IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Pupuska mulla menipurista oli pari päivää niin järkyttävät päänsäryt et heräilin niihin yölläkin, mut sit katos.
Voisko sulla jokin muu aiheuttaa ihan migreenikohtauksen? Jumihartiat, syömättömyys tai verensokerin heittely..?
Toki varmaan helposti lääkkeestäkin voi tulla. Mitä sen lääkeselosteessa sanotaan?
 
Tänään kun oltiin hotellilta lähdössä kotiin niin tajusin sen et mun tissit näyttää ihan siltä ku olis jotain extra täytettä.. viel löytyis yks apteekin oma testi ja kauppa reissulla ostin niitä pregcheck testejä jonkun niistä teen aamulla ja ehkä sit vois soittaa tyksiin ja pyytää lähetettä verikokeille. Pientä tykyttelyä alavatsassa, mut kaipa ne on niitä oireita sit saakin jännittää sitä et onko yksi vai kaksi matkassa..
 
Hannuliini, jaksaisitko mitenkään kertoa tarinanne lyhyesti. Puhelimella keskustelun selaaminen on melkein mahdotonta. Olemme myös Tyksissä hoidoissa. Suostuuko ne siellä tosiaan useamman alkion siirtoon? Kiitos, jos jaksat vastata.
 
Joopa joo. Yllätyksellisen kauan tätä onnea taas kesti. Aamuinen ruskea vuoto muuttui kirkkaan punaiseksi ja sitä tulee kaiken aikaa, myös siteeseen. Jotain riekaletta valuu ulos kans. Kipuja ei vielä ole mutta eiköhän nekin ehdi ilmaantua. Mietin vain että mitenköhän on mahdollista että tän aamun testi oli niin paljon tummempi kuin eilen mutta silti valuu kuin fan. Voiko tää missään nimessä olla enää normaalia? Joo, jotain ihmestooreja on netissä että tälläisten riekaleiden ja härän kurkun aukeamisen jälkeenkin kaikki ollut hyvin. I wish, ei koske mua. Mä soitan hu ivf-hoitajalle ja kysyn miten edetään. Noita lugeja kun pitää tunkea, ja ne kun valuvat, tuntuu tietty että vertakin on enemmän. Perkele että sapettaa! Alkaako vuoto yleensä lugejen läpi, eikö sen nimenomaan pitäisi pitää se poissa? Voisko sitä teoriaa silmällä pitäen ajatella että kyseessä olis jotain muuta kuin keskenmeno?
 
Hipsunpöpsy :(
Toisilla alkaa vuoto lugen läpi. Isoillakin annoksilla.
On hyvin hankala päätellä mistään onko vuoto ok. Mulla oli esikoisesta niin että tippoja tuli pp3. Sitten pp6-9 tuli joitain tuhruja ja samalla plussa. Pp10 aukesi hanat ja pönttö oli punaisena mutta vuoto jäi taas siihen. Otettiin hch joka oli ok mutta jokainen tietää ettei se takaa yhtään mitään. Sitten meni taad pari päivää ja tuli isoilla hyytymillä verta ja taas loppui. Tätä jatkui rv12. Mulla vuosi hematooma. Eli veri kertyi kohdun suulle ja holahteli siitä. Verta tuli eniten aina käydessä pönttöllä ei juur muuten.
Riekaleita ei ollut joten en osaa siihen kommentoida.
Eli oikeastaan vain aika näyttää. Hcg arvo voi olla koholla jne se ei kerro totuutta mutta toki sinuna menisin kokeeseen jotta näkyy onko taso ihan ok. Testit voi olla usean pv plussaa vaikka menisi kesken jne. Tiedän ettei tää lohduta mutta mä olen vuotanut paljon lähes joka raskaudessa, mutta sepä siinä on ku ei tiedä. Voi olla ok tai olla olematta. Mutta itsekin selvisin "kuiville" massiivisesta vuodosta huolimatta.
Halaus ja peukut. Toivotaan parasta! !
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Hipsunpöpsy
Meillä takana useampia epäpnnistuneita oi-hoitoja, keväällä se tyksin mieslääkäri teki päätöksen et unohdetaan tää homma ja siirryttiin ivf-hoitojonoon, kesän söin pillereitä jotta mun pco pysyy asioissa eikä lähe riehaantumaan. Syyskuun lopussa alko lääkkeet ja ekassa ultrassa oli lääkärin yllätykseksi oli jo kaks isoa rakkulaa et ovis lähellä niin meillä vaihtus hoito oi-hoidoksi. Suurin ongelma olk mun kohdalla noissa oi-hoidoissa et harvoin saatiin lääkkeille vastetta. Yks raskaus alko reilu vuos sitten tällä hoidolls mut se päättys keskenmenoon.. tässä tämä lyheesti saa nähä milanen vastaaontto on kun luin netistä et oi-hoidossa testi tehään vasta 18 päivää irrotuspiikitystä/ovulaatiosta..
 
Voi veljet että mulla on toivoton olo. :'( Oltiin anoppilassa juhlimassa synttäreitä ja sain sinniteltyä isomahaisen raskauspallon paikalla ollessa, mutta kun muut lähtivät, padot aukesivat ja märisin anopille koko illan. Anoppi ei ensin oikein vissiin tajunnut, että oon jo saanut plussaa, vaan sanoi että soita huomenna ja vaadi verikokeeseen pääsyä, että tiedät ootko raskaana..sanoin että oon jo plussannut! Hänen mielestään asiassa ei sitten ole mitään kummallista, olen raskaana ja vuoto on todnäk harmitonta. Sairaanhoitaja vielä..oliskin noin mustavalkoista tämä elämä.
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)


Lottainen#9/2011#toinen#toinen putki tukossa/toinen munasarja laiska?#1.IVF
Sphinx
#06/2013 #ensimmäinen yhteinen #selittämätön+endo #1.IVF 12/2015
Pupuska81
#2013 #ensimmäinen lapsi #pco+heikot siittiöt #1.ICSI
Bridge
#2015 yksin#ensimmäinen#ikä ja matala amh# 2.IVF
hannuliini
# 8/11# ensimmäinen # pco/endo #1.IVF
flow^ # 6/13 # ensimmäinen # pco, selittämätön #
Saaga76# 7/2012 # ensimmäinen # toinen johdin tukossa, selittämätön #1.IVF/3.PAS
Domi
# 2012 # ensimmäinen # selittämätön #2.IVF
Lia_
# 2012 # ensimmäinen # siittiöt/selittämätön #2. ICSI
Hipsunpöpsy
# 11/11 # toinen # helpompi kertoa mitä ei ole vikana#1.IVF
Mamido
# n 1,5v # toinen # siittiöt #1.ICSI
virvatulia
# ? # toinen # siittiöt + pco #1.ICSI / 3.PAS
Suvipilvi
# 10/2012 # ensimmäinen # selittämätön #1. IVF
Tammityttö
# kolmas # soluissa vikaa #
SalamaT#? #ensimmäinen #endo/ikä? #2. IVF?
Mari32#ensimmäinen#siittiöt &endo#5.ICSI
Grey83
#2015#ensimmäinen#mies steriloitu aiemman suhteen jälkeen+endometrioosi#1.ICSI 3. PAS
Nenna81#3/2013#tuhoutuneet johtimet#3.(1.yhteinen)#2.IVF 1.PAS
Vilijonkka_ #ensimmäinen# siittiöt ja pco-tyyppiset munasarjat#1. IVF:n 3. PAS
Kettu81 #?#?#?#2.IVF ? PAS
Wawwi #?#?#alhainen Amh,korkea Fsh#1.IVF
epplu #8/2011#toinen#?#1.IVF 2.PAS
Reuna #2013#ensimmäinen#pco,ovuloimattomuus ja simpat?#1.IVF
kiia-s #11/2011#ensimmäinen#pcos#1.IVF


Piinailijat::whistle:

Bridge - testipäivä 23./24.10.


Plussanneet 2015::love:

Tammikuu 2015
Deja1.IVF 2.PAS (kkm rv15)
Helmikuu 2015
EukkoI1.ICSI 1.PAS (ei tuoresiirtoa, 2 alkion PAS)
Hedelmiina1.IVF
RiiMini5.ICSI (kemiallinen)
Hertta20151.ÍVF 1.PAS
Tuutunen802.IVF
Maaliskuu 2015
Zoona2.IVF
Viiva842.IVF
Fibbis3.IVF 1.PAS (kemiallinen raskaus)
Henrietta2.ICSI (km/kkm?)
Havina2.ICSI
Läiti1.IVF 3.PAS km
Huhtikuu 2015
Saga761.IVF 2.PAS (km)
Riimini5.ICSI/1.PAS
Toukokuu 2015
-es-1.ICSI
Kesäkuu 2015
Sofi123.ICSI
Bonniemoi
Lauriska

Heinäkuu 2015
Läiti -luomu
Elokuu 2015
Mandala2.IVF (kem)
Viljonkka_1.IVF 2. PAS (km)
Syyskuu 2015
iinukka_2.IVF
kop kop1.IVF/ICSI /2.PAS
Kesäheinä-78(kem)
Mandala2.IVF / 1.PAS (yht 7 PAS)
Aanis1.IVF
Lokakuu 2015
Henrietta2.ICSI / 2. PAS
nans1.IVF
Lia 2.ICSI



Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos(y)
 
Viimeksi muokattu:
Ei tuonut inssit onnea, joten seuraavaksi aletaan jännäilemään ivf-hoitoja. Ens viikolla olis tyksissä ensimmäinen ivf-vastaanotto - ilmeisesti käydään hoidot läpi ja laitetaan ivf-jonoon? Hullu kun olen, mutta tavallaan koko ajan odottanut tänne päätymistä, tilastollisesti tää toimii paremmin kuin inssi.

Jotain meistä, minä 29. Taustalla paha pco ja ovuloimattomuus. Mies 35, hällä aikaisemmin ongelmaa simppojen kanssa. Nyt kuitenkin kaikki ok. Yritystä ollut aktiivisesti parisen vuotta: ensin oi:t ilman tulosta ja nyt tämän vuoden puolella inssit ilman tulosta. Josko pian olisi meidän aika?

Tietääkö kukaan, kuinka pitkät jonot tyksissä on ivf-hoitoihin?
 

Yhteistyössä