Inseminaatio

Sartsa83
Smirg :hug:

onni ja toivo Onnea tähän kiertoon! Ja plussatuulta!!

VOI EI Kaarne!!! Eijeijei!!! :'( :hug: Voi rakas, oon niin pahoillani. Voin vain aavistaa miltä susta tuntuu. Tänään neuvolatäti puhui tuosta asiasta juuri siskolleni kun olin hänen mukanaan... hän sanoi näillä sanoin:"Sillon kun keskenmeno tulee, kyse ei ole enää itsestä. Vauva vain ei ole silloin valmis tulemaan tähän maailmaan. Siksi 6-12viikkoja kutsutaankin riskiviikoiksi. Silloin luonto päättää siitä, jatkaako elämää vai ei. Tämä kuulostaa todella karulle ja sitä elämä joskus on. Etenkin niille äideille jotka ovat hoitojen avulla raskautuneet." Tiedän ettei tuokaa lohduta. Mä toivon kovasti jaksamista ja voimia. :heart: :hug:

Heippa kaikille! Tulin lukemaan kuulumisianne :) Oli vain kamalaa kuulla Kaarnen kuulumisista :( Olen tosi pahoilllani sun puolesta... Tsemppiä jatkoon! :hug:

Itsellä siis menossa luomukierto... täällä ollaan pupuiltu erittäin aktiivisesti. :heart: Nyt mies vain lähti kahdeksi päiväksi työmatkalle, ja minä tietysti havaitsin ovislimaa :whistle: kp16 ja ikinä ei ole näin aikaisin moista näkynyt :x aloitin tikuttamisenkin vasta aamulla, kun ovis on aina tullut vasta kp18-21. Ja tiedättekö mikä "parasta" ? :xmas: Unohdin!!!! katsoa tuloksen :LOL: Että näillä eväillä... Mietin et pitäisikö testata iltapäivällä vielä uusiksi. Mutta toisaalta ei sillä ole juuri merkitystä kun mies lähti aamulla matkoille, niin eipä paljon pupuilla... Toisaalta, silloin säästyisi "turhalta" tikuttamiselta loppukierrossa... vaikea dilemma ;)

Ensi viikolla meillä on keskiviikkona se IVF:n suunnitteluaika. Eli inssit on tosiaankin meidän kohdalta ohi. Toivon teille kaikille muille vielä raskautumatomille oikein paljon plussatuulia! Toivottavasti onnistutte paremmin kuin me! =)

Joskus on turhauttavaa olla oikeassa... :x Tein ovistestin ja tällä kertaa hymynaaman näkeminen ei ilahduttanut lainkaan :'( (mies kun tosiaan tulee vasta perjantaina)... mun elimistö on näköjään vakaasti päättänyt että IVF:ään mennään :'( No, toiveissa on hyvä elää, niin täytyy pitää toivoa yllä että eilen "maailmalle laitetut uimarit" pitävät pintansa... :whistle:

terve sitten kaikille olen ollut jonkin aikaa pois tältä kun oli tuo yksi kierto välissä joulujen takia tänään alkoi sitten¨vuoto eli kp 1 ja yli huomenna aloitan clomit edellinen inssi kun ei sitten tärpnnyt... te jotka menette siihen ivf hoitoon oletteko yksityisellä vai julkisella ja jos yksityisellä niin minkähintainen siittä hoidosta tulee.. itse kun sitä kyselin olen myös yksityisellä ja hinta oli huimat 4500e plus lääkkeet :headwall: :headwall: :headwall: eipä paljon naurata jos sinne asti joudun menemään

Annabell-77 Mikäli eilen on kaverit laitettu matkalleen, niin mikä ettei..... ;) Nehän elää muutamia päiviä meidän naisten elimistössä!

Onnellinen onneton Oletteko ajatelleet siirtyä julkiselle ollenkaan? Siellähän saa ihan murto-osalla hoidot, ainakin niin olen käsittänyt.

Vaihtoehtohoidot

Tässä yöllä aloin miettimään tällaisia vaihtoehtoja tai lähinnä sivuapua vaivaamme.
Onko teillä kellään kokemuksia aiheesta?
Laittakaa kommenttia ketjuun, jonka avasin http://kaksplus.fi/keskustelu/t1616073

Onnellinen onneton Juu, Väestöliitto on yksityinen klinikka.
Me päästiin heti seuraavalla viikolla ensikäynnille, kun varasin aikaa. Ensikäynti oli 2.9. ja ensimmäinen inssi 22.10. Siinä välissä oli kaikki tutkimuksetkin, joita minulle ja miehelle tehtiin (eli kierron kartoitus, sperma-analyysi ja aukiolotutkimus). Eli nopeaa toimintaa!
Siellä tehdään toimenpiteitä myös lauantaisin!
En muista missä asut, mutta klinikoita on Helsingissä, Turussa, Oulussa ja Tampereella.

onni ja toivo Me saisimme varmaankin todella hyvän vasteen IVF:stä mutta miehelle jo inseminaatio on erittäin kova pala. Itse olisin valmis menemään pitkällekin, mutta mies ei. Tämä on tilanne tällä hetkellä ja eihän sitä tiedä, jos vaikka mies muuttaa mielensä jossain vaiheessa. Tällä hetkellä me emme ole edes menossa insseihin uudelleen..

Meillä on jo yksi luomulapsi, joten emme lapsettomiksi jää, vaikka nämä lievemmät hoidot eivät tuottaisi tulosta.

onni ja toivo Ymmärrän myös teidän tilanteen mainiosti. Täytän tänä vuonna vasta 25, joten meillä on aikaa odotella ja kokeilla asioita vielä vuosia.
Toivon, ettei kirjoituksistani ole tullut kenellekkään sellainen olo, että jotenkin olisin kielteinen IVF-hoitoihin. Joskus saatan kiireessä ja ajattelemattomuudessa kirjoittaa töksäyttelevästi..

ei metkään mennä ivf hoitoihin...syy on vain yksinkertaisesti se, että EI ole RAHAA......kaikkea ei voi saada, näinhän se menee... :headwall:

menkat hieman myöhässä oliskohan 20 päivänen antibiootti kuuri sen sekottaitanut, menkkakipuja ja pms oireita kyllä on...no josko huomenna.
lämmöt tänään notkahti kyllä siihen suuntaan, että huomenna hanat aukeaa...TAAS.....

lähin ivf paikka 140km, mutkin siis 280km ja pitäs olla pois töistä..ei ole varaa....vaikka olis kuin julkinen.....polit lääkkeet bensat,työpoissaolot.....ei ei...kuten sanottu köyhät ei saa lapsia lisää vaikka haluaisi...

yk33 kp1 :headwall: :ashamed:

ja yllätys yllätys kp10 on sunnuntaina...vittu sanon jo minä..taijan huijata, jos soitan iui aikaa, ja sanoa että menkat alko vasta niinku huomenna kp10 olis muka sitt maanantaina...

mariq Voi surku :( Mitä sillon kp 10 tapahtuu..? Seurantaultra? Mulla on seuraavassa kierrossa ultra kp13. Eikö sitä ultraa (jos siitä kyse) niin voi tehdä millään kp11?

(.) Viimeisiä teroja vedellään ja kohta sitten alkaa pieni piina, kun elätellään turhia toiveita. Sitten alkaa OI ja kotiyritys :)

Yhteistyössä