että tänään on kyllä tullut otettua yliannostus kipulääkkeitä, en taida edes viitsiä minkälaisia annoksia :ashamed: Mutta kun pitää tehdä kotitöitäkin niin pakko olla mömmöhuuruissa että pystyy ne hommat tekemään
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kuin myös:ai. Mä niin rakastan tätä olotilaa.
Joo. Niin varmaan. Voi vettu että vetuttaa. Pinna kireemmällä kuin viimeseen jännitetty kierrejousi, kun joka paikkaa kolottaa, jomottaa, särkee. Voimia ei ois yhtään ja nokka vuotaa.
*laittaisin pari huuto-hymppää jos pystyis* (tosin ah, helpotti jo pelkkä ajatuskin)
Parannutaan pian!(ainiin, mä en o ottanu mitään mömmöä vielä, kun toivon ensin vähän aikaa kerääväni parempaa vastustuskykyä ennen kuin alkaa särkylääkettä vetää. Vetuttavampaa sairastaa näin, kun sattuu koko ajan, mutta sen arvoista, kun sitten on vähemmän kipeenä.
((ainakin toivon niin
)) ).
Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:Mulla ei oo varmaan vuoteen olu pienintäkään flunssaa ja nyt pää täynnä räkää ja tosi voimaton olo. Särkylääkkeitä olen vältellyt, ei ne taitais flunssaan tehotakkaan!
:hug: Sinulle!