Inseminaatio

Sartsa83
onnelinen onneton Kiitos ihan hyvin menee ja kaikki on muuten ihan ookoo. :) Ultra on 29.12. :) ja eka neuvola 8.1. ... tottakai sitä saa olla omanapainen kun haluaa niin kovin itekin raskautua. Se on ihan ymmärrettävää. :) Kyllä se tärppi käy vielä sinnekin. Aivan varmasti. Veikkaisimpa että heti seuraavasta inssistä. :hug:

sartsa voi kiitos :hug: tänään vähän parempi päivä kun eilen tuli :headwall: aika kovasti toivotaan parasta kaarne :hug: kyllä se siittä ohi menee niinkuin sartsa sanoi se voi olla että keho ei ole vielä tottunut raskauteen ja voi tuottaa kuukautisisa toivottavasti kaikki on hyvin mutta älä tressaa paljon voimia :hug:

Mulla tänään pp2, ja hyvillä mielin ollaan...
Jotenkin ottaa vain päivän kerrallaan.
Sitten mietin teitä muita täällä, ja käyn aina välillä katsomassa kuulumisia.

Täytyy sanoa, että harvalla palstalla on näin empaattisia ja mukavia ihmisiä, siitä kiitos teille kaikille! :xmas:

onni&toivo: tsemppiä kovasti!! Jännitetään ja toivotaan parasta yhdessä:) Hengessä mukana ollaan.

kaarne: josko kohta saisit huokaista helpotuksesta. Ihana uutinen että vuoto on lakkaamaan päin. Vaikka tottahan se on että kllä sitä miettii ja murehtii vaikka mitään "ongelmaa" ei olekaan voinnissa.

(.)
Soitin tänään työterkalle ja kerroin jo pitempään jatkuneista uniongelmista yövuorojen jälkeen. Kävin lääkärillä joka piiiittttkkkääännn haastattelun jälkeen suostu kirjottamaan to-la yöt saikkua vaikka terkka suositti että ma asti. Kyseli vain että olenko masentunut ja että onko vauhtijaksoja....enhän minä sairas ole vaan en saa nukuttua. Noh soitan terkalle huomenna uudestaan ja kerron mikä oli tk-lääkärissä käynnin tulos..et sillee. terkalle en edes kertonut raskaudesta kun ei se liity tähän uniasiaan, lääkärille kerroin kyllä. Ottaa päähän kun harvoin on tarvetta olla töistä pois niin sitten se on näin vaikeeta, piäs vissiin olla juoppo tai "hullu" että palvelut pelaisi, enkä halua tällä loukata ketään :/

Sori tilitys!! En ota tavaksi.

Peppiina 5+0

kaz
Tänään käyty ultrassa ja 3 13 mm follia oli kasvamassa ... Maanantaina olisi toinen inssi. Kysyin lääkäriltä lugeista ja se sanoi, että oli muutenkin ollut niitä mulle määräämässä. Ilmeisesti hoitoohjeet inssin suhteen on muuttumassa lääkärin mukaan.

Onni ja toivo Minä pidän täällä teille peukut pystyssä :heart:

Mitäs Kaarnelle kuuluu tänään?

Täällä pp10, eikä oikeastaan mitään raskausoireisiin viittavaa, joten nega taitaa olla tulossa :'( Yritän olla tuijottamatta pp päiviä, mutta kyllä se tuolla takaraivossa silti muhii... Tässä saadaan joko tosi ihana joulu, tai tosi tosi tylsä... :headwall:

Annabell Mullakaan ei tullut mitään oireita aluksi. Silti plussasin vahvan plussan pp14. Tällä hetkellä 4+6 (ehkä?) ja oireena on vain hieman aristavat rinnat. pientä etovaa oloakin välillä, mutta voi johtua jostain muustakin. ja eilen maistui vesi tosi pahalle, metallin makua. sekin kai on raskausoire? mies ei huomannut vedessä mitään sivumakua :)
Toivoa on niin kauan kun täti pysyy poissa b :) d

onni ja toivo Jaksamista piinapäiviin! Tulee tuo joulu kuitenkin mukavasti väliin, ja vie ehkä ajatuksia vähän muualle. Toivottavasti nyt tärppää, ja pysyvästi!

kaz Eiköhän siellä tehdä siis kolmoset ;) Tsemppiä maanantaille!

O.N.
Kiitos taas teille lohduttavista sanoista! :flower:
Täällä silti edelleenkin hermoillaan. Veristä vuotoa ei oo tullut tiistaiaamun jälkeen, mutta tänään tuli taas beigeä tuhrua, ja heti ajattelin että taas se alkaa. Ei oo vielä alkanut. Ravaan koko ajan vessassa tarkistamassa tilannetta. Varmaan meneekin kesken ihan vaan tän hermoilun takia. :ashamed: Järjellä kun ajattelee, niin eihän tässä voi tehä muuta kuin oottaa. Mutta järki on paennut nyt johonkin hevonpersiiseen. Ei osaa edes iloita tästä "raskaudesta" kun on niin peloissaan :eek:
Ihan nolottaa. Tiedän että moni täällä haluaisi olla edes samassa tilanteessa kuin minä, siis plussanneena, ja silti en uskalla iloita, ettei putoa liian korkealta :ashamed: Anteeksi itsekkyys. Yritän pysyä ruodussa.

Ihanaa saada näin paljon onnen toivotuksia =) . Kiitos kaikille mukanakulkijoille!

Kaarne: hyvä merkki, että tuhru on noin vähäistä. Ymmärrän hyvin, että
maailmasi on sekaisin, se on luonnollista. Uskon kuitenkin että jännittämisesi
ei mitään vahinkoa voi mahd.vauvalle aiheuttaa, eli jännitä, mutta "rauhallisin mielin", ilman syyllisyyttä.
Menkkojen alkamisen aikaan voi olla pientä tuhruvuotoa raskauden aikana, on kuulemma normaalia. TOivon että kohdallasi on juuri näin.
Tsemppiä!

Sartsa: Kiva kun olet mukana kommentoimassa, tukesi on meille piinailijoille ja muille tärkeää!

Peppiina: Lepäile rauhassa, ja hyvillä mielin.

Kaz: Sulla on myös jännät paikat, onnea paljon!

Ollaan kuulolla! Pp 3 tänään!

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Sartsa83
onni ja toivo Olepas hyvä vaan. Tottakai mä kannustan ja tsemppaan teitä täällä. :) Se on mulle yhtä tärkeää kun teille. Niin te kaikki täällä tsemppasitte mua tähän tulokseen. :) :heart:

Rinsessapa Voi kuule, vihloo! Eräässä odotusajan kirjassa kerrotaan että alavatsakipuilua, myös nivusissa tuntuvaa, on monesti alkuraskaudessa. Voi jatkua ekalle kolmannekselle asti. Ja mä oon kanssa koko ajan ihan tautisen turvoksissa, mut arvaapa mikä autto? Aktivia jogurtti. Ainakin mulla. Kannattaa hei turvotuksen osalta sitten välttää kaikkea vaaleeta viljaa.. eli vehnää lähinnä. Mieluummin ruisleipää ja kuitupitosia leipiä. Sekä vihanneksi ja hedelmiä. Fitnessmurot on kans hyvä kuidunlähde. :) Nii juu ja hernekeitto: sitä älä syö. Tai mulla ainakin se turvotti vatan niin ettei menny töitten jälkeen omat housut kunnolla kiinni. :LOL: Mutta älä huoli vihlonnasta... jos kovasti huolettaa, kysy neuvolasta.

Kiits Sartsa x) tiesinki että normaalia vaan ku tuntuu välillä että vetää polvilleen ja tuntuu niinku siellä revittäs paikkoja :D Vaaliasta leivästä en kyl onneks ikinä niin oo välittäny. Oon nuita hedelmiä miettiny et mitä vois popsia tähän jatkuvaan nälkään :D mutta ku oksettaa pelkkä ajatuskin ku ei tee niin yhtään mieli mitään makeaa!! (entinen karkin suuri ystävä ) Pitää kokeilla tuota aktiviaa =)

Täällä ois pp9 menossa, eikä mitään oireita :'( Tais epäonnistua tämä eka inssiyritys, nyyh..

Onneksi sentään te plussanneet luotte toivoa tähän pimeyteen!! En olekaan muistanut onnitella teitä, joten TUHANNESTI ONNEA TULEVAT ÄITYLIT
:hug: :heart:

Yhteistyössä