ISOmpaa pesuetta haaveilevat 26

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joo xo)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ohdis; juu, olen menossa leikkuriin,
tai itse asiassa ajankin sain jo, mutta nuo poitsun tutkimukset meni edelle.
Kun tiedetään aikataulu ja kuinka edetään pojan kans,
ilmoitan kirurgille mulle sopivan ajan siihen kaularangan leikkaukseen.
Sitten vaan toivon pääsevänikin siihen suht nopaa,
koska toipumisaikaa veikattiin olevan noin 6 viikkoa,
enkä silloin voi pojan kans juosta lastenlinnassa...

Meilä oli just naapurin ihana 2 vee tyttö lainassa taas,
ja ruokapöydässä kun oltiin, niin Pinkkis totesi " Katopas, isi - kyllä meitä ihan sopivasti tähän kuuskin mahtuu kerralla..."
Olio tuijotti ku mielenvikaista ja mua nauratti XD !!
Tyttö haluaa sen pikkusiskon ja sillä selvä.

Tittillä poitsu nykii jo alaryijyä.... ;o)
eipähän tuohon kauan mene, kun jo sylissä tuhisee,
mut muistan kans ton vikan kolmanneksen...tuskaa, tuskaa
oli odotella, milloin sen vaavin saa nuuskittavaksi ihan livenä.
Huoooooooooooooohh....
Jotenki epätodelliselta tuntuu,
että on koskaan sellasia oikeesti miettinytkään, kun tuntuu tuo olio olevan niin saatanan vauva-vastainen nykyisin.....perk*l.
Sori. PiMSsit...

Niinhän se Joox olikin, että odottelet nyt miten pojan kanssa meni..kaikkea sitä unohtaa vaikka muistan nyt kyllä sen :} Kaularangan leikkaus? Sieltäkö se kättä sitten puristaakin?
On se kiva, että kun sä et jaksa vääntää olion kanssa vauva-jutusta, niin Pinkkis tuuraa sua ;}

Titille jaksuja, ei ole enää kauaa niin siellä se tuhisija sitten on! Eikä vääntämässä kohdunkaulaa, mutta kynsii ja puree rintoja :D

Ennalle pahoittelut. Mutta tosiaan kaikki on mahollista vielä ku tätiä ei näy. Peukut pystyssä siis edelleen.

Täällä tuli tikkuun aamulla selvähkö vaaleanpunertava viiva. Muttei lähelläkään kontrollia. Sitte huvikseni tikutin illalla uuestaan niin ei tullu yhtä vahvaa ku aamulla. Mietiskelen että pitäisköhän kaiken varalta toimia tänään. Simppojenhan pitäis alaosastossa elellä useitakin päiviä. Suunnitelma vois olla että tänään romantisointi ja aamulla jatkuis tikuttelu taas niin että näkis mihin suuntaan viiva menee. Siippaki tuli sopivasti jo kotia niin ei tarttis valvoa kamalan myöhään.

Jatketaan tästä. Öitä.

Voisko laittaa jotain listantynkää että missä vaiheessa kukakin on ja milloin täti odotettavissa?
Olisi helpompi seurata kun olis joku selkeä päivämäärä.

Taas tylsä viikko edessä , ei oikein huvittais nuo työjutut. Mieluummin täällä palstalla lueskelisin teidän juttujanne ja tutkailisin vaikka omaa oloani.
Aamulla sohvalla makailtiin ja mies kysyi että mitä mietin, kerroin muutaman aiheen ja myös sanoin miettineeni vauvoja niin johan se heti napakasti sanoi että senkus vaan mietit että meille ei enää tule. Olisi tehnyt mieli töpätä ukkoa nokkaan. Mietin hiljaa mielessäni että vartuppas vaan kun plussaankin vielä tässä kierrossa.

Kyllä mä salaa vielä kuitenkin elätän pientä toivonkipinää tän hirveän väsymyksen takia, etovan olon velloessa etenkin kun vatsa on tyhjä, päänsärystä joka ei ota loppuakseen ja kun ei menkat ala vaikka monta päivää on alakerta sitä yrittänyt jomotuksesta päätellen.

Jaahas, lapset haluaa nyt katsoa äipän kanssa Heinähattua ja Vilttitossua joten heissulivei. Uusi viikko ja uudet kujeet.

Huomenet
Se olis kp44 tai 2...vai mitä tää nyt on??? Täti yrittänyt tehdä tuloaan toissayöstä saakka. Tuloksena ruskeaa/verensekaista limaa ja mönjää pyyhkiessä??? Ei nää mitkään normaalit menkat ole. Kun meikäläisellä on menkat niin ne kans on...siis en tuhruile jne. vaan kun alkaa niin alkaa kans??? Testi oli negaa kp37 ja uudelleen tänäaamuna, eli plussasta ei johdu. On tainnut mennä kroppa pahemman kerran sekasin hormonitauon aikana. Täytyy muutama päivä tässä katsella ja kuulostella, sit soitettava lekuriin mitä teen, aloitanko terot vai???

Jokohan meillä alkas normaali arki kun oliokin lähti tänä aamuna ihan oikeisiin töihin, näiden kesän talkoiden ja omien hommien jälkeen. Toivoa sopii...niin saisin minäkin taas tämän parisuhdeinventaarioni ohi:)
Nyt on mentävä aamupalalle ja laittamaan vähän pärstää ja tukkapehkoa et pääsee tuonne tien päälle. Kuulumisiin:)

Huomenta pinoon ja alkuun pahoittelut Ennalle! (pidän tosin peukut pystyssä työpöydän alla)

Hormonit heittävät häränpyllyä ketjussa, ikävä kuulla että joudutte huolehtimaan ja odottelemaan ja jopa TOIVOMAAN menkkoja. Ei käy katteeks. :-(

Haidi, onko teillä ollut riittävästi aikaa parisuhteelle viime aikoina? Voi EI mikä idioottimainen kysymys suurperheen äidille! :-D Mutta siis, olisiko teillä mahdollisuutta pienimuotoiseen time outiin kahden kesken, vaikka illallinen jos ei muuta? Voisitte tehdä inventaariota ja valitella tulevaa kiireistä syksyä yhdessä (meillä ainakin helpottaa kun pääsemme toteamaan yhteistuumin miten huonosti menee mutta onneksi meillä on sentään toisemme).

Katsoin sitä tytön syntymää telkkarista, ukkokultakin loikoili sohvalla, ja olipa sillä oudon muikea ja herkkä ilme. Olinko jopa havaitsevinani... - innostusta?! Näin varmaan väärin. Oikeasti se hymyili kauhusta.

Meillä on likka 3 vee kipeänä, lämpöä ja tosi kipeä kurkku. Ei ilmeisesti kuitenkaan angiinaa lääkärin mukaan. Mikään ruoka ei kelpaa jo ennestään laihalle tytölle, ja tyttöparalla on ihan veto pois. Oon niin kamalan huolissani! Jäivät tänään isin kanssa kotiin.

Oli syystunnelmaa kun mittari näytti aamulla +2 astetta. Täytynee hankkia se takki pian.

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!

AaVee

Alkuperäinen kirjoittaja Aurora Vee:
Näin varmaan väärin. Oikeasti se hymyili kauhusta.

Repesin :D

Tulin pikaisesti katsastamaan tilannetta. Toivotaan nyt Haidi, että pian jotain tolkkua tulisi :/

Ennalle pidellään vielä peukkuja.

-Ohdis koopee 28/ ? (tero-kierto, menkat pitäisi alkaa kp34).

Pikainen huomen!

Onpas harmillista tuo Haidin hormonien heittely!!! Jospas kuitenkin myöhäistä plussaa olis tulossa. Pidetään toivoa yllä :-)

Ennalle pahoittelut negasta. Niin ja tervetuloa! Pidetään kyllä toivoa yllä vielä sinunkin kohdalla :-)

Auroran pienelle pikaista paranemista!
Täällä sama homma. Molemmat pikkuset (3v ja 10kk) nuhaisia. Nti Kakkonen oli loppuviikosta, oli yhden päivän pois koulustakin.
Nyt jännätään, että paraneeko tuo poitsu 3v. torstaiksi leikkauskuntoon. Olisi TYKS:ssa "napsusormen" korjausleikkaus. Ei ole itsestään parantunut, vaikka osalla menee niin. Niinpä on sitten leikattava. Nukutuksessa tietysti tehdään. TOivottavasti nyt parantuu, että päästään sinne, kun sitä on jo riittävän kauan tässä jännäillen odoteltu. Pojalle itselleen ei olla vielä puhuttu muuta kuin että se korjataan. Vasta sitten edellisenä päivänä kerron vähän tarkemmin mutta pehmeästi :-)

Enna halusi tietää haaveiluvaiheesta tarkemmin eli koopeet ym. Mä olen siitä harvinainen haaveilija, että näillä palstoilla en ole oikein saanut tehdä sitä samaa mitä muut tekevät. Mun oireiden pohdiskelu ja humoristinen tulkinta on tuonut ryöpyt ja paskaläjät tässä matkan varrella niskaan. Niinpä olen päättänyt, että niitä ei näillä palstoilla sitten enää näy :-D Kerron sitten, kun/jos pikkuviitosta olen synnyttämään lähdössä. NO, jos oikein kiltiksi heittäydyn, saatan paljastaa jo vähän ennen... :-P
Mutta siis pikkuviitonen täälläkin "tekeillä".

Nyt leikkimään nappuloiden kanssa. Moiks!

Tehis

Kirpeä syksyiset maanantaiterveiset !
Mittari näytti meillä +3 ja aurinko ihanasti paistelee.
Hemmetin hyvä fiilis, kun ei sada - ja mä oon saanu pitkästä aikaa nukuttua . Ah.
Luulen, etten jaksais yövalvomisia kuiteskaan,
vaik olio suostuiskin joskus vauvaprojektiin - ja sehän ei herää,
vaikka talo räjäytettäs ympäriltä...

Mulle on aina ollu heikko kohta noi yöt.
Kuulen kaiken ja nukun puoliunta, jos vaan joku juttu vaivaa vähänkin.
Pikkuinahduksista sekunnin sadasosassa hereillä - ja yö pilalla.
Mut siis viimeyö meni hyvin, jesh !!

Täti ei lupauksistaan huolimatta vieläkään tullut,
vaikka sais jo tulla, mullon rinnat niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin kipeet,
et tuntuu, ettei voi kohta liivejä pitää....tää on siis kyllä vakkarioire,
ettei tarvii testailla edes.

Haidiko oli kans testaillu ? On se hyvä varmistua ettei sit ole epätietoinen.
Ikävää, että tuli negaa ;o(
Mulla on kans aina ollu noin, et kun pidän "hormonivapaata",
menee kaikki ihan sekasin.
Meillähän ekan inssin jälkeen oli 3 kk ilman hormoneja,
ja sit piti projektia jatkaa - mites helvetissä jatkat, kun ei tullu menkkoja...??!
Silloin alettiin taas terot, kierto oli jo 110 päivää kun alotin.
Lääkärikin näytti aika hämmästyneeltä...ja mua huvitti.
Olin kyl selittänyt, etten toimi kuin kello,
mut hän ei sitten ollu tajunnutkaan, kuinka mulla nuo heittelee.
Et hengessä olen mukana, ja muistiin palailee nuokin kun mietin teidän tilanteita...
olikse niin, et Ohdis ja Haidi (=kohta) on nyt hormoonihiiret-ryhmässä,
vai oliks muita ?
Safiiri paukuttaa luomuna, ja plussaa tieteski kohta bd bd bd bd:t sinnepäin.
Enna* ? parkkeerasko ferrari teidän parkkikselle jo ?

AaVee, toi oli ihana toi "riittävästi aikaa parisuhteelle "...ööö.... siis mille ??
Mun sanakirja ei tunnistanu tota sanaa, löytyskö haulla K V G ???

Meikä yritti saada olioo kaksistaan riteilylle, kun tarjosivat "ilmaista" matkaa,
niin tämä jo suunnitteli perhehyttiä ja missä sitten lasten kans touhutaan....
njääh.
Me siis mennään lasten kans tukholmaan syyskuun puolivälissä sitte.
Tervemenoa parisuhde.....vaimikäseoli...??!
Huiskutan sille laivan kannelta.

Vinkki AaVee:n tytsylle ( ja muillekin, kun ipanat sairastaa ): jäätelöä !
Se oli meidän Pinkkiksellä ainoa, mitä söi kipeenä
( ja sitä se oli muuten ekat 2,5 vuotta lähes kokoajan !! ) siitä saa energiaa,
on helppo syödä kun on hyvää ja kylmää.

Heissan nyt, Pinkkis kutsuu ;o) !!

PeeÄs: mulla kopee 29 / 28-34

Kyllä mä oon sitte tunteellinen hölmö...
Pinkkis tuli esittelemään lassoamis"taitojaan" mulle ja naru viuhui ympäri,
viuhvauhviuhvauh...mulle tuli siitä niin elävästi mieleen se eka neuvolakäynti,
kun olion kanssa silmät kostui kun kuultiin ekaa kertaa meidän yllärin sydänäänet.
Nyyh ;ò)

Pinkkis ihmetteli mitä se äippä nyt nyyhkii (taas) ja sitten selitin asian
ja Pinkkis lupais kysyä illalla isiltä, muistuukos joku juttu tästä äänestä mieleen...
( ei varmaankaan muista, mut hauska kun toinen haluaa heti tietää, muistaaks isi sen
kun hänet kuultiin ekaa kertaa =)

DiipaDaapa itekseen mä täällä höpäjän....
Piti vaan kertoa, että käsi on taas parempi.
Nuo hermosäryt menee ja tulee, mut eilen en saanu illalla vesihanaa avattua enää.
Avuton olo. Onneks nyt on parempi ;O)

Tikkuun tuli tänään samanlainen punertava viiva ku eilen aamupäivällä. Yourdaysin mukaan h-hetki ois ens su, jos tääki kierto on samanmittanen ku kaks aikasempaa. Ennen nelkkua kierto oli muutamaa päivää lyhyempi. Nyt siis kolmas kierto menossa. Suunnitelmien mukaan harjoteltiin eilen. Nyt vois pitää muutaman päivän paussia ja kattoa mitä tuo viiva tuossa tekee...

Höh, kesken äiskän naputtelun kakkonen tuli ulkoa sisään ja sano että on nälkä. Joten nyt tää rientää keittiöön kuoriin pottuja lautasille. Makkarakastikkeen tein valmiiksi puoli tuntia sitte. Tsau.

Heipat kaikille...

Perinteinen masentava maanantai.. Tympii nää työt, väsyttää niin että päässä humisee, närästää ihan törkeesti ja ruskea vuoto jatkuu kaikenmaailman lääkkeistä huolimatta... Poika kyllä meni kerrankin hyvin tarhaan, sille oli laitettu sinne ihan oma koriskori josta se oli niin innoissaan että hoitajatkin sitä nauroivat!

Mut ei mitään muuta ihmeellistä taas täällä, peukkuja ja varpaita kaikille tarvitseville...

Täällä kaikki ennallaan. Ököttää välillä mut enää ei jurpi vatsanpohjaa. Röyhtäyttää. Paitsi päivällä hetken vihloi. Mä olen niin vanha että varmaan vaan alakerta irtisanoo jo sopimuksensa ja mä pöljä luulen raskautuvani.. jee.

Nyt keskimmäinen harrastuksensa pariin ja sitten ruokakauppaan. Siinähän ne päivän tärkeimmät taas tänään.

Huomenet!
Tällaista täällä, kun aikaisin herää ja kameran kanssa alkaa heti heilua :-)
2652327.t.jpg

Eipä muuta, pitää keittää vielä kunnon sumpit. Oli tossa keittimen pohjalla viiden jälkeen keitettyä tippa..

Tehis

Aikainen lintu madon nappaa..vai miten se oli?
Huomenet vaan koko poppoolle. Täti on täällä, mutta sangen omituisesti käyttäytyy. Testi kyllä ihan puhdas nega, joten se vaihtoehto on pois suljettu...häikkää on hormoneissa jne. Ensiviikolle sainkin gyneajan tiistaille, on mentävä helmikuisen leikkauksen jälkitarkastukseen ja samallahan siinä selvitellään nämä hormonijututkin.
Taidan laittaa läkärin koville ja pyytää erityiskorvattavuuden kelakorttiini noista keltarauhashormoneista kun en näköjään enää toimi ilman niitä. Niillä on venkslattu useampi vuosi, välillä enempi välillä vähempi...olis jo aikakin se korvaus saada.
Ei vaan taas tuo kello voittaa minut tässä kilpajuoksussa aikaa vastaan...pakko kiitää...huomenna etäpäivä:)))) eli aikaa istua tähänkin pidemmäksi aikaa.

Eiku aikainen lintu KUVAN nappaa. :-) Kaunis kuva, Tehis! Meilläpäin huomattavasti harmaampi sää.

Lapset jäivät vielä isin kanssa kotiin tänään, vaikka tyttö oli jo saanut osan voimistaan takaisin. Valitteli vielä hieman kurkkuaan. Pitäkööt yhteisen lomapäivän, varmuuden vuoksi. Munkin on paljon kivempi olla töissä kun tietää ettei tarvitse lähteä tarhan suuntaan pää kolmantena jalkana heti kello lyödessä kolme.

Liikkeitä ei ole tuntunut nyt moneen päivään. Liekö kokkikolmonen vaihtanut paikkaa? Vaikka järki sanelee syyt siihen, miksi niitä ei tunne (istukka edessä, varhaiset viikot, sikiön siirtyminen, ei kahvia taas pariin päivään...), niin voi että sitä silti huolestuu hieman. Muttei paljoa. Hölmöä.

Taidankin mennä tunkemaan itseeni kupin kahvia (tekee vähän tiukkaa vielä), josko heppuun saisi vauhtia. Jännää, miten tavallaan miellän tämän kolmosen pojaksi, vaikka asian laita selviää varmuudella vasta helmikuussa. :-O

Tarmokasta tiistaita kaikille!

Täti löysi myös Haidille perille ?
Tavallaan hyvä sekin, pääsette taas asioita eteenpäin selvittämään.
Täälläkin KooPee 1.
Näköjään mentiin samalla 30 päivän kierrolla jo toisen kerran peräkkäin....ji-huu.
tietää vaan istä, et jos näillä mennään,
Oili on meillä just silloin kun risteillään kakaroiden kans...saiskohan noi
hoidettua johonkin - vaikka laivan putkaan - pariksi tunniksi...? kjähkjäh....

Enna*a siis peukutellaan vielä, ei sillä tädillä ole niin montaa siskoa,
että nuo jokapaikkaan ehtis samaan aikaan.
Eihän ???

Tehis se on napannut hienon kuvan !
Meillä harmaata, mutta ei sada, eli Pinkkis pääsee taas tänään fillarilenkille ;o)
ja mä raukka hölkkään henkihieverissä perässä....näin sitä äitiä ulkoilutetaan XD
Eivaan, oikeestikin tekee ihan hyvää mun jenkkakahvoille tuo lenkkeily.

Perjantaina mennään sen mun ystävättären kans ulos ( syömään, ainaski...=)
joten saadaan päivittää kuulumiset ihan kaksin piiiiiiiiiitkästä aikaa.
Vointi on ainkain hänellä nyt ihan hyvä, jaksaa hyvin olla töissä ja liikkua
muutenkin.
Uusissa tutkimuksissa ei kuulema mitään hälyyttävää todettu,
edelleenkin veikkaavat selkärankareumaa taudinkuvaksi,
lääkitys jatkuu samana vielä ainakin puoli vuotta.
Sitten taas vaihtavat :ò/ eli saa taas sopeutumis-tuskat kärsiä...

AaVee, te olette vaan saamassa sellaisen rauhallisemman version tällä kertaa ;o)
usko vaan !!
Hän jaksaa sählätä ja hillua siellä kyllä muutaman
viikon päästä ihan riittämiin, site ihmettelet, miksi olitkana huolissas
liikkumattomuudesta vielä hetki sitten....

Ihanaa, Pinkkis menee huomenna tarhaan ;
olen jo suunnitellu siivous ( smurffaus ) siivouspäivää....komerotkin pitäis,
ja syksy tulossa niin sen ajan
vaate-inventaariokin pitäis tehä.
Ja omat vaatekapait odottaa kiltisti edelleenkin sitä siivousta,
joka piti tehä jo 2 vuotta sitten.....mutku emmä raaski heittää
römpsävaatetta pois, jos vaik ois raskaana
joskus ja himassa tarvis niitä...e-he,e-he.

Mitäs muille ??

Huomenta!!

Kuinka hyvin Aurora muistankaan tuon tunteen, mulla aina elämä pysähtyi muutamaksi hetkeksi kun ei tuntunut masussa mitään.. Sitä tuli kuule aika ihmeellisiä temppujakin tehtyä että sai eloa naperoon, eikä se noilla viikoilla vielä mitään hyödyttänyt edes. ; ) Mut on se vielä niin pieni että ihan normaalia ettei joka päivä tunnu, elä huoli. Jos sullakin on samanlainen kun mulla, viisi päivää mylläystä ja kaksi lepoa. Todella pitkään sitä meillä teki. Nyt vois kyllä vähän rauhoittua, tuntuu että ottaa kylkiluista vauhtia ja iskee päätä rakkoon ja kohdunsuulle koko ajan tämä pikkuherra. Miksei sitä kohtuutta ole tässäkään asiassa... ; )

Mä oon ruvennut nyt joka yö heräilemään kolmen aikaan, hauska seurata jatkuuko se vauvan syntymän jälkeen, kello kolmen ja kuuden herätykset, sepä olisi ruhtinaallista!!

Tätipahoittelut Haidille ja Jooxille, etiäpäin vaan, kyl se joskus eksyy...

Tehiksellä upea kuva, vau!! Harmaata taisi täälläkin olla tuohon aikaan...

Nyt vähän hommia ja ruokatuntia odottelemaan... ;)

Tätipahoittelut... Luulis niitten akkojen olevan tähän aikaan vuodesta sienimetässä. Ihme tätönen tosin löytänyt Haidille?

Kiitos lohdullisista sanoista. Olin tuntevinani jotain pulvericappuccinon jälkeen, saas nähdä mitä lounaan nepalilainen safka (ihanaa!) saa aikaan.

Olispa tää nyt se viileä tyyppi, jota ukko, rauhallisuuden perikuva, toivoi jo toista odottaessa. Hän sanoi suurinpiirtein näin: "Haluaisin sen olevan hiljainen poika. Sellainen, jonka kanssa voi istuskella kivellä möllöttämässä, ihan hiljaa. Möllötyskaveri."

No pieleen meni... ;-D Ei ole möllötyskaveria vielä löytynyt meidän perheestä, miesrukka.

Ji-huu.
Ei päästy fillarilenkille, täällä sataa kaatamalla ja kylmeneekin tuo sää....
Pinkkis on vauhdissa taas ; ovet paukkuen omaan huoneeseen karjumaan,
kun äiti ( typerys ) ei suostu antamaan välipalaa,
vaan tekee päiväruokaa.....naurattaa oikein
kun tyttö mököttä ja kiukku on niin totista ;oD ... ihan ku joku teini !
paukkaa oman huoneen oven kiinni ja kirkuu ja parkuu siellä itekseen.
........ Hmmmm.....mitähän mahtaakaan olla tiedossa sitten murkkuna ??
Ääks.

Täältä kans Haidille ja Jooxille tätipahoitteluja roppakaupalla.

Mahtava kuva Tehis!!

Tikkuun tuli tänään melkein yhtä vahva viiva ku kontrolli ja kananmunavalkuaista on liikkeellä. Vatsaa nipistelly eilen ja tänään oikein kiitettävästi. Suunnitelma etenee nyt niin että tänään sitte joskus millon lie ku siippa tulee töistä, toimitaan. Sitte huomenna taas tiiraan mitä tikku sanoo. Sen mukaan toimintaa sitte joko huomenna tai ylihuomenna. Meiän panttaustaktiikka on nyt muuttunu jtp-taktiikaksi...

Mutta nyt viemään kakkonen kerhoon.

Tehiksellä ihan mielettömät aamumaisemat!!

Tätipahoittelut Haidille ja jooxille.

Titillä jo "rytmit" muokkautumassa =)

Viheliäinen toi Ennan tilanne...

AA VEE: just eilen tuttavapariskunnan kans tutkailtiin kiinalaisen horoskooppien kirjaa, kun tule puhetta meidän ja heidän ynnä lapsien horoskoopeista. Siinä kirjassa povattiin ens vuoden tulokkaista just sitä rauhallisuutta!

Safiirilassa vaihdettu taktiikkaa. Ihan hyvän kuuloinen resepti =D

Nyt se alko mitä vähän arvelinkin... nimittäin meidän pähkäilyt xD Munhan piti alkaa heittään keikkaa ja sit keväällä aateltiin antaa pikku4 mahdollisuus tulla... juu eilen keskusteltiin taas asiasta ja aiheeksi nousi sellanen vaihtis että jos annettaiski mahdollisuus jo nyt 4:n tulla niin sitte olis porukka kasassa ja vois tehdä pitemmän tähtäimen remppasuunnitelmia. loogista, eikö?

Meille iski kans räkikset... keskimmäinen ja pienin täys räkää, piti yöllä nousta pariin otteeseen tyhjentään toisen raasun nenää. Kuumeilua ei vielä. Meitin ÄrrÄ se sit täyttää 3 vkon päästä vuoden...

Päivän jatkoja kaikille! ÄssÄ

Enkö mä muka vielä kommentoinut tänään :O
Ihana kuva Tehis!

Lääkäri soittelee mulle kohta, sain eilen jonkin kohtauksen jonka aiheuttajaksi epäillään nyt teroja. Jippijei..kohtaus piti sisällään migreenin, huimausta ja käsien vapinaa. Onneksi meni ohi. Olo on edelleen jotenkin "ohut", eli täysillä ei ajella täällä edelleenkään..

Naureskelin täällä Auroran möllöttäjä-jutulle. Ihana :}

- TÄH ???
ÄssÄ ? ÄrrÄ jo kohta VUODEN ????
ääkks ja iiks.........kuin se aika tällee menee, liian nopaa ??!
Vastahan tuo maailman näki just....ja nyt pian vuosikas konkari näissä hommissa ;o)
Huh huh huh.
Kylläpä aika menee tosiaan vauhdilla, eikä meikäläinen muuta
oo saanu tällä(kään) saralla aikaseks ku jurputtaa täällä joka hemmetin päivä...
tai, noh....melkeen.
Milläs taktiikalla ton olion sitte väsyttäis,
alkaa meinaan jo itestä tuntuu aika helevetin turhalta koko vauvan
hankintaan tähtäävä toiminta, kun toinen p*rkl vaan kieltäytyy ikuisesti.

ÄssÄllä on mulle varmana takataskussa joku kikka,
kun kerta operaatio 4: seen on suostuttu noin hyvin ??
Tai Safiirilla ?

Mä en kohta enää ala............ ;o( hö.

Yhteistyössä