ISOmpaa pesuetta haaveilevat 26

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joo xo)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hmph, sen verran tytöt toi terveisiä iskän luota että oli käsketty kysyä että jos se eukko siellä eroaa mun exästä niin lopetanko mä niiden kiusaamisen...?!?!?!?! Jaa että mitä???? Ai mä kiusaan?!?!? Nyt ei ymmärrä enää... No, ehkä se sitten on kiusaamista kun en halua niitä tavata.. Mä ymmärtäisin jos laittelisin viestejä tai jotenkin muuten hankaloittaisin tapaamisia tjtn mutta kun en halua kuulla niistä sanaakaan enkä edes uhrata ajatustakaan niille niin mitenhän mä kiusaan? Varmaankin tekemällä lapsia.. Ja muutenkin tosi hienoa laittaa lapset sanansaattajiksi... No, eipä tämäkään yllättänyt...

Masu on kipee, oiskohan niin ettei lääkeet tehoa? Vai lääkkeet tekee masun kipeeks? Poju on ainakin vedellyt niin kauheita taklauksia taas että äsken oikein sattui kun kumautti johonkin kohdunsuun suuntaan, auts... Porukoiden silmät on ainakin ihan lautasina kun ne ihmettelee vaavin mylläystä... ; )

Ohdikselle teretulemast kotiin, miltäs se rouvaolo nyt taas tuntuu? Vai olitko sä aiemmin ollut naimisissa, en ny muista... Hyvä että kaikki meni hienosti, toivottavasti häämatkalta olisi muitakin tuliaisia kuin pelkkiä kuvia, kuten joku salamatkustaja... ; )

Haidilla täti hukassa, ooh??? Pitänee ilmeisesti ruveta peukkuja virittelemään täällä, bdbdbdbdbdbdbdb!!!!!!!!!

Nii ja Joox, ei tarvinnu iltapäiväkaffetta keittää kun aamukaffen join ja koko päivän närästänyt ihan sikana...

Jaah, nukuttaiskin jo mut eihän noita äijiä saa taas millään petiin, täytynee hetki vielä sinnitellä....

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!!

Nii ja Mirellalle halit kun en suljetulle ehtinyt kommentoida...

Haidi se kärsii samasta taudista kuin meillä täällä kohta jokainen...sniisk+köh !
MUTTA peukut on viritettynä äksöniä varten kyllä bd bd bd bd bd ;o)
( eikse niin ole, että kun sitä vähiten odottaa.....=)

Titti; meillä on vähän samankaltaista ollu.
Exä piti lapsille(!!) saarnan aina, kun sinne menivät,
että äiti kiusaa ja häiritsee heitä.....en siis edes soittanut tms,
vaan lähetin textarin aina, jos oli joku lasten juttu,
johon tarvin nimmarin, tms...( yhteishuoltajuuden iloja ! )
Kunnes exä sitten ite soitti mulle, ja onnitteli, kun oli kuullut,
että meille on tulossa vauva....noh, onnittelujen jälkeen alkoikin sitte se ryöpytys.
Äijä huusi kuin sika, että kiusaan heitä ja kaikkea paskaa heille niskaan yritän heittää ja sellasta....kysyin, et "antaisitko esimerkin, et niinku mitä ?"
No eipä osannu kertoa , et mitä se "kiusaaminen ja paskan heitto" olikaan.
Sanoin vaan kylmästi " okei, soita ja kerro, kun tiedät".
JA laitoin luurin kiinni, enkä vastannu sen soittoihin enää.
Siitä alkoikin oikein kunnon sota; tosin sähköpostitse,
mikä olikin mulle hyvä, sain kaikki asianajajalle laitettua eteenpäin.
Hän syytti meitä jopa siitä, että vaimollaan oli rintasyöpä !!
( ainii; tietenkin se oli meidän vika, mehän oltiin saamassa lapsi =)
Eli joo, Titti, ne ääliöt reagoi vissiin tolleen, kun exä saa uuden kans vauvan.

Onkohan nille keksitty joku rauhottava pilleri ? ( " Ex-puoliskojen-tainnutustabu"....
saiskohan apteekista ? )

Jaahans, Pinkkis raakkuu ja niiskuttaa soffanpohjalla, mentävä.

Terkkuja kaikille & Hyvää Viikonalkua *=o}

Maanantaita... Huoh.

Miksi viikot ei voi alkaa tiistaista?? Kyllä olisi tänä aamuna taas halvalla lähtenyt yksi kolmivuotias poika jollekin mukaan... Jumakauta mikä raivopää!!! Keneen lie tullu... ; )

Joox, kuinka tutulta toi tuntuukaan!!! Onneksi en oo ainoo, välillä tuntuu oikein että oonko mä nyt oikeesti tehnyt jotain mistä ne on taas kilahtanu... Juu mun syytähän on ollut niiden perheen kaikki ongelmat, välilevyn pullistumista asti. Kuulin myös senkin että ne ettii netistä kaikkea tietoa meistä jatkuvasti. Koskahan ne löytää mut täältä?? Sit tuleekin ongelmia, en voi enää kirjottaa täällä mitään sen jälkeen... Miten ihmeessä niitä voi noin sairaalloisesti kiinnostaa meidän elämä?? Luulisi omassakin olevan tekemistä tarpeeksi...

Mutta, kymmenen viikkoa enää töitä, jeeee!!! Ainut asia joka tänä aamuna vähän hymyilyttää... ; )

Vitsi, PAKKO saada kahvia, ja rennietä perään.........

Räkätauti siis kiertää. Itsellä alkaa jo helpottaa. Etenkin viime perjantai oli ihan järkky. Ja eihän kotiäiti saa rauhassa sairastaa. On se niin väärin. Onneksi sunnuntaina sain jopa päivällä sängyssä maata.

Tervetuloa Ohdis takaisin! Josko matkalta tarttui salamatkustaja mukaan? Yksi ystävä juuri kertoi, että on raskaana. Menivät keväällä naimisiin. Nosti kummasti omaa vauvakuumetta. Vaikka nyt kun on ollut puolikuntoinen, niin välillä ajattelee, että ei kiitos meille vauvoja.
Raha-asiatkin jyskyttää takaraivossa. Alkaa olla jo kiire, jos meinataan niin, että vauva syntyy ennenkuin kuopus täyttää kolme. Mitäs se minimi äitiyspäiväraha on nykyään?
Vuoto muuten kesti varmaan viikon. Taisi ottaa takaisin sitä, kun yhdet menkat jäi välistä. No nyt voidaan heilutella peittoja;-)
Yritän seurata omaa kroppaa ja ehkä bongata ovista. Mutta eihän tässä enää mistään voi olla varma, kun tuo kroppa temppuilee. Epätoivon hetkillä olen varma, että ei tuo yksi kuuri ongelmaa ratkaissu. Tosin oli mulla prolaktiini arvo ihan ok, joten ei kai tässä mitään perustavanlaatuista vikaa ole.

Titti: 10 viikkoa töitä. Enää ei ole pitkä aika jäljellä. Vaikka muistan kyllä, että loppu raskaudesta 1 päivä vastaa vähintään yhtä viikkoa. Mites teillä muilla on ollut?

Kauheita noi teidän exä tarinat. Onneksi en aikaisemmissa suhteissa ryhtynyt lasten tekoon. Ei sekään niin kaukaa liipannut.
Tutuissa on jonku verran uusperheitä. Ei sekään aina kuulosta niin herkulta. Nostan hattua teille!

Argh, elä väännä veistä haavassa Mipsa... ; ) Kyl tässä on sataanmiljoonaan kertaan miettinyt että MIKSI tuli exän kanssa nuo lapset tehtyä?!?!?!?! En mä lapsia tietenkään kadu, ihania murulaisia mut exän vois toivottaa hevon kuuseen!! Tsiisus mitä mä oon siinäkin joskus nähny, todella epätoivoinen ollu joskus... ; ) No ihan ite valinnu aikoinani ja ite nyt kärsin... Mut joskus voisi loppua tää vanhoista virheistä rankaiseminen.

Missäs kaikki muuuut on????????

Iltapäivä...pikakurkistus...tauti meinaa ottaa ylivallan, koulussa sitkeesti olin koko päivän. Katotaan nyt miten ilta menee, lähdenkö huomenna...pakko kyl olis nää viimeset 6 viikkoa rutistaa teoriaa, sit ei enää oliskaan kun loput työharjottelut.
Täti poissa edelleen, mutta syy luullakseni siinä monirakkulaisuudessa josta lekurin mukaan kärsin...mene ja tiedä sitten. Ei nyt vielä hötkyillä kun ei ole oireitakaan...lämmöt on koholla 37, mut tää tautikin sen voi tehdä, juu ja unet on hävinny, iltaisin ei saa unta??? Onko se joku oire??? Kuulostellaan nyt muutama viikko...eihän täs kiire ole kun miehen näytekin vast keskiviikkona viedään ja kestää sen 3 viikkao saada tulokset. Jos ei parissa viikossa täti tule niin sit testi ja mikäli nega, niin kun varmaan onkin...sitten hormonikuurilla kierto käytniin.

Komppaan Tittiä !

mitähän helvettiä tosiaàn tollasessa aivovaurio-persenaama-ääliössä onkaan nähny...?
Jaa-a...loppuukohan tää rankaiseminen edes siihen,
kun nuo nuppuset täyttää sen 18 ?
Epäilen....
Meikäläisillä on myös aavistus, että piakkoin koittaa aika,
ettei nuo enää isälleen halua mennäkään, ja kukas siitä saa syyt niskoilleen ??
allekirjoittanut, tietenkin. Niinku kaikesta muustakin. Jee ja jipii.
Aina ja iankaikkisesti. Nih.

Pojat tuli koulusta ja äärettömän huono päivä niilläkin;
toinen kiukkusi jo aamusta ( eivät taaskaan olleet isällään nukkuneet tarpeeksi !! )
ja toinen koulusta tultuaan. Läksyjen teko olikin siis yhtä juhlaa,
kun 2 kiukuttelee ja karjuu läksyjä,
1 kiukuttelee, kun on niin kipeenä....jeejee.

Ai siis miks mä haluisin vielä vauvan ????

Aivovaurio-persenaama-ääliöt..puhuttiinkos nyt niistä riiviöistä vai olioista ;D

Mipsa, sepäs olisikin mukava sattuma ;} koopeet on kyl menossa 22, joten vois olla mahdollista..mutta, mun kierrot ei ole niin lyhyitä, eikä ovisoireitakaan ollut..nyt on kyl ollut jo kolme päivää pientä kuumetta ja paha olo. Mut työkaverikin on yrjötaudissa, joten se ei kerro vielä mitään, valitettavasti :D
Tänään on iltapäivällä neuvolan lääkäriaika..oletan jotain apuja sieltä saavani. Näin jo unta, että lääkäri oli vaatimassa Oliolta näytettä ;D

Titti, olen ollut aiemmin naimisissa. Mut eihän sitä lasketa, eihän ;}

Höö, työt kutsuu :(

Ohdis; olioista, ex-sellasista.
Noille riiviöille ei nuin kivoja nimiä viitti.....

Mulla on pää ja niskat ihan jumissa, flunssaa pukkaa siis tännekin.
No, onkos toi ihme, kun 2 ipanoista jo sairastaa ??
Tänään mennään toisen pojan kans lastenlinnaan sinne asperger-alkuhaastatteluihin,
torstaina on 2. haastattelu....kiva ku päästään,
mutta kipeenä ei oo yhtään kivaa tehdä noita kokopäivän-reissuja.
Kävelymatkaakin kun tulee ihan kiitettävästi bussipysäkiltä sinne
sairaalalle, joten ajoissa ( sillä ainoalla täältä lähtevällä aamupäivän bussilla )
on mentävä....jee.
Lisää siitä tuonnempana, kun on jotain tietoa mitä siellä kysellään
( huh ! näin alkuun tulee "vaivaiset" 182 kysymystä vastattavaks =)
ja kuinka jatketaan...

Heissulivei !
PeeÄs: Ohdis ? Neuvola-aika ? Mitähä ? Joko peukutetaan enempiki ?
& PeeÄs 2: Haidille bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd *=o}

Ohdis: noinkohan? täällä ainakin peukut ja varpaatkin pystyssä. Olis kiva saada plussia tähän ketjuun. En tiedä kuinka paljon niitä on aikaisemmin tullut ja mihin tahtiin.
Ja toki on peukutus menossa muillekin. Ja itsellekin. Pitää sen verta itsekäs olla;-)

Kp 10, ovis vois olla lähellä. Vielä en ole oireita huomannut. Mutta luulen, että voisi olla tällä viikolla, mikäli kierto on entisenlainen.

Tosi inhottavia nuo teidän exät. Pahaa pelkään, että kiusaaminen ei lopu vaikka muruset täyttää 18. Jos se on tuollaista ollut. Mitähän tuohon osaisi sanoa. Näyttää vähän siltä, että teet näin tai noin, niin aina sanomista löytyy. Koittakaa kestää.

Joox, neuvola-aika koskee siis niitä aiempia gynen tekemiä löydöksiä (toinen tuubi tukossa ja ohut limis) ja epäsäännöllistä kiertoa. Ei muuta :D

Mipsa, plussia tänne on tullut aika hiljakseltaan, saisi tulla enempikin ;}

Existä sen verran, että olen tyytyväinen ettei omaani näy eikä kuulu. Tosin poliisi hiljattain tiedusteli herran mahdollista olinpaikkaa..olisi kuulema tuomioita tulossa. Ja tottakai annoin mahd. tarkat ohjeet ;}

Voi hitsi Ohdis että sulla on hyvä tilanne!!! XD Kunpa joku päivä tulisikin se tilanne ettei mitään v***lua tarvis sieltä suunnalta kuulla... Huomenna ajattelin soittaa perheneuvolaan ja kysellä neuvoja kun en vaan enää jaksa... Maailmalta kuuluu että tämä pariskunta häiriköi muitakin sukulaisiaan, yks sun toinen on pelko persiissä että mitä ne keksii seuraavaksi. Mun on vaan nyt pakko varmistaa että tytöillä on turvallista siellä olla.

Äh, töitä taas tehtävä, palataan...

Nii ja peukkuja kaikille... ; )

Titti, kuulostaa mielenkiintoiselta pariskunnalla..taisivat olla lomilla kun palikoita jaettiin..

Mä unohdin kokonaan sanoa, että täällä peukutellaan kovasti Haidia.

Palattu on lastenlinnasta, takki tyhjänä ....
rankka reissu: kotoa lähdettiin 10.30, nyt 16.30 tultiin.
On näitä autottoman iloja - vaan eipä siellä olis autoa mihinkään saanukaan,
kauhiat remontit menossa ja jokapaikka pommin jäljiltä.
Kysymysten tekokin jäi kesken, jatketaan niitä torstaina.
182:sta saatiin jopa 52 tehtyä/vastattua...
Syyskuun alkupuolelle sentäs saatiin palaute-aika.
Sitten tiedetään, miten asian kanssa edetään.

Helpottaa sitten omankin leikkausajan sopimista.

Täällä odotti taistelevat lapset, nukkuva olio ja tiskivuori,
vaan ei mitään ruokaa kukaan saanu kaupasta meille asti....plääh.

Huh-huh noita teidän eXiä... täytyy olla tylsä elämä jos aina vaan jaksavat kiusata!

Ohdiskin on palannu matkalta, kivalta kierrokselta kuullosti!

Jooxilla ja pojalla ollu rankahko(?) päivä, osaan eläytyä teidän Onnikka-matkaan mä kun olen erilainen nuori (xD) siinämielessä etten omista ajokorttia. Suht nopsaan saitte palaute-ajan.

Haidilla täti hukassa? Peukku ja varpas ojossa täällä!

Eilen oli esikoisen kaveri-kemut ja huomena on keskilikan... hitto että niihinkin menee rahnua, miksköhän pitää hommailla kaikenmaailman kotiinviemis-pusseja?! kuka peetana sellasen on menny keksiin. Voishan sitä tietty olla hommaamati, mutku... Ja ens vuonna en kyllä enää kakkua tee, ei nykyajan penskat syö kakkua! Yks ei tykkää siitä ja toinen tästä. Appiukolle pakkosyötin tänään kakkua kun poikkes, se ei oo onneks kranttu sille kelpas ;-)

Koopeet 16, toissapäivänä hillittömät korvennukset eli ovista pukkas. Ei kuitenkaan hyödynnetty. ÄrrÄ saanu nyt "raakaa" maitoo nokkiksesta ruualla, kun tuli 11kk täyteen. Ei oo ihan feivörittiä äiskän mölön rinnalla, mutta eiköhän se tästä pikkuhiljaa. Alustavasti puheltiin että kaikenmoinen ehkäsy heitetään virallisesti keväällä nurkkaan. Jos talven tekis töitä, katellaan..

Terveiset sairastuvasta!

Kolme neljäsosaa perhettä sai tämän kiertävän ekan syysflunssan, ja olenkin sitten ollut kotosalla lasten kanssa pari päivää. Nyt taas töissä, ihanaa! <- siksi että lapset olivat riittävän kipeitä ollakseen kiukkuisia ja toistensa kurkuissa kiinni, mutteivät riittävän kipeitä ollakseen leppoisan rauhallisia. Räjähdin eilen illalla esikoiselle ihan turhaan, riepottelin ja huusin... :-( Tosi ikävää. Oli vaan niin kulunut olo menneistä päivistä.

Voi teidän exejä. Teidän juttuja lukiessani tajuan, mitä kaikkea oma äitini on joutunut kokemaan isäni kanssa ollessani lapsi. Vasta nyt hän on saanut tarpeekseen ja laittanut tutun poliisin uhkailemaan lähestymiskiellolla. Ukko hiljeni sen siliän tien. Aion tehdä saman jos asiattomuudet jatkuvat minun suuntaan. Dokumentoikaa ihmeessä solvaukset ja asiattomuudet ja viekää poliisille, varsinkin uhkaukset!

Tiedän ettette halua lasten suhteen isäänsä kärsivän (ja että isällä tosiaan on tapaamisoikeus), mutta sanonpa vaan että lapset kärsivät tuossa tilanteessa kenties enemmän kuin päällepäin näkyy. Itse olen vasta aikuistuttuani, varsinkin omien lasten myötä, alkanut käsittelemään omaa lapsuuttani ja isäsuhdettani, ja se on ongelmavyyhti joka vaikuttaa omaan elämään todella paljon. Valitettavasti kielteisellä tavalla. Kannattaa miettiä, olisiko hälyn nostattaminen sittenkin parempi ratkaisu, vai päätättekö vielä jaksaa kunnes lapset aikuistuvat.

Vähän omaa (.):
Neuvolassa käyty eilen, vasta-ainetuloksia odottelen edelleen jännityksellä. Kaikki ookoo lääkärissä kovakouraisesta tutkimuksesta huolimatta (sisätutkimukseen ei IKINÄ totu!). Sydänäänet kuuluivat 0,5 sekuntia, lekuri kuunteli ihan väärästä kohdasta.

Illalla join pikkukupin kahvia (eikä maistunut edes pahalta), ja välittömästi sen jälkeen tunsin EKAT VARMAT LIIKKEET! Voi että, miten ne voivat olla yhtä ihania joka kerta... Tänä aamuna tyyppi on selvästi muksinut tuossa vähän oikealla puolella, liekö vaihtanut asentoa lekurin käsittelyn jälkeen kun tuntuu aivan päivänselvästi. Jotenkin tekee tämän vauvan niin todelliseksi. Se antaa varmuutta niinä hetkinä kun koko kolmosprojekti epäilyttää ja hirvittää.

Näin syvällisiä sepustuksia heti aamusta, kunpa tämän saisi kanavoitua TÖIHINKIN.

Voikaa hyvin ja plussatuulia puhaltelen minäkin kaikille - olisi jo aika!

AaVee ärvee 13+3

Voi hemmetti, oon niin itteeni täynnä taas etten muistanut edes toivottaa rouva Ohdista tervetulleeksi takaisin linjoille! Onnea vielä kerran ja kiitos komiasta kuvasta!

Huomenia :}

Täällä napsitaan nyt toista päivää Terolutia. Lääkäri sanoi että 3kk päästä laittaa meidät eteenpäin ja että jos kuitenkin haluan clomit ennen sitä, niin voisin soittaa yksityiselle, suosittelikin yhtä. Harkitsen.
Olion on sitten loppuvuodesta annettava "oma panoksensa" tutkittavaksi ;} Olihan sillä veikeä ilme kun mainitsin illalla :D

Ässä :} kiva että jaksat järkkäillä muksuille noita kemuja, mä olen hieman kade äitee kun ei mitään töiden jälkeen jaksa :/ eilen juuri puhuin tytön kanssa siitä, miksen mä enää leivo niinkun ennen..krääh, omatunto kolkuttaa nyt ja sillai..

Aurora, liikkeitä! Ihanaa se on takuulla :} ne ekat liikkeet tuntuu niin jänskiltä. Parin kuukauden päästä tuntuu jo siltä että siellä on jenkkifutari.

Joox sai lastenlinna-käynnin jo kuulostamaankin raskaalta. Ja huomenna ilmeisesti uudelleen. Tänään siis sun pitää kerätä voimia, keitellä hyvät kahvit ja vähän suklaata tms, eiks ni :}

Yöks, oksettaa...

Pojalla oli eilen illalla vellituotokset potassa ja tänään taitaa olla mun vuoro... Katsotaan pystyykö töissä olemaan, tänään vaan olisi kakkukaffetta yms kun eräs merkkipaalu tältä vuodelta saavutettiin...

Ihanaa Aurora, onnittelut liikkeistä!! Kyllä kieltämättä tässä vaiheessa tuntuu että se lätkänpelaaja mulla yksiössä asuu, nauti noista hentoisista niin kauan kuin voit!! ; )

Juttelin eilen tyttöjen kanssa lisää ja aina vaan huolestuttavampia uutisia exän luota kuuluu... Tytöt myönsi että siellä ollessa joskus pelottaa ja on turvaton olo kun aikuiset (ja varsinkin se eukko) huutaa jatkuvasti toisilleen ja tytöille. Pienempi tyttö oli jopa saanut kauheat huudot kun oli niin huono todistus?!?!?! Häh, kaikki oli erinomaisia tai hyviä, hyviäkin vain seitsämän ja yli kymmenen (15?) erinomaista. Voi herranen aika sentään, hyvä ettei mulla kyyneleet tullu silmiin kun ajattelee mitä ne raasut joutuu kärsimään.. Tänään soitto sinne perheneuvolaan ja jotain täytyy laittaa tapahtumaan ennenkuin tosiaan on liian myöhäistä.

Jooxille voimia tutkimuksiin, toivottavasti kaikki menee hyvin ja apua löytyy sieltä kautta pojalle!!

Mitäs Haidille?????

ÄssÄn kutsut tosiaan kuulostaa kadehdittavalle, ei kyl joo jaksa ite paljoa venyä nykyään. Kolmen viikon päästä pojan 3-v synttärit, nyt jo kauhistuttaa... ; ) Lupasin yrittää tehdä Paavo Pesusienikakun, jossain näin ohjeen.

Nyt pakko tehdä töitä jos joutuu lähtee kotiin kesken päivän tjtn...

Hyvä Titti että teet jotain exä-ongelmien eteen, toivottavasti ongelma otetaan vakavasti ja asioita alkaa tapahtua. Äläs vaan tuu kipeäksi...

Jooxille täältä kanssa jaksamista tutkimuksiin.

Liikkeistä, juu muistan kyllä ne jenkkifutariajat. Varsinkin esikoinen oli järkyttävä myllertäjä - oikein otti vauhtia toisesta päästä ja uiskenteli ympäri "allasta". Kuopus oli sitten rauhallisempi, tai liekö esikko raivannut sisuskalujani sivummalle. Kummallista kyllä, niin ovat nyt luonteeltaan päinvastaisia: kuopus on aivan mahdoton hyppyheikki eikä ikinä paikallaan. Pitäisi virittää joku generaattori poikaan, sais vaikka kännykän ladattua ilmatteeksi.

Toivottavasti lapset eivät muutu vilkkaamaksi syntymäjärjestyksen mukaan. En KESTÄISI toista kuopuksen kaltaista menijää! Vaikka pakkohan se on kestää. Silloin viimeistään hankin ne valjaat ja pistän kakrun liekaan. Kuopustakin komennan jo kuin koiraa: "Istu! Istu! Hyyyvä poika." *taputtaa päätä*

Huomenta kaikille!
Yhden lapsen kanssa kotona, tää on ihan luksusta!

Aurora: ihanaa, ekat liikkeet. Haikeudella muistelen. Ja myös niitä jenkkifutari aikoja. Kolmannesta kypsyin raskauteen aika nopeasti. Vaikka helppo raskaus olikin. Mutta olihan siinä kaikkea pientä kremppaa. Ja mulla tuntuu tuo pahoinvointi lisääntyvän kerta kerralta. Tosin ei se kolmannestakaan ollut mikään paha, mutta mun mielestä ihan riittävän paha. Kesti varmaan sen 4 viikkoa ja olipa olevinaan kestämistä. Mutta pahin vaiva taisi olla levottomat jalat kakkosesta.
Niin ja meillä ainaskin lapset muuttuu vilkkaammiksi syntymäjärjestyksen mukaan. Aah, esikoinen oli niin rauhallinen. Tosin eipä ollut isompia joiden kanssa sählätä. Että ehkä nuo nuoremmat vaan oppii kaikki temput isompien perässä.

Joox: olihan teillä rankka reissu. Jaksuja tutkimuksiin!

Meilläkin kohta synttäriä pukkaa. Yritän päästä mahdollisimman vähällä vaivalla. Lasten kemuista taidan jättää kakun tekemättä. Jätski maistuu paremmin. Ajattelin josko 4v:lle järjestäisin jo pelkät lapsikutsut. Missä iässä te olette järjestäneet ekat lapsikutsut? Esikolla taisi olla vasta 5- vuotiaana.
Olishan se helppoa, jos järjestäisi vaan jossain kodin ulkopuolella. Mutta on aikas kallista touhua. Toisaalta jos tulee pelkkiä lapsia, niin ei sitä joka nurkkaa tartte nuohota. Eikä niin ihmeellisiä tarjottavia vaadi. Vinkkejä muuten otetaan vastaan. Ja leikkienkin suhteen. Eli tuollaisille 4-6 vuotiaille jotain kivaa tekemistä. Olen mielikuvitukseton.

Perskele, suklaan sijaan voisin nauttia seksiä...eiku...mitenspäin se nyt oli...?
Mutta siis kaffia ainakin nautiskelen ;o)

Pinkkis edelleen kotona, ei kuulosta enää harakalta,
eikä ole lämpöä, joten huomena saa mennä tarhaan <- jesh!!
Mutta mouruaa kokoajan mussa kiinni, kun ei oo tarpeeks tekemistä.
Tällähetkellä "sinisen talon nalle" juniorilta pelastaa...tai
joku semmonen siellä meuhkaa.

AaVee; ihanaa, ihanaa ;o) ! ( taas mä oon superkade !! =)
Voin vaan kuvitella sun fiilikset kun tunsit vaavin poksaukset....
Meillä olio just eilen sanoi tytölle, et " et sitten saanu pikkuveliä tai siskoa, kuule"
ja mä heti " niin, isi ei haluu, äiti kyllä tekis..."

Mutsille soitin, juoruttiin taas terapia-juoruja( mulle ) ja samalla tein toimintasuunnitelmaa huomiseksi.
Nyt tiedän paremman ja suoremman reitin perille,
ja evästäkin saadaan ostettua matkalta bussipysäkin kohdilla olevasta alepasta...
muuten menis koko päivä syömättä, kun siellä ei ole kahvilaakaan.

Kyllä tässä huomisen vielä jaksaa, pojalla oli sentäs kivaa siellä.
Viikonloppu meneekin sitten taas reisussa,
sinne Tittin nurkille mennään synttäreille lauantaina
ja sunnuntai on rippijuhlat ihan toisella suunnalla....äh.
mua ei pätkääkään huvittais.

Kiva että Ohdiskin saa tolkkua asioihin ja homma alkaa rullaamaan,
nyt vaan panosta purkittamaan ;op

Ja ÄssÄ ; Jihuu, Jipii ja Onnea päätöksestä !!!!
Kevättä siis odotellaan....

Haidi ?? Mikä situation ??

Kiitos kaikille yhdessä ja erikseen ,
nyt kyllä jaksetaan ihan täpöillä huominen vielä !

Kaikki ehti piirustella tänne ( paitsi Haidi ??!) silläaikaa,
kun raapustelin oman viestini.Hö.

Mulla pukkaa kans flunssaa, tukkoinen olo ja särkee...ääks.

Mipsa; meillä oli tytöllä nyt ekat kaverisyntskyt, täytti 5.
Tarjottiin keksiä, namia, popcornia ja jätskistä tehtyä kakkua.
Muotoilee vaan esim. juna, pääkallo, mitä nyt vaan keksii,
ja koristeet päälle.
Menee paremmin ku täytekakku, todettu jo poikien syntskyillä.
Toimii hyvin.

Leikkinä aarteenetsintä;
piilota joku rasia, jossa vaikka namia jokaiselle,
tee kartta ja anna lasten etsiä....
toimii sisällä ja ulkona yhtä hyvin.
Etsintä ja meuhkaaminen vie ainakin puoli tuntia ja paljon energiaa.

Onginta-hommat on kans hyviä: Lakana viritetään johonkin, taakse tavaraa, namia,tms..pikku pusseissa, jokainen onkii vuorollaan pikku ämpärillä,
aikuinen laittaa kamaa ämpäriin,
ja lapset saa saalista. Tässä voi vaikka näppärästi antaa ne pikku lahjapussukat kaikille, vaikka nimikoituina etukäteen.

Mun vinkit tässä... Muilla varmaan lisää...

Titin exän ja sen eukon touhut kyllä vaikuttaa huolestuttavilta. Kunpa saisitte pian asiat järjestymään, ei ole oikein että tarvitsee vielä huolehtia toisten aikuisten sekoiluista.

Joox nauttii sitten kaffea ja seksiä kun ei kerta suklaat kelpaa ;}

Mipsa saikin jo vinkkejä lastenkemuihin. Ja jätski tosiaan uppoaa tenaville paremmin kun kakku, on huomattu! Vielä kun jätskin sekaan saa sotkea kaikenmaailman karkkeja ja hedelmäpaloja ja kastiketta niin voit uskoa, että bileet on penskojen mielestä maailman parhaimmat ;}

Missäs Haidi? Päivitäs kuulumiset kun ehdit :D

Mä tein sellaisen ratkaisun että varasin ajan sinne lääkärin suosittelemalle gynelle, clomeja varten. Ja perään iski paniikki! Huoh..kaipa siellä voi käydä ja pyytää reseptiä, eihän sitä ole pakko hakea..ajan sain 8.9.
Mua huolettaa jo et miten mä reagoin teroluteihin, onko kellään sopivaa kauhutarinaa sivuvaikutuksista? ;D meinaan lääkärillä oli vähän kieroutunut huumorintaju ja pelotteli mua psykoosille ja sit sano perään, et "ei vaiskaan". Eh..

Kiitos vinkeistä! Lisää kaivataan.

Ei ole mitään kauhutarinaa teroluteista. Mullahan oli vaan 7 päivän kuuri. Enkä ainakaan huomannu mitään erityistä sinä aikana. Tietty voi olla eri asia, jos syö niitä pidempään. Mutta ei mua lääkäri mitenkään pelotellu. Ihan turvallisia pitäisi olla.

Yhteistyössä