IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Toivottavasti pääsette pian tositoimiim virvatulia ja salama!! Ärsyä toi odottelu..

Onnea matkaan myös uusille piinailijoille :)

Hohhoijaa, aloin järjestään mun lääkäripapareita, ja kyllä alko masentaan..3 vuotta, punktioitu ~65 munasolua ja saatu aikaan 5 siirtoa niistä. Aika karua meininkiä :( Mistä sitä repis toivoa että vois onnistua?? Sori purkaus.. No jos tääkin nyt negaa niin ekaa kertaa saa sentään hetken toivoa vielä uutta yritystä/siirtoa kun pakkaseen meni kaks..
 
Nempula ja Jompa, tuleeko teillä miehet mukaan punktioon vai meinaatteko ihan itsekseen pärjätä?

Mulla huomenna se suunittelukäynti icsiin, toivottavasti oisi nyt jo sellainen lääkäri, jolla on empatiakyky tallella :(

Tsemppiä hikikohtausten kanssa! Nuo kohtaukset ovat tuttuja jo migreenistä, ihan karmeeta pas*aa suomeks sanottuna. Joskus hikoilee niin kovin, ettei saa meikattua ennen töihin lähtöä eikä farkkuja vedettyä jalkaan..Mitähän se on sitten jos ja kun saan lääkkeet punktioon..

Tsemppiä kaikille piinailijoille ja Jasminalle viivan vahvistumista (y)
 
Aloin myös tossa laskeskella omia (karuja) tilastoja....yli 6 vuoden aikana punkteerattu 68 solua, joista 9ssä siirrossa 13 alkioo. Näistä 6 pakkasesta ja niistä 4 blastoo. 2 raskautta (aiemmassa kkm), toinen jatkunu toistaseks. Toivottavasti tää antas kuitenkin lisäuskoo varsinkin niille joilla kato käy ja alkiomäärät ei oo lopulta kovin hääppösiä..

Mulla oli (ex)mies mukana parissa ekassa punktiossa, toinen oli suht kivulias ja mies pyörty sitä kattellessa...sit oltiin molemmat siinä hoitajien armoilla :rolleyes:
 
Mulla on tilastona:
2 kertaa punktio, yht 56 rakkulaa --> 37 solua ---> 3 solua jaksanut blastoksi, näistä yksi nyt kyydissä ja yksi pakkasessa.
Melko masentava tilasto.(y)
Kuumat aallot senkuin jatkuu. Pelkään huomista hulluna, viimeksi pp6 alkoi tiputteluvuoto. :alien:
 
Kiitos kaikille tsemppauksista <3 Joo kyllä me sinne yhdessä mennään ja tarkoitus olis että mies mukana punktiossa,mutta viime vkolla lääkäri sanoi että me ollaan aamulla ensimmäisiä ja mies lähtee antaan eri kerrokseen omaa osuuttaan, epäili että mut ehditään viemään punktioon ennenkun mies tulee, mutta sanoivat että odottavat miestä jos minä välttämättä haluan..nyt alkaa vähän jännittään mutta ihmeen rauhallinen olo vielä :barefoot:
 
Jonpa uskon että kaikki menee hyvin, itselle jäi ainakin positiivinen kuva punktiosta ja en tiedä kanssa oliko pregnylistä, mutta ti-ke himoitsin mandariineja:D (y)
Täällä jännitetään aamua! haluaisin mitata lämmöt mutta ei mitään hajua missä kuumemittari on, miehen jäljillä:cautious::ROFLMAO:
Jos pitäisi oireita miettiä, niin menkkatuntemukset tai ns. kohtaus, hetken sattuu alavatsaan ja sitten häipyy moneksi tunniksi tullakseen taas. Toinen oire on varmaan lugeista kun tissit niin kipeät että suihkussakin sattuu kun vesi tulee nänneihin :D ja kolmas..naama näyttää kun olisin juuri tullut uudestaan teini-ikään :mad:
 
  • Tykkää
Reactions: JONPA77
Hyvältä näyttää lottainen!!!!(y):geek: Toivottavasti alkaa vahvistumaan!

Miten jasminalla????:coffee:

Testasin itekin tänään miten pregnyl näkyy vielä (10pvää) ja yllättävän vahva viiva tuli, yleensä ei oo siis noin vahvana negakierroissa näkyky enää tässä kohtaan, vaan just ja just haamuna enää..(tosin ei kai se joka kerta samaan tahtiin poistukkaan varmaan tosin) no katotaan miltä näyttää huomenna..pieni toivonkipinä nosti päätään ehkä nyt..:oops:

Kiitos lullaby!

Toivottavasti tyttöjen punktiot menee hyvin :) meillä mies oli kaks ekaa kertaa mukana mutta sen jälkeen ollu itekseni ja hän hoitanut omat hommansa sillä aikaa, mua jotenki stressas vaan se enemmön että se on mukana siin ja joutuu kattoon mun kärvistelyä. Joten ilmotin että meen mieluummin yksin ja eipä se kauheesti vastaan laittanut ! Siirroissa kyllä yleensä aina mukana :)

Muokks* noista lämmöistä, eikös ne aina nouse normaalistikin kohti kierron loppua? Ja mulla ainakin luget aina tekee lämmön nousua..

Niin ja eilen illalla tuli nukkumaan mennessö yhtäkkiä niin kovat menkkamaiset kivut että oli pakko ottaa panacod :(
 
Huomenta kaikille, täällä nukuttiin yllättävän hyvin ja nyt alkaa oleen pientä jännitystä ilmassa. Keitin oikein aamupuuron itelleni kun käskettiin syödä aamupala. Mua vähän jännittää ottaa toi mies mukaan, ettei vaan mee ja pyörry, se on niin herkkä :ROFLMAO: Lottanaiselle lähtee täältä kaikki tsempit että viiva alkaa vahvistuun <3 ja muillekin piinailijoille sormet ja varpaat pystyssä

Jännittää, nyt se on menoo likat :barefoot: eniten mua jännittää se kauhee lääkemäärä mitä ne pumppaa, että meneekö niistä ihan sekasin..mulla tiputetaan kuulemma ensin antibiootti, kun siitä laparoskopiasta on niin vähän aikaa (heinäkuussa tehtiin)..
 
Nyt kun kattelen tietokoneen ruudulta niin ihan mälsää että noi kuvat on noin surkeita, mieskin nimittäin viivan nähtyään totes et ohhoh, ei viimeks ollut tollasta.:LOL: Kuivuttuaan varsinkin, oli jämäkkä tumma viiva. Nyt on sellainen pieni hyvä kutkutus, että jospa nyt kuitenkin nää järkyttävät hikipuuskat olis merkki hyvästä. Ja kuitenkin, koska tasan samalla siirtopäivällä alkoi viimeksi tiputtelu, niin nyt ravaan vessassa tarkistamassa tilanteen hirveellä paniikilla. Uaah!
Mut uskoa luo, et ei olis kemiallinen, kun viimeksi pp6 oli ihan vain joku viivanpaikka pp6 ja sekin vasta testin kuivuttua. Nyt oli punainen viiva jo 5min sisään.(y) Huomisaamuun on piiitkä aika :ROFLMAO::barefoot:
Kuvotusta, hikipuuskia ja menkkajomotuksia aalloittain. Kaikki ne voi johtua kummasta tuloksesta tahansa.

Mari vai voisko olla muuta kuin pregnyliä..?:love:
Mulla oli sama juttu. Mä totesin kanssa, että mies jotenkin stressaa muo enemmän, joten olin punktioissa yksin. Ja itseasiassa viime siirtoon mies ei päässyt, me ei ees nähty sinä päivänä ollenkaan mikä tuntui ihan hullunkuriselta.

Domi :love:

jonpa
mulla ainakin pregnyl toi kaikki raskausoireet alkupäiviks ja mieliteot oli ihan tyypillisiä :rolleyes:
 
Ihanaa luettavaa heti aamusta :love::love::love: lottainen kyllä siun viivan punavärin näkee vaikka kamera sitä söikin. Hieno viiva noille päiville!!! :love:

Marille aivan älyttömästi myös tsemppiä ettei olisi enää pregnyl! :love: Jännäääää!

Tsemppiä ja hyvää saalista punktioihin!
 
  • Tykkää
Reactions: JONPA77
Jasminan viivaa minäkin täällä odottelen!

On noi menkkajomotukset kyllä vaan pelottavia. Ja kun oon toki näiden yritysvuosien aikana ehtinyt paljon tankata nettiä, niin niitä ilmeisesti saattaa olla raskaudessa pitkäänkin, on se kun pitää niin pelottavaks kaikki tehdä!
Täällä alkoi uusi aalto pahoinvoinnissa, tai siis hyppäsi juuri pykälän vahvemmaksi. Kuvotusta ollut pari päivää, nyt mietin että joudunkö yökkimään aamupuuron tohon roskikseen.:sick:
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
Ompas täällä hyviä uutisia heti aamusta! Kiva että edes muilla menee hommat eteenpäin...

Täällä ei edelleenkään menkkoja. Jotain tuhrua silloin tällöin, eilisiltana jo koski mahaan siihen malliin, että olin toiveikas aamusta, mutta ei! Painon tunne vaan alavatsassa, vatsa sekaisin -mutta ei vaan sitä saakelin vuotoa! Heiluteltiin peittojakin eilen vähän siinä tarkoituksessa -mies ehdotti että kokeillaan josko ne vähän härkkimällä alkais :D :D
 
  • Tykkää
Reactions: Lottainen

Yhteistyössä