Piinapäivä kolme. Tai no ei tämä kauhean piinavalta tunnu koska itsellä kauhean skeptinen olo raskautumisen suhteen. Meillä toi eka inssi tehtiin tosiaan kp 15, ja munis oli ehtinyt jo irrota. Ei mitään erikoisia oloja,välillä rintoja vihlailee, alamahaa nippailee,mut nuo johtunee Pregnylistä. Mäkin olen tota ampullia rikkonut jonkun kankaan välissä, aluksi tietty naputellut sitä yläosaa, niin helpompaa se napsauttaminen.
Adastra, onksulla yleensä säännöllinen kierto ja onko ne paljon myöhässä? Mä söin ennen esikkoa teroja, ja yhtenä kiertona ei vaan menkkoja kuulunut. Mä en uskonut, tai ei käynyt mielessäkään et olisin raskaana joten kävin työpaikan pipatsuissakin siinä ihan alkuraskaudesta. Sit ku menkkoja ei kuulunut ja tissit oli kipeet ja olo oli mitä oli, tajusin yhtäkkiä et pitäisköhän se testi tehä. Nyt se testin tulos taistelee unta vastaan isänsä kanssa yläkerrassa. Tunnin on jo nukuttanut, mut ei tunnu nukahtavan, ei sitten millään. Huoh..
Ylihuomenna olis yksi tosi iso tentti mut ei jotenki saa luettua.. ajatukset yllättäen jossain ihan muualla.. :/