Kirpputorilla myyneet: Mikä on isoin tullut myynti saldo?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Itse meinaan viedä lastenvaatteita, joita on todella paljon ja todella hyvä kuntoisia. Hinnaksi laitan alhaisen hinnan, jotta eroon pääsee niistä ja mielenkiinnolla kyselen teidän myynti saldoja.
 
Mä olen myynyt vain kerran hyllykirppiksellä ja sain 349,50? paikkamaksun jälkeen.

Mulla oli tyttöjen hyväkuntoisia ja edullisia, nykyaikaisia vaatteita myynnissä. Mukana muutama lelu, kirja ja koriste-esine.
 
Mulla reilu 200e, käytettyjä lasten ja naisten vaatteita (ei mitään merkkituotteita mut ehjiä) ja koriste-esineitä, kirjoja jne.. kalleimmat oli muutama tupperin käyttämätön astia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itse meinaan viedä lastenvaatteita, joita on todella paljon ja todella hyvä kuntoisia. Hinnaksi laitan alhaisen hinnan, jotta eroon pääsee niistä ja mielenkiinnolla kyselen teidän myynti saldoja.

Olin itse myymässä viime syksynä Myyrmäkihallissa la-su ja tienasin 740e.
 

Similar threads

E
Viestiä
13
Luettu
952
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä