Intuitiontestausleikki!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tiina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Tiina"

Vieras
Kirjoita viestiin
hiusten- ja silmienvärisi, ikä sekä ensimmäisenä mieleen tuleva väri

-niin minä kirjoittelen pari riviä sinusta. Vastalahjaksi sitten palaute, eikös niin?

En ennusta enkä välttämättä "katso" järjestyksessä, en myöskään kaikille ketjuun osallistujille.

Blondi, vihreä, 29v, pinkki

Hmm..
Elämässäsi on tällä hetkellä jotain erityisen ihanaa, kukoistava rakkaussuhde vai pieni vauva, jotain uutta ihanaa alkua joka saa sinut leijumaan pilvissä? Luonteeltasi olet suhteellisen itsepäinen ja määrätietoinen etkä anna itseäsi poljettavan. Et ole kuitenkaan mitenkään hyökkäävä, ennemminkin arvostat rehtiyttä ja reiluutta, olet sitä mieltä että ihmiset saavat sitä mitä ansaitsevat. Niin hyvässä kuin pahassa.

[QUOTE="olento";28025103]Hiukset vaalean ruskeat, silmät harmaat. Väri: violetti. ikä 49 v.[/QUOTE]

Sinusta välittyy jotenkin levolliset tai rauhalliset energiat. Ehkä hieman alavireisetkin? Oletko elämässäsi vaiheessa, jossa pitäisi luopua jostakin vanhasta ja lähteä uutta kohti? Tämä alavireisyys voisi johtua tästä, olet vähän eksyksissä sen suhteen, mitä nyt pitäisi tehdä. Olet harkitsevainen ja pohdit asioista monelta eri kannalta ennen lopullisen päätöksen tekemistä.

vaalea tukka, sini-harmaa silmäinen
40 v
valkoinen

Sinusta nousee kuva, jonka mukaan olet hyvin eloisa ja sinulla on tällä hetkellä vilkas sosiaalinen elämä. Käytkö paljon ystäviesi kanssa ulkona? Jokin muutos lähimenneessäsi, joka on tuonut elämääsi lisää virtaa ja energiaa. Ihmissuhteen loppuminen, joka tuonut sinulle täysin uuden suunnan elämääsi?

[QUOTE="Tiina";28025130]Sinusta välittyy jotenkin levolliset tai rauhalliset energiat. Ehkä hieman alavireisetkin? Oletko elämässäsi vaiheessa, jossa pitäisi luopua jostakin vanhasta ja lähteä uutta kohti? Tämä alavireisyys voisi johtua tästä, olet vähän eksyksissä sen suhteen, mitä nyt pitäisi tehdä. Olet harkitsevainen ja pohdit asioista monelta eri kannalta ennen lopullisen päätöksen tekemistä.[/QUOTE]

Kyllä pitää paikkansa. Oikeastaan ihan joka kohta. On alavireisyyttä, joka liittyy nimenomaan muutoksiin, joita minun pitäisi urani suhteen tehdä. Muut asiat ovat hyvin, ja olen "levollinen", tai ehkä levollisen uteliaalla ja seuraavalla kannalla lähi-ihmisteni elämän ja ratkaisujen suhteen, ja rauhallisen tyytyväinen omassa parisuhteessani.

[QUOTE="Tiina";28025120]Hmm..
Elämässäsi on tällä hetkellä jotain erityisen ihanaa, kukoistava rakkaussuhde vai pieni vauva, jotain uutta ihanaa alkua joka saa sinut leijumaan pilvissä? Luonteeltasi olet suhteellisen itsepäinen ja määrätietoinen etkä anna itseäsi poljettavan. Et ole kuitenkaan mitenkään hyökkäävä, ennemminkin arvostat rehtiyttä ja reiluutta, olet sitä mieltä että ihmiset saavat sitä mitä ansaitsevat. Niin hyvässä kuin pahassa.[/QUOTE]

Odotan vauvaa, tosin en leiju pää pilvissä, vaan olen ennemminkin asian suhteen hyvinkin jalat maassa.

Olen hyvin itsepäinen ja määrätietoinen, enkä todellakaan anna itseäni poljettavan.

Tietyllä tavalla olen hieman hyökkäävä, mutta arvostan rehtiyttä ja reiluutta ja olen suurilta osin sitä mieltä, että ihmiset saavat sitä mitä ansaitsevatkin. Niin hyvässä, kuin pahassa.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti29v;28025112:
punamustat hiukset, silmät vihreät, 29v. väri vihreä

Sinulla on ympärilläsi pieni perhe, vasta yksi lapsi, korkeintaan kaksi (olisiko toinen vasta haaveissa tai tuloillaan, kun vahvana tuntuu vain yksi?). Tämä lapsi vielä pieni, tummahiuksinen poikalapsi? Koet tämän hetkisen elämäsi olevan onnellista ja tyytyväistä etkä kaipaa mitään suuria muutoksia nyt. Olet elänyt pitkän "nuoruuden" (vaikka nuorihan toki olet edelleen..), kuulostaa hassulta mutta tietänet itse mitä tuo pitkä nuoruus tarkoittaa?

Blondi, sininen, 24v, miekeentuleva väri: vihreä.

Vaikuttaisi siltä, että olet vielä lapseton, ehkä jopa sinkkukin. Sukulaistesi lapset ovat sinulle lähellä sydäntä, olisiko sisarusten lapsia ilmeisesti nämä tässä. Olet hyvin toiveikas oman tulevaisuutesi suhteen, sinulla on paljon suuria suunnitelmia/haaveita, joita tuskin maltat odottaa tapahtuvaksi. Tällä hetkellä olet hyvin elämäniloinen, innokas ja energinen, melkeinpä tanssahtelet eteenpäin :)

[QUOTE="Tiina";28025142]Sinusta nousee kuva, jonka mukaan olet hyvin eloisa ja sinulla on tällä hetkellä vilkas sosiaalinen elämä. Käytkö paljon ystäviesi kanssa ulkona? Jokin muutos lähimenneessäsi, joka on tuonut elämääsi lisää virtaa ja energiaa. Ihmissuhteen loppuminen, joka tuonut sinulle täysin uuden suunnan elämääsi?[/QUOTE]

en tunnista tästä itseäni

Yhteistyössä