ISOmpaa pesuetta haaveilevat 24

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ohdis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo niitähän riittää noita keskenmenoja ja tutkittu on, eikä niille oikeestaan mitään syytä ole löytynyt. No mullahan on näitä pikkuvikoja krooninen verisuonitulehdus (vaskuliitti), korkea verenpaine ja lievä tukostaipumus, siinä pahimmat, mutta ei nämäkään selkeät syyt km:lle.
Jos raskaus alkaa niin tuon tukostaipumuksen vuoks aloitan heti piikittämään Klexanea, eli tällasta tukoksia ehkäisevää lääkettä, piikki päivässä mahaan. Tämän tietysti pitäisi ehkäistä osaltaan myös km kun tukoksia ei pääse syntymään.
Sitä lääkäri ei vielä osannut päättää, että piikitänkö koko raskauden vai ekan kolmanneksen, variaatioita on useita. Keskiraskaudessa voisi käyttää sitten asperiiniä tai disperiiniä ja sit taas lopussa noita piikkejä...sen näkee sitten. Sanoi kuitenkin kun kysyin tuosta disperiinistä kun monet ovat avun siitä saaneet keskenmenohin, että koska mulla km olleet alkuraskaudesta niin ei kuulemma hyödytä. Disperiini ehkäisisi paremmikin noita myöhäisempiä km eli tuolla lähellä ja jälkeen rv20 tulevia km. Tietysti myös tehostettu seuranta tulee äippäpolilla olemaan jo tuon verenpaineen vuoksi, mikäli raskaus alkaa. Eka ultra rv 6-7 jos sikiö löytyy, sen jälkeen ainakin alkuun käynnit polilla kerran kk, jos ei mitään hälyttävää niin sitten harvemmin.
Näillä eväillä pitäisi mennä kun nyt ensin saisi sitä plussaa.

Ja me ku ollaan sunnuntaista lähtien netittömien taipaleiden takana mökillä. Täytyy sanoa Tehikselle että laittaa heti viestiä tulemaan kun Haidi on testannu...... Peukkuja peukkuja peukkuja.

Mun pitää vähä tarkentaa tuota edellistä kirjotustani. Tämä päättyny kierto tosiaan oli pitkästä aikaa eka kierto ku en rikastuttanu testien valmistajia. Oisin voinu lauantaina testataki, mutta uskomatonta kyllä kävin vaan matkalla Ouluun hakemassa testin, jota en käyttäny. Ei oikein normaalia käytöstä meikäläiselle ;)

Ohdis, sopii vallan mainiosti että varaamma paikat siihen huhtikuun junaan. Huhtikuu se taitais olla...

Sitte probleemaa pukkaa. Sanokaas nyt hyvät ihmiset, miten kummassa sitä tjottaillaan? Ku sitähän sitte parin viikon päästä alkaa kyttään ovisoireita. Ei puhettakaan mistään rennosta meiningistä. Saiskos aivotoimintaa kesälomalle mitenkään?

Haidillekin täältä iiisot peukut pystyyn! Vielä siis tällä viikolla taitaa selvitä miten kävi. 9 vuotta on kyllä uskomaton aika, miten ihmeessä olettekaan jaksaneet haaveilla...

Tjottailusta. Mulla se onnistu tän kolmannen kanssa (sen hetken mitä sitäkin kesti). Pariinkin otteeseen sanoin miehelle, että nyt "pitäisi" sekstailla muttei kerta kaikkiaan jaksa eikä huvita. Eikä sitten jaksettukaan. Ne kerrat mitä jaksettiin, oli ihan innosta ja fiiliksestä.

Mutta meillä kyllä laatu korvaa määrän, kovin ahkerasti eivät heilu peitot - se kuuluisa elämäntilanne... En oikeesti tiedä miten jotkut jaksaa monta kertaa viikossa vaikka on useampi pieni lapsi?!

Ei herranjestas !
Romaaneja on luettavaksi vaikka kuinka........mun piti
vaan pikaseen tulla pelaamaan, kun ipanat nauliintui telsuun,
mut mitäs.......tässähän mä vielä, kyyneleet silmäkulmissa vilkkuen ;ò)
Haidille ISOT bd bd bd bd bd bd bd b d bd bd bd bd bd:t nyt *=o} !!!
Ois tosiaan jo teidän vuoro.
Ja muuten ihanaa on varmasti saada pesueesta hiukan lomaa,
olet ja lepuutat ihan rauhassa nyt vaan...ÖÖöööö....sanoinxmä tän jo aiemminkii ?
Näinköhän onnistuu ?
Koita sentään housuissa pysyä ( ee-he,ehe. helppo sanoa täältä =)
arvaan kyllä , että malttamattomana odottelet
testauspäivän saapumista.

Safiirille pahoittelut, Mirellaa jo onnittelinkin.
Tittikin palaillut maisemiin, onkos vointi hyvä ?

Jahhas. Safiirin tjottailu-kyssäriin en todellakaan osaa vastata;
mulle kävi niin ,että aivot oli täysin lomalla,
kun just rakastuin täysillä olioon - eikä mulla pitänyt olla
mitenkään mahdollista tulla edes raskaaksi luonnollisin keinoin - niin
sitte vaan kävi niin.
Oltiin me puhuttu tää asia niin ,että jos vauva on tullakseen, niin tulee sitten.
Kumpikin sitä haluttiin, eli kaipa jollain tasolla siis tjottailtiin....
Olikstää tosi selkee vastaus ?!

Lasten kanssa on halittu ja pusittu vajuutukset pois,
ja ekat karjuntakisatkin jo pidetty... huominen reissu jännittää kaikkia ipanoita,
sanottiin vaan, että tiedossa on yllätysreissu,
ja aamusta lähtö. Nothing else.
Saavat kärväillä ja udella ihan rauhassa ( ja me voidaan niitä kiristää
käyttäytymään kunnolla =) me ei paljasteta mitn.

Nih, meilläkin on valitettava tosiasia se nykyään, että laatu korvaa määrän.
Komppaan siis AaVeetä.
Mä kun tarttisin SEKÄ laatua että määrää....mut ei näiden seinien sisäpuolella,
kun lapset on kotona, kaikki äänet kuuluu jokapaikkaan.kääks.
Mitäsmulla vieläolikaan ??....jaa-a.
Nyt alan pelaamaan, älkää loukkantuko, jos jonkun unohdin ;o)

Pikaisesti tervehdys täältäkin!
Reissusta selvitty. Vierähtikin 1,5vkoa, vaikka vaan viikon verran piti olla. Kiepautettiin Tampereen kautta ja vietettiin yksi hotskuyö&Särkänniemi-päivä. Eilen myöhään kotiuduttiin.
Huoh, onhan tuo touhu taas astetta haasteellisempaa, kun on yksi lisää :-)

Siis hitsiläinen, mun joku noitavaino meinas kerran kysyä Haidiltä, että mites se hoitohomma menikään, jäikö tosiaan käyttämättä vai mitä.. Olit siitä niin vaitoNAINEN. Varokaa vain, luen myös rivien välit ja ne mitä ei ole kirjoitettu edes sinne :-D Aijaijai, kyllähän me nyt peukutetaan ja saat anteeksi :-)

Tuo sama noitavaino muuten eilen sanoi isännälle autossa, että ajapas nyt erityisen hiljaa, kun on niin hirvimäinen keli.. Meni kaks minuuttia, niin tien poskessa näkyi olio. Siis ei meidän, vaan ihan aito hirvi. Onneksi lähti metsään päin eikä tielle! Eikä ole ihan eka kerta, kun "bongaan hirven etukäteen". No, niitähän tuolla riittää, jos myöhään ajelee. Ei taida olla kuitenkaan noituuttaa, vaikka isäntä joskus kysyykin, että mitä teen pääsiäisenä :-D

Nyt heittämään eka koneellinen pyykkiä kuivausrumpuun..
Hiukan muuten huvitti, kun ennen reissua pyykkäsin, pyykkäsin ja pyykkäsin. Perjantaina lähdettiin matkaan ja jo maanantaina pesin ekan koneellisen mummulassa :-)

Ai niin, vielä lisäpläjäys onnea ja Sikaflexiä Mirellalle, vaikka Safiiri jo mun terkut toikin! Ihanaa, nyt plussia, plussia, paljon plussia... :-)

Ihanaa heinäkuun jatkoa kaikille, jos tässä ei ehdi kauheasti rupattelemaan.
Terkkuja ja haleja!

Tehis

Ei hitto, pakko jonnekin purkaa tää yksinäinen naurunpyrskähdys..
Laitoin tuossa äidilleni tekstari, että ollaan päästy perille. Kirjotin ensin vahingossa: Täällä jo koneet pyörii ja kassit tyhjenee :-D

Ehkä ois paree viimein keittää ne sumpit.. Oon ollu jo kaks tuntia hereillä, enkä ole vielä kaffetta saanu.

Mä voisin liittyä Tehiksen seuraan sinne kahville.
En tiedä mikä on, mutta viime yö meni valvoessa. Uni tuli kahden jälkeen, sit heräsin taas neljän kieppeillä ja loppu olikin vaan sellaista pätkimistä.

Olen siis toooosi reippaana ylhäällä, pirun pahalla päällä ja kohta lähdössä asiakkaan luo.. Myös olio valvoi noin puoli kahteen saakka, vaikka sanoi että sitä väsyttää todella paljon. Ilmeisesti se on sen verran empaatikko, että kun mulla on joku "vialla" niin se potee sitä kans, ei ole meinaan eka kerta. Koitin sille kyllä sanoa, että antaa mulle niin saan nukuttua, mut ei se pirulainen uskonut ;}

Toivotaan että Jooxin porukka sai paremman kelin mitä se täällä Keskisessä Suomessa on, meinaan sataa :(

Tehikselle piti vielä tuumailla siitä, että mulla on kans noita "etiäisiä" :}

Pitää varata paikat mulle ja Safiirille, Haidi voitas laittaa pikana ykkösluokassa.

Heipä hei
Vettä sataa ja harmaalta näyttää, vaan meikäläinen on iloisella tuulella. Vihdoin taisi onnistaa koirarintamalla. Kahden viikon päästä mennään katsomaan haukkua meille, 100% varmuutta ei tietysti ole sen saamisesta, mutta kasvattaja ainakin puhelimessa sanoi, että lupaavalle minä kuulostan...joo tottakai minähän oon puhumisen mestari:)
Kyselyjä pennuista (vain 2 urospentua) oli tullut, mutta ei kukaan vielä ollut kolahtanut kuulemma. On se hyvä jos jollekkein meikäläinenkin kolahtaa:)))))))))))))
Tässä siis tavallaan jännätään kahta plussaa:) tuo koira vaan taitaa olla todellakin varmempi plussa kun tää toinen plussa mitä odotellaan. Toivottavasti edes tuo koira meille saadaa, saan purkaa siihen pahinta kuumetta paijaamalla ja pussaamalla sitä. Eihän tuo olio hellyttä halua kun pimeessä peiton alla.
Nyt sadepäivän puuhiin...likoille verhoja silittämään ikkunaan kun saatiin huone suursiivottua...tais siis minä sain, eihän ne ite ole kotonakaan. Kyllä passaa palata kotiin kun huone on järjestyksessä:)

Omanapa tänään...öllö öllötys...ei suuria tuntemuksia, rinnat kipeet kuten melkein kaikissa kierroissa. Eipä juuri muuta. Välillä unohdan taidokkaasti koko mahdollisen olotilan ja oireiden vahtaamisen ja sit se taas iskee seuraavan nurkan takaa...karmee paniikki ja nipistysten rekisteröinti:)

Huomenta!!

Lomat varmaan porukoilla painaa... Mulla ainainen kiire töissä ettei kerkiä kun kurkkia aina välillä tänne.

Kahdeskymmenes viikko pyörähti tänään käyntiin, h-hetki lähenee!! Ihan hyvä olo on silti, kummallista.. Eilen katselin soffalla kun maha hytkähteli Pikkuässän tahtiin, aika mukavaa!! Ensi viikon perjantaina seuraava ultra, jos sitten uskaltaisi huokaista, ehkä...

No menipäs taas puoli tuntia tämänkin kirjoittamiseen kun työasiat haittaa, palaillaan taas!!

Meidän ketjulla on taas hiljainen kausi näemmä :/ Mistäs me nyt rekrytään "tuoretta verta" mukaan? ;}

Haidin testiä ootellaan kovasti. Öllötys kuulostaa sen verran lupaavalta :D

Safiiri, juu mä buukkasin meidän seuraavalle..saas vaan kattoo kerkeenkö mä mukaan siihen kun ei taas oviksesta tietoakaan. Mut mee sä niin mä tuun sitten perässä.

Titille ja Pikkuässälle jaksuja. Kuulostaa melko aktiiviselta kaverilta, vilkutahan meidänkin puolesta kun näet sitten ultrassa.

( . ) Mielenkiintoista, tänään olen bongannut vaaleenpunasta valkovuotoa. Mikähän mahtaa nyt olla menossa..ovista ei oo ollu koska ei ole niitä oireitakaan. Ei mitään oiretta mistään. Paitsi kestovitutus :D mutta se nyt taasen johtuu stressistä ja väsymyksestä.
Eilen alkoi Atkinsin-dieetti, aattelin vetästä vyötäröltä siivun pois ennen häitä. Viimeksi kun olin Atkinsilla, meni vähän mönkään eikä tulosta tullu paljoakaan kun en pystynyt pitään näppejäni erossa leivästä..mutta sitä edellisellä kerralla tiputin 2-3 viikossa sen 8 kiloa. Nyt on 4 viikkoa aikaa ja tavoite 6 kiloa.

Tänään on meillä muuten 1kk häihin. Pitää muistaa hengittää..

Terrrrrrrrrrveiset Helsingistä =o) !

Eilen oli ihana ilma, aurinko paistaa porotti kun lintsillä hurviteltiin koko päivä !
Tietenkin hiukan tuuli, kuten Lintsillä lähes aina,
mutta lapsill aoli superkivaa ainakin !
Uskaltauduin mäkin siihen entiseen maailmanpyörään, eli nykyiseen
Rinkeliin - ja hitto että mua pelotti !!!
Itepäs halusin siihen, vaikka poden korkeenpaikankammoa;
jopa tuolilla seistessä huimaa pahasti....
Lapsilla oli hauskaa, kun olin kauhusta kankeena.

Tänään käytiin siellä luonnontietellisessä museossa - oli muuten miljaardi muutakin
paikalla - ja siellä ois voinu aikaa viettää enempikin, tuli vaan jo kammo nälkä ja
kotiinlähdön aika.
Just palattiin ja olio meni heti rakennushommiin,
pihalla laittavat huvimajaa/grillikatosta ukkoin kans.
Ja minä heti tänne uutisia kyttäämään ;o)

Oli aika jänskä fiilis muuten käydä "turistina" omassa vanhassa kotikaupungissaan,
ollaan jopa asuttu joskus ennen lapsia siinä 100 metrin päässä
hotellista , jossa yövyttiin...olihan tuo lapsille iso seikkailu,
ja kuvia napsittiin varmaan 600...ellei enempikin.

Ihanaa oli, kun pääsivät hotellihuoneessa kylpyammeeseen,
oikein vaahtokylpyyn kellimään...meillä ei ole ollu kylpyammetta
nyt kohta neljään vuoteen,
vanhassa kodissa kun oli ( eikä ollut erikseen vesimaksuja maksettavana !!)
niin ipanat nauttivat paljon kylpemisestä.

Voi, Titti !
Jo 20. viikko ? !! Kyllä aika vaan nopsaan kuluu,
ja pian sulla tuo ultrakin on. Hieno juttu, näet sitten sambaajan ihan "livenä" .

Haidillakin hyvät mahikset saada "vauva" hoivattavaksi.
Tai ehkäpä vauva JA hauva...?
Peukut on tönkkönä jo peukutuksesta täälläpäin ;oD !
Eipä tässä näköjään mene montaakaan päivää, kun pääset jo testailemaan....IIKS !

Ohdis aloittanut laihdutusprojektin, hienoa, hienoa !
Kerrot sitten meille, lähtikö isokin siivu , eiks niin ?
- kuukausi ?? ohhoh ja hui ! Ei oo kauaa...Olikse muuten niin,
että myös Mirellalla on pian noi hääjuhlat ?
( sori, se dalmis...vaimikäseoli...)

JEES. Nyt se on päätetty ! Tosiaan Haidi ykkösluokkaan,
Ohdis ja Safiiri peesaa, ehtinevätkö samaan stogeen vai oisko seuraavaan ?

PeeÄs: eiks meitä "suurperheellisiä" muka ole paljoo ??
Samassa hotellissa oli ainakin 10 perhettä, joilla lapsia vähintään 3,
enimmillään tais olla 6 kpl sellasia alle 15-vuotiaita...
PeeÄs 2; Ah Ja Voih !! Niitä pallomasuja...oli muuten oikein
kokoontuneet Lintsille marssimaan mun nokan edestä...ja olio taas kyseli,
et miks muka haluisin vielä yhden,
kun hermo ei meinaa kestää näitäkään...??! - Nii-i.
Sen jos tietäisin, viisas oisin *=o}

Tässä uutiset meiltäpäin. Nyt menen ulos nauttimaan ihanasta auringonpaisteesta, stadissa oli tosi harmaata ja hiukan ripotteli sadettakin niskaan.

Jooxin pesueen reissu kuulostaa tosi onnistuneelta :}
Sinne luonnontieteelliseen minäkin haluaisin käymään!

Sun Olio kuitenkin kyselee noita juttuja sulta, vaikka on sanonut ettei halua enää lasta? Tiedäks miksi tollasta kutsutaan meillä? Se on ostosignaali! ;} eli nyt vaan tarjousta pakettiin ja tilausvahvistus menemään.

Täällä ei tosiaan mitään uutta auringon (navan) alla. Koopeet mänöö kaiketi jossain reippaasti yli kahenkymmenen, eikä ovulaatiota ainakaan ole ollut. Niinpä me ollaan olion kanssa vaan harjoteltu sitä vauvantekoa ;}
Ehhehe, olio sotki siemenensä toissailtana vähän hukkaan ja kun se tajusi sen ite niin meni ihan lukkoon :D niinpä se veti sitten eilen uusinnan, tulikohan sille nyt hyvä omatunto ;}

Atkinsin 3. päivä. Tajusin juuri ettei mulla ole vaakaa käytettävissä oikeen missään. Eli mennään mutu-tuntumalla. Ja punnitaan sitten kun näyttää jo omasta mielestä ihan hyvältä..ainakin vatsan turvotus on laskenut jo nyt kovasti, housut meni jalkaan aamulla ilman enempiä kiroamisia ;}

Missäs kaikki oooon?

Täällä mää...

Piru vie kun ei vaan kerkiä joka paikkaan, kauhee vuori papereita tossa pöydällä eikä mihinkään pienene...

Ei mitään uutta täällä, masua vähän tuosta oikealta puolelta vihloo pahasti mut ei kai siinä sen kummempaa... Ja tissit on taas uudestaan kipeytyny, hö...

Mitäs meitin plussanneille kuuluu, millaiset on olotilat?? Haidilla mitään merkkejä?? Vähänkö on jännittävää!!! Ohdikselle tulossa välikuukausi vai, on se hyvä harjoitella kunnolla varastoon niin tosipaikan tullen sujuu mukavasti. ; ) Jooxilla ollut mukava reissu, ite mietin lauantaina lapset johonkin viedä kun huomenna tulee lomarahat!!

Hui muuten tuli tuosta peittojen heiluttelusta mieleen että systerihän asuu meidän seinänaapurina ja kun me oltiin reissussa niin olion tytär 17 v oli meillä asustelemassa. Noo, systerillä oli sit yks aamu meinannu mennä aamukaffet väärään kurkkuun kun meiltä oli alkanut kuulua melkoinen aamusextailun ryske!! Jotenkin hassua ajatella siitä likasta semmoista!! Emmää vaan ton ikäsenä mitään tehny... diipadaapa... : O

Joo, jatketaan taas töitä...

Ohdis:" Tiedäks miksi tollasta kutsutaan meillä? Se on ostosignaali! ;} eli nyt vaan tarjousta pakettiin ja tilausvahvistus menemään. "
=D Jah-Hu-Huuuuuu =D ! Ostosignaali !
Tota en ois arvannu.....aika hyvä !

Vaan eipä ole peittoja heiluteltu meillä....ei vaan jaxa
eikä tota olioo tunnu paljon kiinnostavankaan, joku ihme möksötys-kausi menossa.
Ja senkerran kun ois aikaa kahestaan, käy heti naapurin ukot hakemassa
sen rakennushommiin...onhan täs monta projektia taas saatettava loppuun
kesäloman aikana silläkii....( hitsi... hivuttaisko salaa baby-projektinkin sekaan,
ei varmaan edes tajuais noiden kaikkien hommien keskellä tota, kjähkjäh...
nii, sitä lottovoittoa odotellessa - eihän meillä muuten olekaan "varaa" vauvaan =)

Mikä toi atkins-dieetti muuten olikaan ?
Mitä pois ja mitä ei ?
Valaise hiukan mua nuijaa, Ohdis , jooko ? Jos mäkin saisin pois edes pikkuriikkisen siivun tosta navan kohilta....

Vitsi kun ois ihanaa saada aikaa ihan kaksin,
vaikka yks ilta+yö edes... jotenkin mä kaipaan moista, edes kerran vuodessa,
mut ei oo varaa lapsenlikkoihin - ja sitten pitäis kotoa häipyä johonkin vielä.
Eikä meillä ole ketään, joka kaitsis meidän nuppusia. Hö.
Joten siis vauvarojektikin kärsii tästä.Hö.

Ohhos...Tittin sisko ollu korva seinässä( ?? )
kun on kuulunu mielenkiintoisia ääniä ;o)
On se vaan outoo kun tuntuu, että nykyisin noi 17-veet ( ja nuoremmatkin )
on muka "liian nuoria" niihin hommiin,
ja ite on muka ollu silloin samanikäisenä niiiiiin aikuinen, että...
Nykyisin vaikka ne pukeutuu ihan aikuisen tavoin, niiden aivot tuntuu jääneen
johonkin...krhm...mihin lie ? narikkaan ? - ei meillä vaan ikinä.
( Minä - paraskin sanomaan,
alotin nimittäin sexielämän IHAN liian nuorena... ei kerrota kelleen )
*viheltelee**''....emmäkään ton ikäsenä vielä mitään o tehny...ehe-ehe.

Mä olin näköjään reissussa ottanut 250 kuvaa, aika hyviäkin jotkut.
Parhaat kuvat on kyllä sieltä museosta - sovittiin jo lasten kans,
et enskerralla mennään sinne niin, et on just syöty ja aikaa on,
eikä lomakaudella mennä ensinkään.
Saa rauhassa katella ja keskittyä, eikä ole rysistä.

Atkins on hiilihydraatiton dieetti, eli syöt juustoja, lihaa, kanaa, rasvaa yms. niin paljon ku napa vetää ;)
Tänään uutisissa: http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp

Iltoja täältäkin:)
Ihan ryytynyt olen kun taas vapaiden jälkeen on päivä tehty töitä. Jaksais vielä 3 päivää niin sit olis työt loppu tämän kesän osalta...huoh...niin ja pitäs se tätikin lauantaina tulla jos on tullakseen. Tietysti kierto viruu kun tässä stressaa ja jännittää.
Tissikipu jatkuu öisin ja aamuisin, päivällä ei niinkään, muuta ei oikeestaan ole just nyt, mahakipukin on loppunut. No tietysti mieliala...kiihtyy nollasta sataan alle puolen sekunnin:) tää kyllä kielisi siitä, että täti on tulossa:(
Taidan kaivautua viltin alle tuonne sohvalle. Olio lähti juuri johonkin muutaman ukon kanssa, ei kertonut minne ja millon tulee??? Toivottavasti tulee kävellen, eikä kontaten.

Eilen lopetin täällä höpinät, tänään aloitan:))
Nukkua olis saanu hieman pidempään, mutta pissahätä herätti ja eihän se uni enää sit tullut, joten mitäs sitä muutakaan kun napsauttamaan kone päälle. Tää kone on varmaan täynnä jotain bittimatoja kun niin hitaasti toimii, ärsyttävää, mutta en jaksa nyt alkaa tätä läpi käymään. Ensiviikolla on aikaa paremmin.

Rauhallisuus kotona jatkuu, sillä likat ilmoittivat kotiutuvansa vasta huomenna, vaikka tänään piti tulla kotiin.
Eikä se oliokaan eilen ollut kun hetken jossain, vaikka minä jo olin ihan varma kun miesporukalla lähtivät, että ei siltä kovin suorana takas tulla:))

Aamupalalle tästä on mentävä, ettei tule huono-olo...kp:t 32/33 vähiin menee ennen kun loppuu...jos loppuu...saishan nuo jatkua seuraavat n. 9kk:)
Palailen kun saan itseni tankattua...ei siihen mee koko aamupäivää:)))

Tulin pyörähtämään ennenkuin aloitan tämän päivän työt: remppaan toimistoa :D
Heinäkuu on hiljasta aikaa ja tää kaipaa vähän ilmeenkohotusta..joten pakkasin aamulla akkukoneen ja kaikkea muuta kivaa..firma on sentäs luvannut maksaa maalit. Kumma miten herättää huomiota kun naisella on pakki mukana :P

Tuohon sekstailujuttuun en ehtinyt eilen kommentoida, mutta taidan olla samoilla linjoilla Jooxin kanssa xD 17-vuotiaana, olin asunut 2 vuotta poissa kotoa, olin töissä teatterissa ja tapasin exäni. Pian olinkin kihloissa ja sitä myöten raskaana..neitsyys meni jo vuosikausia aiemmin.

Haidin oireet kuulostas niin hyvältä, toivon ihan aikuisten oikeesti teille tärppiä. Ja mukava ettei oliokaan sitten eksynyt mihinkään vaikka ehkä on koitettu houkutellakin ;}

Huoh, muksut meni eilen mummolaan, olio lähtee tänään polttarireissulle . Menevät johkin mökille..bestmanin ja olioni tuntien, saunovat, paistavat loimulohta ja maistelevat viskiä. Siis oikeesti maistelevat, kumpikaan ei pahemmin juo :D Mun olioni "ottelukestävyys" on kahden siiderin luokkaa ;}

Minä siis orpona piruna jälleen :} olen suunnitellut aikaa kaverien, hääpuvun, kukkapenkin ja viinipullon seurassa. Ehkä sitä joutuu kaupungissakin pyörähtämään ;}

Jees, mutta nyt sotkemaan itseni --->

Kyllä minä luulen nyt oireiden olleen tuota kuuluisaa PMS:sää, sillä nyt juilii alamahaa niin menkkamaisesti, että voisin melkein veikata kellonajan koska alkaa, ellei mene ohi:( ei tainnut onnistaa tälläkään kertaa ja sit tuleekin tauko ainakin syyskuulle saakka. Ehditään tässä välissä hurrata muiden plussia...kukas on jonossa seuraavana...siis millä mallilla kierrot ja keilailut kullakin on???

Eli Haidille pitäisi ylihuomenna tulla täti kylään..toivotaan kuitenkin että pysyy poissa. Onneksi syyskuukaan ei ole kauheen kaukana, pianhan on jo elokuu.

Mä voisin olla jonossa seuraava..tosin ei taida olla toivoakaan :( eilen taisin juuri todeta, että koopeet menee jo pitkällä muttei ovulaatiota ainakaan ole ollut..olen mittaillut lämpöjä ja ne on noin 36.2, eikä arista nännejä kuten aina oviksen jälkeen..keilailtu meillä on ahkeraan kuiteskin, olio on pitänyt huolta, että simppoja ois aina tarjolla jos vaan munasolua näkyisi.
Elokuu tosiaan lähenee, se tarkoittaa sitä että meilläkin otetaan puhelua neuvolan suuntaan, oli sopimus että silloin saisin jo vähän apua..

Saanx mä Haidi kans vastata, vaikkei plussauksista tai edes sen toivosta ole tietoakaan.... ?
kierrossa ois nyt just vissiin sopivaa aikaa menossa,
mut keilailuintoa ei löydy. Ei oliolta eikä multa.
Pitäsköhän mennä vieraisiin, että piristys hieman tää s-elämä ??!

Ohdis taitaa olla seuraava tosiaan vuorossa ;o)
MUTTA sitä ennen Haidi. Mä tsemitän niin 100 lasissa ja peukut
on meillä kaikilla pystyssä ihan Haidia varten =o)
Joten nuo oireet ei voi olla sitä, mitä uskoit,
vaan täti eksyy matkalla johonkin huispois. Näin on nyt päätetty.
Ei mutinoita.

Sitäpaitsi lauantainahan on vasta aika-ajot, ne formulakisat ajetaan vasta
sunnuntaina.
Ei siis ehdi ferrari paikalle lauantaiks.Sorry ;o)

Äh...naapurinrouva tuli. Gottago !

Nimenomaan aika-ajot on lauantaina, mut sunnuntainahan ne menkat pitäs alkaakin, että kierrosta tulisi tuo aikaisemminkin ollut 33...eli mun tuurilla oon mukana niissä ajoissa punaisella ferrarilla ja voitan varmasti sillä silloin on vuosisadan raivo päällä!!!
On kyllä sellaset masisfiilikset nyt, että ei yhtään huvittas töihin lähtee kuuntelee kenekään vaivoja ja kolotuksia...täytyy taas käyttää kaikki mahdollinen itsehillintä mitä ikinä löytyykään, että pystyy vetää työvuoronsa läpi.

Yhteistyössä