Nyt kun kattelen tietokoneen ruudulta niin ihan mälsää että noi kuvat on noin surkeita, mieskin nimittäin viivan nähtyään totes et ohhoh, ei viimeks ollut tollasta.
Kuivuttuaan varsinkin, oli jämäkkä tumma viiva. Nyt on sellainen pieni hyvä kutkutus, että jospa nyt kuitenkin nää järkyttävät hikipuuskat olis merkki hyvästä. Ja kuitenkin, koska tasan samalla siirtopäivällä alkoi viimeksi tiputtelu, niin nyt ravaan vessassa tarkistamassa tilanteen hirveellä paniikilla. Uaah!
Mut uskoa luo, et ei olis kemiallinen, kun viimeksi pp6 oli ihan vain joku viivanpaikka pp6 ja sekin vasta testin kuivuttua. Nyt oli punainen viiva jo 5min sisään.
Huomisaamuun on piiitkä aika
Kuvotusta, hikipuuskia ja menkkajomotuksia aalloittain. Kaikki ne voi johtua kummasta tuloksesta tahansa.
Mari vai voisko olla muuta kuin pregnyliä..?
Mulla oli sama juttu. Mä totesin kanssa, että mies jotenkin stressaa muo enemmän, joten olin punktioissa yksin. Ja itseasiassa viime siirtoon mies ei päässyt, me ei ees nähty sinä päivänä ollenkaan mikä tuntui ihan hullunkuriselta.
Domi
jonpa mulla ainakin pregnyl toi kaikki raskausoireet alkupäiviks ja mieliteot oli ihan tyypillisiä