Inseminaatio

Sartsa Porkkanaa ja luumua kaapista löytyy, jospa eksyisin vielä syömään niitä x)

Annabell ja peppiina Toivotaan että tuhru ei merkkaa mitään. Ja toivottavasti se plussa sieltä tulee annabellillekin :flower: Ja annabell, minäki vaippa pöksyissä tätiä odotin mutta eipä tullutkaan ;)

Kamalasti taas viestejä tullu eikä oo päässy lukemaan.. Ihan sekaisin että kellä plussa ja kellä tuhrua jne. Ja sanon vielä hyvät ystävät että älkää tuijottako niitä oireita tai piinapäiviä tai aikasia negoja (voi olla myöhänen plussa). Itse kun olin aivan varma negasta enkä miettiny muuta ku että miten rahoitan IVF:n niin plussa tulikin ihan yllättäen!! Ja onnea kaikille oli missä vaiheessa tahansa!!!! <3

ON: Eli munki piti siskolta käydä hakeen kolmet mammapöksyt ku oon niin turvoksissa. Toissapäivänä iski hirveä paniikki ku ei mahaa enää vihlonut muuta ku välillä. x) Selkä ollut kipeä ja rinnat aivan ******* kipeät myös! Ystäville ollaan kerrottu jo uutiset ja huomenna ois äitin ja anopin vuoro. Pelottaa näin aikasin kertoo mutta ku ei kerta kaikkiaan jaksa odottaa! Isälle jouluksi ja sitten kuulee hänkin =) Meillä ensiultra 30.12 ja nyt 5+4 (tai 5+2) :heart:
 
Kaarne kiitos vastauksesta :) Olen nyt ollut 3pv ilman lugeja. Yritän vielä kärvistellä keskiviikkoon ennen kun testaan uudestaan ; niitä negoja on niin tympeää tuijottaa. Josko se täti tulis ennen jos on tullakseen.

Hyvää joulun odotusta kaikille :xmas:
 
kp16 piti hiukan juhlia viikonloppuna, jäi ovistestailu, mut tänään tuli heti tikun kastuttua niin tumma ovis viiva että oksat pois,eli ovis plussa olis varmaan tullut jo eilenkin.oli niin vahva...olispa tänään siis ovis =) ,illalla laitta simot matkaan ja taas piinaillaan.....

kaikille iso hali ja jaksuja......

tietenkin myös hyvää joulua.
 
Ei näy vuotoa vielä... Hoh hoijaa... Nyt kun sitä sit negan jälkeen toivois, ni ei näy ei kuulu... :headwall: Vaikka sitä salaa haaveilee että testi plussaksi muuttuisikin, niin totuudenmukaisesti ajateltuna se taitaa olla aika mahdotonta... Nyt kun on kuitenkin pp14...
 
No niin, kp 13 ja pyyhkiessä tuli muutama kirkas veri viiva paperiin vaikka täälläkin normisti vuoto alkaa ruskealla tuhrulla... Nyt vähän jo vihloo mahaakin, joten täti tulee kivasti kylään jouluksi :( Olin kyllä salaa toivonut ihan toisenlaista joululahjaa :'(
 
Sartsa83
Annabell :hug: Odottele ja katsele nyt vielä rauhassa. Rentoudu. Se että pelkäät alitajuisesti tätin tuloa vaikka muuten jo toivoisitkin sitä saatuas parit negatestit, niin ne ei välttämättä tule kun keho estää niitä tulemasta. Mulla kävi silloin toissa kierrossa niin kun eka inssi ei onnistunu. Miksi se nyt vaan ei voi olla plussa? Voi miten mä toivoisinkaan ettei teidän tarvitsis mennä IVF:ään... ja mulla jotenkin kaikuu päässä kun kummityttöni äiti plussas kummitytöstä vasta kun hän oli rv 8. Että kaikkea voi sattua ja tapahtua rakas. :heart:

Rinsessapa Noni! Nehän on oikein hvyiä! :)

Mizze Ai että sun kierto olis vaan 13-14 päivää? :eek: Oho! Kui se ny? .. Millon sulla sitten ovis ois voinu olla? Nyt en ymmärrä... ihan pihalla.
 
Sartsa pieni kirjotushärö näköjään, tarkoitus oli kirjoittaa pp13 :LOL:
Aamullla se täti sieltä sitten saapui, joten se siitä inssistä sitten :'( Seuraavaan päästäänkin varmaan vasta helmikuussa, jos tuuri käy, kun nyt on joulutauko ja näistä kierroista ei koskaan voi olla varma...

Rauhaisaa joulua kaikille! :xmas:
 
Rauhaisaa Joulua KAiKILLE palstalaisille :wave: :heart: Olette ihania :flower:

Voimahali niille joilla täti uhkailee :hug:
Toivotaan paljon plussia lisää ettei hyvä tahti hyydy jatkossakaan!!!!

Täällä rintamalla edelleen kaikki hyvin, mamma senkun paisuu :p

Peppiina 5+6 :heart:
 
pp15 ja täti tuli aamulla seiskan aikaan :'( Että tammikuussa alkaa sitten IVF ja helmikuussa mulla on vakaa aikomus olla raskaana. :eek: :whistle: Meidän osalta inssit oli sitten tässä... 1500 Euroa köyhempänä ;) Ei muuta kuin pankkiin hakemaan lainaa että saadaan nuo IVF:t hoidettua yksityisellä. Maltti ei riitä enää jonottamaan kunnallisella....

Mutta oikein hyvää joulua kaikille! ja niitä plussatuulia !!! :xmas:
 
eikun.. enhän mä ole muistanut eilen kirjoittaa mitään :LOL: :LOL: Tekstit näytti niin tutuilta, mutta mun kirjotus oli "kadonnut"..

mariq Onhan pupustelut hoidettu ;)

annabell77 Voi itku!! :hug:
Toivottavasti teillä tuottaa IVF toivotun tuloksen!
Ihan mielenkiinnosta, kuinka olette selvinneet noin edullisesti useammasta inssistä? En kuollakseni muista oletteko kunnallisella vai yksityisellä.
Meillä meni yhteen inssiin lääkkeineen noin 900-1000e ..

mizze Lohtuhali myös sinne :hug: :hug:
Toivottavasti teillä seuraava inssi olisi mahdollisimman nopeasti!

sartsa ja peppiina Teille myös jouluhalit :hug: :heart:

kozmic Tervetuloa joukkoon! :wave:
Mulla on mennyt lugejen jälkeen pari päivää, että on menkat alkanut. Tosin tunsin jo "läpi", että kohta alkaa. Terolutin kohdalla (myös keltarauhashormoni) on ollut sama juttu, että muutaman päivän on yleensä kestänyt lopettamisesta menkkojen tulo.
Viime kierrossa tosin kesti viikko.. (jota ihmettelen edelleen!)
Mutta mehän toivomme edelleen parasta, eikö :flower:

(.) täällä odotellaan joulua ja yritetään pupuilla salaa, kun talo täynnä vieraita... Voipi olla haasteellista :saint: :LOL:
Tänään menossa kp10 :)

:heart: :heart: Onnen täytteistä joulua kaikille :heart: :heart:
 
bubbeli kiitos viestistasi :)

tanaan aamulla kuitenkin sitten testasin kun en malttanut odottaa, ja negahan se oli... pffff... olisi ollut ihan liian helppoa jos olisi ekalla tarpannyt.

viime yona nainkin sellasta unta etta menin mamma joogaan ja sinne paastessani totesin etta kaikilla muilla oli maha paitsi mulla :eek: hassua miten alitajunta toimii !!

nyt sitten odottelen etta tati tulisi vauhdilla moikkaamaan etta paastaan seuraavalle kiekalle paremmalla onnella !!

vaan siis ihan huippua kun niin monella on taalla tarpannyt, antaa ihan hurjasti toivoa

=)
 
Pahoittelut tädistä Mizze ja Annabell :( :hug:

Me ollaan kans käyty yksityisellä ja hinta on ollut n. 350 ? / inssi. Luulin sitä kalliiksi... Tähän sisältyy ultraukset jne. mutta lääkkeet tulee hintaan päälle. Pregnyl maksaa vitosen per laaki, mutta luget on kalliimpia, mun annostuksella n. 40 ? / pari viikkoa muistaakseni. Ei kovin paha. Mutta muuten tähän hommaan kaikkine tutkimuksineen ja verikokeineen on kyllä palanut ihan kiitettävästi rahaa. Toivottavasti tää oli nyt tässä. Äippälomalla sitten jää sitä käteistä säästöön seuraavan lapsen tekoa varten. Joopa joo :LOL:
 
kaz
Meillä mennyt julkisella tähän mennessä 6 x 25,60 = 153.60 eur ja lääkkeet 212 eur.. Yhteensä 365.60. Eli kaksi inssiä nyt tehty.

Tietty sitten miehen simotesti yksityisellä maksoi muistaakseni 88 euroa.
 
Juuh, yksityisen hintoja. Tosin tohon mun hintahaarukkaan on laskettu alkututkimukset, eli vähän väärin kyllä laitoin!
Siihen ainoaan inssiin on mennyt rahaa yhteensä noin 770e.
(Eriteltynä: Spermanpesu 90e, lääkärimaksu 140e sekä ultrauskäynnit 110e/käynti ja käyntejä oli neljä, eli inssiin meni rahaa 90+140+440=670e.
Yhteensä siis lääkkeineen noin 770e+ tietenkin matkat noin 100e. Rahaa klinikalle olemme yhdessä "tuhlanneet" noin 1400e ja yksi inssi on vasta takana..)
Noh, julkisella voisin odotella ja maksella pienempiä maksuja, mutta julkiselle emme hoitoihin pääse, koska painoindeksini on liian suuri julkiselle. Sitä painoa pudotellessa siis...
B)
 

Yhteistyössä