Heippa!
Täällä myös olisi yksi uusi mukaan tulija!
Meidän tarina on tämä:
2006 aloitettu yritys
2007 gynelle -> tays (inssi)-> väestöliittoon (inssi, jokakäännettiin ivf:ksi)
02/2008 prinsessa syntyi
Elikkä nyt olisi pikku kakkosen aika. Minulla taustalla paha keliakia, joka nyt ollut jo 12v hoidossa. Lisäksi minulla on matala LH taso eikä kuukautiskiertoa ole ollenkaan. Mies on ok. Paljon ongelmia oli 1. yrittäessä (aivoverenkierto häiriöitä clomeista, munasoluja tuli liikaa, mutta olivat liian pieniä, limakalvo ei kasvanut, alkiot oli huonoja...) Mutta joka tapauksessa juhannuksena 07 minulle siirrettiin kaksi huonoa alkua, joista toinen jatkoi kasvua. Pakkaseen ei saatu mitään
Raskaus oli myös hankala ja synnytys päätyi kiirelliseen sektioon pahan raskausmyrkytyksen vuoksi... Olin tosi huonossa kunnossa ja jouduin teholle. Tyttö syntyi hieman ennenaikaisena. Mutta tästä kaikesta on selvitty! Uusi raskausmyrkytyskyllä pelottaa..
Nyt sitten alkaa uusi yritys. Maanantaina kävimme ovumiassa ja heti alkoi inssi. Tänään kp 7. Kp 5 lähtien olen pistänyt menopuria. Perjantaina on ultra. Maanantaina munasarjat näyttivät huonoilta. Lääkärit ovat sanoneet, että toiminta on loppumassa kokonaan
Viimeisiä hetkiä vedellään vaikka ikää on vasta 27v. Synnytyksen jälkeen söin vaihdevuosilääkkeitä..
Sekava tarina, mutta toivottavasti jaksoitte lukea!