Minä niin inhoan olla kipeänä..

Tättähäärä

Aktiivinen jäsen
25.02.2005
1 018
0
36
että tänään on kyllä tullut otettua yliannostus kipulääkkeitä, en taida edes viitsiä minkälaisia annoksia :ashamed: Mutta kun pitää tehdä kotitöitäkin niin pakko olla mömmöhuuruissa että pystyy ne hommat tekemään
 
ai. Mä niin rakastan tätä olotilaa.

Joo. Niin varmaan. Voi vettu että vetuttaa. Pinna kireemmällä kuin viimeseen jännitetty kierrejousi, kun joka paikkaa kolottaa, jomottaa, särkee. Voimia ei ois yhtään ja nokka vuotaa.

*laittaisin pari huuto-hymppää jos pystyis* (tosin ah, helpotti jo pelkkä ajatuskin :D)

Parannutaan pian! :D (ainiin, mä en o ottanu mitään mömmöä vielä, kun toivon ensin vähän aikaa kerääväni parempaa vastustuskykyä ennen kuin alkaa särkylääkettä vetää. Vetuttavampaa sairastaa näin, kun sattuu koko ajan, mutta sen arvoista, kun sitten on vähemmän kipeenä. :) ((ainakin toivon niin ;) )) ).
 
Alkuperäinen kirjoittaja kuin myös:
ai. Mä niin rakastan tätä olotilaa.

Joo. Niin varmaan. Voi vettu että vetuttaa. Pinna kireemmällä kuin viimeseen jännitetty kierrejousi, kun joka paikkaa kolottaa, jomottaa, särkee. Voimia ei ois yhtään ja nokka vuotaa.

*laittaisin pari huuto-hymppää jos pystyis* (tosin ah, helpotti jo pelkkä ajatuskin :D)

Parannutaan pian! :D (ainiin, mä en o ottanu mitään mömmöä vielä, kun toivon ensin vähän aikaa kerääväni parempaa vastustuskykyä ennen kuin alkaa särkylääkettä vetää. Vetuttavampaa sairastaa näin, kun sattuu koko ajan, mutta sen arvoista, kun sitten on vähemmän kipeenä. :) ((ainakin toivon niin ;) )) ).


Noh mä tiedän että tämän sairauden mä sairastan joka kesä otin mömmöjä tai en joten suosiolla siirryin heti lääkelinjalle :) Ja pakko toipua ennen lauantaita...
 
Mä en sairastais jos en ois saanu tartuntaa pisaratartuntana suoraan suuhun. kieh vaan juu. Tiesin jo silloin heti, että nyt ei taida olla mittään mahkuja säilyä terveenä eikä sitten ollut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:
Mulla ei oo varmaan vuoteen olu pienintäkään flunssaa ja nyt pää täynnä räkää ja tosi voimaton olo. Särkylääkkeitä olen vältellyt, ei ne taitais flunssaan tehotakkaan!

:hug: Sinulle!

Ei varsinaisesti flunssaan, mutta oireisiin (alentaa kuumetta ja poistaa kivun ...luonnollisesti ;) )
 

Yhteistyössä