Heeeelou! Täällähän minä! En paketissa, enkä Korvatunturilla (vaikka näin ihan komen tontun...)...
Ei voi olla liian helppoa, tämä elo. Joulustressiä olen pyrkinyt välttämään, mutta kun tuo reissu painaa päälle. Mulle paukahti tässä viisaudenhammas, se piti käydä kuvauttaa ja tulehtunuthan se oli, eli lääkekuuri reissuun mukaan, jee jee.
Eikä sekään vielä riittänyt vaan joku ärsy pöpö on nielussa ja pää on sen mukainen kun joku olisi lekalla paiskonut.... Ei auta, työt on tehtävä ennen joulua, pakkaamiset on hyvällä mallilla, loppujen jouluruokien hankinta on vielä edessä (sikaa metsästämään...) niin eiköhän se siitä... toivottavasti. Taasen on aika käydä nappaamassa muutamat pillerit että olo kohentuu ja silmät pysyy kirkkaina
Täällä onkin ollut kiitettävästi juttua, Jouluinen tervehdys kaikille!!!
Ihgun kuvan Tehis olit tuonut neidistä!! Kiitos!
Jaa, vai murkkuikä kolkuttelee, osanottoni vain. Meidän 13.v on murkkuillut jo jonkin aikaa, kyllä välillä pinna paukkuu, mutta menen piiloon kodinhoitohuoneeseen ja sinne ei kyllä kukaan vapaaehtoisesti tule (joutuu pyykkäämään!)! Viimeksi sunnuntaina mietittiin että oliko se meidän maailmakin niiiiiiiin musta valkoinen... huoh...
Mitäs kaikkea täällä olikaan.... hmmm.... Kata, eikös se ota useammatkin kuukautiset ennenkuin tasottuu nuo vuodot kun on kierukka laitettu? BTW, suurimpaan osaan tämän päivän terveyssiteistä lisätään jotain (en muista mitä!) ainetta, joka aiheuttaa allergiaa monelle. Itsekkään en esimerkiksi pysty ollenkaan libresseä käyttämään, aiheuttaa meinaan nasevaa kutinaa haaruksiin!! (yöks)
Niistä puheen ollen... äääh, vähänkös menee hermo, eilen tuli tuhrua ja tänään ei yhtään mitään! Vinetto, hieno sitten kulkea rätti pefassa rannalla. ARGH! Tarvii vissiin tänään vähä rassata putkia
Titille tsemityksiä ultraan!!!
Nyt en löytänyt (kiirekiire) että minkä kokoisia teidän 9 vuotiaat on? Isoja vissiin...
Meinasi tulla poru eilen ehtoolla kun hain meidän keskimmäiselle kesäkengät vintistä, eikä mitkään mahtunut!! Pakko lähteä hakemaan jonkin sortin kesämonoa kaupoilta, pojalla on ihan älypaljon kasvanut viimeisen vuoden aikana jalka (nyt n.36), saadaan vissiin muutamien vuosien päästä hakea veneveistämöltä kenkiä.... (Niin ja äijä on siis 7.v)
Hätäisesti luettu ja kirjoitettu, anteeksi siitä kaikille ja raaauuuhaallista joulunalustaa kaikille! Tervettää (kipeä) Papu