Voisinpa harjoitella huuhaataitojani KOLMELLE

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kohta pois
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kohta pois

Vieras
Kerro siis minulle
-hiustesi ja silmiesi väri
-ikä
-ensimmäisenä mieleesi tuleva väri
-ja kysymys johon tahdot osviittaa.

EN VASTAA TERVEYSASIOIHIN
En myöskään kykene kertomaan tarkkoja aikamääreitä tai päivämääriä.

Joten onpa turhaa kysellä "koska tämä lapsi syntyy" tmv.

Ja pidätän itselläni oikeuden valita, kenelle KOLMELLE vastaan :)

Kiitos :)

[QUOTE="joo";26391368]Maantien ruskeat hiukset
Silmät siniset
Musta
Työtilanteeseen tietoa?[/QUOTE]

Kesäaika menee vielä epävarmoissa merkeissä, mutta syksymmällä tilanteet selkenevät. Joko sinulla on työpaikka tai työ tiedossa, tässä vaikuttaisi siltä että työ on sinulle jotenkin tuttua tai tutussa ympäristössä. Ei siis mikään sillä tavalla "uusi" paikka. Vakiintumista tuon työn suhteen, jatkat samassa pitempään.

Tummanruskeat, vihreät

-ikä
28

Pinkki

-ja kysymys johon tahdot osviittaa
Miten meidän kesä tulee menemään?

Kesäaika menee vielä epävarmoissa merkeissä, mutta syksymmällä tilanteet selkenevät. Joko sinulla on työpaikka tai työ tiedossa, tässä vaikuttaisi siltä että työ on sinulle jotenkin tuttua tai tutussa ympäristössä. Ei siis mikään sillä tavalla "uusi" paikka. Vakiintumista tuon työn suhteen, jatkat samassa pitempään.

Kiitos:)
Mulla tosiaan on osa-aikainen kesätyöpaikka, joka on suoraa jatkumoa koulutuksen aikaisessa työssäoppimispaikassa. Sopimus katkolla elokuun lopussa.

Tummanruskeat, vihreät

-ikä
28

Pinkki

-ja kysymys johon tahdot osviittaa
Miten meidän kesä tulee menemään?

Perheellisen ihanaa, iloista kesää. Lapsukaisia ja paljon naurua ja elämää :)
Lämpimiä muistoja, joista saat voimia tulevaan talveen. Mitään erityistä tai "dramaattista" ei minulle anneta, kaikki tuntuisi soljuvan ihan mukavasti. Välähdyksenomaisesti jokin mukava tapaaminen tai muu vierailu läheisten/ystävien seurassa, tämä jää lämpimänä mieleen pitemmäksikin aikaa. Ihan kuin jokin takapiha, istutte ja juttelette, yhdessäoloa, kuulumisten vaihtoa. Olisiko kyseessä jokin iloinen tapaaminen sellaisten ihmisten kanssa, joita ette ole tavanneet hetkeen? Siltä vaikuttaisi. :) Tulisiko jopa vähän yllätyksenä tämä vierailu.

[QUOTE="joo";26391408]Kiitos:)
Mulla tosiaan on osa-aikainen kesätyöpaikka, joka on suoraa jatkumoa koulutuksen aikaisessa työssäoppimispaikassa. Sopimus katkolla elokuun lopussa.[/QUOTE]

Suuret kiitokset palautteestasi :)
Oikein mukavaa kesää!

[QUOTE="Tintti";26391405]Kuontalo ruskea, silmät siniset
37v., lila
Onko muutoksia tulossa?[/QUOTE]

Parisuhteeseenko tämä liittyy? Myrskyisiä aikoja takana, vieläkään ei ihan selkeää tietä ole löydetty. Molemmat hiukan varpaillaan ja "välitilassa" miettimässä, mihin suuntaan kaikki kääntyykään.. löytyykö yhteinen sävel ja onni vielä, vai onko parempi erota ja lähteä eri suuntiin. Suurimmat tunteet puolin ja toisin ovat laantuneet, voimakkaimmin nousee tunteista surumielisyyttä ja arkuutta.

Kerro siis minulle
-ikä
-ja kysymys johon tahdot osviittaa.

EN VASTAA TERVEYSASIOIHIN
En myöskään kykene kertomaan tarkkoja aikamääreitä tai päivämääriä.

Joten onpa turhaa kysellä "koska tämä lapsi syntyy" tmv.

Ja pidätän itselläni oikeuden valita, kenelle KOLMELLE vastaan :)

Kiitos :)

Vaaleat hiukset, ruskean-vihreät silmät
22v
violetti
Miten pärjään tulevassa koulutuksessa?

Yhteistyössä