Inseminaatio

Tieto lisää tuskaa.
Mitä enemmän googlettaa ja vertaa itseään muihin, sitä enemmän alkaa pelätä kaikkea mahollista :whistle: Pitäis lopettaa netin käyttö kokonaan :D

Sartsa Hih, tuli ihan mieleen ne activia-mainokset telkussa. Ootko kysynyt Danonelta, alkaisko ne sponssaa? Raskausturvotus vaivaa - Activia auttaa. :D

Mullakin välillä vihloo hieman mahaa, jos vaikka nousen nopeesti. Ja nippailee joskus oikealta, joskus vasemmalta puolelta. Välistä taas on lievää menkkamaista jomotusta koko alavatsalla. Mutta ei mitään pahaa kipua. Turvotusta mulla on jopa vähemmän kuin ennen raskautumista. Mutta en jaksa huolestua vielä siitäkin. Kai nää oireet / oireettomuus on kuitenkin niin henkilökohtaisia ja raskauskohtaisia.
Verinen vuoto on pysynyt poissa, ja saa pysyäkin! Silti tekis mieli mittauttaa hcg:n määrä.
 
Olisin halunnut kanssa hcg:n, mutta neuvola eikä tk-lääkäri katsonut sitä tarpeelliseksi. Olis olla niin kiva saada uskon vahvistusta. Ruoansulatusvaivoja hieman täälläkin, eilen yhtäkkiä turposi ylävatsakin vaikka syömisestä oli jo aikaa. Auttaisikohan tuo Activia? Tosin söin itteni aivan liian täyteen eilen joten ongelma ehkä siinä, oli niin kova nälkä ;)

Hienoa kaarne että vuoto on pysynyt poissa!!!!

Mizzelle tsemppiä!!! Älä luovuta! Pidetään peukkuja

Mulla ei ole ollut vatsakipuja, mutta täyden tuntuinen se on tuolta alhaalta, housut kiristää ikävästi. Tilasin netistä mammafarkut ja nyt ei kiristä ja on aikas tyylikkäätkin, resorin voi helposti taittaa kaksinkerroin. Olen vähän aikaessa mutta ei ole kiva istua kun housut kinnaa ja mahan alkaa sattua. Et täällä sillee..

:heart: :heart:

Peppiina 5+2 (lempinimeä ei toukalle ole vielä..)
 
Kaarne: netti on vihonviimeinen paikka, kun yrittää etsiä jotain tietoa esim.riskeistä.
Itse pyrin jo välttämään, kun mulla oli km, meinasin seota kun etsin tietoja esim hcg arvoista. Multa mitattiin se, mutta ei se mitään selvittänyt loppujen lopuksi.
Siellä oli jos jonkinlaisia viitearvoja. Siksi en minäkään suosittele sen ottamista sinulle.
Toivotaan, että sulla on kaikki hyvin!

Oikein hyvää joulua kaikille inseminaatio palstalaisille, palailen joulunpyhien jälkeen seuraanne. Tänään pp4, testipäivä 30.12.

:xmas: :heart: :xmas: :heart: :xmas: :heart: :xmas: :heart: :xmas: :heart:

Ja toivottavasti kaikilla on iloinen joulu! :LOL:
Pakko laittaa toi naurava hymiö, kun se on mun lempi!
 
Sartsa83
Kaarne :LOL: Vähä hyvä! Täytyy kysyä! :LOL:

Juu Mizze, nyt rauhotut sieltä! Ja yks juttu kans: elä tee rakas liian isoja odotuksia ekalle inssille. :) Todella harvalla onnistuu eka inssi kerta. Mutta ennen kun alat nyt heittämään kirvestä kaivoon niin ootahan ihan rauhaksiin vielä. Ei hätiä mitiä. :) :hug:

Rinsessapa Miten ois porkkana? Se ei oo hedelmä muttei oo ainakaa makea! :) Ja hedelmistä vois toimia luumu, sekää ei oo makee tai appelsiini/klementiini, nää kirpeemmät. Nekään kun ei oo makeita. ;)

Peppiina HJELP! Mistä tilasit ne mammafarkut? Sama onkelma meinaa täälläki housujen suhtee ja tahtoo housut jotka ei kiristä, mut näyttäis viel ihan hyvälle. ;)

onni ja toivo Ihunaa joulua sinnekin. :heart: :xmas:
 
Täällä pp11 ja törkeän kipeät tissit, siis koko tissit, just niinku ennen tädin tuloa muutoinkin :eek: Samoin viiltelykipuja oli päivällä... Masentaa... Kaikki näyttää siltä että pieleen meni taas... :headwall: Vaikka ei se noilla siittiöillä ole mikään ihme... Mutta ei se kyllä yhtään lohduta :(
 
Selasin vaikka ja mitä sivuja ja kattelin hintoja ja malleja...vaikeeta se on netistä valita. Tilasin vaippatalo.fi, liike on porvoossa. Saa postiennakolla, laskulla tai osamaksulla...hetken mietin onko housut liian lyhyet, mutta ei kyllä ne on ok. Ostan vaikka toiset sitten vähän pisemmällä lahkeella joskus. Henkkamaukan lähes kaikki normaalikokoset mammavaatteet oli loppu netissä...

Älä Annabell vielä luovuta!!! Peukkutuksia

:heart:
 
Sartsa83
Annabell Mutta täti ei ole tullut vielä? Menkat ei ole alkaneet vielä? Älä nyt vielä hätäile. Mulla oli tissit kipeät ja mahaan koski niinkun menkat ois alkamassa, mutta eipä sitte alkaneetkaan ja raskaana ollaan. Että tiedoksesi: ota ihan rauhassa ja jos tämä inssi menee mönkään, pian pääset uuteen ja sitten tärppää! Mä oon satavarma tästä asiasta!
 
Olen siis taas yötöissä... siksi aina yöllä kirjoottelen.

Kävin äsken vessassa ja paperiin tulu tumman ruskeaa tuhrua vähän ja kun pyyhki "sisempää" niin sitä tuli kans...mitäs tämä nyt sitten on?? Ehkä yhdellä pyyhkäsyllä oli myös jotain pinkkinväristä mukana... :/ maha ei ole kipeä, vain pelko kouraisi pahemman kerran. Nyt iskee paniikki, vaikka yritän rauhoittua.
 
Sain sittenkin lisää armonaikaa... Enää ei mitään "näkösällä"... Hulluksi tässä kyllä tulee... Tekis mieli testata, mutta olin päättänyt jo ajat sitten että testaan vasta testipäivänä pp16 jos sinne asti päästään. Joka kerta aikaisemmin vuoto on alkanut pp14, niin säästyypähän ainakin turhalta testailulta jos ei muuta... :|
 
Hei 77-klubi (eli Annabell ja peppiina)! Mitenkä teillä siellä jaksellaan? Onko typerät tuhruttelut jo loppuneet?? Hope so :hug:

Me saimme iloisia uutisia, miehellä jatkuu työt ainakin koko ensi vuoden!! Joskos tuo vauvaintoilu nostaisi taas päätään.... Mies on sen verran huolehtivainen, että haluaa meidän molempien tai ainakin itsensä olla töissä. Ensikoisen aikana olimme molemmat opiskelijoita, joten tulot olivat, minimaaliset! Siihen ei kumpikaan uudelleen haluta!
Ja toinen ihana uutinen, kolmen viikon loma alkoi :LOL:

Kuka oli muuten ollut ristiäisissä joku aika sitten? Saako udella mikä on nimimuoti tällä hetkellä? On nimittäin ihana leikitellä "tytölle antaisin sen nimen, pojalle sen..." Tykkään nimistä jostain syystä kamalasti :LOL:
 
heish, ilmottaudun mukaan =)

meilla reilu 3 vuotta yritysta takana, selittamattomia ollaan. saatiin sitten viimein kesalla clomeja 5lle kiekalla, eipahan auttaneet vaikka kivasti aina 2 kunnon follia bongattiin. nyt tassa kuussa ensimmainen inssi, se tehtiin kans clomien voimin ja ovulaation laukaisemalla (itse piikitin urheasti) ; olen nyt sitten inssin jalkeen vedellyt progesteroonia.

inssi oli 3/12 ; eli 18pv sitten. tein jo yhden nega-testin 14pvna. vissiin tokalle kiekalle mennaan.

onko teilla muilla ollut myohastymista menkoista joka johtuisi progesteroonista? alavatsaa kovasti nipistelee, ihan menkkamaisesti. mutta muita oireita ei ole, rinnatkaan ei ole yhtaan turvonneet niinku normaalisti ennen menkkoja.

naitten hoitojen kanssa menee kylla kroppa ihan ymmalleen, vaikea seurata mita tapahtuu.

tsemia kaikille!
ja ihanaa lukea taalta hyvia uutisia onnistumisista :flower: =)
 
Annabell: koita jaksaa vielä pari päivää!!

(.)
Ei sitä tuhrua ole enää tullut, mahaa nipisti kyllä vielä aamulla maate mennessä, mutta herätessä ei niinkään. Osa vaivoista voi myös johtua yövuoron vatsan turpoamisesta? En ole lääkärille soittanut koska ei mitää voi tehdä, jos on mennäkseen kesken ni se menee. Yritän olla miettimättä asiaa ja nauttia raskaana olosta ellei toisin käy. Minulla on myös yksi kai aika isokin myooma kohdussa joten mikä sen osuus on näissä vaivoissa, sitä en tiedä. Sitä gynen mukaan seurataan ja se on ylimääräinen riesa mutta ei pitäisi aiheuttaa kauheeta harmia.

Ollaan siis kuulolla! Joko sartsa osti pöksyt?

peppiina5+5 parin minuutin päästä;) :heart:
 
En sitten jaksanut odottaaa kuitenkaan pp14 ja nega testattu :( Että se siitä sitten..,. EI muuta kuin vaippa pöksyssä töihin odottamaan tätiä, joka varmasti tulee tänään, sitten vaan laatimaan säästösuunnitelmaa IVF:ään, hoito alkaa ens kuussa välikierron jälkeen... :headwall: Tulee tästäkin taas hieno joulu :'(
 
Annabell :hug: pahoittelut negasta. Voihan se vielä plussaksi muuttua, jos ei vuoto ala...

peppiina tuhrukohtalotoverini! Tiedän todellakin miten se pelästyttää :eek: Se on niin inhottava fiilis. Toivon sydämestäni ettei tuhru ole meillä kummallakaan merkki mistään vaarallisesta, ja että saadaan pysyä raskaina elokuulle saakka!

kozmic :wave: Tervetuloa joukkoon urheaan! Mulla ainakin luget viivytti menkkoja muutaman päivän - ties vaikka olis viivyttänyt kauemminkin jos en olis lopettanut niiden käyttöä hyvissä ajoin.

o.n.
Lauantaina tuli hieman verta paperiin, mutta ei suojaan asti. Eikä sen jälkeen taas mitään. Varmuudeksi vielä testasin tänään cb:n digitestillä, ja heti minuutin sisään tuli tulos Raskaana 3+. Eli ainakin tällä hetkellä hcg:tä pitäis olla sopiva määrä näille viikoille. Argh, nyt sai kyllä olla viimenen raskaustesti minkä tein :LOL:
Nyt pitää joulun ajaksi unohtaa nämä huolet. Que sera, sera.

Ihanaa ja rentouttavaa joulunaikaa teille, kanssasisaret! :xmas: Ja tietysti niitä plussatuulia... :whistle: :heart:

Kaarnis 5+3
 

Yhteistyössä