Inseminaatio

Täällä menossa pp11. Valkovuotoa on ollut edellisten päivien aikana. Kuivakausi ei ole vielä alkanut...Inssin jälkeen oon jo kaks kertaa nähnyt unen, että kuukautiset alkaa, tänä aamuna viimeksi. Ekan inssin jälkeen näin unen kuukautisten alusta ja samana päivänä ne sitten myös alko :( Piti tehdä aamulla testi ja negaa näytti. Viime kierrossa kuukautiset alkoi pp11, joten varsinainen piinapäivä tulossa! Toivottavasti ei ala!
 
Soulmama onnea talokaupoista :) se on aina mukavaa kun on jotain muutaki mielessä ku tämä lapsihomma. elohopea toivotaan että menkat ei alkaiskaan :) nyt sitte siellä todelliset piinapäivät. ite kävin tänään ostamassa menopurin ja pregnylin. tänään otin viimesen clomifenin ja huomenna siis tuo menopur piikki sitten. saa nähä miten se onnistuu, niin vaikeata oli viimeksi saaha se nesteampulli rikottua.
 
Tänään kävin ultaäänessä, 3-7 päivät olen syönyt 2 x clomeja ja 8-9 päivät piikkittäny Purgeonia, liian pieniä oli follit vielä, yksi oli hieman suurempi kuin toiset, pienimmät oli 1cm. Nyt pitää sitten piikittää vielä 10 ja 11, sitten irroituspiikki ja perjantaina inssiin =)
 
Heippa pitkästä aikaa ja onnittelut Sharonalle! Ja tsemppiö piinaajille, plussia toivotaan!
Itse odottelen täällä menkkojen alkua, kun terot syöty jo ajat sitten eikä vieläkään mitään kuulu. Raskauteen en usko, kun en ovista bongannut. Ois vaan niin kiva päästä jo aloittamaan uus kierto ennen kuin kesä sotkee kaikki suunnitelmat.
 
tänään pistetty menopur ja nyt sitten torstain ultraa odottelemaan :) miten elohopea onko siellä mikä tilanne? onhan menkat pysyneet poissa :) onko teillä minä kierron päivänä yleensä tehny inseminaatio? Toivotonta mones kierron päivä sulle sattuu tuo perjantai, mietin täällä että mitenhän menee nyt itellä tuon inseminaation kanssa ku perjantaina ois kp 12 ja viimeksi inseminaatio tehtiin kp13. no torstainahan sitä on sitten vähän viisaampi =)
 
nannah86 ota avuksi pieni pala sideharsoa tai haavaharsoa ja kiedo se pullon päähän ja sitten napsauta. Mulla ainakin onnistu siten hyvin rikkoa Pregnyl eikä tarvinnut pelätä ampullin rikkoutumista tai haavoja sormissa.
Täällä menossa pp12. Eilinen ohitettu kunnialla; vuoto ei alkanut. Tänäänkään ei oo merkkejä vuodosta. Mahaa on juilinut eilisen ja tämän päivän, niin kuin erikoista polttoa, joten mieleltäni olen jo latautunut menkkojen alkamiseen * syvä huokaus*
 
Piinapäivä kolme. Tai no ei tämä kauhean piinavalta tunnu koska itsellä kauhean skeptinen olo raskautumisen suhteen. Meillä toi eka inssi tehtiin tosiaan kp 15, ja munis oli ehtinyt jo irrota. Ei mitään erikoisia oloja,välillä rintoja vihlailee, alamahaa nippailee,mut nuo johtunee Pregnylistä. Mäkin olen tota ampullia rikkonut jonkun kankaan välissä, aluksi tietty naputellut sitä yläosaa, niin helpompaa se napsauttaminen.

Adastra, onksulla yleensä säännöllinen kierto ja onko ne paljon myöhässä? Mä söin ennen esikkoa teroja, ja yhtenä kiertona ei vaan menkkoja kuulunut. Mä en uskonut, tai ei käynyt mielessäkään et olisin raskaana joten kävin työpaikan pipatsuissakin siinä ihan alkuraskaudesta. Sit ku menkkoja ei kuulunut ja tissit oli kipeet ja olo oli mitä oli, tajusin yhtäkkiä et pitäisköhän se testi tehä. Nyt se testin tulos taistelee unta vastaan isänsä kanssa yläkerrassa. Tunnin on jo nukuttanut, mut ei tunnu nukahtavan, ei sitten millään. Huoh..

Ylihuomenna olis yksi tosi iso tentti mut ei jotenki saa luettua.. ajatukset yllättäen jossain ihan muualla.. :/
 
Eilen alko pienen pieni ruskea tuhru :( jatkunut myös tänään pp13. Löin jo aamulla hanskat tiskiin, mutta nyt päivän aikana on tullut todella vähän, ei juuri mitään...Jos ei ala kunnolla menkat, huomenna testaan aamusta, kun pp 14. Mitään oireita ei oo: rinnat ei oo kipeät yhtään. Mahas ei tunnu mitään, ei edes menkkakipuja...
 
kiitos elohopea sideharso vinkistä =) mulla on siihen ampulliin semmonen muovijuttu millä se on helpompi avata ja silti ekalla kerralla oli haava tulla sormeen nyt toisella kerralla jo onnistu paremmin. saa nähä miten käy pregnylin kans. mulla ois tuo kp 15 maanantaina että varmaan se inseminaatio sit sattuu perjantaille tai maanantaille. mulla jo nyt niin negatiivinen olo tuon inseminaation suhteen vaikka sitä ei oo vielä edes tehty :kieh: täällä pitäis alkaa siivoamaan mutta kun ei ollenkaan ole kiinnostusta. täällä jännäillään elohopean puolesta ja toivotaan parasta :)
 
Pahoittelut elohopealle menkoista.

nannah86 meille tehtiin eka kiertoon inssi kp 18 ja tähän kiertoon kp 17.

Meillä eletään pp12. Vuotoa tai tuhrua ei vielä näy minkäälaista, ei edes valkovuotoa. Viime kierrossahan pp12 alko vuoto. Aamulla olin kyllä jo ihan varma et menkat alkaa, maha oli niin pinkee mut ei sieltä mitään tuu. Tein testinki ja se oli puhdas nega. Jospa nyt jaksais odotella perjantaihin. Turvotukset on edelleen tallella (viimeksi poistu vuorokautta ennen vuodon alkua) eli tuskin huomenna vielä menkat alkaa. Puuh, tää on niin rasittavaa... onneksi tämä muuttorumba saa vähän (tosi vähän) ajatuksia muualle!
 
Täällä on niinku pp6 eikä ilmassa minkään valtakunnan oloja, ei suuntaan eikä toiseen. Luulenpa siis että ei tämä ensimmäinen hoito ole tuottanut tulosta. Silloin tällöin vihlailee alavatsalla, mut nämä nyt on naita normaaleja kiertoon liittyviä vihlailuja. Pitäisi kai kuitenkin hommata ensi viikkoa varten testejä kotiin, mut ei vielä koska en malta kuitenkaan olla testaamatta liian aikaisin.

Elohopealle pahoittelut. :(
 
elohopea :hug: joko olet saanut tietoa jatkosta? täällä tänään käyty ultrassa ja kolme follia löyty. kaks oli hyvän kokosta ja huomenna ois sitte inseminaatio. en oo ihan varma tuosta ajoituksesta miten nyt menee mutta pakko mennä näin. maanantaina ois ollu jo liian myöhäistä:( follit oli kokoa 1,5 cm, 1,6cm ja 1,7 cm. huomenna pistetään pregnyl inseminaation jälkeen ja siitä pari päivää niin aloitan lugesteronin. saa nähä onko siitä mitään apua. nyt jo olo että ei onnistu :(
 
^Ei kaikilla käytetä irrotuspiikkiä, ovis voidaan myös tikuttaa. Mä en tiiä miten lääkärin sen päättää, mut meillä on ollu Pregnyl käytössä. Kai ne vähän kattoo minkälainen oma kierto on. Mulle tehtiin useita ultria ennen hoitojen aloittamista ja aina sanottiin ettei kasva johtofillia, ei tuu ovulaatiota...

Tsemppiä inssiin nannah86

PP 13, illalla tuli yhdellä vessareissulla vähän tuhruvuotoa, mut sen jälkeen ei oo taas tullu mitään. Huh, jännäksi menee! huomenna siis inssistä se 2 viikkoa. Ei kyllä yhtään tunnu siltä et menkat olis alkamassa; turvotukset on edelleen jäljellä eikä menkkakipujakaan oo ollu koko päivänä.
 
Jee Zenaelle! Ihanaa :heart:

En ole vähään aikaan palstaillut. Tässä luomukierrossa ei näytä tulleen tulosta, kun tänään tuli ruskeaa tuhrua paperiin. Pelkään niin h**tisti mennä töihin, jos ne menkat alkaa kunnolla. Mulla kun ne kivut on jotain aivan älytöntä.
Kohta soitto lekuriin, ja toista inssiä kohti!
 
Mie täällä vielä hermoilen ja ressaan, yhdeltätoista olisi meno inssiin, avomies päätti lähteä viemään näytteensä varttia vaille 9, kun ysiltä olisi pitänyt olla jo perillä labrassa, matkoihin menee ainaki 25 min. :kieh: Nyt kotona mietin miten se kerkesi sinne ja ja ja...
 
onnea zenaelle :heart: täällä inssi on puol 1 joten vielä saa ootella jonku aikaa. sitte alkaaki se piinailu :kieh: vaikka tosiaan tuntuu että ei varmasti onnistu ja sit pitääki pitää taukoa näistä hoidoista :( Toivoton miten sinulla inseminaatio meni ? lapseton81 minä en oo tikuttanu ovista kummassakaan inssissä. kummallakin kertaa menty ultran mukaan ja kummallakin kerralla laitettu irrotuspiikki. ovulaatio ei kuulemma vielä normaalisti tapahtuis mutta maanantaina ois liian myöhästä tehä se inssi. viimeksi otin sen irrotuspiikin 24h ennen inseminaatiota ja nyt se laitetaan sit samalla ku käyn siellä inseminaatiossa. miten sinulla lapseton81 meni siellä ultrassa?
 
Onnea Zenaelle!! Hyvä saada välillä positiivisiakin uutisia! :flower:

Mulla oli keskiviikkona ultra. Yksi 13 mm folli ja yksi pienempi, joka ei tod. näk. ehdi mukaan. Menopur piikitykset jatkuu ja eilen sit tuli vielä lisäksi jarrupiikit, ettei ovis satu viikonlopulle. Sunnuntaina sit Pregnyl ja maanantaina inssiin. Näillä mennään! :whistle:

Tsemppiä kaikille tuleviin piinailuihin! :D
 
Ihanaa zenaelle, onnea hurjasti!!
Täällä oli taas kurjin päivä pitkään aikaa, ultrassa näkyi 3 follia joista 2 isointa 18 mm, maanantaina inssiä ei
voi tehdä kun ei ole kemistiä ja tiistaina olis aivan liian myöhästä. Sain sitten ohjeet ottaa vielä
tänään puregonia ja huomenna irrotuspiikin ja sitten PALJONPALJON yhdyntöjä.
Kyllä harmittaa kun hoitojen alotusta on jo vuosi ooteltu, onko muilla käyny näin ja onko
meillä mitään mahdollisuuksia?
Miten nannah86 sulla inssi meni??
 
inseminaatio tehty ja hyvin meni :) ei mitään ongelmia ja maha ja selkäkään ei tullut kipeäksi niin kuin edellisellä kerralla. verensekaista vuotoa tulee hieman mutta niin sitä tuli viimeksikin. 2 follia oli kokoa 17mm ja yksi 16mm ja pregnyl pistettiin siis nyt samalla. täällä myös suositeltiin yhdyntöjä viikonlopuksi. maanantaina aloitan sitte lugesteronit. aluksi oli tarkoitus että olisin aloittanut ne jo sunnuntaina mutta siirrettiin sitä päivää että varmasti ehtii rakkulat puhjeta ennen sitä. lapseton81 ainahan toivoa on :heart: ja onhan sulla ollu nyt nuo lääkkeet apuna. Toivotaan parasta. voi olla että tuolla aikasemmilla sivuilla lukeekin jo mutta mikä teillä on lapsettomuuden syynä vai onko mitään syytä löytynyt? Lääkärissä kysyttiin että haluanko ostaa sieltä jo raskaustestin. en ostanu että ei tuu kiusausta testailla liian aikaisin :D
 

Yhteistyössä