IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

grey onnea kyytiläisestä :love:

kiisuli sama vaikuttava ainesmäärä lugeissa mullakin, kun laitan 1+1+1 200 mg kapseleita. Jännä miten vaihtelee tuo annostus, vaikka kuitenkin sama..

Ja samoilla linjoilla tammiksen kanssa siitä, että jos on tehty ICSI niin jossain oli mainittu että vastais alkiokuoren avausta. Mutta noista blastoista en osaa sanoa.

ON: ei mitään!! Paitsi että tuli pc-paketti tuli kaupasta mukaan.. ehkä huomenna tai perjantaina :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lottainen
Täällä oireita muka ilmestyy: ihan kuin vähän pienesti kuvottais olevinaan. Oli sen vuoksi vaikeaa miettiä mitä söis iltapalaksi.o_O
Mulla siis kuvotus tulee heti mukaan. Esikoisesta v.2008 luulin 2 päivää ennen kuukautisten alkamispäivää et olin oksennustaudissa. Ja viime kesän kemiallisessa ehdin voida 3 päivää tooodella huonosti.

Mut varmaan toiveissani vaan kuvittelen, nyt kuitenkin vasta pp4/dpo9.
 
Onnea grey pikku kyytiläisestä :love: mulle kans uutena tehtiin tuo alkionkuoren avaus ja sit on kortisonit.

Mulla on kans ollu edellisissä siirroissa tuota supistelua ja oon yhdistänyt sen joko lutinuksen aloitukseen tai sit et tuolta alhaalta sörkitään :unsure: olen myös puhunut tästä lääkäreille edellisessä paikassa mutta ei ne ottaneet tosissaan. Nyt supistelua ei ollut. Voisiko kortisoni vaikuttaa siihen?

Lottaisella lupaavia oireita:love:
Ja tsemppiä muillekin hirmu paljon:love:

Ja vielä tuosta testaamisesta niin ennemmin elän uskossa että jotain vois olla kuin että romutan sen kaiken nyt :LOL: en siis uskalla:notworthy:
 
SalamaT, matala amh 0.5 , HEP!

Oon ajatellu että aika vähillä sivuoireilla oon näistä lääkityksistä selvinnyt, mut tänään huomasin että miun hiukset katkeilee tuolta päälaelta ja ohimoilta. Onks teilä muilla tällästä? Hitto koht saa olla peruukkia hankkimassa. :(

Täällä alkaa monella olemaan jännät paikat. Meillä ois ultra ylihuomenna ja saadaan tietää punktiopäivä, jos mitään punktioitavaa on. Jännittää.
 
Jänishousu ilmoittautuu :rolleyes:Tänään olis pp8 (3päiv. alkiot), mutta en uskaltanut testata... samoilla ajatuksilla kuin flow että en halua romuttaa ajatusta, mutta samalla haluaisin varautua negaan ajoissa!! Taas tätä naisen (hormonilisällä) logiikkaa :eek:
 
Sormet ja varpaat ristissä toivomassa että esiäiti vahvistuu Lottainen (y)

Mistä te muuten laskette ton pp-päivän? Onko se siis siitä punktiosta vai istutuksesta? Kun oon miettiny että onko mulla niinkun pp 9 vai pp6...:confused:

Mulla on kans tuota kuvotusta aina silloin tällöin.. :sick: mutta jotenkin en osaa laskea sitä positiiviseksi merkiksi kun se on välillä jatkuvaa, refluksitautia sairastava kun oon... Mutta kyllä tänä aamuna miehelle aamupalapöydässä sanoin, että pitäisköhän tätä pitää hyvänä merkkinä kun aamulla tekee huonoo :ROFLMAO:

Mie taidan muuten stressata tätä enemmän kun oon kuvitellukaan :whistle: Meinaan kun oon stressaantunut tai joku asia mietityttää kovasti, kierrän yöllä hiuksiani. Tiiättekö silleen sormen ympäri ja siitä tulee sitten semmonen hirvee solmu ja syhyrä, mihin tarvitaan saksia... No, mulla on kohta kaljukohta tossa otsalla, kun oon viikon verran joka yö kiertänyt samasta kohtaa hiuksia solmuun :confused::eek::(
 
Ompa täällä jänniä paikkoja! Lottaisella ainaki on hyvän kuuloista siellä :)! Toivottavasti viiva vahvenee! Eikös joskus ollu että noi Sofit antaa heikosti viivaa siinä missä PC tai apteekin oma antaa ihan hyvän? Ja apteekin omasta nimenomaan se perus sininen, ei mitään apteq:ta kannata ostaa

Tsemppiä Kiisuli! Sullaki vaikuttaa lupaavalta :)!

ja Viljonkka, pidän peukkuja että nyt onnistusi :)!!!

Mä aloitin luget :ninja: Ihan järkyttävä ahdistus iski..nii moni asia voi mennä pieleen ennenkuin tiistaina olis alkio kyydissä :unsure:Tuli sellanen konkreettinen ahdinko, kuitenkin voi olla että alkio ei selviä jne :cautious: Ja muutenki sellainen jännittävä odottava kutina puuttuu, lähinnä ahdistaa tulevat piinapäivät..ei kiinnostas yhtään käydä läpi taas sitä :poop:...

Sen verran tuli muutosta että pudotettiin lugeannos mun pyynnöstä 600mg/pv. Aikaisemmin ollu 800mg. Mun mielestä on mukavampi laittaa yks pallo 3x kuin se järkyttävä 2 x 2 päivässä. Sivuvaikutuksiakin on ollu tolla vähemmällä annoksella vähemmän.
 
Kylläpä tää odottelu stressaa... mä vielä odottelen ovista jonka piti olla tänään, mutta pientä juilimista enempää ei ole siitä kuulunut vieläkään. Tuntuu että homma ei etene kohti menkkoja ollenkaan :ROFLMAO:

Mitenköhän hermoheikko sitä on sitten kun joskus pääsee sinne piinapäiville asti odottelemaan :rolleyes:

Kaiken lisäksi varmaan olis prosessille edullista olla stressaamatta ja pitää kroppa rauhallisena... stressihormonit tuskin edesauttaa raskautumista.
 
Josko sitä hyppäisi mukaan ketjuun, kun tänään päästiin tositoimiin. Jonkin aikaa on tullut jo seurailtua teidän muiden matkaa kohti sitä odotettua päämäärää, mutta nyt on jo korkea aika ilmoittautua itsekin mukaan. Taustasta sen verran, että itsellä ikää jo lähemmäs 40, mies joitakin vuosia nuorempi, ja selittämättömiä ollaan ja ensimmäistä yritetään. Iästä johtuen lähdettiin yksityisellä suoraan IVF:ään. Lyhyellä kaavalla mentiin: Menopuria 225 IU + Orgalutran ja tällä koktaililla saatiin tänään saaliiksi 11 solua. Vähän epätasaisesti mokomat vaan kasvoivat, joten vähän jännittää, mikä on huomenna hedelmöitystulos. Toiveissa olisi päästä tiistaina siirtoon.

Kovasti onnea, pitkää pinnaa ja plussatuulia kaikille piinailijoille! Mahtavia tuloksia täällä on hiljattain saatukin aikaan. Toivottavasti kaikki loputkin pääsemme pikaisesti plussajunan kyytiin!
 
  • Tykkää
Reactions: Lottainen
Tervetuloa uudet taas mukaan, mukavaa että täällä on kirjoiteltu niin aktiivisesti.

Greylle onnittelut kyytiläisestä ja pitkiä hermoja piinailuun.

Lottaiselle toivon viivan vahvistumista. Oireet kuulostaa lupaavalle, kyllä siellä nyt jotain tapahtuu(y) Huomenna uutta testiä??

Muidenkin piinailijoiden testejä odottelen, vaikka hyvin ymmärrän että testaaminen on myös pelottavaa..

Oliko sulla Mari nyt seuraavaan kiertoon suunnitteilla IVF vai PAS?
Anteeksi on mennyt varmaan ohi. Toiveikkaana jo nyt odottelen että täältä löytyis piinailuseuraa vielä tälle kuulle.

ON: Olen huomannut että nuo tukilääkeannostukset vaihtelee hurjan paljon. Oma annostus kuulostaa verrattain pieneltä. Lutinukset on ostettu ja ohje oli laittaa 1 aamuin illoin.. Onkohan liian vähän. Tyhmää jo nyt pohtia kun en ole vielä edes seurantaultrassa käyny, niin en tiedä onnistuuko pas tähän kiertoon.. Mutta minkä sitä tälle voi. Toive on niin kovin suuri..
 
Moi! Täällähän on ollut kova keskustelu, multa on mennyt tää viikko vähän ohi :) Hienoa! Tervetuloa kaikki uudet!! Monta viestiä lukematta, tsemppaan illalla ja luen läpi. Tsemppiä ja halauksia tässä vaiheessa kaikille, tutustun teidän tilanteisiin pikapuolin paremmin. Hienoa, että keskustelu on nyt näin vilkasta!
 
Halaus täältäkin Tammis, toivon että nyt tää on se.:love:

Tervetuloa tiituli ja toivon että mahdollisimman moni hedelmöittyy!(y)

Mulla on virvatulia sama annostus lutinuksessa.:)

Hihhii, nempula tuo pieni piinailu valmistaa aika hyvin tähän piinaan, mietit sen vaan noin kymmenkertaiseksi piinaksi.:LOL::ROFLMAO:

Jes Kiisuli kanssa testihermoilemaan!:ninja::geek::p

Itsellä on ilmestynyt päivän mittaan turvotusta ja aaltoilevaa kuvotusta. Kyllä, tämö voi olla tosi hyvä merkki, mutta valitettavasti tämä voi olla ihan vaan menkkojakin ennustavaa..:ROFLMAO: Testaan noilla sofeilla nyt päivittäin, aattelin isänpäivänä testata apteekin omalla, jotenkin luotan siihen enemmän. Yksi digi oottelee varsinaista testipäivää.:rolleyes:
 

Yhteistyössä