IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Kyllähän se aina kirpaisee kun saa vauva/odotusuutisia läheisiltä. Kaikista pahin oli kuitenkin perheellisen hyvän ystävän ylläriraskaus, jonka hän itse keskeytti.

Jos joku joskus päivittelee listaa, tässä mun tiedot. En uskalla ite, kun tääkin meni yhdeksi muokkaamiseksi :)

#01/2013 #ensimmäinen yhteinen #endo ja selittämätön #1.IVF/ICSI 01/2016.

muoks muoks... ääh!

Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)

Lottainen#9/2011#toinen#toinen putki tukossa/Munasolut ei toimi?# 3.IVF(vain 2.ja 3. punktioon asti)
Sphinx#06/2013 #ensimmäinen yhteinen #selittämätön+endo #1.IVF 12/2015
Pupuska81
#2013 #ensimmäinen lapsi #pco+heikot siittiöt #1.ICSI
Saaga76
# 7/2012 # ensimmäinen # toinen johdin tukossa, selittämätön #1.IVF/3.PAS
Domi
# 2012 # ensimmäinen # selittämätön #2.IVF
Hipsunpöpsy
# 11/11 # toinen # helpompi kertoa mitä ei ole vikana#1.IVF
Mamido
# n 1,5v # toinen # siittiöt #1.ICSI
virvatulia
# ? # toinen # siittiöt + pco #1.ICSI / 3.PAS
Suvipilvi
# 10/2012 # ensimmäinen # selittämätön #1. IVF
SalamaT
#5/2014#eka yhteinen#endo/ikä#2.IVF
Mari32#ensimmäinen#siittiöt &endo#5.ICSI
Nenna81
#3/2013#tuhoutuneet johtimet#3.(1.yhteinen)#2.IVF 1.PAS
Vilijonkka_ #ensimmäinen# siittiöt ja pco-tyyppiset munasarjat#1. IVF:n 4. PAS
Wawwi
#05/2015#ensimmäinen#alhainen Amh,korkea Fsh#1.IVF
epplu
#8/2011#toinen#?#1.IVF 2.PAS
Reuna #2013#ensimmäinen#pco,ovuloimattomuus ja simpat?#1.IVF
kiia-s #11/2011#ensimmäinen#pcos#1.IVF
Jasmina20
#12/2013#ensimmäinen#siittiöt#1.ICSI 1.PAS
Hilippa #?#?#?#2.ICSI 1.PAS
epätoivoista yritystä#10/07#ensimmäinen#selittämätön/autoimmuunisairaudet/ikä#3.icsi 5.pas (7.siirto)
Nempula
#11/2015#ensimmäinen#steri#1.IVF
Tiituli #2014#ensimmäinen#selittämättömiä/ikä#2.IVF
Toiveikas81#2011#ensimmäinen#endometrioosi+siittiöt#1.ICSI
ilo2010
# 2012 # 2 # pco,ei muuta löytynyttä vikaa kummasakaan # 2.IVF
Pussipiru
#2012#ensimmäinen #azoospermia + endo#2.ICSI
Dimou 7/14#ensimmäinen#ovuloimattomuus/munatorvi tukossa?#1.IVF
Yrittäjä J #01/2013 #ensimmäinen yhteinen #endo ja selittämätön #1.IVF/ICSI 01/2016.

"eläköityneet"::unsure:
Tammityttö# kolmas # soluissa vikaa #hoitojakso: yht.14v jonka aikana 2 hoidoilla saatua

Piinailijat::whistle:

epplu - testipäivä 25.11.
Toiveikas81 - testipäivä 26.11.
Suvipilvi - testipäivä 1.12.

Plussanneet 2015::love:

Tammikuu 2015
Deja1.IVF 2.PAS (kkm rv15)
Helmikuu 2015
EukkoI1.ICSI 1.PAS (ei tuoresiirtoa, 2 alkion PAS)
Hedelmiina1.IVF
RiiMini5.ICSI (kemiallinen)
Hertta20151.ÍVF 1.PAS
Tuutunen802.IVF
Maaliskuu 2015
Zoona2.IVF
Viiva842.IVF
Fibbis3.IVF 1.PAS (kemiallinen raskaus)
Henrietta2.ICSI (km/kkm?)
Havina2.ICSI
Läiti1.IVF 3.PAS km
Huhtikuu 2015
Saga761.IVF 2.PAS (km)
Riimini5.ICSI/1.PAS
Toukokuu 2015
-es-1.ICSI
Kesäkuu 2015
Sofi123.ICSI
Bonniemoi
Lauriska

Heinäkuu 2015
Läiti -luomu
Elokuu 2015
Mandala2.IVF (kem)
Viljonkka_1.IVF 2. PAS (km)
Syyskuu 2015
iinukka_2.IVF
kop kop1.IVF/ICSI /2.PAS
Kesäheinä-78(kem)
Mandala2.IVF / 1.PAS (yht 7 PAS)
Aanis1.IVF
Lokakuu 2015
Henrietta2.ICSI / 2. PAS
nans1.IVF
Lia 2.ICSI
hannuliini keskeytynyt 1.IVF
bridge 2.IVF (tm)
Hipsunpöpsy 1.IVF (kkm)
Marraskuu 2015
flow 2.IVF
kiisuli80 1.IVF
Kettu81 2.IVF ? PAS
grey83 1.ICSI 3 PAS

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos(y)

Salaliittoteoria! Kanta.fi:ssä ei näy enää mitkään ekan hoitokierron tiedot eikä mitään myöskään toisen hoidon suunnittelukäynnistä! Siellä näkyy kyllä psykan käynnin lyhyt selostus, samoin on viime maaliskuulta merkintä, kun olen unohtanut mennä paikalliseen tk:hon papaan (näitä normi seulontajuttuja). Mitä kettua? Poistettiinko ne sieltä, taisin mainita sitä tutkineeni ja esitin varmaan lääkärin mielestä ärsyttäviä kysymyksiä...

Hei naiset! Vietin viikonlopun vanhempien luona ja olin uutispimennossa. Nyt takaisin ruudun ääreen.. Olipas käyvä että te "yllytitte" soittamaan naikkarille meidän ensikäynnille perään.. Soitin jo pe, mutta eivät soittaneet kuin kerran sillon ja siihen puheluun en pystyny vastaamaan. No tänään pyysin uutta puhelua ja..ne oli kadottanut meidän lähetteen johonki!! Voi kettu sanon minä! No onni oli se että tarjosi peruutusaikaa heti huomiselle, jee!! Miehelläkin vapaapv niin menee loistavasti! Nyt vaan peukut pystyssä ja kädet ristissä etteivät laita meitä siellä eka insseihin..luulis kyllä sen verran olevan älliä etteivät noilla simpoilla. Pelkään vaan sitä niin! Huomenna siis viisaampia ja päästään ees toiv icsi-jonoon! Kukahan sitä kyseli, missä ollaan oltu hoidoissa yksityisellä. Ollaan oltu graviditaksessa ja ollaan oltu tosi tyytyväisiä niin hoitoon kuin lääkäriinkin! Ihanin lääkäri, johon oo ikinä törmänny. No ylläri oli kun viime viikolla kuulin et mehiläinen on ostanu graviditaksen. Nyt sitä arvotaan pystytäänkö samalla lekurilla mehiläises (Felicitas siis) vai vaihdetaanko muualle. Hinnat kun on kovimmat felicitaksessa. Tää on ärsyttävää lisästressiä kun oltiin jo hoidoissa päästy niin hyvin alkuun siä ja yhteinen sävel lääkärin kanssa hyvä.
Lottaiselle ja jasminalle peukut ja varmat pystyssä. Mukava myös kuulla, että alkiotilanne näytti kummallakin lupaavalta :)

Oletteko te muut tulokkaat ajatelleet, että mitä jos plussaakin ensimmäisestä ivf-hoidosta? Siis niin nurinkurista, mutta mua tavallaan "jännittää" se ajatus, että käy palstalla tälleen surkuttelemassa ja sit onkin se joka plussaa ja jättää muut odottelemaan. :confused:
Siis tottakai toivon sitä plussaa joskus saavani, mutta toivoisin kyllä sitä heille jotka ovat oikeasti vuosia toivoneet lasta. Joo, meilläkin 3 vuotta ollaan odoteltu, mutta siis..äh.
Ovulaatioaika laittaa pään ihan sekasin.

Minä olin (ja olen joskus edelleen) niin kateellinen näille ohipyyhkijöille. Ensin kauhea "voi voi mikä vauvakuume, ei kuitenkaan tärppää" jne ja sitten PAM ekalla yrityksellä raskaaksi ja palstalle teksti "plussatuulia muillekkin" ja sinne hävis. Tulee sellainen haista vittu olo.

Olen kärttyinen, kuin mikäkin vanha akka ja olenhan minä. (n)
Niin, tätä mun huonoa järjenjuoksua. Tarkoitin noilla plussaajilla, jotka minua ärsyttää ja olen kateellinen esimerkiksi niitä, joita näkyy vaikkapa "hätähousut ja himotestaajat"- ketjussa. Tai "vauvaa vuodelle 2016" toivovat.
Siellä siis on joskus näitä "jätin pillerit kk sitten, olenko raskaana?" (ja hyvällä tuurilla ovat..) sekä niitä, jotka ovat kertalaakista raskautuneet.
Nämä hyvän päivän toivottelijat nyt sattuu ottamaan aivoon ihan helkkaristi ja sillä hyvä.

Tällaisessa IVF-ketjussa sitä kateutta taasen en tunne, sillä ei tänne kukaan huvikseen ole tullut mennäkseen IVF-hoitoihin. Jos täällä sattuu niin hyvä tuuri, että ensimmäinen IVF tuo onnen, niin olen ehdottomasti onnellinen heidän puolestaan. Mä nyt en tiedä tajuaako tätä mun tekstiä kukaan. Oli niin tai näin. Tämmöisiä ajatuksia tänään.

Muoks*
Niin kyllä minäkin naivisti luulen, että näilä hoidoilla voi vaikka ensimmäisellä kerralla jo tärpätä! Johan se koko prosessi on niin pitkälle saatettu alkuun. Mulla vaan on ikä esteenä, etten ihan niin kristallisilmin usko tähän, mutta kyllä mä yritän jaksaa uskoa!

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: virvatulia
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)

Lottainen#9/2011#toinen#toinen putki tukossa/Munasolut ei toimi?# 3.IVF(vain 2.ja 3. punktioon asti)
Sphinx#06/2013 #ensimmäinen yhteinen #selittämätön+endo #1.IVF 12/2015
Pupuska81
#2013 #ensimmäinen lapsi #pco+heikot siittiöt #1.ICSI
Saaga76
# 7/2012 # ensimmäinen # toinen johdin tukossa, selittämätön #1.IVF/3.PAS
Domi
# 2012 # ensimmäinen # selittämätön #2.IVF
Hipsunpöpsy
# 11/11 # toinen # helpompi kertoa mitä ei ole vikana#1.IVF
Mamido
# n 1,5v # toinen # siittiöt #1.ICSI
virvatulia
# ? # toinen # siittiöt + pco #1.ICSI / 3.PAS
Suvipilvi
# 10/2012 # ensimmäinen # selittämätön #1. IVF
SalamaT
#5/2014#eka yhteinen#endo/ikä#2.IVF
Mari32#ensimmäinen#siittiöt &endo#5.ICSI
Nenna81
#3/2013#tuhoutuneet johtimet#3.(1.yhteinen)#2.IVF 1.PAS
Vilijonkka_ #ensimmäinen# siittiöt ja pco-tyyppiset munasarjat#1. IVF:n 4. PAS
Wawwi
#05/2015#ensimmäinen#alhainen Amh,korkea Fsh#1.IVF
epplu
#8/2011#toinen#?#1.IVF 2.PAS
Reuna #2013#ensimmäinen#pco,ovuloimattomuus ja simpat?#1.IVF
kiia-s #11/2011#ensimmäinen#pcos#1.IVF
Jasmina20
#12/2013#ensimmäinen#siittiöt#1.ICSI 1.PAS
Hilippa #?#?#?#2.ICSI 1.PAS
epätoivoista yritystä#10/07#ensimmäinen#selittämätön/autoimmuunisairaudet/ikä#3.icsi 5.pas (7.siirto)
Nempula
#11/2015#ensimmäinen#steri#1.IVF
Tiituli #2014#ensimmäinen#selittämättömiä/ikä#2.IVF
Toiveikas81#2011#ensimmäinen#endometrioosi+siittiöt#1.ICSI
ilo2010
# 2012 # 2 # pco,ei muuta löytynyttä vikaa kummasakaan # 2.IVF
Pussipiru
#2012#ensimmäinen #azoospermia + endo#2.ICSI
Dimou 7/14#ensimmäinen#ovuloimattomuus/munatorvi tukossa?#1.IVF
Yrittäjä J #01/2013 #ensimmäinen yhteinen #endo ja selittämätön #1.IVF/ICSI 01/2016.

"eläköityneet"::unsure:
Tammityttö# kolmas # soluissa vikaa #hoitojakso: yht.14v jonka aikana 2 hoidoilla saatua

Piinailijat::whistle:

epplu - testipäivä 25.11.
Toiveikas81 - testipäivä 26.11.
Suvipilvi - testipäivä 1.12.
Jasmina20 - testipäivä 7.12

Plussanneet 2015::love:

Tammikuu 2015
Deja1.IVF 2.PAS (kkm rv15)
Helmikuu 2015
EukkoI1.ICSI 1.PAS (ei tuoresiirtoa, 2 alkion PAS)
Hedelmiina1.IVF
RiiMini5.ICSI (kemiallinen)
Hertta20151.ÍVF 1.PAS
Tuutunen802.IVF
Maaliskuu 2015
Zoona2.IVF
Viiva842.IVF
Fibbis3.IVF 1.PAS (kemiallinen raskaus)
Henrietta2.ICSI (km/kkm?)
Havina2.ICSI
Läiti1.IVF 3.PAS km
Huhtikuu 2015
Saga761.IVF 2.PAS (km)
Riimini5.ICSI/1.PAS
Toukokuu 2015
-es-1.ICSI
Kesäkuu 2015
Sofi123.ICSI
Bonniemoi
Lauriska

Heinäkuu 2015
Läiti -luomu
Elokuu 2015
Mandala2.IVF (kem)
Viljonkka_1.IVF 2. PAS (km)
Syyskuu 2015
iinukka_2.IVF
kop kop1.IVF/ICSI /2.PAS
Kesäheinä-78(kem)
Mandala2.IVF / 1.PAS (yht 7 PAS)
Aanis1.IVF
Lokakuu 2015
Henrietta2.ICSI / 2. PAS
nans1.IVF
Lia 2.ICSI
hannuliini keskeytynyt 1.IVF
bridge 2.IVF (tm)
Hipsunpöpsy 1.IVF (kkm)
Marraskuu 2015
flow 2.IVF
kiisuli80 1.IVF
Kettu81 2.IVF ? PAS
grey83 1.ICSI 3 PAS

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos(y)

huh, johan täällä on pöhinä käynyt viime päivinä! Menee vallan pää pyörälle että kenelle pitäisi kommentoida ja mitä :) Ainakin Jasminalle onnittelut hyvästä pakkassaaliista ja onnea pienen kyytiläisen kanssa! Samaten kovat onnentoivotukset kaikille punktiota/siirtoa jännäileville!

Tää on kyllä kaiken pikkumaisuuden äiti, mutta mua otti ihan hirveästi aivoon se Ruotsin Carl-Philipin ja Sofian raskausuutinen :D Siitä vaan heti hääyönä pistetty alulle... Ja myönnettävä on, kun miehen sisko ilmoitti saavansa toisen lapsen keväällä niin ensimmäinen tunne ei ollut onni... Pelkään edelleen kauheasti että jommankumman sisarukset pamahtavat raskaaksi. Meillä on kummallakin iso liuta sisaruksia, vielä isompi liuta sisarusten lapsia, ja on sellainen kamala tunne että kummankin vanhemmat ovat vain unohtaneet että ai niin, nuokin voisivat tehdä lapsia, kun eivät ole edes mitään kyselleet että onko meillä jotain suunnitelmia. Ei tartte meitä ahdistella kun lapsenlapsia tulee muutenkin ovista ja ikkunoista. Mies ei ole sen takia halunnut tästä asiasta vanhemmilleen puhuakaan, kun ajatteleen ettei se ole heille iso juttu. Minä en ole puhunut omilleni, koska meidän perheessä ei ole muutenkaan ollut tapana puhua vakavista asioista, kauhean vaikea saada suutaan avattua.

Noh, tulipahan avauduttua :D Tämän lisäksi painin nyt sen kanssa että alkoiko mulla kierto vai ei. Söin kuurin primoja, mutta edelleen neljä päivää myöhemmin mitään kunnon vuotoa ei ole tullut, ainoastaan satunnaisia veritippoja. Mutta verta siis kumminkin, ettei tuhrua. Pitää vissiin huomenna soittaa klinikalle ja kysyä tyhmiä...

Nempula onnea folliultraan, toivottavasti hyviä uutisia tulossa! Tuu sit kertoo :)

Jasmina onnea kyytiläisestä ja tsemiä piinailuun! Huomenna mäkin saan kyytiläisen niin piinataan sit yhdessä!;):LOL:

Mamido onnea käynnille ja toivottavasti syntyy päätös missä haluatte jatkaa ja miten.(y)

Salama Hahhahha! Vai että salaliittoteoria!:ROFLMAO: No mut hyvä kun saitte ajan!(y)

Flow mäkin kyllä tykkään hirveästi, että te onnistuneet käytte täällä vielä jakamassa kokemuksianne jne. Mandalakin aina jaksaa käydä tsemppaamassa, ootte kultaa :love:

Täällä jännitellään huolella jo huomista, että tuleeko aamulla soittoa että ei alkiot selvinnytkään..Ensi yö tulee olemaan pitkä. Ja huominen siirtoaikakin on vasta yhdeltä, että kyllä saa sählätä paniikissa töissä ennen sitä :confused::LOL::eek::rolleyes::ROFLMAO:

• Tykkää
Reactions: Nempula
Pikanen päivitys: punktio eilen oli vähän pahempi kun ennen, toinen munasarja oli pahassa paikassa jotenkin ja olo hurjan kipeä vieläkin..äsken sain tietoja että 15 solusta 12 oli kypsiä ja vaan 5 oli hedelmöittynyt, eli aika samassa kaavassa kun aina ennenkin..huomenna siirto ja kokeillaan alkioliimaa myös. Ja tarkotus siis pakastaa jo huomenna jos pakastettavaa on, heillä kuulema parhaita tuloksia 2.pväsistä pakastetuista..tosin vielä en usko ees satavarmasti että huomennakaan siirrettävää on kun eli saa vielä jännätä ..voi kunpa yksi siellä jaksais!

Tsemiä Mari! Toivottavasti toipuminen alkaa helpottaa. Itsellä yhä vatsa turvoksissa ja kipuja perjantain jäljiltä, mutta näiden kanssa pärjää töissäkin. Toivottavasti huomenna joku huippuyksilö saa kodin sun kohdusta! :love:

Jännää Lottainen! Tsempit huomiselle!!
Marille myös huomiseen peukut pystyssä että saatte pakkaseen ja pääsette siirtoon!
Naikkarilla käyty. Lääkäri ultrasi kun kerran sattui olla kp 9 menossa. Löyty kaksi follia 19 ja 22 mm. Sanoi sitten että kun tilanne on näin optimaalinen niin eikö nyt vielä yksi inssi katsottaisi...plääh ja puuh. Oltiin puhuttu miehen kanssa et nyt ollaan kovina, ei näissä insseissä oo mitää mieltä!! No, suostuttiin nyt kun kerran pystytään jo näin nopsaa tekeen. Eipä se sitten puolen vuoden icsi- jonossa 2vkoa varmaan missään tunnu. No tänään pregnyl ja to inssi. Sitte tää pelleily saa riittää.

Mamido, peukut pystyssä että inssi tuo teille plussan! :)

Me oltiin kans Naikkarilla aikaisemmin ja mulle ne ehdotti myös inssiä, kun laparoskopiasta olisi kulunut 6kk. Sairastan endoa. Meille sattui muutto tässä välissä ja KYS:n lääkäri sanoi ettei lähdetä pelleilemään inssillä, koska meidän tapauksessa se on vain ajan haaskausta (y)

Folliultrassa käväisty ja vasemmassa munasarjassa näkyi 9 follia, mutta oikeassa vain yksi oli lähtenyt kasvamaan o_O

Nyt alotetaan orgalutran ja torstaista lisäksi puregon. Irroituspiikin saa tökätä sunnuntaina myöhään illalla ja 1.12. onkin sitten punktio :eek:

Tsempit huomiselle Mari ja Lottainen!

Täällä valittaminen selkeästi auttoi, hanat aukesi vihdoin ja viimein maanantain ja tiistain välisenä yönä. Torstaista lähtien siis napaan Femaria ja maanantaina saa alkaa piikittämään Menopuria.

• Tykkää
Reactions: Lottainen
Onnea aloitukseen Dimou!
Ja vielä jasminAlle onnittelut upeasta saaliista ja kyytiläisestä :)khöm, mulla on havaittavissa tota samaa vaivaa kun sullakin tuolla peräpuolella

Hyvältä vaikuttaa Nempula! Mullahan oli ihan sama homma että toisella puolella enemmän, on kuulema aika normaalia..nyt oli siis ~4 oikealla ja 12 vasemmalla ja soluja löytyi siis 15 yhteensä..niitä ollut sina enemmän kun mitä ultrassa näyttänyt..

Mamido, eikös se sama ole vielä inssi tehdä odotellessa, eihän sitä ikinä tiedä!!

Joo, tulee kyllä pitkä yö ennen ku saa aamulla pirauttaa että onko varmasti siirto..

Asiasta kymmenenteen, musta ois muuten aika mielenkiintoista alkaa "seuramaan" että minkä ikäsillä alkioilla noita plussia täältä saadaan..en tiedä mitä mieltä muut on mutta musta ois kiva nähdä sekin, saatas vähän "tilastointia"..eli vois vaikka hoidon nron jälkeen olla suluissa alkion pvät..?

Jatkan loikoilua kuumavesipullon kera..jospa huomenna pystyis jo seisomaan normaalisti :whistle:

Minulla on vielä kaksi päivää viralliseen testipäivään mutta hätähousuna ja uteliaana tänään testasin uudestaan ja plussa vaan paranee...viimeksi testi näytti raskaana 1-2 ja nyt sitten raskaana 2-3. Mutta en ole vielä uskaltanut antaa itselleni "virallista lupaa" iloon ennen kun olen testannut vielä torstaina...Jotenkin ei tahdo uskoa että tämä olisi totta mutta toivon kovasti että olisi :) Tämän ensimmäinen plussan odotus on ollut niin monen vuoden odotus että vielä ei uskalla tuuletella. Mutta katsotaan mitä torstai tuo tullessaan!

Mari olen ajatellut samaa ja oon kaivannut alkion siirto-ikää myös piinailijoille testipäivän perään. Tyyliin mulle tulis huomenna rivi:
Lottainen - testipv 6.12. (5pv blasto 25.11.)

Tsemiä kaikille meille siirtolaisille ja onnea plussauksesta jne! Nyt vähän sählinkiä niin palaan huomenna paremmin (paniikki-)aivoin ennen siirtoa!

Yhteistyössä