Isot rinnat miesten mieleen

  • Viestiketjun aloittaja Lautarintainen äiti
  • Ensimmäinen viesti
samalla mitalla
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.03.2007 klo 14:51 mies kirjoitti:
Ei sille voi mitään kun isoista saa nautintoa enemmän!!!!
:) mitäpä sanot tähän,isot puheet,pienet teot?sitä mä vaan et jospa sinäkin vain salaat ihailet niitä naisia joilla on isot rintamukset mut et sit tosipaikan tullen uskaltais tehäkkään mitään?!kysyn vaan...niitäki miehiä on...mitä sanoisit siihen et tykkään itse miehistä(vaikkei rintavarustukseni olekkaan DD-kuppia)jotka menevät sanoista tekoihin ja sit miehistä jotka ei puhu vaan pussaavat?!sekä siitä et niilläkin on sitä jotakin kokoa siel housun puntteissa mistä minä naisena nautin samalla tapaa kuin sinäki niistä isoista tisuista?sanat ja teot ovat kaksi eri asiaa... :kieh:
 
mies
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.03.2007 klo 17:27 samalla mitalla kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.03.2007 klo 14:51 mies kirjoitti:
Ei sille voi mitään kun isoista saa nautintoa enemmän!!!!
:) mitäpä sanot tähän,isot puheet,pienet teot?sitä mä vaan et jospa sinäkin vain salaat ihailet niitä naisia joilla on isot rintamukset mut et sit tosipaikan tullen uskaltais tehäkkään mitään?!kysyn vaan...niitäki miehiä on...mitä sanoisit siihen et tykkään itse miehistä(vaikkei rintavarustukseni olekkaan DD-kuppia)jotka menevät sanoista tekoihin ja sit miehistä jotka ei puhu vaan pussaavat?!sekä siitä et niilläkin on sitä jotakin kokoa siel housun puntteissa mistä minä naisena nautin samalla tapaa kuin sinäki niistä isoista tisuista?sanat ja teot ovat kaksi eri asiaa... :kieh:
[/quot
e]


Tiedän vain miltä tuntuu, kun vaimolla on isot tissit. Mua ne ainakin kiihottaa kovasti. Niiden kanssa tulee touhuttua kaikkea kivaa!! Kyllähän naisetkin tykkää jos miehellä on iso.
 
miehen mielipide
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.03.2007 klo 01:07 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.08.2006 klo 16:03 pahasilmä kirjoitti:
Mä oon ainakin seksikäs, vaikka mulla on todella pienet rinnat.
Mun mies ei muuten ikinä katso toisia naisia, ainakaan niin törkeästi, että minä sen huomaisin.

Sun miehes on ehkä vaan jäänyt pentuna ilman tissimaitoa tai sen aivot ei oo kehittynyt sellaseks ku aikuisilla ihmisillä yleensä. Ei se seksikkyys ole tisseistä kiinni, mua ainakin katotaan ihan tarpeeksi, vaikka mulla onkin pelkät nännit.

Sun mies on vaan pösilö. Ja vähän yksoikonen, jos luulee, että rinnat liittyy seksiin millään tavalla. Tissithän on sitä varten, että niistä tulee maitoa. Vaan aikuiset miehet ainakin yleensä syö mieluummin leipää, perunaa ja lihaa ;)

Eikä sun tisseissä oo vikaa, vaan sun miehen aivot vaan sattuu oleen rusinat. :D
Et oo tullu ajatelleeks että ihmiset on erillaisia jopa miehet jotkut tykkää isoista ja jotkut pienistä se vaan on maku asia ja sille ei voi minkään.et jos sun miehes tykkää sun rusinoista ni se voi johtua siitä et sil ei ole mahiksia isorintasiin tai sit se oikeesti kuolaa sun seläntakana minkä kerkiää ja sä et huomaa sitä kun luulet että olet täydellinen ja miehes ei ikkinä katso vieraita edes siinä mielessä.*varmasti kattoo- usko pois.
-Mies-
Ensimmäinen virke meni hyvin mutta sen jälkeen rupesit puhumaan toteamustasi vastaan. Miehet voi tykätä kaikenlaisista tisseistä, mutta harva valitsee naisensa niiden perusteella. Enkä myöskään usko että isotissiset olisivat vaikeampia saada. Tosin sillä, tykkääkö minkäkokoisista rinnoista ei ole mitään tekemistä älykkyyden kanssa.

Osa voi olla lääpäällään esimerkiksi pieniin ja hoikkiin naisiin, jolloin rintojen koko on yleensä pieni. Osa haluaa pehmeän ja äidillisen. Minä taas enkelinkasvoisen :)
 
D-kuppi
Mielipiteitä on niin monta kuin on meitä maailmassa, onneksi, sillä muuten saattaisi tulla rähinää kun kaikki näyttäisivät samoilta.
Anyway, itselläni on D-kupin rinnat siitä lähtien kun olin 15-vuotias. Olen ollut tosi itsetietoinen koko elämäni rinnoistani (aika negatiivisessä mielessä) kunnes tapasin mieheni joka RAKASTAA rintojani :p

Itsekin olen huomannut että pidän enemmän isorintaisisten naisten katselusta kuin pienirintaisten joten olen kait löytänyt oman "miehisen" puoleni, hahahaa...

Olkaa naiset ylpeita siitä mitä teillä on sillä loppujen lopuksi se on TE jotka joudutte elämään tissienne kanssa. Ja niistä miehistä vielä sen verran että ellette kelpaa, ei muuta kun mies vaihtoon... :eek:
 
Daniel
Tuossa aiemmassa "psykoterapia" kommentissa oli totuuden siemen.
Biologisesti tarkasteltuna rinnat itsessään ovat luonnon oma väline ilmaista miehelle naisen hedelmällisyydestä. Samoin voi nainen esim. Käyttää meikkaamista "välineenä" houkutella mahdollinen partneri lähelle.
Mielestäni nämä ovat osa luonnonvalintaa, ihminen valitsee itsellensä kumppanin ns. Hyvien geenien perusteella.
 
PahaSilmä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.04.2007 klo 20:20 Daniel kirjoitti:
Tuossa aiemmassa "psykoterapia" kommentissa oli totuuden siemen.
Biologisesti tarkasteltuna rinnat itsessään ovat luonnon oma väline ilmaista miehelle naisen hedelmällisyydestä. Samoin voi nainen esim. Käyttää meikkaamista "välineenä" houkutella mahdollinen partneri lähelle.
Mielestäni nämä ovat osa luonnonvalintaa, ihminen valitsee itsellensä kumppanin ns. Hyvien geenien perusteella.
Mutta kun isot rinnat ei ole hedelmällisyyden merkki. Eikä niistä tule edes maitoa yhtään enempää, joten sikäli metsään menee. eikä isorintaisuus todista geenien laadusta mitään.
 
PahaSilmä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.04.2007 klo 21:16 Taru kirjoitti:
Mulla on e cupit, ei todellakaan kiinteät, haluan näistä eroon, vaikka miehet tykkäisivätkin mutta en jaksa tälläsiä roikko lolloja kattella. Olkaa naiset ylpeitä kiinteistä a-c kupeista :D
Kuka sanoo, millaiset rintojen kuuluisi olla? Toki ne on pehmeät, joskus roikutkin. Nykyään annetaan naisen vartalosta ihan ihme kuva. Afrikkalaisia iman-paitaa-naisia ei näy roikkutissit lainkaan haittaavan. Siellä tissit vaan "on", ei sen kummempaa. :) jokainen nainen on ihan omanlaisensa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.04.2007 klo 21:30 PahaSilmä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.04.2007 klo 21:16 Taru kirjoitti:
Mulla on e cupit, ei todellakaan kiinteät, haluan näistä eroon, vaikka miehet tykkäisivätkin mutta en jaksa tälläsiä roikko lolloja kattella. Olkaa naiset ylpeitä kiinteistä a-c kupeista :D
Kuka sanoo, millaiset rintojen kuuluisi olla? Toki ne on pehmeät, joskus roikutkin. Nykyään annetaan naisen vartalosta ihan ihme kuva. Afrikkalaisia iman-paitaa-naisia ei näy roikkutissit lainkaan haittaavan. Siellä tissit vaan "on", ei sen kummempaa. :) jokainen nainen on ihan omanlaisensa.
Joo mutta nää painaa varmaan 10 kg :LOL:
 
Onneksi suurimmalle osalle kai ratkaisevaa on se sopusuhtaisuus... ei ole kaunista,jos muuten langanlaihalla on joku silikoniff-kuppi. (onkohan sellasta) Luojan luomilleen ei mitään voi, ja jos ratkaisevinta on se kuppikoko,niin se on sitten voivoi ukolle! :D
 
Olen ihastunut naisiin välillä AAA-DDD ja yhden yhteisen piirteen olen huomannut: kaikilla oli naisellinen vyötärö-lantio-suhde - niin ja kaikilla ihanat rinnat/nännit. Vartalona hoikkaa, sporttista, päärynää, "tavallista", X-type, jne. mutta jos asiaa oikein miettii, niin nuorena en pitänyt kuin pienistä rinnoista, isot löllyvät silloin murrosikäisenä ällötti. Mutta siitä on jo hiukan aikaa, joten kyllä ne nykyään saavat myös olla vaikka isotkin - helpompaa kai olis jos mahtuis kumpaankin kouraan yksi...ja jos naiseni haluaisi leikkauttaa rintojaan niin anataisin (vaikka luomu on yleensö paras) Tärkeintä on että on rakkautta! Mitä tulee väitteeseen että rintojen/nännien eroottisuus olisi vain kulttuurijuttu niin...pah!
 
Jostain iltalehdestä joskus luin "uutisen" tähän liittyen. Se pohjautui ihan tutkimustietoon. Isot rinnat assosioivat pakaroihin, joihin taas miehellä on sisäänrakennettu vietti, jottei kuolla sukupuuttoon :)

Kuulosti kyllä aika hassulta ja voi olla, ettei ollut ihan Harvardissa tehty tutkimus :)
Mutta hyvin oli linjassa iltalehden muun uutisoinnin tason kanssa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pahasilmä;5087715:
.........
Sun miehes on ehkä vaan jäänyt pentuna ilman tissimaitoa tai sen aivot ei oo kehittynyt sellaseks ku aikuisilla ihmisillä yleensä.........

Sun mies on vaan pösilö. Ja vähän yksoikonen, jos luulee, että rinnat liittyy seksiin millään tavalla. Tissithän on sitä varten, että niistä tulee maitoa...
Luulisi että tässä ajassa elävä ihminen on sen verran kouluja käynyt/lukenut aiheesta ettei tuollaisia sammakoita päästä suustansa.

Jos naisen rinnat olisivat vain imettämistä varten niin miksi niissä olisi keskimääräisesti huomattava määrä rasvakudosta joka ei siis varsinaisesti liity maidon tuotantoon. Jos vertaat ihmisiä toisiin apinalajeihin niin huomaat eron aika selvästi.

Kyseessä on siis muutakin kuin pelkkä maito/imetys, ihmisellä kuten muillakin eläimillä on erilaisia seksuaalisuuden merkkejä/symboleita jotka ovat kehittyneet jo aikaa sitten, joita kulttuurievoluutio toki voi muokata suuntaan jos toiseenkin mutta siitä huolimatta rinnat ovat yksi näistä merkeistä.
 
Itse en miehenä ole koskaan ymmärtänyt tätä joittenkin miesten tapaa kommentoida naisten suuria rintoja heille itselleen tai kuten eräs jopa kehui entisen työkaverinsa "hyviä" rintoja jopa vaimolleen ...Vittu mikä moukka! Eivätköhän naiset tiedä sen itsekkin ovatko ne rinnat suuret vai pienet ja niillähän ei ole seksuaalisen nautinnon kanssa mitään tekemistä. Siinä mielessä suuntaisin katseen ennemmin peppuun reisiin ja pohkeisiin josta näkee miten maallista tomumajaa on hoidettu ja saa viitteitä lantiopohjalihastenkin kunnosta jos muutenkin kroppa on timmissä kunnossa...

Itselle ne katseenvangitsijat naisessa ovat kuitenkin suuret ruskeat silmät... hurrr! :)
 
Nykyään on onneksi niin paljon push uppia, wonder bra:ta ja silikonitäytetyynyä, irtokuppia yms että moni saa muokattua itselleen just sellaset tissit kuin haluaa. Ikävä vaan että totuus paljastuu sitten kun joutuu ottamaan ne wonder bra:t pois :LOL:

itsellä on vaihdellut rintojen koko välillä a-dd ja aina on ihailijoita löytynyt. ja kun on kolmas imetys ohi niin jos sitten rinnat mielestäni lerpahtaa lopullisesti niin haen sitten silkkarit, ihan omaksi iloksi. Tää tissijuttu on niin makuasia, jokainen taaplaa tyylillään, tärkeintä olisi vaan olla tyytyväinen siihen mitä itsellä on ja jos jostain syystä ei ole, niin mitä pahaa on siinä että itseään muokkaa? mielestäni ei mitään. Ja jos näen hyvännäköiset tissit tai hyvännäköisen naisen kuntosalilla niin en tosiaan katso pitkään mitenkään pahasti vaan mietin että vau onpa upea mimmi, millanenhan treeniohjelma sillä on :D tekisi mieli joskus kehua oikein ääneenkin, mutta sitä ei varmaan vieraat naiset kauheasti keskenään harrasta XD
 

Yhteistyössä