Instabeibet noin niinku ylipäätään ja case Sara Sieppi vs. Helmileena Nummela

  • Tykkää
Reactions: AivanSama ja Echo

Vauvalla pysytään ihmeen hyvin aiheessa. Ei mene vänkäämiseksi keskustelukumppanista. Näkee monien erilaisten ihmisten mielipiteitä ja myös sitä kuinka samaa mieltä mielipiteistä ollaan tuon kaikille avoimen äänestysysteemin kautta. Tämä ei nyt missään nimessä ole paras esimerkki vauvan keskusteluiden hedelmällisyydestä, mutta aiheeseen kun liittyi niin otetaan esimerkiksi.
Siellä on vain yksi mielipide ja muut sensuroidaan. Eikä siellä todellakaan keskustella tai pohdita asioita yhdessä, koska, siinä vaiheessa kun olet vastaamassa viestiin niin se ketju on jo sivulla 50, eikä kukaan edes muista enää moista ketjua.

 
vierailija
Siellä on vain yksi mielipide ja muut sensuroidaan. Eikä siellä todellakaan keskustella tai pohdita asioita yhdessä, koska, siinä vaiheessa kun olet vastaamassa viestiin niin se ketju on jo sivulla 50, eikä kukaan edes muista enää moista ketjua.
Höpö höpö. Ja täällä kun vastaat voit olla varma että saat mustan kanssasi väittelemään täysin epäoleellisista asioista. Mutta mikäs siinä jos tykkäätte. Minä en ihmettele miksi tämä palsta on vaan raato entisestään.
 
vierailija
"Täällä joku miettii vastaustaan tuntikausia, jotta olisi mahdollisimman naseva, kun taas vauvalla vastataan nopeasti mitä sylki suuhun tuo.". Tarkoittaa ihan vaan sitä että täällä keskustelu on hitaampaa ja siellä nopeampaa. En tajunnut että puhun aspergerille, olen pahoillani.
 
Mua huvitti kun mun mies luki tänään Sohlbergistä uutisointia ja sanoi samat sanat, vaikkei tienny mun tästä ketjusta mitään.

"Ei kaikki äijät tykkää että heti laitetaan bikinikuvia."
Luulen, että oma mieheni on vähän samaa mieltä.
Luulen, että moni näkee tuollaisen turhan huomionhakuisena. En usko, että itsekkään innostuisin miehistä, jotka tekisivät vastaavaa tai hakeutuisivat julkisuuteen vain julkisuudesta.

Homma olisi eri, jos myisit niitä bikinejä...
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Siinä taas hieno esimerkki miten täällä keskustellaan. Ei keskitytä ollenkaan itse aiheeseen vaan takerrutaan johonkin pieneen yksityiskohtaan minkä toinen sanoo väärin ja mistä voidaan olla eri mieltä ja todistellaan omaavansa elämän sen sijaan että keskustellaan siitä itse aiheesta. Faktahan on että hyvässä keskustelussa ketään ei kiinnosta onko sinulla elämää, vaan ihan vaan keskustellaan.

Ja nyt kivityksiä siitä kuinka kuvittelen olevani parempi keskustelija kuin muut, kun niinhän minä sanoin, enkä suinkaan sitä että myös nopeatempoisemmalla keskustelupalstalla voi olla ihan mielenkiintoisia keskusteluja. Vai vedetäänkö kaveria hihasta ja käsketään kertomaan minulle että olen tosikko kun en ymmärrä Lispetin huumoria.
Ei kukaan ole sanonut, että kuvittelet olevasi parempi kirjoittaja kuin muut. Sanoin, että kuvittelet omaavasi huikean moraalin moralisoimalla muita asiasta, jota teet itse.

Sulla on ikävä tapa vääristellä asioita.

Oletko muuten miettinyt sellaista vaihtoehtoa, että kukaan ei vedä ketään hihasta, vaan vastaa sinulle ihan itsenäisesti?
 
vierailija
Ei kukaan ole sanonut, että kuvittelet olevasi parempi kirjoittaja kuin muut. Sanoin, että kuvittelet omaavasi huikean moraalin moralisoimalla muita asiasta, jota teet itse.

Sulla on ikävä tapa vääristellä asioita.

Oletko muuten miettinyt sellaista vaihtoehtoa, että kukaan ei vedä ketään hihasta, vaan vastaa sinulle ihan itsenäisesti?
Jälleen kerran niin mahtavaa tämä keskustelu. Ihme vänkääjä.
 
vierailija
Yllä olevasta jutusta, sopii hyvin teille "Sitten tulevat neuvojat. He taitavat uskoa, että kun he tarpeeksi usein käyvät jakamassa elämänohjeitaan, Sara alkaa ymmärtää, kuinka hänen pitäisi elää. He käskevät hankkimaan perheen ja lapsia. Vähentämään meikkiä. Syömään vitamiineja. Lopettamaan rohkeiden kuvien jakamisen. Hymyilemään enemmän."
 
Mikä teitä vaivaa?

”Huomaan, että mitä vähemmän vaatetta Sara Siepillä on, sitä enemmän on kommentteja. Kun päästään avantopaikan ääreltä otettuun bikinikuvaan, aletaan kommenteissa jo kimpaantua.

– Pulahditko oikeasti vai keikistelitkö vain?
– Tuskin kävit, iho näyttää aika kuivalta?

– Kenkävalinta on huono.

– Laiturilla ei näy varpaiden jälkiä.

Somepoliisit ovat aloittaneet tutkinnan.

Tää oli kyllä hauska!!!😂
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis

Yhteistyössä