IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Tsemppiä tammityttö! Toivottavasti olet väärässä ja oireet ovatkin tällä kertaa erilaisia! Voihan niinkin olla(y) sulla on kuitenkin vielä aika aikaiset päivät..

Lia sulle kans peukut pystyssä täällä! Eikö myös menkkakipuja voi olla ennen plussaa (y)

Suuren suuri voimarutistus kaikille piinailijoille!! Ne ekojen päivien toiveikkuudet AINA vaihtui itsellä luovuttamiseen kun päivät vääjäämättä kulki sitä testiä kohti, ei ole millään lailla herkullinen tunne se :unsure:

Näimpä se menee. Ja luulisi että "kokemus" toisi tietyn seesteisyyden ja varmuuden mutta paskanmarjat .. aina vain hullummaksi menee. Ei olis aikaisemmin tullut mieleenkään alkaa testailla tyyliin pp3/4 :eek:(n) ihan saa vaan peiliin katsoa ..:X3:

Aamulla mies veti kätensä mun päältä pois niin osus samalla myös tisseihin ja teki kyl kipeetä. Aamupalan jälkeen tuli taas pieni paha olo mikä paheni kuumassa suihkussa. Mä en jotenkin jaksa aatella niin et nyt tärpännyt toistaiseksi kaikki menee vielä lääkkeiden piikkiin.

Mitä tuota listaa katselin nii ihan hyvin tullu plussia nyt syys-lokakuun aikana minkä oon ollu pois, onnea onnekkaille :love:
Ens viikolla ois mulla pitäny olla ensimmäinen pas mut pyh torstaina kp 12 ultrassa suurin folli 10,5mm ja eilen sit ultrattiin uudelleen ja kuulemma ihan sama tilanne ja limakalvoki vaan 4mm vaikka mulla aina limakalvo ollu hyvä.. Masentaa jotenki odotettua enemmän..Toiveet oli vielä vissiin sit korkealla vaikka torstainen ultra ei hyvältä näyttäny mutta mulla aina ollu hitaalla sytytyksellä nuo follit nii toiveita oli et se vielä sieltä kasvaa. Ens kiertoon mennään sit lääkkeellisellä. Lääkkellisessä kierrossa vissiin päästää aika varmasti siirtoon, vai? Uskon että se limakalo kuitenki saahaan tarpeeksi paksuksi ellei se sit voi mennä jo liian paksuksi kun normaalistikki hyvän paksunen mitä nyt tällä kertaa oli ihan mini ja kyllä ne viime kuukautisetki oli tavallista niukemmat kuten kävin täällä ihmettelemässä. :)

Täällä pp 2 menossa. Perjantaina siirrettiin 2-päiväinen nelisoluinen priima alkio kohdun suojaan. Pakkaseen meni toinen samanlainen ja kaikenkaikkiaan saldo oli keskiviikon punktiossa 10 munista, joista 9 kypsää. Kuusi oli hedelmöittynyt ja neljää vielä kasvatellaan ennen mahdollista pakastusta, kunpa nyt jakautuisivat kiltisti.
Luget tekevät olon huonoksi, kovat vatsakivut vaivaat aina niitä käyttäessä. Olo on aika pliisu.

Kiia-s mä oon pelännyt samaa mut kuulemma lääkkeillä ei voi saada "liian paksua" koskaan. Myöhäisin raskauteen johtanut siirto on kuulemma 100pv estrogeenikäytön jälkeen :eek:

Hipsunpöpsy. Hyvällä kuulostaa! Meillähän kävi niin (siittiöissä ilmeisesti piilevää vikaa vaikka maljalla hyviä koska omilla on käyny tää sama stoori) että 10 solua tuli (lahjasoluilla ), 8 hedelmöittyi normaalisti ja olivat 2-3pv iässä hyvän näköisiä. Sitte 4pv hyytyi ja hidastui osa ja 5 pv selvisi kaksi mitkä siirrettiin. Ne ei olleet edes 2-3pv iässä niitä parhaita. Yksi ainoo jatkoviljelyssä ollu pääsi 6pv pakkaseen ja kaikki muut lupaavammat kuoli o_O. Että on nää ihan ihme juttuja! Toivottavasti saatte tyyppejä jemmaan tai mieluummin et tää yks siirretty tarttuisi (y)

Omat olot menee mulla tosiaan miten sattuu. Mistään ei voi päätellä mitään..Jokainen vihlaisu ja olo voi olla hyvä merkki tai sitten sitä samaa kuim lääkkeistä ennen siirtoa. :ninja:

Tsemppiä piinaan! Milloin ajattelit testata?

Hipsunpöpsy - Hyvältä kuulostaa, ja hyvä kun niitä loppuja viljellään lisää. Tsemppiä piinan alkutaipaleelle :)

Tammityttö - Mä kanssa vähän pelkään, että menee aina vaan hullummaksi meininki näiden hoitojen kanssa. Ekan punktion jälkeen olin hyvinkin tyyni ja testasin vasta pp13 (päivää ennen verikoetta). Nyt alkaa pp9 testit poltella..

Kipaisin hakemassa kaupassa pregcheck-liuskat vaikka piti eka oottaa huomiseen, että hakisin apteekista apteekin oman testin (tai pari... tai viisi :D). Tuli vaan sellainen olo, että jos sittenkin jo katsoisi huomenna pp10 aamuna miltä näyttää.. Nyt tää on jatkuvaa eipäs-juupas oireiden tutkimista, tässähän tulee hulluksi. Ja pp11 varmaan tuloksesta riippumatta seuraava testi jne. Ja minun kun EI pitänyt liittyä himotestaajien kerhoon. ;)

Lia..testiä vaan :D ei se lopputulos muutu testaako pp3 vai pp12 :ROFLMAO: mä yritän ihan oikeasti päästä tästä taikauskosta yli :D

Ps kysyin tuolta hätähousuistakin
Ootteko huomannu että rfsu ovistikku on muuttunu. Se joka antoi sen haaluviivan pp3 vai millo mä sen tein oli vanhaa. Nyt uudet on erilaisia. Tässäpä kuvaa! Toinen on viimekevään o.plus ja toinen uusi tältä aamulta, blankko. Molemmat Rfsu.
http://aijaa.com/mrvYpW

Täällä on "hanat auki"!!! Eipä siis tarvinnut taas paljon piinailla, kun testi päivä olisi vasta ke. Ja ihan ilman mitään tuhrutteluja rehellistä vuotoa.. Vi##ttaa ja suututtaa ja ärsyttää.. mutta eniten on vaan jotenkin niin tyhmä olo (ollut vähän tän hoidon alusta asti tausta fiiliksenä), siis miks ihmeessä edes yrittää, kun ihankuin se 3,5 vuoden jälkeen ottas ja onnistus, kun ei tähänkään asti!!! Jos olisi jotain mitä "korjata" niin ehkä sit, vaan kun ei ole, niin eiköhän tuo lie olisi jo onnistunut jos olisi onnistuakseen. Samalla saa kuitenkin lisä ärsytystä siitä et PAS:sia ei tehdä julkisella seuraavaan kiertoo.. Koitin käydä keventämässä pankkitiliä, vaikkei se meiltä keventäisikään, niin siitäkään mitään tullut ku mm. ihana takki jota eilen sovitin olikin jo mennyt jne. Muutenkin ollut niin kaamea viikko (lähinnä todella raskas työviikko), että eihän se voinut kun vuotoon päättyä..
Parempaa onnea kaikille muille! (y)

Voi ei, Domi! :( Toi hanat suoraan auki on kyllä kurjin tapa kokea pettymys, mieluummin tuijottaa testiä ja toivoo parasta..

Saas nähdä miten käy, nyt on toista päivää ollut tavallista enemmän menkkakipuja ja ihan samanlainen olo kuin yleensä silloin, kun vuoto on jo alkanut kunnolla. Ei siis ole vuotanut vielä mitään. Joko on pahemman luokan pms-oireet tulossa (anteeksi jo etukäteen, mieheni..) ja luget pitää vuodon vielä poissa, tai sitten nää kivut johtuu jostain mielekkäämmästä vaihtoehdosta. Aamulla olen toivottavasti hieman viisaampi.

Tammityttö - Totta, ei sillä testaamisella ainakaan mitään vahinkoa saa aikaan. Silti tulee "syyllinen" olo aloittaa näin aikaisin, ihan hassua. Miehelle en ainakaan sano etukäteen, ei ymmärrä tällaista toimintaa sitten ollenkaan. :D

Lia
Joo ei herrajesta :D en mäkää miehelle puhu..ihan salaa tikkujani ostan ja käännän. Ei puhettakaan että se ymmärtäis ;) mut hei.. toivottavasti aamulla tulee plussaa! Menkkamaiset kivut ovat olleet mulla noissa plussissa..siis ns väärään aikaan kuin kuuluisi!

Mä tiedän jo lopputuloksen.
Noi blankot tikut ei ole sattumaa eikä viallista testiä vaan ihan oikeaa tietoa.
Mä herään taas hikoilemaan. Huone on umpi jäässä ja mä hikoilen. Mä tiedän tämän tuhansista negakierroista liian hyvin. Normaalisti mä kalisisin villasukat jalassa takan edessä . Maha on kuopalla ja pää märkänä.
Vit*** meni kaksi upeaa hienoa blastoa. Omaa typeryyttä. Huonolle vialliselle limakalvolle ihan liian isoilla Lääkemäärillä. Mä tiesin.
Ihan turha toivoa mitään ihmeitä..jos paljon hitaammilla ja huonoilla hcg arvoilla testiy on ollu plussaa 2pv tästä. Kyllä nää vaan pitäs nyt näkyä.
Mä en tuu menee PASiin kun vasta joskus. Tuhannen vuoden päästä. En jumalauta jaksa yhtään piinaa enään. Lasku kasvaa tosss tilillä. Mä en tiedä millä mä nousen tästä.

Voi ei, Tammityttö! :(

PP10 testattu hyvin haalea haamu pregcheckillä. En oikein vielä uskalla innostua, eli täytyy nyt katsoa tekeekö seuraavan testin huomenna vai malttaisi keskiviikkoon jolloin hcg:n pitäisi olla tuplaantunut jos on kasvamassa. Verikoe kuitenkin vasta perjantaina.

Nyt hetki googlettelua pc-liuskojen haamuista ja sitten unta palloon. Maltoin mä sentään melkein viiteen asti odottaa testausta! ;)

Laitaha Lia kuvvaa. Mäkin tein aamulla PCn ja ensin näytti että siihe tulee harmaa viiva mitä ei ollu sillo kaks pv sitten. Mutta koska se ei näy ku yhden lampun alla ja
Ovistikku on vitivalkea niin anti olla. :(

Tammis kiittää ja kuittaa. Parempaa onnea muille <3

Voi Tammityttö-kulta! toivon sydämestäni että oman kropan lukeminen menis täysillä pieleen tällä kertaa. Halaus!

Hyvä hyvä hannuliini, kuulostaa hyvältä!(y)

Iiiik! Lialla ihana uutinen tähän huonojen päivien myrskyyn joka tällä palstalla riehuu- toivotaan että viiva sen kun vaan vahvistuu!

Miten Domi voit?

Itsellä alkoi vuoto viime yönä, eli kp1 ja haen tänään menopuria apteekista.
IHANAA! Progynovan sai siis lopettaa!!!!!:LOL:

Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään :)

ananias # 2011 # ensimmäinen #
Cafe Latte # 2010 # 1. yhteinen # selittämätön # 1.IVF/ICSI
Ellae
# toinen # siittiöt # 1.ICSI/1.PAS
epplu
# 8/2011 # toinen(eka luomu) # selittämätön # 1.IVF
Fibbis # 01/2014 # ensimmäinen # selittämätön (ikä) #
flow^ # 6/13 # ensimmäinen # pco, selittämätön #
Haave79 # 2/2012# ensimmäinen # selittäm./endo? # 3.IVF/ICSI
hannuliini# 8/11# ensimmäinen # pco/endo # 1.IVF
Hedelmiina # 2014 # ensimmäinen # ovulaatio/siittiöt #
Henrietta # 8/12 # ensimmäinen # siittiöt # 2.ICSI/2.PAS
Hilippa
# 3/2013 # 1. yhteinen # siittiöt # 2. ICSI/1.PAS
ilo2010
# kesä 2012 # toinen # PCO # 1.IVF
-jennica- # 9/2012 # ensimmäinen # endo # 2.IVF/2.PAS
Jännää
# 1/2015 # ensimmäinen # selittämätön # 2.IVF
Kaisla78 # 01/2013 # esikoinen # siittiöt #
Liljeby # 6/2013# ensimmäinen # lievä endo poistettu, selittämätön #
Misericordia # n.2v # 2.yht (3. miehelle) # selittämätön/vähän endoa #
Nenna81 # 3/2013 # 3 (1. yhteinen) # munajohtimien tuhoutuminen # 2.IVF
patsuli
# 2010 # ensimmäinen # endo/siittiöt # 5.ICSI
Retikka
# 2012 # ensimmäinen # siittiöt # 2.ICSI/1.PAS
Saaga76
# 7/2012 # ensimmäinen # toinen johdin tukossa, selittämätön # 1.IVF/3.PAS
Sarah85
# 11/2006 # 2. lapsi (2km) # selittämätön # IVF
Tintti_76
# 6/12 # 1. lapsi # huonot munasolut #
Timjami77 # 7/13 # 2. oma (3. miehelle) # selittämätön # 5.ICSI
Untuvikko80
# 1/2010 # ensimmäinen # selittämätön, kiinnikkeet # 5.IVF/ICSI
empuska
# ensimmäinen # selittämätön #
Neeeuska # 2013 # ensimmäinen # selittämätön # 1.IVF
Hillerihiiru
# 2012 # ensimmäinen # toinen munatorvi poistettu + siittiöt # 4.IVF/ICSI
JONPA77
# 2005 # ensimmäinen #
nans # toinen # PCO + siittiöt # 1.IVF
kiia-s # 2011 # ensimmäinen # PCO # 1.IVF
leona_ # 10/2013 # ensimmäinen # selittämätön/endo? # 1.IVF/2. PAS
grey83
# 2015 # ensimmäinen # monitekijäinen # 1.IVF
Mari32
# 2012 # ensimmäinen # siittiöt/endo# 4.ICSI
Lottainen
# 9/2011 # toinen # munatorvi tukossa # 1.IVF
maljakko
# 1.IVF/1. PAS
Domi
# 2012 # ensimmäinen # selittämätön # 2.IVF
AaVee
# 2010 # toinen # 1.IVF / 1.PAS
Lia_ # 2012 # ensimmäinen # siittiöt/selittämätön # 2. ICSI
Hipsunpöpsy
# 11/11 # toinen # helpompi kertoa mitä ei ole vikana# 1.IVF
Mamido # n 1,5v # toinen # siittiöt # 1.ICSI
virvatulia # ? # toinen # siittiöt + pco # 1.ICSI / 3.PAS
Suvipilvi # 10/2012 # ensimmäinen # selittämätön # 1. IVF
Tammityttö
# kolmas # soluissa vikaa #
Bridge ?
Sphinx ? IVF/ICSI ?
SalamaT #? #ensimmäinen #endo/ikä? # 2. IVF?

Piinailijat: :whistle:

Lia_ - testipäivä 16.10
Saaga76 . testipäivä 16.10
Tammityttö - testipäivä 16.10.
Hipsunpöpsy ?

Plussanneet 2014: :love:

Heinäkuu 2014
Ricardina 1.IVF tuoresiirto (km)
Elokuu 2014
Läiti
1.IVF tuoresiirto (ku)
Toiveessa3<3!! 1.ICSI/1.PAS
Sisko36 1.IVF tuoresiirto
Syyskuu 2014
ananias 1.IVF/1.ICSI tuoresiirto (geneettinen keskeytys 22+3)
-tipunen- 1.IVF tuoresiirto
Lokakuu 2014
AUkko 1.IVF tuoresiirto
Fibbis 2. IVF tuoresiirto (km)
Ricardina 1.IVF/2.PAS
Marraskuu 2014
StellaI 1.IVF tuoresiirto
Läiti 1.IVF/2.PAS (kkm 11+6)
Astrea 1.ICSI tuoresiirto
Joulukuu 2014
Mari32 3. IVF tuoresiirto (geneettinen keskeytys)
Kaisla78 1. ICSI tuoresiirto (km)
Henrietta 1. ICSI 3. PAS (km)
Hiippis81 1. IVF/ICSI 1. PAS
Plussanneet 2015: :love:
Tammikuu 2015
Deja 1.IVF 2.PAS (kkm rv15)
Helmikuu 2015
EukkoI 1.ICSI 1.PAS (ei tuoresiirtoa, 2 alkion PAS)
Hedelmiina 1.IVF
RiiMini 5.ICSI (kemiallinen)
Hertta2015 1.ÍVF 1.PAS
Tuutunen80 2.IVF
Maaliskuu 2015
Zoona 2.IVF
Viiva84 2.IVF
Fibbis 3.IVF 1.PAS (kemiallinen raskaus)
Henrietta 2.ICSI (km/kkm?)
Havina 2.ICSI
Läiti 1.IVF 3.PAS km
Huhtikuu 2015
Saga76 1.IVF 2.PAS (km)
Riimini 5.ICSI/1.PAS
Toukokuu 2015
-es- 1.ICSI
Kesäkuu 2015
Sofi12 3.ICSI
Bonniemoi
Lauriska

Heinäkuu 2015
Läiti - luomu
Elokuu 2015
Mandala 2.IVF (kem)
Viljonkka_ 1.IVF 2. PAS (km)

Syyskuu 2015
iinukka_ 2.IVF
kop kop 1.IVF/ICSI /2.PAS
Kesäheinä-78 (kem)
Mandala 2.IVF / 1.PAS (yht 7 PAS)
Aanis 1.IVF

Lokakuu 2015
Henrietta 2.ICSI / 2. PAS
nans 1.IVF

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos (y)

Viimeksi muokattu:
Tammityttö - Enpäs hoksannut napata kuvaa, testin heitin heti herättyäni menemään (oli kontrolliviivakin haalentunut, haamu kyllä näkyi vielä hämärässäkin, mutta oli muuttunut myös ajan kanssa harmahtavaksi). Vaikka testailun aloitin ajoissa, niin testejä en sentään säästä. :D Vaikka vertailun takia hyvä varmaan olisi, mutta luotan hcg:n kasvuun vasta kun ero on niin selvä, ettei tarvii toista viereen huomatakseen testin tummentuneen.

Lottainen - Onnea matkaan tähän uuteen kiertoon, jospa nyt menisi kaikki nappiin! Itselleni jäi aika hyvä fiilis Menopurista, labrassa sanoivat alkioiden laadun parantuneen sen myötä.

Iho kukkii ja menkkamaiset kivut jatkuu edelleen. Ja kipu on siis sellaista, kun se on vuodon jo alettua (ikinä ei ilman vuotoa ole tuntunut tältä). Öisin ajoittain hikoilen, mutta päivisin palelen. Eilenkin illalla kuumemittari näytti 37,2. Aamulämpöjä en ole mitannut. Luget imeytyy paremmin kuin alkukierrossa, mössöä tulee pois huomattavasti vähemmän ja eilen illalla laitetut katos aika lailla kokonaan. Aika lailla näistä oireista uskalsin salaa toivoa plussaa. Keväällä tuli kemiallinen ja hcg oli testipäivänä vaan 85, eli jäät hatussa odotan perjantaita..

Yhteistyössä