Inseminaatio

mariq voitahan panna simpat aamulla matkaan , tiedän kyllä olo tilan kun mies ei välitä ollenkaan vauvva hössötyksistä kuulema otan kaikki liijan vakavasti voimia sinulle :hug: :hug: :hug: on: bongasin äsken oviksen ja huomenna pitäs sitten inssiin mennä oli muuten ihan täsmälleen ihan sama kierto kuin, viime kuussa. oviskin oli samana päivänä toivotaan että siellä olisi iso folli viimeksi 16/5mm
 
kaz
mariq :hug: miehesi vuoksi.

En mitenkään halua aiheuttaa pahaa mieltä, mutta itse en halunnut alkollista miestä vaan otin raittiin. Viime yönäkin se minut herätti keskellä yötä pupuilemaan. :LOL: Ku minä olen aamuvuorossa ja se iltavuorossa, niin ei muuten nähdä.
 
mariq noh eipä kyllä kuulosta kivalta viikko jos menee juodessa :headwall: ymmärrän kyllä olosi meilläkin on vähän sillee menny kamari jutskat huonosti kun mies harvoin haluaa pupuilla ja nyt kun nii olis halunnu ni pitää inseminaatioon pitää se vähintää 2pv tauko ja minä kun toissapäivänä sanoin että kassit pitäs tyhjentää että inssi onnistuisi hoiti hommansa itse että näin meillä jos lohduttaa :hug: :hug: :hug:
 
mariq: ei kuulosta hyvältä :(

onnellinen onneton: onnea inssiin! Toivottavasti löytyy iso munis :)

Meillä on huomenna sitten taas ultra ja toivotaan että sillä nyt olisi jotain jo tapahtunut. Nyt 10 päivää jo olen piikkejä pistellyt...
 
kyllä tää 3vuoden yritys ja nyt vielä kaupan päälle tää lääkkeiden turha syönti ottaa päähän.....mulla clomeista melkeen kaikki sivu oireet.

kohta kalju ja masentunut rättiperse.omituisia välivuotojakin.ihana tää ressi....vittu...tulis joku ja panis mua...prkl...onko vapaaehtosia missään
 
kaz
onnelinen onneton Meillä toimii myös tuo ennen inssejä. Hoitaa kyllä vanhat itse poies kuleksimasta inssiä varten. Mutta ongelmia ei ole kyllä miehen haluamisen suhteen. Minä taidan olla enemmän vastarannan kiiski sen suhteen :ashamed: Ja onnea sulle inssiin :D
 
kaz
mariq Minulle on ihan sama, että pupuileeko sitä vai ei. Yhtä hyvät mahdollisuudet. Että samoissa mennään. En usko omaan onnistumiseen tipan tippaa... Eikö sille sinun miehelle komentaminenkaan auta? Todella törkeätä, että sinä joudut syömään hormoneja ja sitten miehesi ei hoida omaa osuuttaan.

Mullekin tuli tänään soitto polilta. Aikoivat laittaa uuden puregon reseptin ja laittaa meidät IVF -jonoon. Kyseli missä vaiheessa kierto on (puolessavälissä) ja sanoi mukavasti, että soittele sitten kun kuukautiset alkaa, niin varataan aikaa. Oli kyllä mukava, että soitettiin..
 
kultabanda :hug: kiitos ihana nähdä täällä vielä tuttujakin nimiä, ja kyllä hieman jännittää. tällä kertaa vaan ei ole enää sitä samaa pakko mielteisyyttä kuin ekalla kerralla (onneksi) mariq voimia sulle on se joskus kiva saada purkaa pahaa oloaan, mutta oletko tosiaan puhunut miehellesi että hoitaisiko se sen oman osuutensa lapsen teossa eikä syötätä turhaan luulossa sulle hormooneita . vai onko se koko viikon pois kotoonta :hug: :hug: :hug: paljon voimia sulle
 
tänään ovis..joten mitäpä tuosta enään..ei se munis elä ku max sen 24h ja yleensä vain sen 12h..meni mikä meni...otin sormuksenkin jo pois...vittu en oo mikään saatanan räsynukke..jonka voi hylätä joka vitun vkk....ja luullaan ,että kaikki on ookoo..vitut...
 
mariq olen pahoillani tilastasi kyllä niillä asioilla on tapana järjestyä :hug: :hug: voimia sinulle......... on: nyt on sitte käyty toka inssi läpi munis oli kerenny jo menemään mutta toivottavasti kohtaavat uimareitten kanssa onko normaalia pesin jälkeen siittijöitä jäi vain 4mlj kysyin kyllä huolestuneena tohtorilta mutta sanoi että ihan ok määrä musta se oli liijan vähän ja onko teidän mielestä hyvä juttu kun se munis kerkes sitte jo lähtee liitelee HELP ME!!!! ihan l ukossa täällä :headwall: :headwall:
 
kaz
onnellinen onneton Elähän huolehdi. Ihan normaali määrä. Meillä ekassa inssissä 6 miljoonaa siittiötä. Toisen inssin pesun jälkeisestä määrästä en tiedä, vaan kokonaismäärä näyteessä oli ollut 56 miljoonaa... Mutta eipä olla raskaana :kieh:
 
kultapanda nii helpompi todellakin sanottu kuin tehty mutta eiköhän se tästä.... meillä kokonais määrä oli ekalla kerralla 15mlj ja 5mlj siirrettii tästä kerrasta en tienny kokonaismäärää mutta sisälle meni n 4mlj kaz no toivotaan sullekin ensi kerralla parempaa tuuria ja kaikille ++++++++++++++ :whistle: tuuliamariqmites sulla on nyt mennytonko yhtää parempi olo ja ootteko jo sopineet miehenkanssa
 
mariq joskus on itsellä ihan samanlainen olo kun mies ei välitä mistään sanoi mulle tossa pari päivää sitten kun puhuttiin hoidoista että eihän hänessä mitään vikaa ole että miksi en saisi olla päihtynyt :headwall: suutuin todella paljon vaikka kyllä hän on joka kerta lääkärissä ollut mukana kaz mehän elämmeki kaikki toivossa tai tuntuu et epä toivossa välillä kun ei saa edes haamua :kieh: mutta näillä eteenpäin muuten silloin kun bogasin oviksen niin laskenko nää piina päivät siittä vai seuraavasta päivästä kun inssi oli :D
 

Yhteistyössä