M
"Minä"
Vieras
Koetko että itsetuntosi ja arvosi ihmisenä on sidottu omistamaasi materiaan, asemaasi työelämässä ja varallisuuteesi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kyllä ja se on ihan mulle sanottukin. Olen tuottamaton ja turha.
Alkuperäinen kirjoittaja lasipää;25392416:Tuliko sinulle karenssi Riepu?
Ja onnea valinnasta, itse tuumailen samoja ratkaisuja, näin ketjussasi eilen...
Ihmisarvoani taas pidän myötäsyntyisenä, länsimaisen hyvinvointidemokratian lapsia kun olen, sitä ei minulta voi viedä mikään niin kauan, kun täällä asun.