Isä on HULLU

  • Viestiketjun aloittaja Lumihiutale 13
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mitä väliä, vaikka ois provo? Hyvä keskustelunaihe kuitenkin.

Jotenkin musta tuntuu, että aapeen isä on ihan rikki. Tarvitsisi omaa aikaa hiljaisuudessa ja rauhassa. Reissuja ja muuta "kivaa" saattaa ehdottaa jotta korvaisi sillä huonoa käytöstään mutta lopulta reissukin aiheuttaa lisää stressiä eikä tuu olemaan kellekään helppo.
Ei ole provo, kuinka monelle pitää tämä sanoa :(
 
vierailija
Mitä väliä, vaikka ois provo? Hyvä keskustelunaihe kuitenkin.

Jotenkin musta tuntuu, että aapeen isä on ihan rikki. Tarvitsisi omaa aikaa hiljaisuudessa ja rauhassa. Reissuja ja muuta "kivaa" saattaa ehdottaa jotta korvaisi sillä huonoa käytöstään mutta lopulta reissukin aiheuttaa lisää stressiä eikä tuu olemaan kellekään helppo.
Ei ole provo, kuinka monelle pitää tämä sanoa :(
 
vierailija
Minkäs lapsi sille mahtaa? Äiti voisi paljonkin! Toivottavasti tohtii kertoa äidille kaiken, myös se että pelkää, on syy kertoa!
Huoh, oon puhunut tästä äidille ja ollaan keskustelu isän kanssa mutta hän ei kuuntele :( Isä valehtelee kovasti äidille että ei olisi muka tehny niin. Enkä valehtele mulle on ihan pienestä asti opetettu että ei saa valehdella ja se on väärin. Harmi kun osa täällä ei usko. Mutta kiitos kommentista saan näistä tukea
 
vierailija
Puhuuko ap totta? Käykö näin oikeasti? Vai onko nämä teinin vilkasta mielikuvitusta? Kapinaa?
Mun murrosikä ei ole edes vielä alkanut. Ja puhun totta. Oon yrittänyt parantaa ilmapiiriä koti töillä, yllätyksillä yms... Mutta kaikesta iskä aiheuttaa riidan. Usko tai älä. Enkä edes jaksaisi kapinoida eikä olisi aikomustakaan sellaiseen tai ajatusta. Se ei auta yhtään mitään.
 
vierailija
Olkoon draamaa.
Mutta onko ok että isä juo joka päivä kaljaa ja viiniä?
Onko ok suuttua jos tyttö tekee lettuja? On. Jos ei osaa siivota jälkiään, siitä varmaan kyse.
Onko ok uhata ajaa ojaan? Uskon että sanoi vain että älä häiritse kuskia tai muuten ajetaan ojaan.
Onko ok moittia ulkonäköä? On jos pukeutuu kun lu'tkat
Onko ok jos isä uhkailee erolla ja mykkäkouluilee? Vanhempien välinen asia, turhaan ap siitä välittää.
Onko ok että tyttö pelkää isäänsä? Ei pelkää, säännöt vaan v"tuttaa
Onko isä ihan ok? No ei ole..
Eikä ole ap:kään.
Just kiitos vaan tästäkin. Lettu jutussa oli kyse siitä kun olin puhelimella samalla kun söin ei siitä etten olisi siivonnut jälkiä. Eikä me häiritty kuskia jos isä suuttuu hymystä, naurusta, normaalista puhumisesta siskon kanssa se on outoa ja väärin. Pukeudun myös normaalisti, jos farkuissa ja t-paidoissa on jotain outoa se vika on sinussa. Moittii mun silmäpusseja kun mulla on aina ollut luonnostaan sellaiset.
Joten lue teksti uudestaan, olet ymmärtänyt asiat väärin.
 

Yhteistyössä