Inseminaatio

Joulut on vietetty, ja välipäiviä vietetään.
Mulla tänään pp 14. Virallinen testipäivä keskiviikkona, mutta otin varaslähdön ja tein eilen illalla ja tänä aamuna clerbluen herkän testin.
Eilen tuli puolen tunnin jälkeen selkeä viivan paikka, mutta tänä aamulla puhdas nega.
:'(
Huomenna varmaan testaan uudelleen, hermot ei kestä keskiviikkoon saakka.
Mikään ei muuten ole aiheuttanut ikävämpää tunnetta kuin negan tuijottaminen.

Eilen kyllä kun olin suihkussa, yllättäen herui maitoa molemmista rinnoista tippa.
Ja rinnat on turvoksissa..??
Sitten on tosi herkkä olo, itkettää hassut asiat.
Oon ymmälläni negasta kuitenkin, onks teillä rakkaat kanssasisaret kokemusta clearbluesta.
Voiko olla, ettei testi niin herkkä olisikaan?
Mites toi viivanpaikka? Merkkaako mitään?
KOntrolliviiva tuli, joten testi kyllä onnistui, mutta viivanpaikka tuli myöhässä...

enpä luottais viivanpaikkaan.....

nyt vielä enemmän saat oireita kun otit ton viivanpaikankin niin "tosissaan", no miksi ei, joillakin olekkin oikea viiva sekin, mut harvalla...ja vain sattumaahan se on....no onnea kuitenki jos se nyt plussan antaisi kuitenkin.

täällä kp23 ja dpo5/6

Joo, en mäkään tosta viivanpaikasta innostunut.
Mutta tää maito juttu tuli ennen testaamista, ja nää oireet. Siksi siis testasin vähän "ajoissa".
Voiko maitoa herua, ellei ole raskaana? En odota mitään eksaktia tietoa, mutta onko teillä kokemuksia tai jotain tietoa? Mulla on kaksi lasta ennestään, mutta vanhin on jo 9v, eikä mulla kertaakaan ole tullut maitoa tässä välissä...

Mitä mariq toi dpo tarkoittaa?

Anteeksi nyt vaan mutta on tämä yhtä helv*****!! Ensiultra ylihuomenna ja eilen pääs kerta kaikkiaan itku ku mietti et jos on kohdun ulkopuolinen raskaus. Ei voi uskoa et se oikeaan paikkaan olis löytäny. Ja tämä siksi että n. kerran kaks päivässä käy mahaan n.10 sekunnin ajan ihan tajuttoman kipeää. (ei mitään vihlaisu kipuja) Ja eilen alkoi huimaus (toiv. ei liity asiaan)
Mariq Sä olit kokenut sen tuskan niin pystytkö kertoon oliko se kipu jatkuvaa vai?

Rinsessapa, onhan toi omalla tavalla ressaavaa, kun ensin oottaa, ett tulee raskaaksi ja sitten paniikissa odottaa, ett miten homma edistyy. En ees osaa tilannetta kuvitella omalle kohdalle, kun joka ikinen kuu oon tässä kahden vuoden aikana ressannut ensin, ett alkaako menkat ja mitä oireita vois nyt olla. Mahdan olla melkoinen hätky sitten kun joskus tuun raskaaksi. :D Koitahan jaksaa odotella ultraa!

Hui, en ees taho miettii, ett kuinka kalliiksi tää projekti tulee meille! Kaikki lääkkeet jne. Ollaankin naureskeltu, ett sitten kun sen lapsen joskus saa ja se vaatii rahaa, niin voi todeta, ett siun rahat on jo käytetty.. :D No joo, huonoo huumorii. Pakko sitäkin on jostain repii..

Ja sitten se oma napa, eli meille ei tehty inssii nytten joulukuussa, kuten suurena toiveena oli. Seuraava yritys sitten vasta maaliskuussa. Pistelin Pregnylin viime viikolla tiistaina ja touhuttiin sitten omia aikoja.. :D Mutta nytten sitten kärsin sen pregnylin oireista; mahaa juilii, tissei turvottaa... Nytten ei ees viitti alkaa pähkäileen johtuuko tää mahdollisesta raskaudesta. Tällaista siis täällä, ensi viikolla totuus valkenee... Sitä odottaessa.

Voi sua Rinsessapa :hug: lopetapa se kauhutarinoiden lukeminen nyt heti, joohan? Tiedän kyllä, että se on helpommin sanottu kuin tehty. Kun pelkää, sitä yrittää etsiä kaikkea tietoa mitä saatavilla on, mutta harvemminhan ne kirjoittelevat nettiin kokemuksistaan, joilla kaikki on mennyt hyvin, kivuista tai vuodoista huolimatta. On kuitenkin paljon todennäköisempää, että kaikki menee hyvin kuin että menee huonosti.

Stressaan itsekin kyllä joka päivä keskenmenon pelkoa. Välillä intoudun lukemaan netistä muiden kokemuksia km:sta, ja sillon iskee paniikki. Mutta pitää vaan yrittää rauhottua, kun asioille ei itse mitään voi. :/

onni ja toivo :hug: inhottava negatesti :( Itse testasin cb:lla ihan vahvan plussan jo pp14, ja se plussaviiva kyllä tuli näkyviin jo ennen kontrolliviivaa. Eli herkkyys oli mun testissä kohallaan. Toivottavasti sulla kuitenkin muuttuu myöhäiseksi plussaksi. Hcg:n määrä on kuitenkin niin tapauskohtaista. Ja tietääkseni maitoa voi hieman herua myös sillon, jos on prolaktiiniarvo koholla. Onko sulta testattu sitä?

Smirg Luulin että sitä olisi plussauksen jälkeen onnensa kukkuloilla vaan pelko valtasi mielen. Itsekin aina miettiny kaikenmailman oireita et oisko nyt jotaki mut kyllä sen sitte huomaa ku ne oireet oikeesti tulee ;)
Kaarne Nyt päätin että en lue enää mitään muuta ku vau.fi:stä raskaus viikko viikolta!

Jospa sitä ylihuomenna sais päästää sen onnen kyyneleen..

pelkoahan se on loppuun asti yrittäminen ja onnistuminen...aina tulee uusia pelkoja.......voimia.....

tänään varvasleikkaus...

lämmöt on taas samassa kun aina...siis ei edelleenkään tärppiä.... :headwall: ........

Sartsa83
Nonii.. Kaarnen pyynnöstä: Ultrassa tänään näkyi pieni pähkinä jonka sydän sykki kovaa vauhtia. Kyynelhän sitä siinä kohtaa vierähti kun isältäkin kysyttii, et:"Näkeekö isäkin tämän sykkeen?". Pähkinällä oli mittaa 11,3mm ja viikkoja laskettii 7+2. :heart:

Nyt kovasti toivotaan tarrasukkia matkaan. Hirveästi on odotuspuolella keskeytyneitä raskauksia. En kuuna päivänä tahtois sitä itselle, enkä kyllä kellekään muulle... mutta tietenki sitä aina omakohtasesti pelkää... vihdoin, pitkän odotuksen jälkeen raskautuu niin sitten se keskeytyiskin.

Hirveästi peukkuja ja tsemppejä teille. Ootte ajatuksissani ja rukoilen että te kaikki raskautuisitte. :heart: Ja tietenkin pian. :hug:

Voi <3 Onnea sartsa..
Mä pahoin pelkään että joudun huomenna tuleen kertoon että raskaus oliki ulkoinen.... Pulssi on koko ajan 100 paikkeilla ku pelottaa niin älyttömästi. Voisiko edes yksi asia elämässäni käydä toteen mitä toivon yli kaiken. :ashamed:

Ihanaa Sartsa :hug: :heart: Onnea matkaan! :)

Rinsessapa Pidän täällä peukkuja sulle!

Muakin pelottaa oma maanantainen varhaisultra niin, etten varmaan pysty ollenkaan nukkumaan sunnuntaiyönä. Enkä vielä edes uskalla siirtyä täältä tuonne odottavien puolelle.

Rinsessapa: Joko olet ultrassa käynyt?

*
Eipä tässä sen kummempia ole, huomista rakettihässäkkää odotellessa :LOL:
Pieni hetki miehen kanssa juteltiin hoitojen uudelleen käynnistämisestä, mutta eipä näiltä hämäläisiltä heti vastausta heru :)
Aluksi varmaan muutama kierto sitä kotiyritystä ja sitten taas inssiin.. Rassaavaa odotusta (ja odotuksen odotusta :LOL: )

Ihanaa uutta vuotta kaikille!!

Ultrassa käyty. Siellä oli pieni Rakkauspakkaus ja nähtiin kuinka pieni sydän löi :heart: Oli löytänyt oikeaan paikkaan! Huhuh.. Tulihan siinä itku niin itellä ku miehelläki. Voi että <3 Kiitos Kaarne ja sartsa :heart: Ja onnea Kaarnelle tulevaan ultraan. Eiköhän sinullakin siellä pieni sydän syki ;) Voi että tässä tulee vielä onnenitkut moneen kertaan. Kaupassaki vedet silmissä piti käydä. On tämä niin ihanaa..
Niin ja saatiin ihan ultrakuvaki mukaan <3

Rinsessapa 6+4

Rinsessapa :heart: Ihania uutisia! Onnea teille! :flower:

Mä oon edelleen pelko persiissä. Tänään alkoi taas punertava tuhru. Ei oo kivaa :( Ja nyt tuntuu että vähäisetkin raskausoireet on kadonneet. Jouluviikolla mulla alkoi pahoinvointi, mutta eilisestä lähtien sitä ei oo enää ollut. Nännit on ollu koko raskausajan hieman turvoksissa ja arat, mutta nyt ei enää ole yhtään :/

Mikä todennäköisyys on sille että kaikki olisi hyvin, vaikka raskausoireet häviää ja tulee verensekaista tuhrua? Ei kai kovinkaan suuri.

Kaarne Kiitos :heart:
Mulla kans vähentyny alavatsan juiliminen ja tänää oli jo paljon parempi oloki. Mutta eihän tuo mitään merkinny.. Älä huolehdi liikaa. Onneksi kohta pääset ultraan ja saat selvyyden et onko kaikki hyvin. Pidän peukkuja!

Ihania ultrakuulumisia Sartsalla ja Rinsessapalla :heart: Onnea paljon!!!!

Milloin sinulla Kaarne on ultra? Olen hieman pudonnut kärryltä...sori!

Täällä itsellä eka neuvola oli tänään, jänskää... toi tätä asiaa jotenkin todemmaksi vaikka ultra onkin vasta ens maanantaina. Ei jaksais millää enää odottaa maanantaita. Luulisin kuitenkin että ei tää maha tyhjästä pullota ja rinnat edelleen isot ja arat joskin vähän vähemmän, ts. kylkee yöllä voi kääntää heräämättä :LOL: Äklöäkin oloa on välillä hetkittäin, vitamiinit pitää ottaa vain yksi kerrallaan. Kävin ostaa tänään kalaöljykapseleita ku ei tuu syötyä kalaa kuin harvkseltaan.

peppiina 7+1 :heart:

Yhteistyössä