Isot rinnat miesten mieleen

• Viestiketjun aloittaja Lautarintainen äiti
  • Ensimmäinen viesti
Lintu
olen aina ollut pienirintainen; synnytyksen jälkeen maidon pukatessa rintoihin tunsin itseni lähinnä lehmäksi ( tälloin B). Aina on miehet katselleet: niin paljon, että se on jo naurunaihe meidän ystävä- ja perhepiirissä: EI NE RINNAT TODELLAKAAN OLE SE MIKÄ MERKITSEE :D

Pieni on kaunista
Isot tissit etoo. Ei väliä, minkänäköinen otus niitä kantaa, menee kiinnostus heti isojen löllyjen näkemisestä.

Mutta pienet timmit nisät on toista. Ne kertovat sähäkästä seksikkyydestä.

Kosti78
Ei se tissien koko vaan näkö. Omalla emännällä b kuppi ( nyt c kun odottaa meirän toista ) ja oikein ovat ilo silmille. Pysyvät terhakkaana ilman rintsikoitakin. Ja tummat vetoaa muuten enemmän kuin blondit.

Dildo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.10.2006 klo 13:36 miäs kirjoitti:
kyllä isot tissit on mukavemmat kun a,b,c kupit,ei niistä oo mihinkään.esim makuuasennossa ei oo mitään käteen pantavaa.naisellisuus kunniaan

Uskomatonta puhetta :/ Luulisi rakastelun /naimisen olevan jotakin muuta kuin rintojen puristelua taidat olla surkea ukko sänkyssä :kieh:

Mikä toukka mahtaa roikkua vasemmassa puntissa ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.09.2006 klo 19:17 Pieni on kaunista kirjoitti:
Isot tissit etoo. Ei väliä, minkänäköinen otus niitä kantaa, menee kiinnostus heti isojen löllyjen näkemisestä.

Mutta pienet timmit nisät on toista. Ne kertovat sähäkästä seksikkyydestä.

Mieheni sanoo samaa mitä yllä olevassa tekstissä =) Pienet tissit kiihottavaammat

Pitää isoja tissejä rumana ;) =) B)

DILDO
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.10.2006 klo 13:52 wqw kirjoitti:
^taitaa nainen olla kärpäslätkä jota ottaa pattiin ku ei oo isoja tisuja,pahasta miehen puutteessa
Ei taida kuule olla ...

Treenattu ja kiinteä kroppa ja aviomies :D

KOvasti miehet arvostelevat naisia ,katsoisittepa itse peiliin ja näkyykö sieltä muuta kuin iso maha ;)

MaMi-07
No mitäs naiset on mieltä... Kelpaako meille a, b vai c kokoinen lerssi..
Ei, ei kyllä sen täytyy ainakin kokoluokkaa e olla, että tuntee olonsa vähän dippikippoa mukavammaksi :saint:

TRANS
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.10.2006 klo 18:07 mies kirjoitti:
en tiedä mitää etovampaa kuin nainen joka on tyyliin 50-60kg,a-b kupeilla varustettu.
Tai mies jolla ei ole kunnon vehkeitä ...
Naisellisen pienet kädet,laiha ei lihas massaa yms. Epä puhdas :kieh:

onko sitten
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.10.2006 klo 18:07 mies kirjoitti:
en tiedä mitää etovampaa kuin nainen joka on tyyliin 50-60kg,a-b kupeilla varustettu.

Kumpi on kauniimpi, tuo edellä mainittu pakkaus vai esim. 165 cm / 73 kg, eli hieman ylikiloja omaava ? Muuten siisti pakkaus ?

Vaikea uskoa
On kyllä aika vaikee uskoa, että todellakin isot rinnat "etoo" miehiä, niinkuin joku kirjotti...kyllä on pienen pieni maailma jollakin...hohhoijaa..

On se helevetin hyvä, että miehillä on penis piilossa enemmän kuin naisten rinnat ettei heitä sen perusteella arvostella...

Miettikää vähän mitä sammakoita suustanne päästätte... \|O

Miksi naiset muuten jaksavat vatvoa rintojensa tai mujiden rintojen kokoa (jos ei esim. niska-hartiavaivoja ole)? Harvalla miehellä olisi edes teoriassa varaa arvostella. Mutta kommentteja tulee, ja mitä luotaantyöntävämpi mies, sen enemmän. Jos on rinnat kunnossa, niin sitten klikkaa jostain muualta (sääret, takamus tms...). Eli naiset hei, pois toistenne kimpusta. Olkaa tyytyväisiä itseenne naisina. Se näkyy ulospäin. Ja miesten ala-arvoiset kommentit voi unohtaa. Eri asia on jos oma mies jatkuvasti kommentoi kehuen muita naisia. Käytöstapojen puute...Onko kenties miehellä niin huono itsetunto että mollaa em. tavalla omaa naistaan?????

vieras myös
Niin, mä en ainakaan kuuntelis napisematta sellaista, että mieheni kehuisi koko ajan jonkun toisen naisen rintoja tms. Ajatelkoon mitä haluaa, mutta pitää sen verran olla järkeä päässä sekä hienotunteisuutta omaa naistaan kohtaan, ettei lauo niitä ilmoille... Ajatelkaa oikeesti, miten tyhmältä se kuulostaa....huh.

Men
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.10.2006 klo 10:39 Vaikea uskoa kirjoitti:
On kyllä aika vaikee uskoa, että todellakin isot rinnat "etoo" miehiä, niinkuin joku kirjotti...kyllä on pienen pieni maailma jollakin...hohhoijaa..

On se helevetin hyvä, että miehillä on penis piilossa enemmän kuin naisten rinnat ettei heitä sen perusteella arvostella...

Miettikää vähän mitä sammakoita suustanne päästätte... \|O
[/quote

Kyllä on pienen pieni maailma jos rintojen koko ratkaisee . Ja miksi ei joku voi pitää pienistä rinnoista? Suuret yleensä lihavilla eikä muodon muotoa,pelkkää ihraa.

\|O \|O \|O \|O \|O \|O

Mä olen ainaki monien miesten kanssa aiheesta jutelleena saanut sellasen käsityksen, että suurin osa pitää niistä käteen sopivista. Seksikäs, haluttava ja kaunishan voi olla nainen jolla on ne pelkät nännit, tai nainen joka on ylipainoinen ja jolla on vaikkapa H-kupin roikkuvat rinnat. Se riippuu niin paljon naisen luonteesta, itsetunnosta, tyylistä ja ja ihan vaan ihmisten välisestä kemiasta =) Mutta jos mies saisi valita naiselleen millaiset rinnat vaan, useimmat käsittääkseni haluaisivat sellaiset sopivat ;) Ei ehkä aivan olemattomat, muttei kovin isotkaan. Ainahan niitä löytyy jotka pitävät niistä melonin kokoisista, mutta se on mielestäni jo fetissi.. Jolle varmaan löytyy syykin jostain muusta kuin seksistä.

Itselläni on DD-kupin rinnat vaikka olen muuten pienikokoinen, hieman keskipituuden alapuolella ja aina ollut alipainoinen (vasta viimeisen vuoden aikana alkanut kiloja kerääntyä :ashamed: , tosin edelleen olen normaalipainon alarajoilla). Ei näistä niin paljon vaivaa ainakaan vielä nuorena ole, että maksaisin pienennysleikkauksesta, mutta jos saisin valita, ottaisin ehdottomasti paria koko pienemmät rinnat!

Vaatteita tosiaan hankala löytää kun muuten pienikokoinen, rintaliivejä hankala löytää kokoja näteistä liiveistä, kun ei mitään mammaliivejä halua käyttää. Ja erittäin harvoin löytyy liivit jotka tukevat kunnolla. Juokseminen ja muu heiluminen sattuu rintoihin ja rinnat roikkuvat ilman liivejä jonkin verran jo nyt, vaikka olen vasta 22... :/ Olisin paljon itsevarmempi esim. sängyssä ja muutenkin mieheni edessä yläosattomissa, jos rinnat olisivat sopivamman kokoiset. Pysyisivät kiinteämpinäkin pitkään.

Mieheni tykkää, mutta ei ole mikään isojen rintojen fani eikä todellakaan katsele muita minun ollessa paikalla. Eikä varsinkaan kommentoi. Hän on kyllä kovin huomaavainen tollasissa asioissa :heart: Aiemmat miehet ovat pitäneet mutta varsinkaan edellinen ei ollut mikään "tissimies", enemmänkin takapuoli oli mieleen :D Minusta on kivempi että kiinnitetään huomiota ja kehutaan jotain muuta minussa kuin niitä rintoja...

Yhteistyössä