Mä olen ainaki monien miesten kanssa aiheesta jutelleena saanut sellasen käsityksen, että suurin osa pitää niistä käteen sopivista. Seksikäs, haluttava ja kaunishan voi olla nainen jolla on ne pelkät nännit, tai nainen joka on ylipainoinen ja jolla on vaikkapa H-kupin roikkuvat rinnat. Se riippuu niin paljon naisen luonteesta, itsetunnosta, tyylistä ja ja ihan vaan ihmisten välisestä kemiasta =) Mutta jos mies saisi valita naiselleen millaiset rinnat vaan, useimmat käsittääkseni haluaisivat sellaiset sopivat
Ei ehkä aivan olemattomat, muttei kovin isotkaan. Ainahan niitä löytyy jotka pitävät niistä melonin kokoisista, mutta se on mielestäni jo fetissi.. Jolle varmaan löytyy syykin jostain muusta kuin seksistä.
Itselläni on DD-kupin rinnat vaikka olen muuten pienikokoinen, hieman keskipituuden alapuolella ja aina ollut alipainoinen (vasta viimeisen vuoden aikana alkanut kiloja kerääntyä :ashamed: , tosin edelleen olen normaalipainon alarajoilla). Ei näistä niin paljon vaivaa ainakaan vielä nuorena ole, että maksaisin pienennysleikkauksesta, mutta jos saisin valita, ottaisin ehdottomasti paria koko pienemmät rinnat!
Vaatteita tosiaan hankala löytää kun muuten pienikokoinen, rintaliivejä hankala löytää kokoja näteistä liiveistä, kun ei mitään mammaliivejä halua käyttää. Ja erittäin harvoin löytyy liivit jotka tukevat kunnolla. Juokseminen ja muu heiluminen sattuu rintoihin ja rinnat roikkuvat ilman liivejä jonkin verran jo nyt, vaikka olen vasta 22... :/ Olisin paljon itsevarmempi esim. sängyssä ja muutenkin mieheni edessä yläosattomissa, jos rinnat olisivat sopivamman kokoiset. Pysyisivät kiinteämpinäkin pitkään.
Mieheni tykkää, mutta ei ole mikään isojen rintojen fani eikä todellakaan katsele muita minun ollessa paikalla. Eikä varsinkaan kommentoi. Hän on kyllä kovin huomaavainen tollasissa asioissa :heart: Aiemmat miehet ovat pitäneet mutta varsinkaan edellinen ei ollut mikään "tissimies", enemmänkin takapuoli oli mieleen
Minusta on kivempi että kiinnitetään huomiota ja kehutaan jotain muuta minussa kuin niitä rintoja...