Isot nikit syrjii harmaita!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja "Sirpa"
  • Ensimmäinen viesti
Sitähän sopii katsoa mustan profiilista keiden kommenteista ovat tykänneet. Usutan katsomaan omaa listaani, oon tykännyt järkevistä harmaista. Ja joskus vaan ihan söpiksistä. :heart: (toi on apeelle aapeelle)

Silja.S
Olen miettinyt, miksi harmaat valittavat tuollaisista asioista, mutta eivät rekisteröidy? Itse olen tykännyt ihan yhtälailla harmaista kuin rekisteröityneistäkin, jos kommentti on ollut tykkäämisen arvoinen. En tajua tätä erottelua. Ylipäätään miksi pitää ottaa nämä palstat niin vakavasti.

Blue
Olen miettinyt, miksi harmaat valittavat tuollaisista asioista, mutta eivät rekisteröidy? Itse olen tykännyt ihan yhtälailla harmaista kuin rekisteröityneistäkin, jos kommentti on ollut tykkäämisen arvoinen. En tajua tätä erottelua. Ylipäätään miksi pitää ottaa nämä palstat niin vakavasti.
No mutta onhan tämä nyt ihan kamalaa!!!!!

Ja uskallapas antaa <3 tälle!!!!!!! ;)

Kymmenet harmaat "vieraat" ottavat nokkiinsa, kun heitä ei ole profiloitu välimerkkien käytön ja huudahdusten perusteella omiksi yksilöikseen?

Silja.S
En ole koskaan nähnyt mitään insidepiiriläisiä. Minusta kaikki keskustelevat keskenään ihan tasapuolisesti. Osa vaan on toisia aktiivisempia ja saavat siksi enemmän huomiota. Joillakin taas on niin saatanan tylsät jutut, ettei niitä kukaan jaksa kommentoida. Toisilla taas on enemmän ihan oikeaa asiaa. Jos tuijottaisitte vähemmän omaan napaan, voisitte huomata itsekin, ettei ole kyse mistään piiriytymisestä. Ehkäpä te vaan olette tylsiä jos ette saa huomiota.

näin
Moni nikki on häipynyt. Ja aikaisemmin on ollu sisäpiiri ihan selkeästi. Nyt sitä ei niin huomaa, mutta tokihan noi tietyt nikit. jotka tuntevat roisensa irl, ovat tiivis yhteisö täällä

Silja.S
Alkuperäinen kirjoittaja näin;26618233:
Moni nikki on häipynyt. Ja aikaisemmin on ollu sisäpiiri ihan selkeästi. Nyt sitä ei niin huomaa, mutta tokihan noi tietyt nikit. jotka tuntevat roisensa irl, ovat tiivis yhteisö täällä
Miten tuon tiiviin yhteisön huomaa, koska itse en todellakaan ole huomannut? Keistä nyt on kyse?

Alkuperäinen kirjoittaja näin;26618233:
Täällä tositositosi monet tuntee joitakin tyyppejä irl ja muutamat tuntee tositosi monta tyyppiä irl. Joten vaikuttaakohan sitten kuitenkaan niin suuresti keskusteluihin.

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Mä en liion ole huomannu mitään tiivistä yhteyttä, mutta meneehän multa ohi moni muukin juttu. Ja mitä tuohon livenä tuntemiseen tulee, ni esmes mun veljen vaimo palstailee (tai on ainakin palstaillu) täällä, mutta en mä ole hänen kirjotuksia sen kummemmin kytännyt... niin ku en muutaman muunkaan, jotka tiedän/tunnen irl. Paitsi, että tajusin just, et mähän olen ihan väärässä ketjussa (taas kerran!) kun en ole ikinä tykännyt kenestäkään, siis niinku "tykkään"-napilla. Positiivista kommenttia tai sympatiapisteitä on joskus voinu lipsahtaa jollekin. Nää "tykkää"-napit ei vaan oo mun juttu. Mä en ole facebookissakaan, niin en ehkä siks oo oppinut ikinä "nappitykkäämään" :D

Tönt
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26618273:
Täällä tositositosi monet tuntee joitakin tyyppejä irl ja muutamat tuntee tositosi monta tyyppiä irl. Joten vaikuttaakohan sitten kuitenkaan niin suuresti keskusteluihin.
ja sitten on ne jotka ei tunne ketään eikä kukaan muista niitä. ei todellakaan vaikuta keskusteluihin, mitenkään.

Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;26618331:
ja sitten on ne jotka ei tunne ketään eikä kukaan muista niitä. ei todellakaan vaikuta keskusteluihin, mitenkään.
Niin just. Mutta sen sijaan ne tietyt hahmot, jotka "kaikki" muistaa, vaikuttavat kyllä keskusteluun, heidän sanoihinsa tartutaan herkemmin jne. Mutta menee ehkä jo ohi aiheen.

Ja niin, suurin osa ei varmaan tunne/tiedä tuntevansa täältä ketään irl.

Yhteistyössä