Heipat täältä sairasvuoteelta

mä olen ollut kipeenä koko joulun, aattona illalla kävin päivystyksessä kun ei enää meinannut henki kulkea...niin oli pahaksi tuo keuhkoputkentulehdus yltynyt...no nyt alkaa jo hieman helpottaa kun muutama päivä lääkekuuria on takana.
Meillä ei enää pukki vieraillut kun ovat niin isoja nuo ipanaiset, mutta kyllähän noita paketteja taas siunaantui

Palatakseni vielä tuohon lääkärireissuun...lääkärinä oli nuorehko venäläistaustainen nainen ( näin oletin puheesta päätellen) no jokatapauksessa...ensin hän kyseli perussairauksista ja sitten ,että miksi syön metformiinia...no sanoin että tavallaan gynen kautta ne olen saanut kun gynen konsultoitua sisätautilääkäriä ne aloitettiin...no joo pitkä tarina...mutta siis tämä tärppäämättömyys tuli esille ja siitäkös tämä lääkäri innostui minulle kertomaan kaikenmaailman tutkimuksista mistä hän on kuullut tai ollut mukana...hän luetteli minulle ohjeita pitkät pätkät tulevaisuuden varalle

ensimmäisenä käski alkaa syömään foolihappoa jossain muodossa, siis purkista ja sitten hän mainitsi disperiinin...no tästähän on jo puhetta ollutkin aikasemmin ja viimeeksi inseminaation yhteydessä sitä söin. Lääkäri oli vaan sitä mieltä, että nyt pitäisi syödä kaikenaikaa pienellä annoksella. Clomeista mainitsi myös ja tietysti sanoin niitäkin käyttäneeni. Hänen koktailinsa yritykseen oli siis foolihappo, disperiini, jo käytössä oleva metformiini, clomifen ja heti mahdollisen tärpin käytyä vielä keltarauhashormoni alkuraskauden tueksi ja sitten vielä disperiiniä järeämpi Klexane-piikitys, ehkäisemään tukoksia ja näin ollen keskenmenoa.
Oli aika metka lääkärikäynti...tuli se keuhkoputkentulehduskin hoidettua, mutta olin posiviitisesti yllättynyt, että lääkäriä kiinnosti muukia kuin se vaiva miksi sinne menin. Ei minun kohdalle ole koskaan sattunut vastaavaa, aina on hoidettu vaan se vaiva miksi on lääkäriin mennyt...jos sitäkään

))
Vaikka minun kuumeeni on ollut tässä välillä aika laimeaa, tämä lääkäri sai sen taas nousemaan korkeuksiin

))) eilen seikkailin netissä ja lueskelin foolihaposta ja muistakin vitamiineista ja olen vakuuttunut siitä, että arki kun valkenee apteekissa on käytävä

tämä tulikin aika hyvään aikaan, sillä heti vuoden alussa on gynelle varattu aika. Nyt yritän selättää tämän räkätaudin ja kerätä voimia taas tositoimiin

))