Nannah86, mulla on PCO ja on tutkimustuloksia et vaikka metformiini onkin alunperin sokeritautilääke, siitä olisi myös suotuisaa apua PCO:n ja lapsettomuuden hoidossa.
Me ollaan päätetty siirtyä IVF-jonoon kunhan on nämä inssit käyty ensin alta pois. Meilläkin on jo tosiaan esikoinen, mut silti se toisen lapsen kaipuu on kova. Ja sit ajattelin vähän niinki, et pitää nyt katsoa tämä kortti loppuun ihan jo senki takia, et ei tarvitse vanhana sitten pohtia et olisiko sittenkin pitänyt yrittää.. Toisekseen, mulla tota ikää alkaa jo olla 34, joten ei ole montaa vuotta ns. tehokasta peliaikaa jäljellä. Mut sen olen päättänyt, et vaikka hoitoja jatkammenkin, pyrimme siihen ettei ne ala liiaksi hallitsemaan elämää, vaan koitamme elää tässä hetkessä ja nauttia tuosta yhdestä aarteesta jonka olemme saaneet elämää sulostuttaan. Oikeastaan tuntuu et hänen merkitys jotenki vaan korostuu tämän prosessin aikana. Koska mikään ei ole elämässä itsestään selvyys. Sitä vaan miettii tätä elämää ja sen oikeuden mukaisuutta, kun maailma on pullollaan ihmisiä jotka antais vaikka oikean kätensä saadakseen lapsen, ja sitten lapsia annetaan kaiken maailman narkkareille ju huuhentaaleille jotka ei lapsistaan huolehdi. Tällaisia ajatuksia näin tiistai-iltapäivänä..