Instabeibet noin niinku ylipäätään ja case Sara Sieppi vs. Helmileena Nummela

Mun on pakko vielä sanoa, kun setis kerran tuntuu olevan linjoilla, Anniesta sen verran että vaiks niinko toi tissipuoli... ni siis sehän on mua yli kymmenen vuotta nuorempi mutta roikkuu ne enemmän jo mitä mulla.


Ja juu, kuvan oon nähnyt ku setä kerran auliisti jakoi. Siitä sivukuvasta näkee oikein hyvin.
 
9MM
Pakko myöntää et välillä käyn avlla lukemassa ja juoruilu postaukset esim saa pitkän litanian vastauksia. Mä esim en ollut pitkään aikaan kattonut sofia belforfin kuvia ni avllä höpistiin kuinka sen huulet roikkuu ja peppuimplantit roikkuu. Ni luulin et oikiasti nuin mut sitku menin kattoo ni en huomannut mitään siihen viittavaakaan. Ja oli instabeibeistä mitä mieltä tahansa ni ei niille tarvii haukkumaan alkaa. Esim sara sieppi kysyi kuvassaan instagramissa mistä pidit eniten ni sanoin et kiva kun kerroit elämästäsi ja tämä postaus ei ollut mainos kun postailet paljon mainos juttui ja inhoan mainoksia. Mut siellä lytätään ihmisen ulkonäkö täysin ja sitkun menee kattoon kuvaa ni ne jutut ei pidä paikkaansa et hyvillehän ne näyttää siihen mitä sanottu. Mut joo jotenkin mä en jaksa niitä juoruilui lukee enään jotenkin tylsää sellainen. Ja juoruileeko se heti kun pöydästä lähtee sinusta. Mikä siinä juoruilussa viehättää? Ja joo instagram on sellanen bling bling mainos ja kevyttä elämäntapaa kuvataan ni pääseekö sillon liian helpolla kun kaikki tuodaan nokan eteen ja ei tarvitse muutakuin kuluttaa ja näyttää jatkuvaa shoppailuaan. Ja annetaan sitä kuvaa et se elämä olisi tosi mielenkiintoista vaik esim mun mielestä ei ole mä en jaksais koko aikaa ostaa uutta tavaraa ja shoppailla jos vaik vituttaa. Mut myönettäkööt seuraan instassa muutamaakin salikissaa ja jopa yhtä bimbo doll se siis itse nimittää itseään siksi. Mut ku niillä on hyviä ja tsemppaavia viestei ja sit on myös mies bodareita jolta näkee treeni liikkeitä. Ok nä salikissat sit sitä sanomaansa bikini kuvin et onko se tietoista et se sanoma saisi paljon tykkäyksiä et ne suurin osa tykkäis siitä sanomasta eikä vain siit bikini kuvasta vaik se kuva tuo suurimman huomion ja sitä kautta fyrkkaa enempi fikkaan. Mut joo mä arastelen tykkäyksen käyttöö et luuleekohan joku et tykkäsin siit bikini kuvasta vai sen stoorista tai kauniista hymystä joka voi tuoda itselle posiakin ja ilostuttaa päivää.
 
9MM
Mut sen huomannut et jos haukkuu toista ni se huonontaa omaa sydäntä ja tulee pahaa oloa lisää et mitä kauemmin sitä linjaa jatkaa niin sit ei ole kuin pahaaoloa ja vihaa sisällä ja einää osaa vastata muutoin ja suuttumalla mitättömistä aaioistakin kun mieli on oppinut vastaamaan kiukulla. Tottakait voi antaa palautetta jos on ollut vaikka huono palvelu ihan asiallisestikin. Mut se kun saa toisen surulliseksi särkee myös sun sydäntä ja pimentää sitä tai kun käyttäytyy julmasti se syö sunkin sydäntä ja pahemmaks muuttuu ajan myötä et sekin pyörä miten raivokkaaati sen palautteen antaa kyllä aikuisten pitäisi pystyä hillitsemään itsensä. Okei peleissä sitten tietty tulee säksätystä. Mut huon käytös vaan pahentaa sun sydäntä myös. Ja viha ottaa vallan.
 
vierailija
Mut sen huomannut et jos haukkuu toista ni se huonontaa omaa sydäntä ja tulee pahaa oloa lisää et mitä kauemmin sitä linjaa jatkaa niin sit ei ole kuin pahaaoloa ja vihaa sisällä ja einää osaa vastata muutoin ja suuttumalla mitättömistä aaioistakin kun mieli on oppinut vastaamaan kiukulla. Tottakait voi antaa palautetta jos on ollut vaikka huono palvelu ihan asiallisestikin. Mut se kun saa toisen surulliseksi särkee myös sun sydäntä ja pimentää sitä tai kun käyttäytyy julmasti se syö sunkin sydäntä ja pahemmaks muuttuu ajan myötä et sekin pyörä miten raivokkaaati sen palautteen antaa kyllä aikuisten pitäisi pystyä hillitsemään itsensä. Okei peleissä sitten tietty tulee säksätystä. Mut huon käytös vaan pahentaa sun sydäntä myös. Ja viha ottaa vallan.
Kirjoitit kauniisti tärkeästä asiasta, kiitos. Tuo on totta.
 
9MM
Kirjoitit kauniisti tärkeästä asiasta, kiitos. Tuo on totta.
Mut sit mua joku juttu estää et naiselle kun on hellä ja hyvä ni se on muka noloa ja olen erittäin pidättäytyväinen naisten seurassa oikeassa elämässä. Ku jos osoittaa hempeitä tunteita ni sitä muuttuu sitten jotenkin ujoksi ja on vaikeaa puhua. Tyttöäni kyllä kehun mut mun on vaikeeta kehua muita ihmisiä ku sitä jotenkin on panttailtu aina mun elämässä.
 
vierailija
Mut sit mua joku juttu estää et naiselle kun on hellä ja hyvä ni se on muka noloa ja olen erittäin pidättäytyväinen naisten seurassa oikeassa elämässä. Ku jos osoittaa hempeitä tunteita ni sitä muuttuu sitten jotenkin ujoksi ja on vaikeaa puhua. Tyttöäni kyllä kehun mut mun on vaikeeta kehua muita ihmisiä ku sitä jotenkin on panttailtu aina mun elämässä.
😘
 
vierailija
Katsoin Veitolan Yökylässä-ohjelman, jossa hän vieraili Sara Siepin luona. Sara kertoi siitä, miten paljon hän on saanut ilkeitä viestejä. Tuli väistämättä mieleen, että Echokin on niitä lähetellyt.
 
Katsoin Veitolan Yökylässä-ohjelman, jossa hän vieraili Sara Siepin luona. Sara kertoi siitä, miten paljon hän on saanut ilkeitä viestejä. Tuli väistämättä mieleen, että Echokin on niitä lähetellyt.
Kappas, jäitkö alakynteen Purra-keskustelussa joten päätit kaivaa ikivanhan ketjun? Jokseenkin....säälittävää.

Mä en ole Siepille lähettänyt yhtikäs mitään.
 
vierailija
Katsoin Veitolan Yökylässä-ohjelman, jossa hän vieraili Sara Siepin luona. Sara kertoi siitä, miten paljon hän on saanut ilkeitä viestejä. Tuli väistämättä mieleen, että Echokin on niitä lähetellyt.
Tämänkin viestin Kaiku-rouva lienee tulkinnut S-ryhmän ruokakaupan lähettämäksi. En ole katsonut Veitolan uusinta tuotantokautta.
Naisparalla taitaa olla jo yökylät kakkoskierroksella, koska ihmiset haluavat pitää yksityisasiansa omana tietonaan. Ehkä päivittäin palstaa luudallaan huiskijalle vierailu olisi unelmien täyttymys.
 

Yhteistyössä