ISOmpaa pesuetta haaveilevat 24

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ohdis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No nyt on maa niellyt meidän ketjun väen...lähes vuorokausi on mennyt eikä ketään ole käynyt:) ootteks ollu keilaamassa??? Vai mitä se nyt oli?
Nyt on kuulkaa jo kevyt askel, ei yhtään suututa lähtee töihin tänään, sillä huomenna on viimeinen työpäivä ja alkaa loma:))))))
Täällä paistaa aurinko pilvettömältä taivaalta...tulee siis hikinen työvuoro.
Omanapa on taas hiljainen...ei voi ennustaa juuta ei jaata kp33/33 huominen kait toden sanoo/näyttää??? Jos ei tätii kuulu niin en ainakaan vielä maanantaina testaa, odottelen aikakin tiistaihin tai keskiviikkoon saakka. Teistä on kuitenkin niin kivaa tuo jännääminen:))))
Lähden tästä torjumaan pms-öklötystä ja syömään aamupalaa...oireilemisiin!!!

No siis hitto, kun kaikkee projektii täs pukannu,
ei meinaa ehtii tänne olleskaan ---> seliseli ;p !
Onneks nuo naapurit lähti vähän reissuun, saa olla hiukan omankin väen kanssa,
eihän me ehitty kun kotipihalle stadista niin nuo jo hyökkäs kinuumaan olioo rakennuspuuhiin, ja siinä sitä on mennykkii....
Ei siis olla edes ehitty kamoja kass(e)ista vielä purkamaan.Hö.
( olio kävi täs luuraamassa nokka pitkällä, mitä tää piirustaa tänne,
piti pitää luova tauko...)

Keilattu ei olla, eilen vei pizzansyönti ja telsun tuijotus illalla voiton...
kotiuduttiin pihalta huvimajan rakennuspuuhista vasta klo 22.jälkeen,
oli muuten kiirus saada ipanat sänkyyn...nukkuivat sitten klo 9.asti aamuun, ihanaa !

...Ttu, kun toi käy kyttäämässä tossa >:( taas...
Ajatus katkee kokoajan.Prkl #¤"%!

Haidilla alkaa loma, ihanaa =o} !!
Toi ei oo reiluu, et me joudutaan jänskäilemään vaikka kuinka ja pitkään,
eihän ?? vai onko ??!
Eivaan; otat ihan rauhassa ja testaat kun siltä tuntuu ( hetihetiheti !!)

Onneks tänään on aurinkopäivä eikä naapurit ole maisemissa -
otan rennosti, kupsutan kukkamaata, auttelen OMAN verannan teossa
olioo ( ehe-ehe...siis ehkä ) ja vedän muutaman kylmän oluen, kun saan hommat hoidettuu.
MUTTA siis jotain muuta kuin taloyhtiön hommia - on täs näitä omiakin
ihan riittävästi, paikat levällään kun purkamaan on ehitty, mut rakentamaan ei.
Olio saa myös itekseen käydä kaupassa, kun kerran menee rautakauppaanki.
Eiköhän toi noista ruokaostoksistakin sitte suoriudu...

Meillä on ihana rauha maassa, kun naapurin kauhukakara ei ole maisemissa
tappelemasa Pinkkiksen kans.
Eilen(kin) ottivat yhteen niin, että verta vuoti varpaista, kun naapurin poika
on kova lyömään, potkimaan, kuristamaan ja puremaan,
jos homma ei mene hänen mielensä mukaan...
Näitä saa selvitellä sitten joka päivä ja monesti.
Meidän ipanat kun ei lyö takas eikä pure eikä potki ketään...
vaikka joskus ois kyllä syytä antaa samalla mitalla takas.

Haidi;... Oireilemisiin ?? !
Jihuu...kuulostaa lupaavalta - ja TOIVOTTAVASTI onkin ;o) !!!!
Että mulla peukut on kipeinä jo....mutta urhoollisesti jaksan vielä,
kyllä sieltä plopsahtelee kohtapian plussia näillä peukutuksilla *=o} !!

Haidi mua ihan vatsanpohjasta ottaa (=jänskättää ) sun tilanne !

Njäh, mukulat tuli tähän höökäämään,
pakko mennä. Mutta kuulolla olen ja toivotan jokaikiselle oikein hyvää viikonloppua !
JA Haidille ihan erikseen suloista vauvaunelmahattarapilvikesälomaa *=o} !!

Vauvaunelmahattarapilvikesäloma <---mikä ihana sana:) etenkin jos se vielä toteutuisi kaikkine oksenteluineen ja mielihaluineen jne. jne. lupaan olla valittamatta jos vain plussaa saisin. Olisin valmis halaamaan pyttyä päivittäin, vaikka useammankin kerran:)
Ai niin poitsun opiskelukuviotkin selveni eilen...aloittaa elokuun alussa tutustumisen työelämään, on muutaman viikon tunnustelemassa ns. kesätöissä siellä autokorjaamolla ja jos siltä tuntuu, että tää on jees juttu, allekirjoitetaan viralliset oppisopimuspaperit...ja sit elämä hymyilee pojalle...saa oikeaa palkkaa ja pääsee oman elämän alkuun, vaikka en minä sitä vielä kotoa mihinkään laske lähtemään. Tulossa on kuitenkin ajokortin hankintaa, auton ostoa jne. joten omaakin rahaa on hyvä siinä olla olemassa. Eikä tarvitse opintotuella kituuttaa, saati ottaa niskaansa opintolainaa:)))
Nyt mun tarttis lähtee vähän ilmettä kohentamaan, et kärsii ulos astua ihmistenilmoille. Juu ja eväät pitää tehdä pahanolon torjuntaan...iltaan 21 asti on monta jumalan tuntia, ennen kun kotiin pääsee.

Siivouksen lomasta täällä kurkin, välillä pitää vähän huokaista kun ei tää kroppa enää veny ihan mihin vaan suorituksiin...

Vai keilaamassa porukat, no, meilläkin jopa toissailtana piiiiitkästä aikaa keilattiin, ei kai tää suhde vielä ihan tuhoon tuomittu ole kun tuntu ihan mukavalta... Se oli oikeastaan kai palkinto oliolle, se on tällä viikolla touhunnut kotona enemmän kuin kolmeen vuoteen yhteensä!! Nytkin maalaa pihalla tolppia jne... Mut on jopa pessyt koneellisen pyykkiä, ihmeiden aika ei todellakaan ole ohi!!!!! Nautin nyt tästä täysin rinnoin kun ei tiedä milloin toi vaihe loppuu. Naapurilla (siskolla) on nykyään uusi mies joka koko ajan touhuaa pihalla ja muutenkin niin kai toi meidän olio ei kehtaa olla tekemättä mitään myöskään. Hyvä näin.

Haidiko meinaa meitä pitää jännityksessä, hö... No ei meitä oikeesti jännitä kun me tiedetään jo että pikku vellipeikko siellä pötköttää... ; ) No joo mut voisit kyllä jo huomenna vähän sillee ihan pikkasen pisuta tikkuun... XD

Äh, pakko mennä taas touhuamaan niin saa siivouksen loppuun, johan tässä neljä tuntia jo touhuttu ja pari vielä kun jaksais niin voisi loppupäivän makoilla...

Toi on muuten hyvä keino saada laiskat oliot liikkeelle;
meillä tuo olio puuhastelee aamusta iltaan pihatöissä tai rakentaa aina
jotain...siinä on naapurien ukot lähteneet vaivihkaa mukaan
kaikkiin pikku proggiksiin ja nyt esim. "seinänaapurilla" laatoitetaan eteinen,
pikku wc ja alakerran lattiat saa uudet laminaatit...;o)
me tehtiin noi jo vuosi sitten, ja siitä tuo naapurikin innostui.
Ei ole kuulema heidän olio tehny yli 10 vuoteen mitään
kotihommia, edes remppaa minkäänlaista.
Oikein sanoi tuo naapurinrouva, että onnex meidän olio tekee paljon,
ei nuo muiden oliot kehtaa olla tekemättä, kun rouvat aina meidän olioo kehuu...
heh. On siitä sentäs jotakin hyötyä, kjähkjäh !

Hienoa, Titti on saavuttanut sentäs jotain pikku "(murrrr)keskusteluilla" olion kans.
Toivottavasti oliolla tyyli nyt muuttuu ;o) !

Haidin pojalla selvät kuviot, hyvä hyvä !
JA tosihienoa, jos on tuollainen mahdollisuus että asuu kotona
ja säästää omaa palkkaa samalla muihin isompiin menoihin.
Nii- jos vaan poika osaa itse arvostaa tota...toivottavasti näin on ;o)

Jaahas...tyttö tuulettaa kitarisojaan pihalla, gottago !
Jatketaan myöhemmin....

Pakkaamisen lomassa pikaisesti kurkkaamassa Haidia. Peukutukset siis jatkuu!! Me lähetään huomenna reissuun joten kerkeän tänne taas sitte joskus maailmassa. Katotaan jos jostain löyän netin niin kurkkaan taas Haidia...

Terkkuja terkkuja kaikille!

Täytyy munkin nyt tyytyä vaan kovasti huiskuttelemaan kaikille ja pitämään peukkuja edelleen kovasti Haidille!
Pidän Safiirin ajan tasalla kuulumisista, jos vaan suinkin kerkiän täällä pyörähtää.. Huomenna ois kyllä hyvä testipäivä, koska varmaan kerkiän lukea. Jooko Haidi?!?!

Kaikille muillekin siis oikein ihania kesäpäiviä!

Tehis

Maanantaihuomenia. Taas sataa, mihin se kesä jäi? :(
Ensi viikonloppuna olemme vihdoin ja viimein lähdössä Tykkimäkeen koko porukan kanssa, joten aurinkoa olisi tilauksessa..

Keilailusta ei täällä tietoakaan, Olio kun oli reissussa koko vknlopuna ja eilen molemmat niin rättiväsyneitä, että jäi hyvänyönpusuksi meidän keilaamiset. Jospa tänään...jos jaksaa *haukotus*.
Kavereiden kanssa olimme lauantaina taas menossa ja oli kyllä aivan mielettömän hauskaa. Tajusin, että mulla on maailman ihanimmat ystävät <3
Kävimme myös katsomassa leffassa Hancockin, se oli kieltämättä melkoisen hauska.

Safiirille mukavaa matkaa ja Haidille niitä peukkuja!

No niin, Haidin kuulumisia varten ollaan asemissa! *asettuu työtuoliinsa*

Huomenta vaan, olin parin päivän lomalla ja sitten viikonlopun vietossa. Oli aika ajoin jopa KIVAA lasten kanssa, kun he selvästi rauhoittuivat saadessaan olla monta päivää ihan vaan vanhempien kanssa. Nyt menivät taas mummolaan yöksi (ovat kesälomalla tarhasta kolmisen viikkoa), siitä saamme koston parin päivän ajan kunhan kotiutuvat...

Töissä olisi kiire, mutta on hankala keskittyä kun kaikki muut ovat lomalla ja öllötys jatkuu *nielee, nielee*. Nukuin parin tunnin päikkärit eilen, ja koko perhe tarvittiin herättämään tämä mamma. Totesin, että on huono olo riippumatta siitä, teenkö mitään vai en, joten voin yhtä hyvin pysytellä liikkeessä.

Voi miten toivon teille muillekin tätä tilaa! ;-D

Lomahuomenet
Kiitokset kaikille peukutuksista...mutta valitettavasti se ei tälläkään kertaa riittänyt, täti tuli eilen ihan aikataulussa.
Vuoto on valtaisaa, eli limakalvo varmaan olisi ollut tuhti pienen tarttua kiinni, mutta ohi meni. Ei auta itku markkinoilla, se on vaan yritettävä uudelleen...mikäli olio ei käännä kelkkaansa??? Sehän on meillä hyvin mahdollista kun mieli muuttuu alle aikayksikön:(
Nyt on pidettävä lomaa tästä tahkoomisesta syyskuulle saakka, sillä jos kaikki menee niin kun pitäs mennä, lääkäri haluaa tutkia vielä uudelleen miehen tarpeet, ennen seuraavaa yritystä. Labra ottaa noita näytteitä vastaan 4.8 jälkeen ja 3 viikkoa kestää tulokset saada. Hormonikuurit huomioiden menee syyskuulle seuraava koitos.
Kyllä mua eilen v*tutti ja suretti ja vaikka mitä muuta, mutta nyt on olo kuitenkin ihan ok...kyllä tää tästä taas.
Perjantaina lähdetään katsomaan sitä haukkuvauvaa, joten on muutakin mitä ajatella. Jos tuo koiruus saadaan niin elokuun puolivälissä se sitten haetaan...loppuloma meneekin sitten sitä paijatessa:)
Nyt pitää hypätä housuihin ja lähtee kiikuttamaan nuo työlistastat jne paprut pomolle, että saisi työstää rahaakin:)
Vesisateella alkoi muuten loma, mutta ei tunnu missään, juuri nyt ei sada toisin ei paistakaan, harmaata on joka puolella.

Voi Haidi! Suurhali tädin saapumisesta. Olisihan tuo jo toki ollut sinun vuoro plussajunaan päästä. Nooh, mä pidän peukut pystyssä syksymmälle.

Tänne ei mitään uutta. Arki rassaa kohtuudella, neidille ei enää pelkkä tissimaito riitä kun tunnin kahden välein on nälkä, mutta soseita vastaan tappelee pää sinisenä. Kivaa :(.

Haidille tätipahoittelut :(
Jos me nyt annetaan peukkujen levätä ja sitten syksyllä peukutellaan entistä lujemmin.

Mä tein mielenkiintoisen havainnon..todella paha olo,menkkakipuja ja nännit on kipeytyneet. Apua, ovis? Oireita? Mitä hittoa? En mä aikonu oireilla nyt yhtään mistään >:O
Taitaa olio kaatua tänään, jaksoi tahi ei ;}

Voi ei, Haidi !!
Mä kun niiiiiiiiiiiin luotin tärppiin nyt :ó(
olen pahoillani, varmaan sen tiedätkin.....

Mutta tuo on hyvä, että tutkitaan simpat paremmin, sittenpä tiedätte kuinka edetä.
Jos siis olio on vielä myötämielinen asialle.
JA naisena varmaan tiedät, kuinka sen saa suostuteltua (e-he,e-he.
Mä oonki just paras sanomaan ! )
Voi hitto tosiaan, mä olin jo varautunu vauvajuttuihin,
mut tehtäiskö niin, että otat mut mukaan samaan plussajunaan sitte syyskuulla ?
Jooko ? Mulla alkaa taas älytön vauvakuume nostaa päätään...kääks !
Jotenki siis tajuan ettei kannata meidän enää lapsia tehdäkään,
mutta kun se vaivaa vaan...eilen taas oli pihalla niin ihana 5 kk vanha poikkuli,
ois tehny mieli kaapata se meille.
En kylläkään edes syliin pyytänyt, en uskaltanu - oisin varmaan ruvennu parkumaan.

Pitkästä aikaa keilaitiin eilenillalla...limoista päätellen ei oikea aika ( tai siis oli kierron 15.pvä kun nyt lunttasin kalenteria, mut lima ei ollu mitenkään jämäkkää tavaraa ainakaan ) ja olio kaipasi huppua pikkukaverin päähän,
mutta ei ottanut laatikosta kuitenkaan sitä (?) outoo....

mut jos vaik lisää hiukan tuonnempana sais keilailla taas..olio kylläkin
lähtee huomena mökille remppahommiin( pakoon ), mokoma !

Toi Mirkun " arki rassaa kohtuudella " on aika kuvaavaa.
Niin täälläkin !
Meidän ipanat on tänään näköjään ainoat pihalla olijat = äiti saa toimia kokoajan erotuomarina, ei jaxais yhtään.
Olio tekee nyt omia hommia välillä täs meidän pihanurkissa,
illalal taloyhtiön hommia ja sitten aamusta menee mökille tekemään....
jos toi sais edes euron / kerta, kun tekee muiden hommia,
me oltais rikkaita !!
Kun tuo pihalla jotain tekee, niin aina on näitä "tuux tekee mullekin yhden pikkuhomman"- kyselijöitä... ja niillehän tuo ei sano ei.
Noihin "pikkuhommiin" meneekin usein monta päivää sitten.
Jee. Ihanaa, kun on tekevä mies, mut kotihommiakin olis.
Valivali....mikään ei oo koskaan niinku pitäis....vaimitenseoli ??

Ohdis ?? Oireita ? mitähittoa tosiaan ?? testaatkos millon ?

Kylläpä muuten suht paskasti alkoi sun loma >:(
Toivotaan että saatte sen hauva-vauvan ja aurinkokin alkaa paistamaan
( paistaahan se kuulema risukasaankin ... )niin loma etenis toivotusti ja
tietysti aika menis nopeampaan siihen syyskuulle.
Eipä siihen pitkä matka ole muutenkaan, mutta oishan se ihanaa saada höösätä
uuden perheenjäsenen kans loppukesä, eiks ni ??
Kyllä tää vielä paremmax muuttuu, koita vaan jaksaa, jooko ?

SupeISO lohtuhali lähtee tässä *-----------------------------------------------------------*
Noin. Toivottavasti tuo hiukan edes lohduttaa *=o}

Olen todella pahoillani, Haidi! Johan on ihme ettei ollut teidän vuoronne! Hemmetti. Peukutan vielä koiravauvan saamisen puolesta, veisi ajatuksia pois muista murheista ja saisitte jonkun pienen pehmoisen jota rutistaa. :-)

Mitäs se Ohdis oikein oireilee?! Eikös se niin usein menekin, että kun suunnittelee ottavansa iisisti eikä miettivänsä oireita, niin tuleekin tärppi...

bäk tu vöörk

Näin viimeyönä unta, että olin juoksemassa...minä joka en juoksen kun korkeintaan henkensä edestä karkuun jotain:)) jospa se olikin enne / käsky uni, että ala pudottaa painoa tuotsa ruhostasi niin saattaa se plussakin tulla.
Joo sitähän ne lekurtikin osa aina valittavat, että painoa pitäisi saada pois. En vaan ole osannut mieltää sen olevan ongelmanydin, koska mulle se ei sinänsä ole ongelma...olen mikä olen ei mua vaivaa ylipaino sillätavalla, että alkaisin hullunlailla laihduttaa. Toisaalta olen miettinyt, että jos sitä olisi vähemmän voisi tärpätäkkin nopeemmin??? Paino tippui alkukesästä 6kg josta 2kg on tullut takaisin...vaihdellen aamupaino on aina vähempi kun iltapaino kun nestettä kerää kroppaan, muitta tuota 6kg voi pitää tippuneena kuitenkin.
Nyt kun loma alkoi ja ei tuu niin paljoo varmaan liikuttua kun töissä, tulee helposti tuota painoa taas lisää. Täytyy vissiin ottaa tuosta unesta suuntaa ja lähtee juoksemaan...no ei ikinä...mutta jos nyt yrittäs lisätä liikuntaa kuitenkin jossain muodossa. Viikolla täytyy kokeilla kun täti poistuu, joko häntäluu kestää ratsastaa.

Nyt lähden heittämään parturikeikan vanhusten pariin ja sitten en töitä tee ennen koulun alkua.

No niinno, mä olen sillä kannalla, että voin odotella ihan rauhassa tonne häiden jälkeen..en pistäisi nyt yhtään pahakseni, sitten voin alkaa taas stressaamaan..

Testailua en vähään aikaan aio, jos tämä on sitä ovista.. Mutta tosi paha olo mulla on ollu, se voi nyt johtuu mistä vaan.
Niih, tuota..sitten söin lounaaksi laatikollisen (!) maksalaatikkoa ja tajusin vasta..arvatkaas mikä oli mun suurin himotuksen kohde kaikissa raskauksissa ;D

Jooxin olion touhut haiskahtaa siltä, että siellä ei mikään ole niin varmaa kuin epävarma ;}

Haidi ehti väliin :}
Oli vissiin ihan mieleenpainuva uni kun vielä pisti miettimään... Enpäs muistanutkaan että sulla on se häntäluu ollut, niin ei ole ratsaillekkaan päässyt. Toivottavasti takalisto voi siis jo paremmin :}

Voi Haidi, mää olin jo niin varma... Iso rutistus sulle, onneksi kuulostat luottavaiselta vielä.

Mutta että Ohdis sitten meinaa puun takaa yllättää???? Ja peukut pysyy edelleen pystyssä!

Huoh, mulla on maha tosi kipee... Tää viikko tulee olemaan tuskaa, tämän viikon yli kun pääsis niin.. Mut just nyt ei ole kovin luottavainen olo, sen verran kova kipu on oikealla alavatsalla, samassa paikassa kuin viime syksynä. Varaudun koko ajan pahimpaan, en kyllä tiedä miten silti siitä selviäisin... Vaavi on kyllä muksinut tosi paljon tänään mutta niinhän se edellinenkin teki, sekään ei edes nyt lohduta. Perjantaihin on pitkä matka eikä siellä ultrassa viimeksikään mitään löydetty että en usko että nytkään. Sorry, nyt on aika vaikeeta, palaillaan kunhan jotain mukavempaa kerrottavaa...

Titti, tuo on varmasti rankkaa huolehtia jatkuvasti Pikkuässästä. Muksiminen kuitenkin on hyvä juttu, soittele synnärille jos olet kovasti huolissasi. Palailet kun tuntuu siltä <3

Huomenet tulin heittämään
Tänään tiedossa taas liikekannalla oloa...tyttöjen ratsastustuntia ja tallilla oleilua.
Parturiinkin pitäisi mennä, enkä yhtään jaksa miettiä mitä haluan...pientä muutosta taas, edellinen look oli hyvä jos siitä vähän lyhyempi versio kun en nykyisin ole hanakka pitämään hiuksia kiinni. Katsotaan taas mitä keksitään:)
Nyt tönimään likkoja aamupalalle jne. toimiin että ollaan valmiita kun olio tulee hakemaan. Enää pari päivää hauvavauvan tapaamiseen:))

Huomenta,
toivottavasti Titillä on jo parempi mieli. En voi kuvitellakaan miten huolissasi olet, mutta niin kauan kun vatsassa koputellaan on kaikki varmasti hyvin. Voisiko vatsakipu johtua siitä että huolehdit ja mietit asiaa niin paljon? Se varmaan jännittää koko kehoa.

Sitten iiihan eri asioihin, anteeksi tökerö hyppäys. Tänä aamuna päättyi monen viikon kuiva kausi petikamarissa - oikeasti, eka kerta plussauksen jälkeen! Olikin sitten pikainen juttu (heh), mutta helpottava. Tähän asti on vaan ollut niin paha olo ja väsymys ettei ole saanut kahta tikkua ristiin asian eteen. Saas nähdä milloin seuraavan kerran. Ehkä lokakuussa? ;-)

Haidi 33v, poika-91 ,tyttö-94, tyttö-97...km 2/01, 5/03, 11/04
joox3 kaksospojat -98, tyttö -03, ukko -68, talo -77 ;O)
Ohdakkeenkukka -80, t -98, p -00 ja -03, mies -71 + vknloppulapsoset t -98 ja p -96
Tehotyttö :-) ks. tiedot jo synnyttäneistä
Safiiri 36v, poika -00, poika -03,tm 05/04, tyttö -05, km 05/06, 01/07, tyttö -08
(Papu 32v, lapset poika -94, poika -00, tyttö -04, km 09/06 )
Plussanneet :

Titti 38 v, t -97, t -99, p -05, enkelityttö 01/08, mies -64, sen lapset -89, -91, -93 /La 12/08
Aurora Vee 28, mies 27 t-05, p-06 la 01.03.09
Mirella76, mies72 ja -97-03-05 syntyneet lapset

Jo vauvan saaneet :

Maisa 34V. Pojat -97, -99, -05 , tyttö syntyi 8.2007
ÄssÄ 28v, tytöt -00 ja -02, km11/06,Tyttö syntyi 20.9.2007( LA 20.9.)
Tehotyttö 36v., lapset poika -96, tyttö -98, poika -05, km 10/06, Tyttö syntyi 25.10.2007
Marjuli, lapset tytöt -98, -00, poika -03, ja poika syntyi 23.01.2008
Safiiri 35v, poika -00, poika -03,tm 05/04, tyttö -05, km 05/06, 01/07, tyttö syntyi 10.2.08
Mirkku 33v, lapset poika -00, poika -02, tyttö -04 , Tyttö 05/08
Vieläkö yksi v,lapset poika -96, tyttö -98, poika -01 Poika syntyi 31.5.08

Päivitän, mun laskettu aika muuttui 1.3.09, vaikka vauva todennäköisesti syntyy jo helmikuun puolella joko sectiolla tai käynnistettynä.

Mitäs muuten Mirellalle kuuluu, mikä on olo? Päivitäpä laskettu aikasi listaan jos se on jo varmistunut.

Yhteistyössä