IVF heinä-elokuussa

Hope79, juu täällä jänskäillään kanssa. Toivottavasti vuoto ei meinaa mitään. Minulla ei mitään oireita mihinkään suuntaan. Tissit on kipiät niinkuin aina tässä kuukauden vaiheessa. 18.9 on testing päivä.
 
Heippa!

Mihinkäs kaikki on tästä ketjusta kadonneet? Joko plussanneet on siirtyneet muualle? Minä vielä sinnikkäästi tätä ketjua luen, koska raskauteni ei ole mitenkään varma. Kaikki oireet loppui kuin seinään viikonloppuna, joten olen aika varma, että huonosti on käynyt. Asia selviää lauantaina, kun menemme ultraan jälleen kerran. Vuotoa ei ole. Rasittavaa!

Laittakaahan nyt muutkin kuulumisia!
 
Tosiaan täällä on todella hiljaista. ONNEA Kisuli32 plussasta! :flower: :hug: Angela77 mullakin loppuu välillä raskausoireet kuin seinään. Tälläkin viikolla oli kolme oireetonta päivää. Ei edes ollut yhtään etova olo. Sitten kävin alkuraskauden ultrassa ja arvelin ettei kaikki ole hyvin, mutta siellähän pikku "helmin" sydän löi kauniisti ja pituutta oli 5mm. Mutta kaikki on vielä niin alussa, että mitä vaan voi sattua. Viime raskaudessa sain km:n viikolla 10-12, mutta silloin olikin kaksi sikiötä, joista kuitenkin toinen selviytyi loppuun saakka. Joten varovainen olen, enkä ole parasta ystävääni lukuunottamatta uskaltanut muille kertoa. Nyt oireet ovat palanneet; syön kuin hevonen ja silti voin pahoin, mutta onnellisena otan nuo oireet vastaan. Voimia!!!!
 
Täällä ollaan edelleen ja ilmeisesti onnellisesti raskaana. Odottavan ihanalla mielellä mennään. Oireet tulee ja menee täälläkin. Jospa sitä sit ekan ultran jälkeen uskaltaisi edes vähän huokaista. Kirjoitellaan kuulumisia taas! :heart:
 
Superhyperonnittelut raskautumisesta Hopebabylle ja Kisulille!!!! :heart:

Mukava kuulla Angela77 että kaikki on kuitenkin ihan OK, jaksuja sulle :heart:

Kaikille pettyneille luja rutistus ja uskoa tulevaan :hug: :heart:

MATILDA2008: Onko siulla kaikki hyvin? Tuuhan kertoo ultra kuulumiset, toivottavasti kaikki on siulla ok :heart:

((.)) Kävin eilen ensimmäisessä ultrassa ja siellähän se ihana möykky heilutteli mini käsiään :heart: Raskausviikkoja mulla on tänään 9+4 ja laskettuaika on 24.4.2009, raskautta on varjostanut voimakkaat vatsakivut, jotka eilen osoittautuivat pahentuneeksi endometrioosi kipuiluksi. Lekuri kertoi että alkuraskaudessa endo-oireet voivat pahentua, mutta ajastaan rauhoittuvat, mutta kokonaisuudessaan raskaus hoitaa endoa, joten kipulääkettä ja lepoa sopivassa suhteessa niin eiköhän kivut pian helpotu...Tää raskaus on niin ihanan pelottavaa ja raastavaa, mutta ei auta muu kuin mennä rohkeasti eteenpäin ja uskoa et kaikki menee hyvin loppuun saakkaa...Kaikille toivottelen onnea hoitoihin ja muistutus vielä siitä, että vaikka toivo on jo mennyt niin ihmeitä tapahtuu.... :heart:

Rakkaudella ja ajatuksella puoli-enkeli
 
Seurantaultra takana ja huonoja uutisia :'( Sikiömme oli lopettanut kasvun jo pian edellisen ultran jälkeen ja vastasi rv 6 nyt, kun pitäisi olla rv 8+4. Surkastuminen oli ja alkanut, kalvot olivat alkaneet irrota ja sykettä ei ollut. Osasin tätä odottaa, kun raskausoireet loppuivat kuin seinään viikko sitten. Oikeassa olin. Nyt lähete lääkkeelliseen tyhjennykseen, jonne toivon pääseväni ensi viikolla ja toivottavasti sitten PAS joskus loppuvuodesta (josta ei toivoa onnistumiseen, kun pakkasessa 2 kpl 2 soluisia, jotka tuskin selviävät sulatuksesta) ja toivottavasti sitten ensi vuoden alussa kolmas IVF. Onneksi on yksi terve ja ihana poika kuitenkin.

Surullinen Angela
 
Kisuli32, olen todella pahoillani keskenmenostasi :hug: Täällä samassa suossa talsitaan. Juuri äsken hain sairaalasta lääkkeet lääkkeellistä tyhjennystä varten ja perjantaina olisi tarkoitus lääkkeet ottaa. Sitten varmasti mulla vasta konkretisoituu tämä keskenmeno. Ihmeen hyvin olen pysynyt kasassa - suurin suru tulee varmasti joskus myöhemmin, en vielä tajua asiaa. Mullakin katse kohti tulevaisuutta, en vaan vielä tiedä milloin se tulevaisuus mulla hoitojen suhteen koittaa.
 

Yhteistyössä