IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Voi itku, enpä tullut ajatelleekseni tuota pregnylin vaikutusta raskaustestissä. Siitä on nyt 13 vrk kun pregnylin pistin....joten taidanpa kiltisti nyt odotella viralliseen testipäivään! Mikään kun tässä hommassa ei ole varmaa...

Voi itku, enpä tullut ajatelleekseni tuota pregnylin vaikutusta raskaustestissä. Siitä on nyt 13 vrk kun pregnylin pistin....joten taidanpa kiltisti nyt odotella viralliseen testipäivään! Mikään kun tässä hommassa ei ole varmaa...
Mikä annos sulla oli sitä? 5000iu pitäs olla haihtunu 10 päivässä, 10000 voi vielä näkyä, siinä varoaika 14vrk.

Voi Lottainen, toivottavasti vointisi on jo parempi! Pelkään, että mulle käy samoin. Olen muutenkin sellainen jännittäjä.
Soitin tänään polille ja kysyin tätä mysteerikirjettä joka minulle tuli, eivät osanneet sanoa miksi kutsu tuli minulle, väärällä päivällä ja ajalla ja mikä oli kutsun syy (n)
Edelleen voimassa siis, että parin viikon päästä on icsi-suunitteluaika sovitusti. Toivottavasti..
Kiitoksia kaikille infosta ja varovaiset onnittelut Toiveikkaalle!

Ihana uutinen toiveikas :love: toivottavasti me muut perässä!
Minua ihmetyttää miten olo onkin näin hyvä, mitä nyt järkyttävä turvotus ja pieni kipu alavatsalla kun liikkuu, olen ilmeisesti onnekas:eek:.Sain jotkut estrogeeni laastarit, olin niin pökkyrässä aamulla etten ymmärtänyt edes kysyä mitä tarkoitusta varten mahtoi olla. :ROFLMAO: Täytyy sanoa etten ole ikinä perjantai iltana odottanut maanantaita! :D

Mulla on ollut tänään jokin ihme perseily-tunnelukkopäivä. En pysty iloitsemaan kenenkään puolesta, enkä todellakaan kokemaan minkäänlaista myötätuntoa siitäkään, että eräs raskaana oleva estyi tulemasta pikkujouluihin, kun on niin kova migreeni, että ihan pitää lattialla maata, voi voi.
Eniten vituttaa kaikki. Kurkkua kuristaa, eikä saa edes itkuakaan tulemaan.
Mitään en saanut pikkujouluissakaan ottaa, kun piti kuskina olla. Toisaalta ehkä hyvä niin, voi olla että olisin juonut aika paljon.

Sama täällä Hipsunpöpsy, ei liikuttanut pätkän vertaa ranskan iskut, kun itsellä keskenmeno menossa. Ei kyllä liikuta edelleenkään.
Plussista ja hyvistä punktiosaaliista voin iloita, onnea teille monille!
Kuin kauan ootte odottaneet ennen seuraavaa ivf:ää km:n jälkeen? Yhdet/kahdet kuukautiset?

Bridge, mun lääkäri sanoi että keskenmenovuodosta ei kannata aloittaa uutta stimulaatiota, mutta heti seuraavasta voi, ja jos käsitin oikein niin se ois jopa ihan hyvä kierto siihen.

Jaksamista meille kaikille, tilanteesta riippumatta.

kiitti Grey, helpottaa vähän ettei tarvi odotella tosi kauaa. Soitin jo uudelle klinikalle, täytyy tilata spermaa jne. Menee tuohonkin aikaa.
Olisihan se ollut ihme jos ensimmäinen implantaatio ois onnistunut. Seuraavassa teen alkiodiagnostiikkatestin, ehkä se onnistuu. Tietty jos löytyy normaaleja alkioita.

Tosiaan yksi normaalikierto väliin ja sitten voi jatkaa..tsemppiä hipsuhöpsy ja bridge!!

Jumaliste että tullu paha olo tosta orgalutranista:confused: onneks ei tarvi enää muuta tuikkailla ku pregnyl tänään ja kohta tää on taas ohi..

Toivottavasti lottainen ja jasmine saa hyviä uutisia tänään!

Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)

Lottainen#9/2011#toinen#toinen putki tukossa/Munasolut ei toimi?# 3.IVF(vain 2.ja 3. punktioon asti)
Sphinx#06/2013 #ensimmäinen yhteinen #selittämätön+endo #1.IVF 12/2015
Pupuska81
#2013 #ensimmäinen lapsi #pco+heikot siittiöt #1.ICSI
Saaga76
# 7/2012 # ensimmäinen # toinen johdin tukossa, selittämätön #1.IVF/3.PAS
Domi
# 2012 # ensimmäinen # selittämätön #2.IVF
Hipsunpöpsy
# 11/11 # toinen # helpompi kertoa mitä ei ole vikana#1.IVF
Mamido
# n 1,5v # toinen # siittiöt #1.ICSI
virvatulia
# ? # toinen # siittiöt + pco #1.ICSI / 3.PAS
Suvipilvi
# 10/2012 # ensimmäinen # selittämätön #1. IVF
SalamaT
#5/2014#eka yhteinen#endo/ikä#2.IVF
Mari32#ensimmäinen#siittiöt &endo#5.ICSI
Nenna81
#3/2013#tuhoutuneet johtimet#3.(1.yhteinen)#2.IVF 1.PAS
Vilijonkka_ #ensimmäinen# siittiöt ja pco-tyyppiset munasarjat#1. IVF:n 4. PAS
Wawwi
#05/2015#ensimmäinen#alhainen Amh,korkea Fsh#1.IVF
epplu
#8/2011#toinen#?#1.IVF 2.PAS
Reuna #2013#ensimmäinen#pco,ovuloimattomuus ja simpat?#1.IVF
kiia-s #11/2011#ensimmäinen#pcos#1.IVF
Jasmina20
#12/2013#ensimmäinen#siittiöt#1.ICSI 1.PAS
Hilippa #?#?#?#2.ICSI 1.PAS
epätoivoista yritystä#10/07#ensimmäinen#selittämätön/autoimmuunisairaudet/ikä#3.icsi 5.pas (7.siirto)
Nempula
#11/2015#ensimmäinen#steri#1.IVF
Tiituli #2014#ensimmäinen#selittämättömiä/ikä#2.IVF
Toiveikas81#2011#ensimmäinen#endometrioosi+siittiöt#1.ICSI
ilo2010
# 2012 # 2 # pco,ei muuta löytynyttä vikaa kummasakaan # 2.IVF
Pussipiru
#2012#ensimmäinen #azoospermia + endo#2.ICSI
Dimou 7/14#ensimmäinen#ovuloimattomuus/munatorvi tukossa?#1.IVF

"eläköityneet"::unsure:
Tammityttö# kolmas # soluissa vikaa #hoitojakso: yht.14v jonka aikana 2 hoidoilla saatua

Piinailijat::whistle:

epplu - testipäivä 25.11.
Toiveikas81 - testipäivä 26.11.
Suvipilvi - testipäivä 1.12.

Plussanneet 2015::love:

Tammikuu 2015
Deja1.IVF 2.PAS (kkm rv15)
Helmikuu 2015
EukkoI1.ICSI 1.PAS (ei tuoresiirtoa, 2 alkion PAS)
Hedelmiina1.IVF
RiiMini5.ICSI (kemiallinen)
Hertta20151.ÍVF 1.PAS
Tuutunen802.IVF
Maaliskuu 2015
Zoona2.IVF
Viiva842.IVF
Fibbis3.IVF 1.PAS (kemiallinen raskaus)
Henrietta2.ICSI (km/kkm?)
Havina2.ICSI
Läiti1.IVF 3.PAS km
Huhtikuu 2015
Saga761.IVF 2.PAS (km)
Riimini5.ICSI/1.PAS
Toukokuu 2015
-es-1.ICSI
Kesäkuu 2015
Sofi123.ICSI
Bonniemoi
Lauriska

Heinäkuu 2015
Läiti -luomu
Elokuu 2015
Mandala2.IVF (kem)
Viljonkka_1.IVF 2. PAS (km)
Syyskuu 2015
iinukka_2.IVF
kop kop1.IVF/ICSI /2.PAS
Kesäheinä-78(kem)
Mandala2.IVF / 1.PAS (yht 7 PAS)
Aanis1.IVF
Lokakuu 2015
Henrietta2.ICSI / 2. PAS
nans1.IVF
Lia 2.ICSI
hannuliini keskeytynyt 1.IVF
bridge 2.IVF (tm)
Hipsunpöpsy 1.IVF (kkm)
Marraskuu 2015
flow 2.IVF
kiisuli80 1.IVF
Kettu81 2.IVF ? PAS
grey83 1.ICSI 3 PAS

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos(y)

Täällä on taas ollut niin paljon kaikkea, etten edes yritä muistaa kaikkia nimeltä. Paljon onnea kaikille plussanneille, onnea mahtavista punktiosaaliista toisille, tervetuloa uusille ja erityisen paljon voimia ja tsemppiä niille, joiden hoidot syystä tai toisesta ovat menneet mönkään!

Täällä alkoi vuoto eilen pp10 ja testikin puhdas nega. Nyt ajateltiin pitää hoidoissa pieni joulutauko ja toiseen stimulaatioon uudella onnella ensi vuoden puolella. Itsellä kun tahtoo hoidon aikana kaikki ajatukset ja elämä pyöriä sen hoidon ympärillä, niin jäisi helposti jouluvalmistelut tekemättä, jos hypättäisiin heti uudelle kierrokselle. Lääkkeet toivottavasti saadaan jo tämän vuoden puolella, kun lääkekatto kuitenkin täynnä. Ensi viikolla täytynee soitella aikaa uudelle suunnittelukäynnille. Rauhaisaa joulun odotusta siis kaikille! :)

Kato kävi taas;
23 solusta 10 kypsää, näistä 6 hedelmöittyi.

Ei oo älyttömän hyvä fiilis, viimeksi kun 5 hedelmöittyi ja vain yksi selvisi siirtoon.:unsure:
Maanantaina kuulen lisää.

Eilisilta meni pahoinvoiden, meinannut saada ees unta olon vuoksi.
Tänään parempi, kipuja hiukan mut ei läheskään eilisissä määrin.

Tää vaan nyt omaa napaa, sori.

Älä heitä kirvestä kaivoon, Lottainen ! 6 hedelmöittynyttä on 6 x enemmän kuin 1, ja mitään syytä sille, että nämä eivät jatkaisi suhisten ei ole (y) Kunhan vain jotakin siirrettävää tulee, its all that counts! Suru pois puserosta:love:

Pahoittelut negasta, Tiltuli, mutta rauhaisaa joulua ja taukoa

Lottainen 6 hedelmöittynyttä munasolua on minusta hyvä saalis nimittäin minun saaliini olivat vaivaiset 3 munasolua jotka onneksi kaikki hedelmöittyvät ja lähtivät hyvin jakaantumaan. Joten vielä ei kannata heittää kirvestä kaivoon. Jospa noista kuudesta ainakin puolet selviäisivät ja siirtoon pääsisit. Lääkäri minua lohdutteli että ei se määrä vaan laatu.

Tituli pahoittelut negasta. Voimia ja hyvää joulun odotusta!

Bridge, tehtiinkö sulla tyhjennys vai tuliko itsekseen? Mullahan kun jouduttiin tyhjentään kkm niin piti pitää tyhjennysvuodon jälkeen yhdet normi kuukautiset ja se välikierto ja vasta sitä seuraavaan oli tarkotus yrittää pas:ia. Tyhjennyksen jälkitarkistuskin määrättiin vasta 6-7 viikon päähän siitä, mikä tosin julkisella puolen on ihan yhtä tyhjän kanssa kun ei siellä edes ois ultrattu mitään. Folliultrassa sitten ilmeni että kohdussa oli vieläkin joku pikku jämä raskausmateriaalia ja jouduin jonottaan julkiselle puolen kohdun huuhtelua.. siihen tärväänty 1,5kk. Huuhtelukierrossa ei tietenkään tehty mitään ja sen jälkeenkin piti pitää taas yks välikierto ja sitten tuli mun tuurilla joulutaukokin... eli meni monta kuukautta ennenkun pääsi jatkaan mitään kkm jälkeen. Mutta varmaan tosi klinikka- ja lääkärikohtastakin miten nopeesti pääsee eteenpäin, ja ehkä spontaanin km:n jälkeen ei tarvi pitää välikiertoo? Eikä varmaan läheskään joka paikassa tyhjennyksenkään jälkeen. Tuntuu että monella muulla klinikalla mennään kiireellä eteenpäin kun tuolla junnataan ja aina tulee jotain ihme pakollisia välikiertojen välikiertoja...:mad:

Viimeksi muokattu:
Kiitos tsempparit. Järki sanoo noin, mut arvatkaa vaan miten tunteet käy koko ajan viime kiertoa läpi, tää kuulostaa lähtötilanteeltaan niin samalta.:cool:
Pahoinvointi iski takas, ihan järkky. Ei mulla kyllä viimeks ollut yhtään pahoinvointia, nyt on ihan pahasti. Saa yökkiä kuin olis raskaana.
Ja hermot on noin miinus sata, jee.:devil:

tiltulille täältäkin voimia negan kanssa.<3

12 tuntia Elonvan pistämisestä alko "mielenkiintoiset" oireet... huippaa, munasarjoja silleen jännästi kihelmöi ja tuntuu että olis levottomat jalat koko ajan :p Siitä huolimatta sain nukuttua ihan hyvin ja nyt tässä kattelen, josko nää oireet tässä helpottais pikkuhiljaa. Ärsytyskynnys on todella matala ja toivottavasti sekin tästä nyt vähän tasottuis... Jos nää oireet tästä vielä pahenee, niin tulee tosi lystikäs viikonloppu :p

Lottainen, toivotaan, että näistä yksi olisi juuri se oikea alkio itse en ole joutunut kärsimään vähäisistä alkioista, mutta kuten edellä moni mainitsi, se laatu on tärkeämpi kuin määrä. Mulla on tullut kahdesta punktiosta icsillä lähemmäs 20 alkiota, mutta ne ovat joko sulaneet huonosti tai eivät vain kiinnity. Nyt mulle on saatu siirrettyä näistä noin kahdestakymmenestä alkiosta kuusi, joista yksi kkm ja yksi kemiallinen.

Onnittelut plussista Toiveikkaalle ja Epplulle! Hyvä lukea välillä onnistumisistakin, kun itselle meinaa epätoivo iskeä jo ennen yritystä. Pitäisi olla positiivinen ja ei sais stressata ja ja ja ...
Tämä maailma tuntuu pyörivän hoitojen aikana tai niitä odotellessa niin pientä ympyrää, että huomaan erakoituvani etten tartuttaisi pahaa tuulta muihin.
Maanantaina otan viimeisen terolutin että menkat alkais, että pääsis taas uuden lääkecocktailin voimin "yrittämään yritystä". Äh. Saa nähdä kuinka sitä ihminen romahtaa jos ei tuu taaskaan mitään
Ja miksi sitä etukäteen murehtia? Mutta kuten Hipsunpöpsy tais sanoa, eniten vituttaa kaikki.
Jospa tämä mieli tästä paranisi menkkojen myötä..

Hienoa Toiveikas!! Mee Lottainen sit ajoissa vaikka päivystykseen jos olo ei parane. Virvatulia, ihan tuttua tuo maailman kutistuminen hoitojen aikaan. Mut se ihana psyk.sairaanhoitaja just eilen mulle sanoi, että se on normaalia ja sallittua!

Kolmas Synarelapäivä ja sattuu!! Onneks oon mökillä veljen kanssa enkä kotona, miehen lapset on siellä... En vaan jaksais, tiedän sen. Sitäpaitsi siellä on sähköt poikki toista vrk eli mieskin ihan hiilenä, en jaksais sitäkään Ei tunnu meikäläisestä ihan maailman suurimmalta ongelmalta just nyt...

Lullaby, mulle tehtiin kaavinta, en halunnut riskiä keskenmenosta lentokoneessa, olin työreissulla.
Eli seuraavat kuukautiset (ei tämä vuoto) on se välikierto? Ja sit voi yrittää? En haluais riskeerata, yksityisellä hinnat korkeat ja mun mahdollisuudet on pienet iän ja matalan amh takia. Toisaalta kroppa ois olla yhteistyöhaluinen km takia. Mutta sit menee kuitenkin aikaa sperman tilaamiseen.
Eikun odottelemaan.

Yhteistyössä