insuliinimurhista

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
kuinka paljon insuliinia pitää laittaa yliannostus, jotta diabeetikko kuolee? onko insuliinikuolema kivuton?
en ole murhaamassa ketään, mutta mielenkiinnolla kyselen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kuinka paljon insuliinia pitää laittaa yliannostus, jotta diabeetikko kuolee? onko insuliinikuolema kivuton?
en ole murhaamassa ketään, mutta mielenkiinnolla kyselen.

no yli 100iu on jo vaarallista...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kuinkahan kauan se kuoleminen kestää?

oikeesti, miks haluat tietää? ihan muuten vaan?

no, vastauksen tiedän tuohonkin mutta en tiedä uskallanko enää kertoa, kun jo ton iu-määränkin kerroin. (toivottavasti ap ei tiedä mikä on iu..) :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kuinka paljon insuliinia pitää laittaa yliannostus, jotta diabeetikko kuolee? onko insuliinikuolema kivuton?
en ole murhaamassa ketään, mutta mielenkiinnolla kyselen.

no yli 100iu on jo vaarallista...

Noh, riippuu, että kehen sen pistää. Tiesitkö, että joillain 2. tyypin diabetestä sairastavilla vaikka 150 ky voi olla ihan normaali päiväannos?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kuinka paljon insuliinia pitää laittaa yliannostus, jotta diabeetikko kuolee? onko insuliinikuolema kivuton?
en ole murhaamassa ketään, mutta mielenkiinnolla kyselen.

no yli 100iu on jo vaarallista...

Noh, riippuu, että kehen sen pistää. Tiesitkö, että joillain 2. tyypin diabetestä sairastavilla vaikka 150 ky voi olla ihan normaali päiväannos?

joo, mutta harvinaista se on. ja ap tahtoi tietää terveelle tappavan annoksen, ja luulen että vastasin oikein.. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kuinka paljon insuliinia pitää laittaa yliannostus, jotta diabeetikko kuolee? onko insuliinikuolema kivuton?
en ole murhaamassa ketään, mutta mielenkiinnolla kyselen.

no yli 100iu on jo vaarallista...

Noh, riippuu, että kehen sen pistää. Tiesitkö, että joillain 2. tyypin diabetestä sairastavilla vaikka 150 ky voi olla ihan normaali päiväannos?

joo, mutta harvinaista se on. ja ap tahtoi tietää terveelle tappavan annoksen, ja luulen että vastasin oikein.. :)

terveelle?? diabeetikostahan hän puhui

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kuinka paljon insuliinia pitää laittaa yliannostus, jotta diabeetikko kuolee? onko insuliinikuolema kivuton?
en ole murhaamassa ketään, mutta mielenkiinnolla kyselen.

no yli 100iu on jo vaarallista...

Noh, riippuu, että kehen sen pistää. Tiesitkö, että joillain 2. tyypin diabetestä sairastavilla vaikka 150 ky voi olla ihan normaali päiväannos?

joo, mutta harvinaista se on. ja ap tahtoi tietää terveelle tappavan annoksen, ja luulen että vastasin oikein.. :)

terveelle?? diabeetikostahan hän puhui

hups, luin väärin. mun moka, sorry. :ashamed:
 
insuliinin yliannostus ei ole helppo tapa lähteä, ekana alat tärisemään, tunnet pahoinvointia ja oksentelet ja seuraavaksi alat tuntemaan kipua rinnassa ja saat epileptikon kaltaisia kohtauksia... lopulta vaivut koomaan, eikä se tarkoita että välttämättä kuolisi, voi myös jäädä koomaan, saada aivohalvauksia tai sydänvikoja... tai pahimmassa tapauksessa muuttua "porkkanaksi"

ja on olemassa kahden tyyppisiä insuliini lääkkeitä, toiset vaikuttavat nopeasti ja toiset voivat kestää vuorokauden... tappava annos riippuu siitä miten painava ihminen on
 
Mä testaan tätä reseptii:
60 kpl 0,5 mg Xanor
(Purkillinen) 100kpl Truxal 25mg
15 x 3ml Novorapid-kynää
10 x 3ml Levemir-kynää
Enkä oo tulossa enää kommentoimaan kuinka kävi.
R.I.P.
 

Yhteistyössä