ja simpat?#1.IVF
kiia-s #11/2011#ensimmäinen#pcos#1.IVF
Jasmina20
#12/2013#ensimmäinen#siittiöt#1.ICSI 1.PAS
Hilippa #?#?#?#2.ICSI 1.PAS
epätoivoista yritystä#10/07#ensimmäinen#selittämätön/autoimmuunisairaudet/ikä#3.icsi 5.pas (7.siirto)
Nempula
#11/2015#ensimmäinen#steri#1.IVF
Tiituli #2014#ensimmäinen#selittämättömiä/ikä#2.IVF
ilo2010 # 2012 # 2 # pco,ei muuta löytynyttä vikaa kummasakaan # 2.IVF
Pussipiru
#2012#ensimmäinen #azoospermia + endo#2.ICSI
Dimou 7/14#ensimmäinen#ovuloimattomuus/munatorvi tukossa?#1.IVF
Yrittäjä J #01/2013 #ensimmäinen yhteinen #endo ja selittämätön #1.IVF/ICSI 01/2016
JONPA77
#2004#ensimmäinen (2 sijaislasta on)#selittämätön#1.IVF

"eläköityneet"::unsure:
Tammityttö# kolmas # soluissa vikaa #hoitojakso: yht.14v jonka aikana 2 hoidoilla saatua

Piinailijat::whistle:

Suvipilvi - testipäivä 1.12.
Lottainen - testipv 6.12. (5pv alkio 25.11.)
Jasmina20 - testipäivä 7.12 - alkio 3pv siirrossa
Mari32 - testipv 9.12. (2pv alkio 25.11.)

Plussanneet 2015::love:

Tammikuu 2015
Deja1.IVF 2.PAS (kkm rv15)
Helmikuu 2015
EukkoI1.ICSI 1.PAS (ei tuoresiirtoa, 2 alkion PAS)
Hedelmiina1.IVF
RiiMini5.ICSI (kemiallinen)
Hertta20151.ÍVF 1.PAS
Tuutunen802.IVF
Maaliskuu 2015
Zoona2.IVF
Viiva842.IVF
Fibbis3.IVF 1.PAS (kemiallinen raskaus)
Henrietta2.ICSI (km/kkm?)
Havina2.ICSI
Läiti1.IVF 3.PAS km
Huhtikuu 2015
Saga761.IVF 2.PAS (km)
Riimini5.ICSI/1.PAS
Toukokuu 2015
-es-1.ICSI
Kesäkuu 2015
Sofi123.ICSI
Bonniemoi
Lauriska

Heinäkuu 2015
Läiti -luomu
Elokuu 2015
Mandala2.IVF (kem)
Viljonkka_1.IVF 2. PAS (km)
Syyskuu 2015
iinukka_2.IVF
kop kop1.IVF/ICSI /2.PAS
Kesäheinä-78(kem)
Mandala2.IVF / 1.PAS (yht 7 PAS)
Aanis1.IVF
Lokakuu 2015
Henrietta2.ICSI / 2. PAS
nans1.IVF
Lia 2.ICSI
hannuliini keskeytynyt 1.IVF
bridge 2.IVF (tm)
Hipsunpöpsy 1.IVF (kkm)
Marraskuu 2015
flow 2.IVF
kiisuli80 1.IVF
Kettu81 2.IVF ? PAS
grey83 1.ICSI 3 PAS
epplu 1.IVF 2.PAS
Toiveikas81 1.ICSI

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos(y)

Huoh. Täällä oviksen metsästys stressi.. Ahdistuksen sai aikaan eilis aamuinen jo hieman tummentunut viiva.. Testailen siis aina ekaks one stepin halppis liuskoilla ja kun se alkaa ehkä olla tarpeeksi tumma "varmistan" digillä.. En ole siis one steppiin koskaan kontrollia tummempaa saanut, mut lääkäri sano joskus et jos selkeästi on tumma, vaikkei yhtä tumma ookkaan niin plussaksi voi kattoo. Mutta nyt siis aina passeihin oon käyttänyt digi varmistusta. Mut siis se aamullinen tummu yllättävän paljon, tuskin plussa, mut kerkesin jo kusikupin tyhjentää. Tein sitten illalla uuden, niin siihen liuskaan ei tullut juuri mitään, WAAT! Ja tänä aamuna enemmän ku eilen illalla mut ei niin paljon läheskään kun aamulla.. hmm.. limat alko eilen, tuskin siis vielä ollut mutta hämmentävää.. ei pitäs pihistelle, vaan käyttää pelkkää digiä.
Itsekkin josku aivan innoissaa vaunuja ym. katselin mutta se on jäänyt aijan myötä.. "laskettuaika laskuri" nyt on jo suunnilleen ihan sisäiseti, mutta ei tule katotua tarkkaa. Vaatteita mulla on laatikollinen "varatossa", niitä olen siis joskus jo ajat sitten "säästänyt" jotan ihania mitä on oikeen halvalla saanut. Itse siis olisin jo vauvaa kaipaillut pari kolme vuotta ennekin kun mies oli "valmis".. Nykyisin tosi harvoin ostan mitään, nekin sillä ajatuksella, että voi antaa jollekkin (mutta en sitten raaskikkaan) Toisaalta ikävää kun on se toiveikkuus kadonnut..
Toivottavasti piinailijoiden kipuilut on hyvää kipuilua.. (y) Mulla oli viime tuoresiirrossa sellanen yöllinen kipukohtaus, menkka juilinta, minkä itse ajattelin olevan kiinnittyminen/yritys, mutta tiiä siitä sit..

Noh testasin äsken tylsyyttäni rfsun testillä, luulin välillä näkeväni siinä jotain mutta ehkä silmät teki kepposet kun liikaa tuijottaa sitä :ROFLMAO: onhan vähän aikaista vielä mitään varmaan näkyäkkään :) en vielä heitä pyyhettä kehään :D

Täällä odotellaan iltaa, että saa pistää pregnylin ja pieni panikointi jo tiistain punktioon. Mä olen vaan ihan vainoharhaisena tässä, kun tuntuu ihan ku ovulaationyppäsyiltä munasarjoissa, että eihän ne follit sielä nyt vielä mihinkään pääse poksumaan, eihän? Orgalutranin kuitenki vielä eilen pistin, niin senhän se pitäis vissiin estää?? Pelottaa vaan, että tässä menee vielä jotain tosi pahasti pieleen... Oikeastihan mulla olis ovulaatio vasta 5. tai 6.12. ja mun kierto on kyllä niin tarkka, että voisi vaikka kellon säätää sen mukaan.

Tossa mietiskelin, että kerta se alkio siirretään perjantaina 4. päivä, niin testaan jo 11. päivä ja tokan kerran sitten 17. päivä. Menkkojen pitäis sit alkaa 19. päivä mikäli ei ole tärpänny. Mä olen nyt varovaisen toiveikas, että kyllä se tärppää jo ekalla kerralla, mutta samalla sit hoen itelleni, että mulla on muutenkin tosi huono arpaonni, joten turha toivo...

Nempula, minä pelkäsin ihan samaa, että follit lähtisivät "karkuun", mutta ilmeisesti lääkkeet on niin hyviä! Päinvastoin oli tullut lisää joka kerta folleja ja tuntui ovisnippailuja... Tsemppiä myös molemmille punktioon, olen varma että hyvin menee :)
Jännäilen myös sinun puolesta lottainen, oireet vaikuttaa ainakin lupaaville ;)
Ja sitten A-P-U-A! Sain maanantaina pregnyliä 1500iu eli tosi pienen annoksen, mikä on pregnylin puoliintumis aika tai miten pian tuommoinen pieni määrä häviää kehosta? KOSKA menin katsomaan kuivunutta testiä ja en voi uskoa MUTTA SIINÄ NÄKYY HAAMU ihan oikeasti!! :eek:voiko se olla vielä pregnylistä vai onko jotain kiinnittymis yritystä ja muka näin aikaisin näkyisi jotain??Varmaan ihan sekava tekstikin mutta en tiedä miten päin tässä nyt olisi :ROFLMAO::D:eek:
Muoks. Sanokaa että tekin näette tuossa jotain!
http://aijaa.com/DG392o

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Nempula

Yhteistyössä