itsetunnosta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja roberta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

roberta

Jäsen
28.12.2006
217
0
16
Minkälainen itsetuntosi on? Mulla on taas aivan jäätävän huono :(
Ei auta,vaikka mies kuinka tykkää kun olen lihonut yli kymmenen kiloa. Kehuu vaan,että paremman näkönen oon kuin ennen..Mutta kun minäpäs en viihdy näissä mitoissa! Ahistaa..eilen alkoi laihis!!!
 

Yhteistyössä