Intuitiontestausleikki!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tiina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
pieni perhe on kyllä ympärillä, käsittäen minut ja kaksi lastani. 6v poika ja 5v tyttö, molemmat ovat kyllä vaaleahiuksisia. pitkän nuoruuden olen elänyt, kyllä :D
koen kyllä olevani tyytyväinen ja onnellinen lapsistani, muuten elämässä on surua.

Punertavan vaalea, ruskea, 30, valkoinen

Näen ympärilläsi perhettä, lapsiakin enemmän kuin yhden. Mulle nousee sellainen mielikuva, jonka mukaan sä olet siellä tällä hetkellä hyvin avoimin mielin ja toivoisit saavasi tästä jotain todellista itsellesi. Siis sä haluaisit hirmuisesti syvempää kosketusta henkimaailman asioihin, olet vielä alussa sillä polulla mutta hyvin utelias ja avoin asioille jotka ovat sinulle vielä vieraita. Ennakkoluuloton, se on se sana. Sinussa on runsaasti lämpöä, pyrit ymmärtämään toisia etkä halua "tuomita" ketään ilman että olet pyrkinyt ensin ymmärtämään hänenkin näkökantansa tai tilanteensa.
Edelleen tähän nousee uudestaan tuo kiinnostuksesi muutakin kuin fyysistä maailmaa kohtaan, ehkä siitä on tulossa seuraava etappi elämässäsi?

[QUOTE="Tiina";28025211]Näen ympärilläsi perhettä, lapsiakin enemmän kuin yhden. Mulle nousee sellainen mielikuva, jonka mukaan sä olet siellä tällä hetkellä hyvin avoimin mielin ja toivoisit saavasi tästä jotain todellista itsellesi. Siis sä haluaisit hirmuisesti syvempää kosketusta henkimaailman asioihin, olet vielä alussa sillä polulla mutta hyvin utelias ja avoin asioille jotka ovat sinulle vielä vieraita. Ennakkoluuloton, se on se sana. Sinussa on runsaasti lämpöä, pyrit ymmärtämään toisia etkä halua "tuomita" ketään ilman että olet pyrkinyt ensin ymmärtämään hänenkin näkökantansa tai tilanteensa.
Edelleen tähän nousee uudestaan tuo kiinnostuksesi muutakin kuin fyysistä maailmaa kohtaan, ehkä siitä on tulossa seuraava etappi elämässäsi?[/QUOTE]

Lapsia on vain 1 jos ei karvaisia kakaroita lasketa. Henkimaailma ei kyl sen kummemmin kiehdo kun mitä normaali uteliaisuus vaatii. Ennakkoluuloton joo ja koitan välttää tuomitsemista - ei ole mun asiani tuomita muita. Seuraava etappi tuskin on muuta kun nimenomaan fyysisen maailman puolella, tai ainakin kaupallisia aineita pidetään hyvinkin maallisina asioina :D

[QUOTE="Tiina";28025182]Vaikuttaisi siltä, että olet vielä lapseton, ehkä jopa sinkkukin. Sukulaistesi lapset ovat sinulle lähellä sydäntä, olisiko sisarusten lapsia ilmeisesti nämä tässä. Olet hyvin toiveikas oman tulevaisuutesi suhteen, sinulla on paljon suuria suunnitelmia/haaveita, joita tuskin maltat odottaa tapahtuvaksi. Tällä hetkellä olet hyvin elämäniloinen, innokas ja energinen, melkeinpä tanssahtelet eteenpäin :)[/QUOTE]

Aika hyvin :) Lapseton olen, mutta en sinkku. Lapsikin tilauksessa. Läheisiä lapsia tosiaan on lähipiirissä. Loppuosa menikin sitten täysin oikein!

Yhteistyössä