Isot rinnat miesten mieleen

  • Viestiketjun aloittaja Lautarintainen äiti
  • Ensimmäinen viesti
HHH
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.10.2006 klo 16:08 vieras kirjoitti:
Jaa, taitaa sulla olla pienet (kuviot) jos kaksplussan palstoilla seikkailet ja siellä kulutat aikaasi naisten rintoja arvostellen. Taitaa kotona olla pient, ja täällä nyt purat turhautumistasi tai sitten et naisia saa? Eli oikeaan osuin! Yksi ymmärtäjä jo löytyi.
tiedätkö mitä on työ?kun itte saa määräillä työ aikoja ni mikäs täällä #&%?$!* pikku tisuille riisi kepeille,jotka ottaa herneen nenään heti,lähinnä säälittävää teiän kuviot :LOL:
[/quote]


Oikeaan osuin kohdallasi. Kyvykkyytesi vielä viimeisellä varmistit. :eek: pelastautukoon maailman naiset sinunlaisiltasi huonon itsetunnon omaavilta miehiltä. :eek: :eek: :eek:

[/quote]

voi hellanlettas mitä porua,HANKKIKAA ELÄMÄ :LOL: :LOL: :LOL:
 
Mr X
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.10.2006 klo 14:11 mies kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.10.2006 klo 11:50 vieras kirjoitti:
Ja mitä reppanoita. :eek: :eek:

kyllä naisilla on vaikeeta kun on pikku tisut,ei saa miestä sitten millään,voih.jatkakaa elämäänne täällä kaksplus palstalla,pienet on kuviot :LOL: :LOL:

Jaa, taitaa sulla olla pienet (kuviot) jos kaksplussan palstoilla seikkailet ja siellä kulutat aikaasi naisten rintoja arvostellen. Taitaa kotona olla pient, ja täällä nyt purat turhautumistasi tai sitten et naisia saa? Eli oikeaan osuin! Yksi ymmärtäjä jo löytyi.


[/quote]

tiedätkö mitä on työ?kun itte saa määräillä työ aikoja ni mikäs täällä #&%?$!* pikku tisuille riisi kepeille,jotka ottaa herneen nenään heti,lähinnä säälittävää teiän kuviot :LOL:

[/quote]


Et kovinkaan viisaalta mieheltä kuulosta mikäli sinussa miestä kirjoittamiesi viestisi jälkeen edes on :whistle: Taitaa olla itsetunto heikoilla kun täällä arvostelemassa muita ihmisiä. Täytyy sanoa että ei ole miehellä munaa :D
Naisen tissit ei tyydytä minua ja tarpeitani ,kyllä se vaatii aika paljon muuta. Idiootti :headwall:
 
PahaSilmä
Miksi pitää sitten tuijottaa niin, että pää melkein ruuvaantuu irti, jos pienet tissit on kerran huonot? Mulla on pienet ja tykkään niistä todella. Ja mua katsotaankin joka päivä ihan olan takaa. Mutta kaikillahan on omat perversionsa. Tiesittekö, että rinnoista kiihottuminen on fetissi. Länsimainen fetissi. Kaikissa kulttuureissa rintoja ei pidetä kiihottavana, eikä niitä puristella rakastelun aikana.

Rinnoista kiihottuminen on länsimaisen aivopesun tulos. Rinnat ei ole sukuelin.
 
PahaSilmä
En sanonut, ettei saa. Sanoin, että se on fetissi. Sitä ei ole kaikissa kulttuureissa. Kyllä minä pidän rintojen koskettelusta, koska minulle on opetettu, että se liittyy seksiin. Pitäisin myös polvien koskettelusta, jos niistä olisi opetettu samoin.

Lueppas tarkemmin seuraavalla kerralla, ennenkuin älähdät.
 
mies
PahaSilmä, luulisin että sinua katsotaan muun kuin rintojesi takia. Kyllä jotkut naiset kääntävät pään, ei siinä tissejä tarvita. Eiköhän suurin syy ole koko olemus ja pukeutuminen, joka korostaa parhaita puolia. Noista tisseistä, niiden koolla ei ole suurtakaan merkitystä, paitsi pienelle osalle miehistä. Jos jotkut tykkäävät isorintaisista, niin antaa tykätä. Joillakin saattaa olla fetissinä pitkät hiukset, mutta ei hiusten pituudesta tälläisiä taisteluja käydä.
 
meitsi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.10.2006 klo 21:56 Mr X kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.10.2006 klo 14:11 mies kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.10.2006 klo 11:50 vieras kirjoitti:
Ja mitä reppanoita. :eek: :eek:

kyllä naisilla on vaikeeta kun on pikku tisut,ei saa miestä sitten millään,voih.jatkakaa elämäänne täällä kaksplus palstalla,pienet on kuviot :LOL: :LOL:

Jaa, taitaa sulla olla pienet (kuviot) jos kaksplussan palstoilla seikkailet ja siellä kulutat aikaasi naisten rintoja arvostellen. Taitaa kotona olla pient, ja täällä nyt purat turhautumistasi tai sitten et naisia saa? Eli oikeaan osuin! Yksi ymmärtäjä jo löytyi.
tiedätkö mitä on työ?kun itte saa määräillä työ aikoja ni mikäs täällä #&%?$!* pikku tisuille riisi kepeille,jotka ottaa herneen nenään heti,lähinnä säälittävää teiän kuviot :LOL:


[/quote]


Et kovinkaan viisaalta mieheltä kuulosta mikäli sinussa miestä kirjoittamiesi viestisi jälkeen edes on :whistle: Taitaa olla itsetunto heikoilla kun täällä arvostelemassa muita ihmisiä. Täytyy sanoa että ei ole miehellä munaa :D
Naisen tissit ei tyydytä minua ja tarpeitani ,kyllä se vaatii aika paljon muuta. Idiootti :headwall:

[/quote]


päivän vitsi,kuulostatte molemmat naurettavilta tapauksilta,etenkin kaksplus palstalla miehet inisee :LOL:
 
kohta poissa
kylläpä loukkas pahasti toi sivun 5 (kai) juttu,luuviulu A-B sarjaa koskien. olen jo vuoden päivät vakavasti harkinnut itsemurhaa pienten A kupin rintojeni takia. nooh,mutta,sain ainakin tehtyä päätöksen,nimittäin sen,että tämä likka lähtee tästä maailmasta tänään illalla :/ iettikäähän sitä kun haukutte pienirintaisia. tajuatteko,että mun koko elämä on ollut yhtä #&%?$!*ä :'(
 
kohta poissa
ja muuten,pahin sana jonka olen koskaan kuullut,on lauta. mä VIHAAN sitä sanaa :'( mua on koko elämäni haukuttu siks. mun nimi on muuten laura,joten mun nimen vois hyvin vaihtaa laudaks. "hei lautaa,lauta missä olet?" noh,se olikin varmaan viimeinen vitsi jonka koskaan saan keksiä :'( mutta ei voi mitään,mä en vaan enää kestä :\| :wave: hei hei :'(
 
Oma mielipiteeni..Kyllä ne C-D kupit kauneimpia on, mikäli ne on kiinteet. Pienet rinnat on nekin ihan ok, mutta onhan nyt hyvänen aika isompia mukavampi hyväillä. Ryhdikkäät C on kauneimpia ja seksikkäimpiä. Rinnat viimeistelevät naisen vartalon. My 2 Cents.
 
PahaSilmä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2007 klo 01:44 Vieras kirjoitti:
Oma mielipiteeni..Kyllä ne C-D kupit kauneimpia on, mikäli ne on kiinteet. Pienet rinnat on nekin ihan ok, mutta onhan nyt hyvänen aika isompia mukavampi hyväillä. Ryhdikkäät C on kauneimpia ja seksikkäimpiä. Rinnat viimeistelevät naisen vartalon. My 2 Cents.
Sori, en oo nähnyt yhtään ryhdikkäitä c rintoja, että se siitä.
 
Voi sua Pahasilmä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2007 klo 10:07 PahaSilmä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2007 klo 01:44 Vieras kirjoitti:
Oma mielipiteeni..Kyllä ne C-D kupit kauneimpia on, mikäli ne on kiinteet. Pienet rinnat on nekin ihan ok, mutta onhan nyt hyvänen aika isompia mukavampi hyväillä. Ryhdikkäät C on kauneimpia ja seksikkäimpiä. Rinnat viimeistelevät naisen vartalon. My 2 Cents.
Sori, en oo nähnyt yhtään ryhdikkäitä c rintoja, että se siitä.
Sä et oo nähny mua ja kuule hermoilija mä onn ylpeä niistä. Ja mies tykkää ja leikkii! :wave: :p

Sulla on selvästi pohjimmiltaan paha olla tai joku kompleksi, kun oot niin ärhäkkä ja kovasti kehuskelet, miten miehet tuijottaa sua. Mut hei, voi se tuijotus olla liiallistakin-ainakin mulle tulee joskus kiusaantunut olo, kun joku oikein tarkkaan seurailee.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.08.2006 klo 14:59 Lautarintainen äiti kirjoitti:
Miksi miehet vahtaavat isorintaisia naisia? Omalla miehelläni kuola valuu suusta, kun hän näkee naisen, jolla on DD-, F- tai G-kupin rinnat.

Onko naisen arvo miehen silmissä todellakin kiinni vain rintavarustuksen koosta? Siltä ainakin minusta tuntuu. Minusta on todella masentavaa, että parisuhteessa (pian 20 vuotta) elävä mies saa tyydytystä vieraiden isorintaisten naisten katselusta.

Ovatko isorintaiset naiset seksikkäämpiä kuin A-, B- ja C-kuppiset? Entä ovatko jopa parempia sängyssä? Enää en ihmettele, miksi niin monet tavalliset naiset ovat tyytymättömiä rintoihinsa. He käyvät rintaleikkauksissa ja suurennuttavat rintojaan silikoni-implanteilla. Kyllä naisen itsetunto kärsii, kun oma mieskin ihailee isorintaisia naisia. Miehille näyttää riittävän pelkät rinnat. Vaikka naisen naama olisi kuin petolinnun #&%?$!*, miesten kiinnostus herää, kun naisen rintavarustus on vain riittävän suuri.
Tämä olisi voinut olla mun oma kirjottama juttu, meillä siis on aivan samanlailla ja se sattuu, se sattuu niin maan prkleesti. Mikä itsetunto, minusta ainakin tuntuu että se poljettu joskus pois kokonaan.. :( oma mieheni myös meni viettien viemänä reilut vuosi sitten netissä isojen rintojen perässä, kirjotellen meilejä ja myös sitten tekstiviestejä.. :'(
Ja se sitten vei kyllä viimesetkin itsetunnot nolliin..
 
^ Heh heh, teepä sinä sitten miehellesi vastaava juttu: rupea meseilemään komeiden miesten kanssa ja katsele netistä urosten piukkoja peppuja tai valtavia peniksiä... unohtamatta tietenkään mainita miehelle miten USKOMATTOMAN IHANAN näköisiä ne kaikki ovat, ja miten haluaisit sekstata tuollaisen varustuksen omaavan miehen kanssa. :kieh:

Jospa se siitä vähän tajuaisi jotain...
 
harmaantunut
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.08.2006 klo 10:53 mvv kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.08.2006 klo 10:44 vierasmies kirjoitti:
On meitäkin, joista pienet tisut ovat sekxyt ja isoista tulee mieleen anoppi. :x Kyllä hoikka, urheilullinen, kiinteä kroppa on silmälle iloa. =)
näin. ja tuollaiseen hoikkaan timmiin kroppaan ei ees mitkään dd:t sovi milläään tavalla
Itselläni itsetunto on todella alhaalla juuri rintojeni koon takia ja muutenkin kun olen niin laiha.(en liho,kliinisesti hoikka,kilpirauhasen liikatoiminta päälle)
Olen kolmen lapsen 24-vuotias äiti ja pituus on 166cm,paino 49,8kg ja rinnat... :ashamed: hädin tuskin 75A. :ashamed: Jos olisi rahaa menisin heti korjauttamaan nämä samanlaisiksi,kuin oli teininä eli 80B:ksi.

Tiedän että itsetuntoani on syönyt oma mieheni..joskus aikoinaan kehui niitä ihaniksi,nyt ei kehu,ei koskettele,eikä kiinnitä mitään huomiota niihin ja joskus humalassa kertoi,että onhan nuo kyllä aika paljon pienentynyt siitä mitä ne oli.
Häpeän itseäni mieheni edessä!Mutta jos olen yökerhossa tanssimassa en häpeile,saan vapautua silloin ja saan myös vierailta miehiltä upeita katseita.
Haluaisin että mieheni kiinostuisi musta muutenkin! :ashamed:
 
PahaSilmä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.01.2007 klo 21:24 harmaantunut kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.08.2006 klo 10:53 mvv kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.08.2006 klo 10:44 vierasmies kirjoitti:
On meitäkin, joista pienet tisut ovat sekxyt ja isoista tulee mieleen anoppi. :x Kyllä hoikka, urheilullinen, kiinteä kroppa on silmälle iloa. =)
näin. ja tuollaiseen hoikkaan timmiin kroppaan ei ees mitkään dd:t sovi milläään tavalla
Itselläni itsetunto on todella alhaalla juuri rintojeni koon takia ja muutenkin kun olen niin laiha.(en liho,kliinisesti hoikka,kilpirauhasen liikatoiminta päälle)
Olen kolmen lapsen 24-vuotias äiti ja pituus on 166cm,paino 49,8kg ja rinnat... :ashamed: hädin tuskin 75A. :ashamed: Jos olisi rahaa menisin heti korjauttamaan nämä samanlaisiksi,kuin oli teininä eli 80B:ksi.

Tiedän että itsetuntoani on syönyt oma mieheni..joskus aikoinaan kehui niitä ihaniksi,nyt ei kehu,ei koskettele,eikä kiinnitä mitään huomiota niihin ja joskus humalassa kertoi,että onhan nuo kyllä aika paljon pienentynyt siitä mitä ne oli.
Häpeän itseäni mieheni edessä!Mutta jos olen yökerhossa tanssimassa en häpeile,saan vapautua silloin ja saan myös vierailta miehiltä upeita katseita.
Haluaisin että mieheni kiinostuisi musta muutenkin! :ashamed:
Mitäs tosta. Mulla ei oikeasti ole rintoja senvertaa, että voisin ostaa edes rintaliivejä. Käytän ihan vaan toppeja. Kyllä mua silti katsotaan ja tunnen olevani ihan nätti. Kannattaa ihan oikeesti sisäistää se, että rinnat on imetystä varten, eikä seksuaalisuus ole rinnoista kiinni millään tavalla. Voihan tulla vaikka rintasyöpä ja ne joudutaan poistamaan vaikka kokonaan.
 
mies
minulle ei tissien koolla ole niin paljon merkitystä,nännipihat ovat mulle ne jotka saavat kiihotuksen aikaan ,sellaiset c kokoiset rinnat erittäin isoilla nännipihoilla ovat mieleeni,luomut pitää olla
 
PahaSilmälle
Nyt kuule tuntuu siltä, että olet tehnyt rinnattomuudestasi itsellesi pahan ongelman, etkä kykene sitä itsellesi myöntämään. Olet toitottanut useampaan kertaan, että sinua katsotaan kuitenkin ja nyt vielä väität, että rinnat eivät ole seksuaalinen alue.

Sinä olet sellainen kuin olet, todennäköisesti miehellesi juuri se sopiva, mutta älä tule tänne väittämään omia mielipiteitäsi ainoiksi oikeiksi. Fakta on, että rinnat ovat hyvin seksuaalinen ja tuntoherkkä alue ja useat miehet kiihottuvat niiden pehmeydestä ja ulkomuodosta.

Suuret rinnat ja pienet rinnat eivät tee ihmistä ja onneksi makuja on monia. Turha ärhäkkyys on paljastanut, että pohjimmiltasi et ole aivan sinut itsesi kanssa.
 
HEH
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 00:02 PahaSilmälle kirjoitti:
Nyt kuule tuntuu siltä, että olet tehnyt rinnattomuudestasi itsellesi pahan ongelman, etkä kykene sitä itsellesi myöntämään. Olet toitottanut useampaan kertaan, että sinua katsotaan kuitenkin ja nyt vielä väität, että rinnat eivät ole seksuaalinen alue.

Sinä olet sellainen kuin olet, todennäköisesti miehellesi juuri se sopiva, mutta älä tule tänne väittämään omia mielipiteitäsi ainoiksi oikeiksi. Fakta on, että rinnat ovat hyvin seksuaalinen ja tuntoherkkä alue ja useat miehet kiihottuvat niiden pehmeydestä ja ulkomuodosta.

Suuret rinnat ja pienet rinnat eivät tee ihmistä ja onneksi makuja on monia. Turha ärhäkkyys on paljastanut, että pohjimmiltasi et ole aivan sinut itsesi kanssa.
Tietämättä sen enempää käydyistä keskusteluista, voisi todeta, että kaunis ulkonäkö ja pukeutiminen vaikuttavat myös seksikkyyteen. Harvalla vaan on, mistä ylpeillä erityisesti. Silti kai suurin osa pärjää hyvin, niin mies kuin nainen?

 
PahaSilmä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 00:02 PahaSilmälle kirjoitti:
Nyt kuule tuntuu siltä, että olet tehnyt rinnattomuudestasi itsellesi pahan ongelman, etkä kykene sitä itsellesi myöntämään. Olet toitottanut useampaan kertaan, että sinua katsotaan kuitenkin ja nyt vielä väität, että rinnat eivät ole seksuaalinen alue.

Sinä olet sellainen kuin olet, todennäköisesti miehellesi juuri se sopiva, mutta älä tule tänne väittämään omia mielipiteitäsi ainoiksi oikeiksi. Fakta on, että rinnat ovat hyvin seksuaalinen ja tuntoherkkä alue ja useat miehet kiihottuvat niiden pehmeydestä ja ulkomuodosta.

Suuret rinnat ja pienet rinnat eivät tee ihmistä ja onneksi makuja on monia. Turha ärhäkkyys on paljastanut, että pohjimmiltasi et ole aivan sinut itsesi kanssa.
Nyt musta tuntuu siltä, että SUA häiritsee mun rinnattomuus, nimittäin mua se ei häiritse. Rinnat on seksualisoitu alue. Jos katoit eilisen dokumentin ja sen perusteella jauhat, niin sepäs oli ihan täysin epätieteellinen ja valmiista lähtöasetelmista tehty dokumentti. :kieh:

Japanissa miehet kiihottuu niskasta ja ranteista. Rinnoista ollaan kiinnostuttu ylenmäärin vain länsimaissa.

Jalkapohjakin on tuntoherkkä alue, ja jos sinulle olisi näytetty koko sinun elämän ajan kuvia "seksikkäistä" jalkapohjista, niin ihan satavarmasti kiihottuisit niiden koskettelusta.

Edelleinen kommentti ei ollut sitävarten, että minua häiritsee rinnattomuus, vaan sitävarten, että minua häiritsee naiset, jotka tuntee itsensä huonoksi pienten rintojensa takia.

Mistä muuten tiedät, vaikka minulla olisi ollut rintasyöpä, jonka takia minulla ei ehkä ole rintoja? :eek:
 
PahaSilmälle
Minua ei todellakaan häiritse rinnattomuutesi, enhän ole sinua todennäköisesti koskaan tavannutkaan, mutta kärkäs kommentointisi rintoja vastaan pistää silmään.

Jos ihminen on sinut itsensä kanssa, ei ole tarvetta kouhkata palstalla tai missään muuallakaan suuntaan eikä toiseen. Myös todisteluntarve miesten katseista, joista olet täällä useampaan kertaan sanonut( :LOL: ) kertoo jonkinasteisesta todisteluntarpeesta.

Mitä sitten tulee rintasyöpään, siitä ei kukaan ole täällä kommentoinut aikaisemmin, et myöskään sinä. Se vie asiat sitten täysin toiselle tasolle, kuten myös sinä "Pahis" sen tiedät, mutta sillä tasolla en käy kanssasi keskustelemaan saati inttämään. Tämä topikki on käsitellyt tissiasiaa täysin toiselta kantilta ja täysin toisella tasolla.
 

Yhteistyössä