Mandala aivan mielettömästi onnea sulle odotukseen! Mahtava verikoe tulos! Vihdoinkin
Henrietta toivottavasti tulos muuttuu vielä kun aika aikaisessa olet testannut. Itsellä viimeksi kun testasin ja oli sit se kummallinen plussa joka hiipui pois niin pp8 hyvällä mielikuvituksella jotain ehkä näkyi.
Tervetuloa uudet! Mukavaa että tulee uusia kun sellainen plussa aalto kävi.
Joku kyseli tuosta ajoituksesta kun viimeksi siitä kirjoittelin. Siitä on jo kyllä aikaa, anteeksi kun en ole kerennyt vastata
Mutta siis meillä tuoresiirto ei tuottanut plussaa. Sitten seuraavaksi pas. Ovulaatiosta yritettiin saada aikaiseksi clomifenillä. Menin ultraan ja lääkäri ei nähnyt yhtään johtofollia eli lääke ei ollut toiminut vaikka aina ennen oli. No käski kuitenkin tikuttaa oviksen? ? No pari päivää siitä sain hymynaaman ja soitin oys että mitäs nyt kun ei siellä kerta ollut sitä johtofollia?? Sanoivat vaan että joo kyllä se on ovulaatio. Yritin sitten selittää että jos mun pco vois tehdä sen. Joo ei kyllä se on ovulaatio jos tikku niin näyttää. ...
No tyhmänä ja toiveikkaana uskoin. Olinhan oottanut jo niin kauan että päästään siirtoon. Nimittäin punktion jälkeen kaksi välikiertoa ja sitten joulu tauko jne...
No siirto tehtiin, vuoto alkoi lutinusksen jälkeen jo pp3 tai pp4
Tästä sanoin mutta kaikki kulkemaan ok.
Seuraavaksi letrozol ja ovulaation mukaan mennään. Ultrassa kp12 jo kaksi follikkelia n. 18 ja oliko 23mm. Käski tikuttaa jo samana päivänä ja niin tein ja samantien hymis. Soitin ja siirto varattiin ja ihmettelin lääkärille miten voi olla 23mm rakkula että onko normaalia?? Nauroi vain mulle.
No siirtoon taas ja kun siirtoa alettiin tehdä kysyin näkyykö rakkuloita enää että pystyykö sitä näkemään onko ne ironneet ja onko ovulaatio tapahtunut.
Lääkäri katsoi ultra lla ja siellä möllötti kaksi entistä suurempaa möllykkää. Ihmettelin ja lääkäri vain myhisi jotain ja sanoi ettei voi erottaa onko keltarauhanen vai mikä.
Taas vuoto alkoi pp3.
Sitten tuli kipuja ja menin lääkäriin. Ultrassa näkyi kysta, eli tämä lääkärin viimeksi ultraama hyvä follikkeli tai keltarauhanen.. Melko osaamatonta porukkaa jos ei lääkärinä osaa sellaisia erottaa toisistaan.
Leikkaus varattiin kiireellisenä mutta silti sitä venytettiin monta kuukautta ja aina peruttiin.. sanottiin ettei noin iso kysta voi hävitä itse kun siitä kysyin.
No loppujenlopuksi se hävisi? ? Leikkausta ei tehty ja uuteen siirtoon taas. Yritin jo kysellä lääkkeellistä (progynova tms) mutta ei kuulema ole tarvetta kun olen niin hedelmällinen nainen ja ovulaatio tapahtuu. Kysyin että mistä hitosta lääkäri päättelee niknettä se tapahtuu kun ei sitä ole tutkittu edes??
Kysyi että oletko saanut positiivisen lh testin? Minä että joo. No kyllä se silloin todistaa sen tapahtuneen.
Mitä v#**$a?? Yritin pöljä selittää että ei se niin mee että se aina tarkoittaisi ovulaatiosta mutta lääkäri vain nauroi ja kyseli että mitä tarkoitan... Tosi väsyttävää selittää tollasta ihmiselle jonka olettaa tietävän asiasta.
No taas seuraava kierto ja letrot.
Kp.12 16mm follikkeli. Käski alkaa tikuttaa. Jotenkinaavistin jotain tuntemuksistani ja kysyin että voiko testi näyttää jos nyt positiivista vaikka rakkula liian pieni? Et mitä jos? Ei kuulema voi että liian pieni vielä.
Tuntemukset osui oikeaan ja testi samana päivänä hymiö. Soitin taas ja siirto varattiin. Epäilin tätä taas. Rakkula kun oli niin pieni vielä ja puhuin taas siitä pco:sta. Ei kuulema vaikuta..
Siirtoon ja vuoto taas pp3 tai 4.
Yritin taas sanoa että aiheuttaako lutinus sen vai väärä siirto ajankohta. Nimittäin aina siirron jälkeen hirveet supistelut. Ei kuulema. Yritin jo pyytää jotain muuta tukilääkitystäkin.
No tähän viimeiseen sitten sain lääkkeellisen. Puhelin keskustelussa kysyin lääkäriltä onko mahdollista tehdä se lääkkeelliseen ja lääkäri vain tyhmänä puhelimessa että mitä tarkoitan lääkkeelisellä, ai letroja? ? Hohhoijaa. .. Kerroin hänelle sitten progynovasta ym. Ihan niinkin hän ei olisi tiennyt. Sanoi vain että no minäpä kirjoitan sulle tuota ja tuota vaikka.. Heippa.
No niitä söin ja aloitin saamani luget ja siirto tehtiin ja siitä elämäni eka toinen viiva testiin! Joka kuitenkin hiipui pois mutta sain siitä kyllä intoa ja positiivista mieltä jatkoa varten. Ehkä se sittenkin on mahdollista.
Anteeksi hirveä romaani mutta hankala kirjoittaa lyhyesti näistä
Anteeksi kirjoitusvirheet en ehdi korjaamaan niitä nyt!
Eli ajoin siis sitä takaa että luulen meidän kaikissa siirrossa ajankohdan olleen ihan väärä. En usko että alkio voisi kiinnittyä koska se siirretään väärään aikaan.