Isä on HULLU

  • Viestiketjun aloittaja Lumihiutale 13
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
huusin sille takasi ku oon nii loppu. Mua käy äitiä ja muita sääliksi kun se joutuu kuuntelee jopa töissä mun puheluita ja itkua iskän touhusta. :
Tässä on vain tarinan toinen puoli. ehkä teinin värittämänä.
voisi ap:ltä kysyä että oletko hankala teini? kiukutteletko kotona ja vaadit sitä ja tätä? siltä vähän vaikuttaisi. jankkaat ja valitat jopa äidillesi kun se on töissä. ei vanhemmat jaksa teinien draamaa aina ja jokapäivä.
 
vierailija
Anteeks vaan mutta te täällä ette ole asiallisia lueppa näitä kommentteja ni huomaat että saan epä asiallisia kommentteja. Ja mun aloitus viesti oli kans asiallinen. Tulin pyytämääm apua perheongelmiin ja siinäkö on taas jotain väärää. Olisin odottanut ystävällisempää ja asiallista käytöstä mutta en sitä saanut.
Täällähän on tuollaista eikä monellakaan ole edes lapsia, vaikka luulisi olevan. Ota yhteyttä tuonne:rolleyes: kuitenkin ja he tietävät mitä tekevät - tai ainakin luulisi niin.
 
vierailija
Varo ainakin olemasta itse aikuisena samanlainen tai ottamasta tuollaista puolisoa.

Helposti tekee jommankumman virheen.

Mun mies on välillä räyhäävä kaheli. Harmittaa lasteni puolesta.
 
vierailija
Aina kun isäsi raivoaa, syy ei ole sinussa.
Näyttää siltä että isäsi oikein etsii syytä että voisi sinulle raivota. Se on siis ihan se ja sama mitä teet, hän raivostuu sulle silti. Hän raivostuu jos puhut hänelle, hän raivostuu jos et puhu hänelle. Ymmärrätkö? Älä ota siis itseesi!! Vika ei ole sinussa! Isälläs on nyt pahasti jotain vialla. Noin ei todellakaan saisi käyttäytyä!
Äitisi olisi syytä nyt selvittää tuo tilanne joko erota tai jotain muuta. Tai sinun pitää pyytää ulkopuoliselta apua.
 
vierailija
Aina kun isäsi raivoaa, syy ei ole sinussa.
Näyttää siltä että isäsi oikein etsii syytä että voisi sinulle raivota. Se on siis ihan se ja sama mitä teet, hän raivostuu sulle silti. Hän raivostuu jos puhut hänelle, hän raivostuu jos et puhu hänelle. Ymmärrätkö? Älä ota siis itseesi!! Vika ei ole sinussa! Isälläs on nyt pahasti jotain vialla. Noin ei todellakaan saisi käyttäytyä!
Äitisi olisi syytä nyt selvittää tuo tilanne joko erota tai jotain muuta. Tai sinun pitää pyytää ulkopuoliselta apua.
Älä viitsi. Teini draamailee ja olet heti uskomassa :rolleyes:
 
vierailija
Älä viitsi. Teini draamailee ja olet heti uskomassa :rolleyes:
Olkoon draamaa.
Mutta onko ok että isä juo joka päivä kaljaa ja viiniä?
Onko ok suuttua jos tyttö tekee lettuja?
Onko ok uhata ajaa ojaan?
Onko ok moittia ulkonäköä?
Onko ok jos isä uhkailee erolla ja mykkäkouluilee?
Onko ok että tyttö pelkää isäänsä?
Onko isä ihan ok? No ei ole...
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Olkoon draamaa.
Mutta onko ok että isä juo joka päivä kaljaa ja viiniä?
Onko ok suuttua jos tyttö tekee lettuja?
Onko ok uhata ajaa ojaan?
Onko ok moittia ulkonäköä?
Onko ok jos isä uhkailee erolla ja mykkäkouluilee?
Onko ok että tyttö pelkää isäänsä?
Onko isä ihan ok? No ei ole...
Puhuuko ap totta? Käykö näin oikeasti? Vai onko nämä teinin vilkasta mielikuvitusta? Kapinaa?
 
vierailija
Olkoon draamaa.
Mutta onko ok että isä juo joka päivä kaljaa ja viiniä?
Onko ok suuttua jos tyttö tekee lettuja? On. Jos ei osaa siivota jälkiään, siitä varmaan kyse.
Onko ok uhata ajaa ojaan? Uskon että sanoi vain että älä häiritse kuskia tai muuten ajetaan ojaan.
Onko ok moittia ulkonäköä? On jos pukeutuu kun lu'tkat
Onko ok jos isä uhkailee erolla ja mykkäkouluilee? Vanhempien välinen asia, turhaan ap siitä välittää.
Onko ok että tyttö pelkää isäänsä? Ei pelkää, säännöt vaan v"tuttaa
Onko isä ihan ok? No ei ole..
Eikä ole ap:kään.
 
vierailija
Olkoon draamaa.
Mutta onko ok että isä juo joka päivä kaljaa ja viiniä?
Onko ok suuttua jos tyttö tekee lettuja? On. Jos ei osaa siivota jälkiään, siitä varmaan kyse.
Onko ok uhata ajaa ojaan? Uskon että sanoi vain että älä häiritse kuskia tai muuten ajetaan ojaan.
Onko ok moittia ulkonäköä? On jos pukeutuu kun lu'tkat
Onko ok jos isä uhkailee erolla ja mykkäkouluilee? Vanhempien välinen asia, turhaan ap siitä välittää.
Onko ok että tyttö pelkää isäänsä? Ei pelkää, säännöt vaan v"tuttaa
Onko isä ihan ok? No ei ole..
Eikä ole ap:kään.
Ei kai voi olla ok tuollaisella kasvatuksella.
" Iskä uhkailee erolla ja sit aina pitää toimii just niin kun hän haluaa tai muuten on mykkäkoulua päivän ajan jopa pidempään."
Mykkäkoulu on vallankäyttöä.
 
vierailija
Kannattaa lukea hyviä kirjoja, niin ei pääse isä täysin pilaamaan ajatusmaailmaa. Ihminen kun ei voi muuttaa ketään muuksi - ainoastaan omia tapoja ja tottumuksia voi. Vähän niinkuin mieheni mummo (synt.1895) sanoi usein, et "tottumus on toinen luonto":cool:
Ja se suurempi asia on tietysti äitisi ratkaistavissa.
Kiitos tästä kommentista, on kivaa kun täällä on ihmisiä jotka yrittää neuvoa
 
vierailija
Varmasti kamalaa...mulla on kokemuksia myös pinna kireällä olevasta isästä ja ylikiltistä äidistä, vaikka ei isä ihan noin paljon kontrolloinut meidän sanomisia ja tekemisiä.

Voisiko olla että isälläsi olisi adhd, joka tekee sekä ärsytyskynnyksen madaltumista että alkoholiriippuvuutta?
Narsistisia piirteitäkin on, googleta narsismi.

Mä puhuisin sinuna äidille, äidin on löydettävä nyt rohkeus joko laittaa isä ruotuun tai erota.
Mut jos ei auta, niin soittaisin sossun tädille tai perheneuvolaan seuraavaksi. Joku ojaan ajamisella uhkailu lapset kyydissä ei ole turvallisen isän keinoja, terveelle isälle ei tulisi mieleen edes ärsytettynä tuommoinen.

Isäsi on käytöksensä kanssa kuin 4-vuotias "kakara". Hän on perheessänne lapsi joka ei kestä mitään.
Kiitos tästä kommentista, onhan tää rankkaa ja pitää olla varovainen ettei vahingossakaan tee virhettä tai sano väärin... Tänäänkin sain kuulla että on se kumma kun ei saa kania häkkiin kommentin kun pyysin äitiä auttaa (ei siis pidetä pupua häkissä, mutta siksi aikaa kun menin syömään päivällistä). Harmittihan tuo kommentti, enhän mä sille mitään voi jos Pupu vähän kiukuttelee. Mutta kiitos neuvoista
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä